» Openbaar » Media   

Pagina 2 van 2  [ 66 berichten ]
Darth_Android
Die hard
 Bericht 
Middle schreef:
Als je communicatieve vaardigheden als criteria gaat nemen voor werknemers die, in welke functie dan ook, wel of niet mee mogen draaien in onze samenleving

Nee hoor, zolang iemand niet met klanten of slachtoffers werkt maakt dat iet zoveel uit. Maar parkeerwachters roepen nu eenmaal irritatie op, dus het geeft een zeker risico als je daar al te grote horken aanneemt.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Parkeerwachters hebben, gezien hun taakstelling, niet veel aan communicatieve vaardigheden. Al zouden ze kunnen lullen als een politicus, hun beperkende factor is dat ze vaak de regels maar beperkt kennen en in hun werkinstructie hebben staan dat ze zich niet in een discussie gewonnen mogen geven. Daarom zijn woorden zinloos. Blijven klappen over als je je niet neer wil leggen bij hun wil. Het is heel simpel, meppen of betalen. (en helaas, bij meppen komt vaak meer betalen.)

En voor de correcten onder ons, nee, ik praat slaan niet goed. Ik stel alleen dat praten zinloos is en je daar zeker de wedstrijd niet mee kan winnen.

Feitelijk
Master
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
Ik stel alleen dat praten zinloos is en je daar zeker de wedstrijd niet mee kan winnen.

Dat viel mij alles mee. Leuke hobby aan overgehouden, aardig zakcentje en de b o a een cursus.

Fopspee(n)
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Die van jou zou ik ook wel eens ergens bij jou willen inbrengen O:) O:) O:)

Ah....ben je er zo eentje? Ik sla over als je het niet erg vindt. Maar het geeft verder niet hoor, schijnt allemaal normaal te zijn tegenwoordig :aai: .

Je mag hem anders wel hebben van me, er is daar in Amsterdam vast wel een vriendje te vinden die er samen met jou mee wil spelen. Koop ik wel weer een nieuwe! :thumb:

zandbak
Master
 Bericht 
Fopspee(n) schreef:
Ah....ben je er zo eentje? Ik sla over als je het niet erg vindt.

Niet in dat opzicht...maar het lijkt me wel een lollig gezicht als je daarna een keer op dat lichaamsdeel gaat zitten/liggen :devil:

Fopspee(n)
Master
 Bericht 
Blijf maar lekker dromen....gaat niet gebeuren :nothanks:

zandbak
Master
 Bericht 
Leek me net zo amusant, voor jouw misschien niet zo :aai:

TommyGun
Master
 Bericht 
:slotje:

Hunswijk
Die hard
 Bericht 
Emotie versus ratio.

Offensief op een ambtenaar ingaan gaat je gewoon nooit helpen , hoogstens een paar weken schoffelen of zitten.

Soms gewoon even slikken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fopspee(n)
Master
 Bericht 
Hunswijk schreef:
Offensief op een ambtenaar ingaan gaat je gewoon nooit helpen , hoogstens een paar weken schoffelen of zitten.

Daar komt ook die arrogantie vandaan...de gedachte dat ze hierdoor onaantastbaar zijn en maar denken dat ze overal mee weg kunnen komen. En nee: een klacht werkt ook niet. Die procedures verkopen het leuk naar de burger toe maar de uitslag staat van te voren al vast. Het elkaar de hand boven het hoofd houden geldt hierbij als DE richtlijn.

Darth_Android
Die hard
 Bericht 
Fopspee(n) schreef:
Daar komt ook die arrogantie vandaan...de gedachte dat ze hierdoor onaantastbaar zijn en maar denken dat ze overal mee weg kunnen komen.

Dus een parkeerwachter afrossen is eigenlijk jezelf opofferen voor een algemeen doel (ze leren dat ze niet te ver moeten gaan)? :lol:

R
Master
 Bericht 
:thumb: Zo werkt het. Maar is ook dommigheid van het ergste soort.

Het volk wat nu nog parkeerwachter is, is wel van het hardleerse soort.

Fopspee(n)
Master
 Bericht 
Darth_Android schreef:
Dus een parkeerwachter afrossen is eigenlijk jezelf opofferen voor een algemeen doel (ze leren dat ze niet te ver moeten gaan)? :lol:

Zo lang klachten over deze lieden niet serieus genomen worden, komt het daar helaas wel op neer. :x

Alexander_B
Master
 Bericht 
Je wordt toch ook niet vrijwillig parkeerwachter? Haat je dan auto's of doe je 't dan omdat 't goed voelt om machteloze NuKuBu's schaamteloos te naaien? Kan daar met m'n hoofd niet bij.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Je wordt toch ook niet vrijwillig parkeerwachter?

Wellicht om korting op de uitkering te voorkomen.

HypHyper
Master
 Bericht 
Lijkt me een rotbaantje. Je bent een 'gezagsdrager' van het laagste soort, dus een (niet altijd verbale) boksbal.

Pagina 2 van 2 [ 66 berichten ]