» Openbaar » Media   

Pagina 41 van 42  [ 2054 berichten ]
Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Alle die mafkezen een EMG laten doen. Misschien leren ze het dan af.

Cweepz
Master
 Bericht 
Zouden die kruizen er wellicht staan wegens dat stilstaande voertuig? :roll:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Is dat matrixen handwerk? :lol:
Link

En natuurlijk de roodkruisrechtsinhaler.

Link

keokiracer
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Is dat matrixen handwerk?

Dat is bij kruizen altijd het geval.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Vond het wel grappig.
Eerst strook 1 parallel, dan 2 en 3 van de hoofdrijbaan, dan strook 2 van parallel erbij en dan de hele parallen weer vij voor eindelijk de juiste afkruising.

regiorunner
Master
 Bericht 
kom op Feit na het ongeluk gas erop joh

Feitelijk
Master
 Bericht 
Nergens voor nodig, truck zat al rechts, niemand achter me.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Is dat matrixen handwerk? :lol:

Ja, dat je dat nu pas ontdekt verbaasd me.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Jouw grammatica blijft verbazen. Maar misschien wist ik het stiekum wel, je weed het niet he? :wink:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Prima'at.

Cweepz
Master
 Bericht 
In Duitsland is de straf voor negeren rood kruis niet hoog denk ik? Donderdag bij de Elbetunnel wel 50 auto's rood zien negeren :-o

Cweepz
Master
 Bericht 
Heeft iemand zin om te tellen?
Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
:| :|
Maar waarom had de linkerrijstrook een :mx-x: dan?

keokiracer
Master
 Bericht 
Citaat:
Ondanks de capaciteit van 8 rijstroken en de niet al te hoge verkeersintensiteit van ruim 113.000 voertuigen komt het regelmatig tot files bij de Elbtunnel. Dit komt deels omdat er regelmatig een buis gesloten is voor onderhoud en er maar 6 rijstroken beschikbaar zijn voor het verkeer.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Juist ja :/

Cweepz
Master
 Bericht 
Er waren nu maar 2 rijstroken open!
Geen idee waarom. In de tunnel zelf was niets te zien en halverwege de tunnel stonden er opeens weer groene pijlen boven de linker strook... :x

Ton.
Master
 Bericht 
Tunneldosering :D

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Gewonde bij aanrijding met pijlwagen op Maas- en Waalweg

Afbeelding

Een automobilist is vanmiddag gewond geraakt bij een ongeval op de Maas- en Waalweg in Afferden. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht.

De automobilist boste op een pijlwagen. De oorzaak van het ongeval is onbekend. Door de aanrijding kwamen ook twee andere auto's in botsing. De voertuigen raakten zwaar beschadigd.

Één persoon raakte gewond bij de aanrijding. Eerder vandaag kwam er een automobilist om het leven door een ongeval op de Maas- en Waalweg.

Weer een blindganger. :fp: :fp:

Masterdam
Master
 Bericht 
Die dingen zijn zo ontworpen, dat je er eigenlijk niet zwaargewond van zou moeten raken. Ben benieuwd hoe dat precies is gegaan.

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
Kussen is nauwelijks te zien op de foto. Maw het is hard gegaan.

En de kussens zijn ontworpen tot een bepaalde snelheid daarboven zal de impact snel hoger worden.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Het is weer eens raak :x :fp:
Citaat:
Camper vs. slagboom: 0-1

Afbeelding
https://twitter.com/vid/status/859368784976654336

bert65
Master
 Bericht 
Kwam zeker door de zon?

Signum
Master
 Bericht 
Kunnen ze niet wat stalen punten op de slagboom maken zodat je ook echt dood bent als je er tegenaan klapt? Dan kan dit soort volk zich in elk geval niet meer voortplanten.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Dat is voor campervolk vaak al te laat, die hebben zich al voortgeplant.

HypHyper
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Camper vs. slagboom: 0-1

De slagbook ziet er ook niet meer 100% goed uit.

TommyGun
Master
 Bericht 
HypHyper schreef:
De slagbook ziet er ook niet meer 100% goed uit.

Zit een slag in.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Van afgelopen maandag:

Regio15.nl schreef:
Lange file door aanrijding op de A13

Tijdens het ongeval waren 3 rijstroken t.h.v. het ongeval afgekruist. Minimaal 2 portalen voor het ongeval waren al voorzien van 2 rode kruizen (op rijstrook 1 en 2), maar helaas waren er weer teveel auto's die (zoals op onderstaande foto te zien is) onder het rode kruis door over de middelste rijstook reden. Vanwege de beperkte politie-aanwezigheid werden hier echter geen bekeuringen voor uitgeschreven.

Afbeelding

Afbeelding

Signum
Master
 Bericht 
Hoezo beperkte politieaanwezigheid? RWS mag toch schrijven voor deze overtredingen?

Pietert
Master
 Bericht 
Is volgens mij nog steeds een pilot. Niet elke RWSer heeft al BOA bevoegdheden, geloof ik.

Ton.
Master
 Bericht 
Daarbij kan ik mij voorstellen dat RWS'er op dat moment ook betere dingen te doen heeft en niet altijd in de gelegenheid om het bonnenboekje te pakken.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Afbeelding
VID‏Geverifieerd account @vid
Op de N31 Zurich - Harlingen is kort voor Harlingen een pijlwagen aangereden. Levert wat extra vertraging op. Foto is van @JupIkBenEr

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Automobilist ernstig gewond bij ongeval op A27

Een automobilist uit Houten is woensdagmorgen ernstig gewond geraakt toen hij op de A27 bij Almere op een mobiel matrixbord botste. Volgens de politie had de man vermoedelijk gedronken.

Het ongeval gebeurde kort na 4 uur, op de snelweg tussen Almere Hout en knooppunt Almere. De auto vloog na de aanrijding in brand. Omstanders hebben de bestuurder in veiligheid gebracht.

Volgens de politie was de man niet aanspreekbaar. Een traumateam werd met een helikopter ingevlogen om te assisteren bij de hulpverlening.

In verband met het ongeval was de A27 richting 'de olifanten' urenlang afgesloten. Het aangereden matrixbord moest worden weggehaald. Ook moest het wegdek worden gereinigd. Rond 8 uur werd de weg weer vrijgegeven.

Video

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

GerbiE
Die hard
 Bericht 
Heeft-ie écht een rood kruis gemist, of is-ie 'alleen maar' op de vluchtstrook terecht gekomen ? De rechterstrook heeft een groene pijl.
Niettemin geen slimme actie.

keokiracer
Master
 Bericht 
Volgens mij alleen de vluchtstrook opgegaan

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Hmm..even verplaatsend in de situatie als je niet heel goed kijkt op afstand zie je 3 matrixborden met de meest rechter een groene pijl en de meest linker een kruis. Dan zou ik nog een heel klein beetje kunnen begrijpen dat de bestuurder dacht dat de 2 rijstroken waren afgesloten en dat ie over de vluchtstrook moest. Dan snap ik alleen niet hoe je, als je dichterbij komt, nog steeds het niet ziet en vol tegen dat ding aan rijdt :fp:

Ton.
Master
 Bericht 
Dan snap ik alleen niet hoe je, als je dichterbij komt, nog steeds het niet ziet en vol tegen dat ding aan rijdt

Maserati Teun schreef:
Volgens de politie had de man vermoedelijk gedronken

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ah...pasje afpakken en nooit meer terug geven :duh:

Vroeg op
Master
 Bericht 
Daar is het 4km strak rechtdoor zonder een bocht. Hoe de matrixen zijn neergezet tijdens de werkzaamheden weet ik niet maar vanmorgen stonden ze zodanig opgesteld dat iedereen de snelweg af moest einde Vogelweg op naar de N305 richting Almere of de N706 naar Lelystad Dronten. Het ongeval was pas bij Knooppunt Almere.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Van een paar dagen geleden :x
Citaat:
@vid 25 mei
Ai. Eén buis Beneluxtunnel was even dicht voor een pechklant. Deze dame miste de slagboom.. #A4

Afbeelding
https://twitter.com/vid/status/867782896467267584

Feitelijk
Master
 Bericht 
@vid schreef:
Deze dame miste de slagboom.

Echt? Lijkt er niet op he?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ik blijf me verbazen

1. hoe mis je alle waarschuwingen vooraf
2. hoe mis je de knipperende slagboom
3. hoe valt het niet op dat je de enige bent in zo'n druk gebied die daar rijdt. Dan ga je toch zelfs al mis je alles nadenken van goh, waarom ben ik hier de enige?

JeffreyM
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Echt? Lijkt er niet op he?

Om maar even een tweet eronder te quoten
Citaat:
De dame miste de slagboom, de slagboom de vrouw echter niet!

Pietert
Master
 Bericht 
Mooi remspoor ook :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Jij hebt de onderbroek gezien?

TommyGun
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Mooi remspoor ook :lol:

Behoorlijk. Ze had beter aan de handrem kunnen trekken en het stuur omgooien :P

Signum
Master
 Bericht 
Wie komt er met de snelheid op moment van remmen? :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
30 meter dus 80kmh

Masterdam
Master
 Bericht 
als je niet heel goed kijkt op afstand zie je 3 matrixborden met de meest rechter een groene pijl en de meest linker een kruis.

Ik zie de linker geen rood kruis tonen. Bovendien duidt een vallende groene pijl op een situatie vóór de daadwerkelijke werkzaamheden. Dus dan zouden er twee vallende pijlen moeten hebben gehangen.

Die bak die ertussen hangt toont niks. Die is er voor het geval de arm verder uitschuift en er drie rijstroken moeten worden bediend.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Automobilist zonder rijbewijst negeert rood kruis en veroorzaakt aanrijding

Een automobilist zonder rijbewijs negeerde vrijdagavond een rood kruis op de snelweg A2 van Den Bosch naar Eindhoven en knalde tegen een auto van Rijkswaterstaat aan. De weg was eerder die avond afgezet omdat er ongeluk was gebeurd.

De auto van de weginspecteur is zwaar beschadigd, de inspecteur raakte niet gewond. Of de man zelf gewond raakte is onbekend. De politie nam de bestuurder meer naar het bureau.

Afbeelding

Tja, geen rijbewijs, dan weet je ook niet waar een rood kruis voor dient. :loco: :loco:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Tja, geen rijbewijs, dan weet je ook niet waar een rood kruis voor dient. :loco: :loco:
Ja daar ligt het echt aan.

Pagina 41 van 42 [ 2054 berichten ]