» Openbaar » Media   

Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
WNS2.0D
Master
 Bericht 
telegraaf schreef:
Winkelcentrum Leiderdorp ontruimd: mannen zouden ’Allahu akbar’ hebben geroepen
16 min geleden
LEIDERDORP - Winkelcentrum Winkelhof in Leiderdorp is dinsdagmiddag ontruimd vanwege een verdachte situatie. De politie is op zoek naar twee mannen die rond 16.30 uur iets hebben geroepen. Volgens getuigen riepen de mannen ’Allahu akbar’ (Allah is groot).

Er is veel politie ter plekke. Ook een politiehelikopter is ingezet. Niemand mag het winkelcentrum meer in.

Best eng, dat is het winkelcentrum waar wij dagelijks boodschappen doen. (iedereen is gelukkig veilig thuis en ik heb het slechts van interslet)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ah gezellig, mn oude "dorp" waar ik opgegroeid ben (Is gewoon een urban area van Leiden geworden). Goed dat ik daar niet meer zit, asielzoekerscentra en moslimparadijzen te over daar tegenwoordig. Laten we welkomsspandoeken maken en liedjes zingen \o/

Ze kunnen ook geld roepen overigens; http://www.omroepwest.nl/nieuws/3378723 ... kingsbeeld

Fopspee(n)
Master
 Bericht 
Goh....er gebeurt ook eens een keer wat in de meest saaie ingekakte plaats in de regio Leiden.....2 figuren die alluha akbar roepen. De angst zit er aardig in.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Fopspee(n) schreef:
Goh....er gebeurt ook eens een keer wat in de meest saaie ingekakte plaats in de regio Leiden.....2 figuren die alluha akbar roepen. De angst zit er aardig in.

Stonden er geen deuren open van een moskee?

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ]