» Flitsservice.nl » Meetings   

Postingstijd interval gedetecteerd van 85.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 43 berichten ]
gigabert
FS medewerker
 Bericht 
Misschien een aantal FS gangers die er ook interesse in hebben:

Nu op de site van Ibood: € 49,95 (alleen vandaag 29 nov geldig!!)
http://www.ibood.com/nl/nl/index/

Anti-slip Cursus 3 uur met Mercedes bij Safety Experience Center in Rosmalen
Heb jij altijd al willen weten hoe het is om de controle over je auto te verliezen? Of is dit juist je angst, omdat je niet weet hoe je in zo een situatie moet reageren? Doe dan mee aan deze spectaculaire Anti-Slip Cursus, op de grootste en modernste baan van Zuid-Nederland! Je leert in nieuwe auto’s van Mercedes op het Safety Experience Center bij het Autotron in Rosmalen wat je ervaart als je uit de bocht vliegt. Je oefent een noodstop en hoe je hier op moet reageren. Binnen 3 uur weet jij wat er gebeurt tijdens een ongeval en ook hoe je deze het beste kunt voorkomen. Zo weet jij voortaan precies hoe je uitwijkt bij noodstops en hoe je je auto weer onder controle krijgt. Het is dus echt een leuke en leerzame ervaring om de Anti-slip Cursus te volgen! Op het Safety Experience Center in Rosmalen liggen vier baanonderdelen met coating, dit kun je vergelijken met platgereden sneeuw waardoor je auto makkelijk in een slip komt. De kans dat je na deze training bij een ongeval betrokken bent zal drastisch verlagen na deze ervaring! Je kunt deze unieke rijervaring als origineel cadeau weggeven of het voor meer mensen boeken. Je kunt dus met je vader, vriendin, collega of welke vriend en familielid dan ook de Anti-slipcursus volgen. Natuurlijk moet iedereen wel in het bezit zijn van rijbewijs B. Wil jij dus deze spannende en leerzame rijervaring opdoen samen met wat vrienden? Let dan even goed op! Net als elke bestelling bij iBOOD bestel je de Anti-slip Cursus, door op “ IK NEEM ER EEN” te klikken. Na bestelling en betaling ontvang je een bevestigingsmail van iBOOD en binnen 24 uur ontvang je een mail met daarin je unieke actiecode. Met deze actiecode kun je de training boeken tot 1 december 2010! In deze mail bevindt zich naast de link naar het boekingsformulier ook een link waarmee je een eigen cadeau voucher kunt uitprinten. Kortom, als jij altijd de controle wilt leren hebben over je auto of gewoon een leuke en leerzame dag wilt hebben, dan zal deze Anti-Slip Cursus de leukste en best bestede 3 uurtjes van de winter worden!

* Safety Experience Center
* Autotron in Rosmalen
* Anti-slip Cursus
* Grootste en modernste baan van Zuid Nederland
* TUV gecertificeerde baan en instructeurs (enige in Nederland)
* 4 baanonderdelen met coating: IJsbaan (uniek in Nederland), Y-oefening, overstuurcirkel, rem en uitwijkbaan
* Training met nieuwe auto’s van Mercedes Klasse A, B (4 wheeldrive) en C (achterwiel drive)
* Theorie: Briefing over verkeersveiligheid en regels op de baan, praktijktraining, algemene voertuigbeheersing, een goede kijk- en stuurtechniek
* Rem- en uitwijktraining: ervaring van een noodstop, remafstand leren verkleinen, met ABS na een noodstop kunnen blijven sturen en uitwijken
* Onder- en overstuurtraining: onder- en overstuur onder controle krijgen op de IJsbaan (uit de bocht vliegen wordt hier bijna altijd door veroorzaakt)
* Bestellen: via de button “ IK NEEM ER EEN” (na bestelling en betaling ontvang je een bevestigingsmail), binnen 48 uur ontvang je een mail met daarin je unieke actiecode.
* Tot 1 december 2010 te boeken met de actiecode
* Binnen 48 uur krijg je een bevestigingsmail met een link naar het boekingsformulier en een link om je eigen cadeau voucher uit te printen

Rover
Master
 Bericht 
Jammer dat er niet bij staat voor welke dagen hij geldig is, alleen dat je direct dient te boeken (voor 1 dec)

Guppenklup
Master
 Bericht 
Er staat alleen dat de actiecode geldig is tot 1 dec 2010, da's pas over een jaartje. Tijd genoeg toch Rover?

Rover
Master
 Bericht 
hmm lezen is niet alles, jaartje meer of minder :oops: is laat zullen we maar zeggen

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Klinkt interessant straks ff kijken als ik weer wakker ben. :lol:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Ook maar besteld zo duur is het nou ook weer niet.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik ga 'm zo ook maar even bestellen :).

maarten22
Master
 Bericht 
Vandaag de Ibood slipcursus gedaan. Was wel weer even lache:
Afbeelding
En toen was de instructeur boos omdat ik het knopje van de ESP gevonden had :roflol: :roflol:
Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
:respect:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Voor de liefhebbers hij is er weer (f)

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Zag um al in de mail, maar ik twijfel er nog steeds over.

Yvesart
Master
 Bericht 
maar op welke dag wordt hij nu gehouden dan??
[ik heb nog een cadeautje 'slippen' tegoed dus zou mooi uitkomen] O:)

[lekker slecht gelezen.. inwisselbaar door het hele jaar heen dus..]

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Yvesart schreef:
maar op welke dag wordt hij nu gehouden dan??

Mag je zelf bepalen. (f)

KanarieVW
Master
 Bericht 
heb er ook 2 besteld. Lijkt me wel geinig

Yvesart
Master
 Bericht 
ik heb er eentje besteld bij iBOOD.. :thumb:

ik laat nog wel even weten hoe het was (als ik geweest ben).. :koffie:

BommelDing
FS Meldingen
 Bericht 
Ik heb ook besteld, vrijdagavond.. dus soon more :koffie:

DB10
Master
 Bericht 
Heb in 2008 een slipcursus gehad in Zandvoort. Was erg leuk en uiteraard ook leerzaam. Heb het afgelopen weekend gelukkig niet nodig gehad, maar anders weet ik nog redelijk goed wat ik moet doen.
Was het niet de bedoeling om dit standaard toe te voegen aan lespakketten?? Is wel verdomde handig.
Binnenkort maar weer eens een opfriscursusje doen denk ik.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Vandaag geweest, was leuk maar verwacht niet dat je een hele individuele cursus krijgt. Het is gewoon even aanvoelen hoe alles is. Ik heb vandaag in een A-klasse en in Audi A4 gereden. Vond die audi wel lekker al vonden andere die nogal zwaar sturen, maar dat ben ik wel gewend. :wink: Remmen op nat wegdek ging aardig goed. Slalom op droog wegdek was heel simpel gewoon rustig doen. :wink:

BommelDing
FS Meldingen
 Bericht 
ik wacht nog even :D tot 't wat rustiger is, mensen willen nu veel ;)

Yvesart
Master
 Bericht 
ik heb de bevestiging nog maar net binnen.. ff wachten inderdad tot mooier weer wordt?

Dabien
Master
 Bericht 
Rosmalen is wel een rukeind weg hoor. Ik heb die actie nu al twee keer langs zien komen en hij lijkt me echt leuk om te doen, maar het is me echt te ver. Zoiets moeten ze ook eens in het noorden aanbieden.

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
http://www.ibood.com/nl/nl/product_spec ... _Vier_Uur/

Dit is eik veel leuker dan die in Rosmalen O:)

Mr. Bean
FS-Tour de France kenner'13
 Bericht 
Remo
Master
 Bericht 
Mr. Bean schreef:
Wederom bij iBood vandaag: Anti-slip Cursus 3 uur met Mercedes bij Safety Experience Center in Rosmalen
Tis niet duur, maar ik verwacht er eigenlijk ook niet zoveel van. Beetje het 'If you pay peanuts, you'll get monkeys' verhaal.

maarten22
Master
 Bericht 
Het hangt erg van de instructeurs af. De 1e keer was best leuk. 2e keer was waardeloos. Moesten de 2e keer een rondje rijden met de auto in zijn 2 en mochten geen gas geven. Dodelijk saai. Vorige keer mocht je zo hard gaan als je wou en kreeg je tips van een instructeur die ook drift lessen geeft.

Mr. Bean
 Bericht 
*kuchkuch* wat een stof na die paar maanden *kuchkuch*

Hij staat weer op iBood vandaag:

Citaat:
Anti-slip Cursus 3 uur met Mercedes bij Safety Experience Center in Rosmalen « Terug •Safety Experience Center
•Autotron in Rosmalen (reistijd Antwerpen naar Rosmalen slechts 1 uur!)
•Anti-slip Cursus
•Grootste en modernste baan van Zuid Nederland
•Ideaal als bedrijfsuitje
•TUV gecertificeerde baan en instructeurs (enige in Nederland)
•4 baanonderdelen met coating: IJsbaan (uniek in Nederland), Y-oefening, overstuurcirkel, rem en uitwijkbaan
•Training met nieuwe handgeschakelde auto’s van Mercedes Klasse A, B (voorwiel drive) en C (achterwiel drive)
•Theorie: Briefing over verkeersveiligheid en regels op de baan, praktijktraining, algemene voertuigbeheersing, een goede kijk- en stuurtechniek
•Rem- en uitwijktraining: ervaring van een noodstop, remafstand leren verkleinen, met ABS na een noodstop kunnen blijven sturen en uitwijken
•Onder- en overstuurtraining: onder- en overstuur onder controle krijgen op de IJsbaan (uit de bocht vliegen wordt hier bijna altijd door veroorzaakt)
•Bestellen: via de button “ IK NEEM ER EEN” (na bestelling en betaling ontvang je een bevestigingsmail), binnen twee werkdagen ontvang je een mail van SEC met daarin je unieke actiecode. Let op, deze zou in je Spam-filter terecht kunnen komen
•Als je bestelt, doe je dat voor een bepaalde dag
•Wil je op verschillende dagen de cursus volgen, dan graag aparte bestellingen plaatsen
•Binnen 48 uur krijg je een bevestigingsmail van Safety Experience Center met een link naar het boekingsformulier en een link om je eigen cadeau voucher uit te printen
•Voor inhoudelijke vragen over de slipcursus kun je terecht bij het Safety Experience Center. Dit kan via www.safetyexperiencecenter.nl of op telefoonnummer 073 523 1222

Mijn beste vriend? Dat is niet die kameraad die bijna iedere avond bij me op de bank zit. Niet degene met wie ik iedere week eens afspreek of zo af en toe mee voetbal. Zelfs niet de trouwe viervoeter die me iedere ochtend wakker likt. Nee, mijn beste vriend heeft vier wielen, is gek op Euro 95, heeft een geheel eigen willetje maar laat zich soms controleren door aan de goede hendels te trekken en de juiste pedalen op het perfecte moment in te drukken. Mijn beste vriend heet Alfa Romeo. Die van jou misschien ook, of anders Peugeot, Kia, Mercedes of Audi. Wat hun naam ook is, soms kunnen ze nogal wispelturig reageren op de omstandigheden op de weg. Modder op een boerenweggetje, aquaplaning op de snelweg of ijzel op een provincieweggetje: allemaal levensgevaarlijk. Maar met de Anti-Slip Cursus van 3 Uur bij het Safetey Experience Center leer je hoe jij de touwtjes in handen houdt! Hier leer je hoe je in een dergelijke situatie moet reageren en kun je natuurlijk ook een beetje lol hebben met de nieuwe Mercedessen van Safety Experience Center bij het Autotron in Rosmalen. Ervaar wat het is om uit de bocht te vliegen en leer dat op te vangen. Je oefent een noodstop en hoe je hier op moet reageren. Binnen 3 uur weet jij wat er gebeurt tijdens een ongeval en ook hoe je deze het beste kunt voorkomen. Zo weet jij voortaan precies hoe je uitwijkt bij noodstops en hoe je je auto weer onder controle krijgt. De Anti-Slip Cursus is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook enorm leerzaam. Op het Safety Experience Center in Rosmalen liggen vier baanonderdelen met coating. Dit kun je vergelijken met platgereden sneeuw waardoor je auto gemakkelijk in een slip komt. Deze training leert hoe je hiermee moet omgaan. De kans dat je na het volgen van deze cursus bij een ongeval betrokken raakt is dan ook vele malen kleiner. Je kunt deze unieke rijervaring als origineel cadeau weggeven of het voor meer mensen boeken. Je kunt dus met je vader, vriendin, collega of welke bekende dan ook de Anti-Slip Cursus volgen. Natuurlijk moet iedereen wel in het bezit zijn van rijbewijs B. Wil jij dus spannende en leerzame rijervaring opdoen samen met wat vrienden, familie of collega’s? Let dan even goed op! Net als elke bestelling bij iBOOD bestel je de Anti-slip Cursus, door op “ IK NEEM ER EEN” te klikken. Na bestelling en betaling ontvang je een bevestigingsmail van iBOOD en binnen twee werkdagen ontvang je een mail van het Safety Experience Center met daarin je unieke actiecode. Met deze actiecode kun je de training boeken tot 8 september 2011! In deze mail bevindt zich naast de link naar het boekingsformulier ook een link waarmee je een eigen cadeau voucher kunt uitprinten. Zorg dat jij altijd de controle hebt over jouw auto en boek deze Anti-Slip Cursus!

€ 99,95

iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (0,00)

Mr. Bean
 Bericht 
Wederom vandaag op iBood:

Citaat:
Anti-slip Cursus 3 uur met Mercedes bij Safety Experience Center in Rosmalen
Het is bijna december en de temperatuur duikt nu al diep onder nul. Dat zorgt ervoor dat je wolkjes blaast die meteen bevriezen terwijl je bibberend buiten staat. Niet alleen omdat het koud is, maar ook omdat je nog op weg moet met je auto. En rijden in dit weer kan doodeng zijn: sneeuw en ijzel maken autorijden tot een ongezond spannend avontuur. Daarom is het juist in deze periode van het jaar zo belangrijk volledige controle over je auto te hebben. En dat leer je het best met de Anti-Slip Cursus van 3 Uur bij het Safetey Experience Center! Daar leer jij hoe je onder alle omstandigheden de touwtjes in handen houdt. Het Safety Experience Center in Rosmalen heeft hiervoor een aantal nieuwe Mercedessen klaar staan. Ervaar wat het is om uit de bocht te vliegen en leer dat op te vangen. Binnen 3 uur weet jij wat er gebeurt tijdens een ongeval en ook hoe je deze het beste kunt voorkomen. Zo weet jij voortaan precies hoe je uitwijkt bij noodstops en hoe je je auto weer onder controle krijgt. De Anti-Slip Cursus is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook enorm leerzaam. Op het Safety Experience Center in Rosmalen liggen vier baanonderdelen met coating. Dit kun je vergelijken met platgereden sneeuw waardoor je auto gemakkelijk in een slip komt. Iets waar je de komende weken misschien mee te maken krijgt. Deze training leert hoe je hiermee moet omgaan. De kans dat je na het volgen van deze cursus bij een ongeval betrokken raakt is dan ook vele malen kleiner. Je kunt deze unieke rijervaring als origineel cadeau weggeven voor bijvoorbeeld Sinterklaas of het voor meerdere mensen boeken. Je kunt dus met je vader, vriendin, collega of welke bekende dan ook de Anti-Slip Cursus volgen. Natuurlijk moet iedereen wel in het bezit zijn van rijbewijs B. Wil jij dus spannende en leerzame rijervaring opdoen samen met wat vrienden, familie of collega?s? Let dan even goed op! Net als elke bestelling bij iBOOD bestel je de Anti-slip Cursus, door op ? IK NEEM ER EEN? te klikken. Na bestelling en betaling ontvang je een bevestigingsmail van iBOOD en binnen twee werkdagen ontvang je een mail het Safety Experience Center met daarin je unieke actiecode. Deze actiecode is een jaar geldig! In deze mail zit, naast de link naar het boekingsformulier, ook een link waarmee je een eigen cadeau voucher kunt uitprinten. Zorg dat jij altijd de controle hebt over jouw auto en boek deze Anti-Slip Cursus!

Safety Experience Center
Autotron in Rosmalen (reistijd Antwerpen naar Rosmalen slechts 1 uur!)
Anti-slip Cursus
Grootste en modernste baan van Zuid Nederland
Ideaal als bedrijfsuitje
TUV gecertificeerde baan en instructeurs (enige in Nederland)
4 baanonderdelen met coating: IJsbaan (uniek in Nederland), Y-oefening, overstuurcirkel, rem en uitwijkbaan
Training met nieuwe handgeschakelde auto?s van Mercedes Klasse A, B (voorwiel drive) en C (achterwiel drive)
Theorie: Briefing over verkeersveiligheid en regels op de baan, praktijktraining, algemene voertuigbeheersing, een goede kijk- en stuurtechniek
Rem- en uitwijktraining: ervaring van een noodstop, remafstand leren verkleinen, met ABS na een noodstop kunnen blijven sturen en uitwijken
Onder- en overstuurtraining: onder- en overstuur onder controle krijgen op de IJsbaan (uit de bocht vliegen wordt hier bijna altijd veroorzaakt)
Bestellen: via de button ? IK NEEM ER EEN? (na bestelling en betaling ontvang je een bevestigingsmail), binnen twee werkdagen ontvang je een mail van SEC met daarin je unieke actiecode. Let op, deze zou in je Spam-filter terecht kunnen komen
Binnen 48 uur krijg je een bevestigingsmail van Safety Experience Center met een link naar het boekingsformulier en een link om je eigen cadeau voucher uit te printen
Voor inhoudelijke vragen over de slipcursus kun je terecht bij het Safety Experience Center. Dit kan via http://www.safetyexperiencecenter.nl of op telefoonnummer 073 523 1222

Normaal ? 99,95
iBood ? 49,95

RucphenNB
Master
 Bericht 
Laat maar met de huidige instructeurs die ze daar in dienst hebben. :roll:

maarten22
Master
 Bericht 
Je kan inderdaad beter doorsparen voor bijvoorbeeld de FS rijvaardigheidstraining of een ANWB slipcursus.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
maarten22 schreef:
ANWB slipcursus.

Nee bedankt, ik sponsor die club liever niet meer. :nothanks:

EddyHH
Master
 Bericht 
Je kan ook prima op een afgelegen stuk zelf wat oefenen in echte sneeuw in je eigen auto.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ja dat kan wel, alleen moet niemand het zien anders dan;

Link

NoCashCow
Master
 Bericht 

Je moet er gewoon niet te veel van verwachten. Een leuke middag met vrienden of familie en nog even een rondje rijden. Als je een echte wintertraining wilt, moet je toch echt naar een land waar niet alles vast staat bij een beetje sneeuw.

R
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ja dat kan wel, alleen moet niemand het zien anders dan;

Niet elke agent is onderdeel van een lieveheersbeestjesprogramma. Hoop ik.

Yvesart
Master
 Bericht 
ik heb niet eerder tijd dan de aankomende kerstvakantie om de vorig jaar (!) reeds gekregen/gekochte slipcursus bij iBood.. ik laat jullie wel weten hoe ik het vond.. [als de aanbieiding weer ( ;) ) bij iBood voorbij komt]..

BommelDing
FS Meldingen
 Bericht 
Vanavond gedaan, begonnen eerst met tussen pilonnetjes rijden, vervolgens remmen en bocht.
En als laatste de gladde baan, en hadden voorwiel aangedreven auto, dus leuk aan de handrem trekken. Auto mooi rond gekregen bij de ander. 3 jongkies 1 auto :kniktja: Geslaagd!

Mightyzap
Nieuwkomer
 Bericht 

je kan ook gewoon net als ik met een MR2 in de sneeuw gaan spelen :thumb:

BommelDing
FS Meldingen
 Bericht 
Da's waar =) Maar zo kost het je geen artikeltje 5 :)

Mightyzap
Nieuwkomer
 Bericht 

waarom artikeltje 5 ?

de lokale voetbalvereniging hier heb een heel mooi lapje asfalt liggen aka parkeerterrein.
en er geen bordje hangt dat er de wegenverkeerswet geld...

-Joske-
Master
 Bericht 
Mightyzap schreef:
waarom artikeltje 5 ?

de lokale voetbalvereniging hier heb een heel mooi lapje asfalt liggen aka parkeerterrein.
en er geen bordje hangt dat er de wegenverkeerswet geld...

Als het niet afgesloten is kan je gewoon een Artikel 5 krijgen.

Guppenklup
Master
 Bericht 
-Joske- schreef:
Als het niet afgesloten is kan je gewoon een Artikel 5 krijgen.

Helaas wel ja :fp:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Nooit doen, die training. Zonde geld. Heb 'm gedaan, toegevoegde waarde van nul. Beter even doorsparen en de rijvaardigheidstraining van FS doen.

BommelDing
FS Meldingen
 Bericht 
Het was leuk spelen.. =)

Pagina 1 van 1 [ 43 berichten ]