» Flitsservice.nl » Meetings   

Postingstijd interval gedetecteerd van 96.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 50 berichten ]
wellproc
Master
 Bericht 
Vandaag ben ik op bezoek geweest (met KIVI-NIRIA) bij de verkeerscentrale van RWS in Rhoon (naast de A15 bij Rotterdam). Daar wordt het verkeer op de rijkswegen geregeld/in de gaten gehouden van Zuid-Holland en Zeeland (grofweg).
Het bezoek was interessant en leuk voor degenen met interesse voor verkeer en alles daaromheen, wij dus :wink:. Tenminste, dat denk ik.

Daarom mijn idee om een meeting te organiseren, maar voordat ik ga bellen en regelen hoor ik graag van jullie wie er interesse heeft om mee te gaan. Daarnaast graag aangeven of je eventueel overdag zou kunnen (ivm werk, studie, etc) of dat het echt alleen op een avond/in het weekend kan.

Op basis van deze peiling ga ik dan contact opnemen met RWS.

Dus: wie gaat er mee, en op welke momenten kun je (of niet)?

Animolijst:
1. Wellproc (kan altijd... O:))
2. ...

Edit: Geef ook even door welke locatie jouw voorkeur heeft. Waarschijnlijk wordt het Rhoon, maar Velsen of Utrecht zijn voor mij evt. ook wel te doen.

WimLex
Master
 Bericht 
Waarom nu weer een meeting in een uithoek van het land ? :fp:

Ja ik wil graag kijken
Nee ik ga niet, het is me te ver rijden

Brul(tm)
Master
 Bericht 
Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar afgelopen zondag is er op het testcentrum in Delft een open dag geweest.

R
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
Waarom nu weer een meeting in een uithoek van het land ?

Rhoon is Rotterdam. 55 km van Utrecht en dat is ongeveer het midden van het land.
En je kan verder ook niet reageren als je weinig te melden hebt. Of wil je een serieuze discussie waarom in Rhoon? Daar zit een verkeerscentrale.
Goed en origineel initiatief, Wellproc. :thumb:

R
Master
 Bericht 
WimLex
Master
 Bericht 
R schreef:
Of wil je een serieuze discussie waarom in Rhoon? Daar zit een verkeerscentrale.

Een discussie is niet nodig, er zijn namelijk meerdere Verkeerscentrales :kniktja:

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Lijkt me leuk, doordeweeks liever niet, 's avonds is prima

Superkoerier!
Master
 Bericht 
Brul(tm) schreef:
Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar afgelopen zondag is er op het testcentrum in Delft een open dag geweest.

Vandaar dus die bus voor de deur. Dacht al...

InsecureThreat
Master
 Bericht 
optie: geef ook aan waar je het liefste zou zijn (of dat het niet uit maakt (f) )

* Verkeerscentrale Noordoost-Nederland (Wolfheze, bij Arnhem)
* Verkeerscentrale Noordwest-Nederland (Velsen)
* Verkeerscentrale Zuid-Nederland (Geldrop)
* Verkeerscentrale Zuidwest-Nederland (Rhoon)
* Verkeerscentrale Midden-Nederland (Utrecht)

wellproc schreef:
1. Wellproc (kan altijd... O:))
2. InsecureThreat, doordeweeks moet lukken als ik het op tijd weet, makkelijkst in Velsen

Die in velsen kom ik regelmatig langs, is een klant van me. Helaas nooit binnen. Wat wel een nadeel voor Velsen is, is dat ze daar aan het verbouwen zijn.
Voordeel: veel tunnels in dat gebied, waar het ook nog wel vaak raak is met te hoge vrachtwagens in de velsertunnel (grotere kans om dat live mee te maken (f) ).

De centrale in Velsen is in elk geval goed te bereiken en er is genoeg parkeerplaats. Ik denk alleen dat dat niet echt een argument is :roll:

Bar-E
Master
 Bericht 
wellproc schreef:
Animolijst:
1. Wellproc (kan altijd... )
2. InsecureThreat

3. Bar-E (voorkeur voor Rhoon, is in de achtertuin, Utrecht zou ik ook nog meegaan. Avonden en weekenden zijn oke)

wellproc
Master
 Bericht 
InsecureThreat schreef:
Die in velsen kom ik regelmatig langs, is een klant van me. Helaas nooit binnen. Wat wel een nadeel voor Velsen is, is dat ze daar aan het verbouwen zijn.
Voordeel: veel tunnels in dat gebied, waar het ook nog wel vaak raak is met te hoge vrachtwagens in de velsertunnel (grotere kans om dat live mee te maken (f) ).

De centrale in Velsen is in elk geval goed te bereiken en er is genoeg parkeerplaats. Ik denk alleen dat dat niet echt een argument is :roll:

Graag hou ik het bij Rotterdam (Rhoon), omdat die de nieuwst en modernste is. Bovendien worden daar zowel bruggen als tunnels bediend en hebben ze bijna het gehele beheergebied in de camera's (dus je kunt lekker meekijken hoe ze normaal met ons meekijken).

Velsen heeft idd ook wat tunnels (wel minder). Alternatief is wachten tot Utrecht is vernieuwd, daar zijn ze nu hard mee bezig begreep ik. Maar goed: het plan is dus om voorlopig in Rhoon te gaan, mocht uit de reacties blijken dat een meerderheid naar een andere centrale wil, dan ga ik even kijken wat ik kan regelen.

WimLex schreef:

Ja ik wil graag kijken
Nee ik ga niet, het is me te ver rijden

Waar woon jij dan? En naar welke centrale zou je wel willen?

wellproc
Master
 Bericht 
Animolijst:
2. InsecureThreat (doordeweeks moet lukken als ik het op tijd weet, makkelijkst in Velsen)
3. Bar-E (voorkeur voor Rhoon, is in de achtertuin, Utrecht zou ik ook nog meegaan. Avonden en weekenden zijn oke)
4. Martijn?
5.

WimLex
Master
 Bericht 
wellproc schreef:
Waar woon jij dan? En naar welke centrale zou je wel willen?

Ikzelf woon in Enschede, dichstbijzijnde zou Wolfheze zijn.

(maar er zijn er meer die niet in de randstad wonen)

Yvesart
Master
 Bericht 
ben er al [beroepsmatig] geweest.. anders had ik wel interesse gehad.. :thumb:

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Animolijst:
2. InsecureThreat (doordeweeks moet lukken als ik het op tijd weet, makkelijkst in Velsen)
4. Martijn?
5. NooitTeSnel (voorkeur voor Utrecht, maar naar Rhoon zou ik ook mee gaan hoor)

Onder voorbehoud van agenda, weekend lukt meestal wel, werkdagen alleen bij optijd plannen)

wellproc
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
Ikzelf woon in Enschede, dichstbijzijnde zou Wolfheze zijn.

(maar er zijn er meer die niet in de randstad wonen)

Wolfheze kom ik zelf wel weer binnenkort, maar dan niet in de verkeerscentrale...
Trouwens: zelf heb ik ook 18 jaar niet in de randstad gewoond, dus ik weet dat er meer bestaat. :[

Kenji
Master
 Bericht 
Animolijst:
4. Martijn?
5. NooitTeSnel (voorkeur voor Utrecht, maar naar Rhoon zou ik ook mee gaan hoor)
6. Kenji (afhankelijk van werkrooster, liefst Rhoon, kan ik op de fiets komen :lol: )
7.

HUMPIE
Die hard
 Bericht 
4. Martijn?
6. Kenji (afhankelijk van werkrooster, liefst Rhoon, kan ik op de fiets komen :lol: )
7. HUMPIE (afhankelijk van datum en tijdstip, weekend / vrijdag: Velsen / Utrecht; door de week: Wolfheze / Utrecht)

egeltjes
Master
 Bericht 
WimLex schreef:

Waarom nou eerst een meeting in jouw uithoek ... :roll: :roll:

Ben ik al geweest ... en in de kelders van Den Oevers Afsluitdijk Sluizen ook.
Voordeel van een open dag van RWS. :kniktja: :kniktja:

|FZ|
Master
 Bericht 

wellproc schreef:
Daarom mijn idee om een meeting te organiseren, maar voordat ik ga bellen en regelen hoor ik graag van jullie wie er interesse heeft om mee te gaan.

Aan wat voor termijn moet ik dan denken? Zit de rest van het jaar een beetje vol.. (nouja, mijn agenda dan), maar het lijkt me wel interessant.

wellproc
Master
 Bericht 
|FZ| schreef:
Aan wat voor termijn moet ik dan denken? Zit de rest van het jaar een beetje vol.. (nouja, mijn agenda dan), maar het lijkt me wel interessant.

Geen idee :wink:
Ik was vooral benieuwd of er interesse zou zijn hier. Denk dat ik volgende week eens ga bellen wat de mogelijkheden zijn en dan gaan we bezig met een concrete datum+tijd+intekenlijst oid.

crazydriver
Pro
 Bericht 

4. Martijn?
6. Kenji (afhankelijk van werkrooster, liefst Rhoon, kan ik op de fiets komen :lol:)
7. HUMPIE (afhankelijk van datum en tijdstip, weekend / vrijdag: Velsen / Utrecht; door de week: Wolfheze / Utrecht)
8. Crazydriver als het rooster het toelaat, maakt eigenlijk niet uit welke dag. Het liefst in Rhoon.

Jasper_ppc
Pro
 Bericht 

4. Martijn?
6. Kenji (afhankelijk van werkrooster, liefst Rhoon, kan ik op de fiets komen )
8. Crazydriver als het rooster het toelaat, maakt eigenlijk niet uit welke dag. Het liefst in Rhoon.
9. Jasper_ppc (Maakt niet uit waar, liefst 's avonds of weekend)

Graaigraag schorem
Master
 Bericht 

Mag ik mij onder voorbehoud opgeven?

GerbenT
Master
 Bericht 
10. GerbenT,
doordeweek: Utrecht (werk ik, bij ruim van te voren Rhoon)
Weekend: hele land (afhankelijk waar ik moet fluiten)
Prive: Rhoon ("is in de achtertuin ")

wellproc
Master
 Bericht 
Graaigraag schorem schreef:
Mag ik mij onder voorbehoud opgeven?

Uiteraard, er is nog geen datum of definitief plan. Laat het vooral horen als je wel eens mee zou willen.

Ben trouwens nogal druk met werk en privé-zaken deze week, dus kom er nu even niet aan toe om eea in gang te zetten.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
4. Martijn?
10. Maserai Teun (ovb van datum/plaats etc) Voorkeur Maandag of Dinsdag

wellproc
Master
 Bericht 
4. Martijn?
11. GerbenT
11. Maserai Teun (ovb van datum/plaats etc) Voorkeur Maandag of Dinsdag
12. Graaigraag schorem
13.

Graaigraag schorem
Master
 Bericht 

wellproc schreef:
Uiteraard, er is nog geen datum of definitief plan. Laat het vooral horen als je wel eens mee zou willen.
Prima, ik wacht het af.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Hmmm, lijkt me wel geinig. Voorkeur voor Wolfheze, maar zo te zien wordt dat 'm niet :P. Dan sluit ik me wel ergens anders aan.

djroadstar
Master
 Bericht 
moet datum weten en locatie. midden NL vind ik goed en datum in het weekend anders zit ik met mn werk

esgigt
Master
 Bericht 
Misschien wel interessant om eens te zien... Voorkeur Rhoon, maar Regio Utrecht mag ook.

Archiebald
Master
 Bericht 
4. Martijn?
11. GerbenT
12. Graaigraag schorem
13.Archiebald (+ vriendin: mits nog deze maand ivm vrij), voorkeur weekend + utrecht

Maar ivm wisseldiensten verschilt dat soms wel.. Wordt het doordeweeks en ben ik de dag erna vrij kom ik ook wel naar Rhoon toe :)

Vraag: mag je daar binnen foto's maken???

wellproc
Master
 Bericht 
Tsja, moet nog eens actie ondernemen, maar heb ff thuis geen internet. En op het werk ontbreekt de tijd om ff met RWS te bellen. Zet deze boven aan m'n todo-lijstje 2011 :wink:

Foto's maken zal ik dan ook vragen. Denk niet dat alle medewerkers het daar zo leuk vinden, dus moeten we wel goede afspraak over maken. Je hoort t nog.

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
*neemt een aanloopje een schopt dit topic weer eens terug omhoog*

Hoe is het met je todo-list 2011?

Masterdam
Master
 Bericht 
4. Martijn?
11. GerbenT
12. Graaigraag schorem
13.Archiebald (+ vriendin: mits nog deze maand ivm vrij), voorkeur weekend + utrecht
14. Masterdam (altijd onder voorbehoud, locatie maakt niet veel uit maar Rhoon heeft mijn voorkeur)

JayJay
Master
 Bericht 

Oehh.. geinteresseerd!

djroadstar
Master
 Bericht 
thuis kun je ook belen 0800 8002 als ik t goed heb

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Wanneer gaan we? :woop: (f)

wellproc
Master
 Bericht 
Shit :oops: niets meer mee gedaan... :fp:

Heb wel een goede reden hoor. Druk bezig met de kinderkamer en aanverwante zaken :woop:
Maar goed, ik zal dit topic nog eens nieuw leven inblazen door met RWS te bellen. Wordt vervolgd en schop nog maar een keer als het te lang duurt... O:)

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Wel nog een extratje voor Utrecht trouwens: Daar zit de landelijke centrale in hetzelfde gebouw. Die coördineren grotere problemen en sturen de andere cetra aan, misschien wel interessant om ook te zien?

MoNo_eGo
Master
 Bericht 
Als je naar rhoon gaat wil ik zeker wel mee.

Kom er vaak langs , heb zelfs onlangs nog een geocache opgelost met de coord die op het gebouw staan.

Voorkeur weekend of avond :-)

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
wellproc schreef:
Wordt vervolgd en schop nog maar een keer als het te lang duurt...

*neemt weer een aanloopje* (f)

Appeltje
Master
 Bericht 

Voor Rhoon zeker geinteresseerd en waarschijnlijk weet ik nog wel 1 of 2 geinteresseerden.

HAW2006
Master
 Bericht 
Van uitstel komt vaak afstel.
Of ben ik nu te pessimistisch?

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Ik heb geen idee hoe het todo-lijstje van wellproc er uit ziet op het moment, maar ik vrees idd dat het nog lang kan gaan duren :wink:

wellproc
Master
 Bericht 
Sorry heren (en wellicht ook dames).
Het is om meerdere redenen heel druk momenteel (oa met werk en met baby op komst). Ik heb er niet meer aan gedacht (die todo-lijstjes zijn ook maar statisch... (f)).
Gezien de belangstelling ga ik het weer in m'n agenda zetten om eens met RWS te bellen en de mogelijkheden te bespreken.

GGeek
Die hard
 Bericht 

4. Martijn?
11. GerbenT
12. Graaigraag schorem
14. Masterdam (altijd onder voorbehoud, locatie maakt niet veel uit maar Rhoon heeft mijn voorkeur)
15. GGeek (altijd onder voorbehoud, overdag of 's avonds (avond spitje?), voorkeur voor Utrecht of Geldrop. Maar Rhoon kan ook).

Appeltje
Master
 Bericht 

Ik wil wel mee, voorkeur Rhoon, alternatief Utrecht...

egeltjes
Master
 Bericht 
Ik ga wachten op de RWS open dag. :kniktja: :kniktja:

Pagina 1 van 1 [ 50 berichten ]