» Flitsservice.nl » Meetings   

Postingstijd interval gedetecteerd van 889.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 3  [ 105 berichten ]
MarkyMark
Master
 Bericht 
Eens kijken of die brief ook bij mij aankomt, of dat hij bij de nieuwe bewoners van mijn oude adres wordt bezorgd.

Ik kan alleen nog niet een verband leggen tussen mijn inspraakreactie, en de gegeven antwoorden.

Scoop643
Master
 Bericht 
Ik heb ook brief gehad (bij m'n ouders) die hebben m'n nieuwe adres waarschijnlijk nog niet :P

Je krijgt er geen eens een usb sticky bij. Je moet gaan bellen voor een cd met antwoorden of op internet gaan kijken.

Walker
Master
 Bericht 
*Schop*

Citaat:
Wegen rond Schiphol mogen breder

Laatste update: 4 januari 2012 10:28 info
DEN HAAG - De snelwegen tussen Schiphol, Amsterdam en Almere mogen worden uitgebreid, zoals minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur, VVD) wilde.
Foto: ANP

Met dit vonnis heeft de Raad van State woensdag bezwaren van 41 particulieren, bedrijven en organisaties van tafel geveegd.

De minister wil onder meer de A1, A2, A6, A9 en A10 verbreden om de files te bestrijden. De verkeersproblemen zijn volgens haar slecht voor de economische ontwikkeling van de Randstad.

Volgens onder anderen omwonenden gaat de minister echter voorbij aan de leefbaarheid en gezondheid van de mensen die er wonen.

bron
Vraag me af wie de "anderen behalve de omwonenden" zijn die klagen over de leefbaarheid :[

En nu rap die stroken asfalt aanleggen...

egeltjes
Master
 Bericht 
Scheelt alweer een klein beetje.
Nu de (oorspronkelijk geplande) A6-A9 nog.

Vroeg op
Master
 Bericht 
Gaan we weer. :fp:
De helft van de wegen is net aangepast en gaan weer op de schop...

Pagina 3 van 3 [ 105 berichten ]