» Flitsservice.nl » Meetings   

Postingstijd interval gedetecteerd van 322.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 3  [ 105 berichten ]
Walker
Master
 Bericht 
Was idd goed. Zit nu aan de :koffie: :koffie: en wakker te worden.

Kiwi45
Master
 Bericht 
As. maandag dus inspraakavond?
90% zeker dat ik tijd heb, en werk in Almere, dus kom er toch voorbij rijden.

Misschien leuk om dan ook maar eens langs te komen.
De pro-asfaltlobby kan niet sterk genoeg zijn :)

Walker
Master
 Bericht 
Top! :thumb:

Maandag 2 juni, Aanvang 19:00 uur (misschien idee om wat eerder te komen)

plaats: De Kazerne, Kazernestraat 10, Muiden

Guppenklup
Master
 Bericht 
Was een gezellige avond in de vesting. Leuke opkomst voor een minimeet :thumb:

Op naar Muiden as maandag :kniktja:

idd, wees er vroeg bij, want het zou wel eens druk kunnen worden

Schep
Master
 Bericht 
Ik kom morgen, maar ben hoogstwaarschijnlijk iets later. Ik verwacht dat ik om 18:00 in Rotterdam klaar ben, tegen de tijd dat ik vervolgens in Muiden ben, kunnen we er gerust van uitgaan dat de klok op z'n vroegst 19:30 aanwijst.

egeltjes
Master
 Bericht 
Zoals al gezegd, ben ik ook wat later (dan 19:00hr).
Eerst met de kat naar de dierenarts (voor de jaarlijkse prikjes).

Kiwi45
Master
 Bericht 
Goed, ik zal er zijn.

Weet iemand of de agenda ergens online staat? Wil graag even weten wat er precies besproken gaat worden.

OK, al gevonden:
http://www.inspraakpunt.nl/projecten/pr ... e2008.aspx

regiorunner
Master
 Bericht 
Betoog A6-A9spoorlijn schreef:
Geachte voorzitter,

Met interesse heb ik het plan voor de mogelijke verbreding bestudeerd, en geconcludeerd dat in dit plan het Openbaar Vervoer, welke op dit moment een aandeel heeft van ongeveer 50% van de vervoersaantallen voor haar rekening neemt, er wederom zeer bekaaid vanaf komt, met zwaar achterhaalde, ruimteverslindende, inefficiënte busbanen, in plaats van een hoogwaardig OV alternatief, zoals het Plan Flevolink, wat toonaangevend spoorwegingenieur Arco Sierts heeft gepresenteerd op 27 november 2007 in de tweede kamer.

Mijns inziens kan dit plan veel beter worden uitgevoerd dan het onzalige plan met de busbanen zoals deze bij de vorige bijeenkomst op deze plek werd gepresenteerd. Een kleine rekensom leert dat een busbaan, bij ongehinderde doorstroming, en zonder haltes elke twee a drie minuten een bus kan verwerken, met daarin gemiddeld 50 mensen. Per uur is dat ongeveer 30*50=1500 personen vervoerd. Een dubbeldekstrein van NSR heeft op dit moment een maximale capaciteit van 1000 zitplaatsen, een enkele rijstrook 1800 auto's (elke 2 seconden een) om een idee te geven van de vervoerswaarde van (streek)bussen. Bovendien zijn bussen milieuvervuilend en een bron van fijnstof, omdat bussen op LPG en hybride bussen tot nog toe niet-bruikbaar zijn gebleken in dagelijks verkeer. (Voorbeelden: de HERMES Phileas in Eindhoven) Met het plan “flevolink” dat deels langs de A6/A9 trace loopt, slechts 15 kilometer lang, is de reis vanaf Almere 18 minuten naar Utrecht, nu 43. Het nieuwe station Amsterdam Bijlmer wordt in 12 minuten bereikt, nu 38. Schiphol en de Zuidas kan in 17 minuten bereikt worden.

Het mag duidelijk zijn dat de huidige dienstregeling op zowel de Gooilijn als op de Flevolijn aan het uiterste maximale van haar capaciteit zit, waarbij de het Gooitrace formeel overbelast is verklaard. Maatregelen om het Spoorvervoer uit het slop te halen, zijn dringend noodzakelijk. Het is hartstikke jammer (en eigenlijk schandalig) dat het OV zo ondergeschoven wordt ten koste van zowel de automobilist als de 50% OV reizigers op dit traject, en , niet te vergeten de reizigers op de “stichtse lijn” Utrecht-Almere vv (files op de A27 zijn ook niet van de lucht, en vindt zijn oorzaak in het zeer lage OV aandeel).

Al met al een overwegen waard voor het OV gedeelte. Ik dank U

zadkine
Master
 Bericht 
Mis in dit fraaie betoog dat een strook voor uitsluitend auto's 1800 voertuigen (officieel) per uur verwerkt. (Elke 2 seconden)

Zelfs als die allemaal met 1 persoon gevuld zijn is dat efficienter ruimte beslag als gebruik als busbaan.

Bij drukte kan dit aantal nog verder oplopen.
Daarnaast is er voor een busbaan vanwege de grote wieldruk, veel hoger als bij auto's, ook nog eens meer wegonderhoud noodzakelijk.

Gezien de toekomst verwachting, oa vanwege de binnestads richtlijnen in Duitsland, dat over enkele jaren een steeds groter deel van de auto's electrisch aangedreven gaat worden is een busbaan ook milieutechnisch een uiterst slechte keus.

Waarmee aangegeven dat de busbaan, hoewel politiek misschien correct, op alle andere fronten de slechtste optie is.

regiorunner
Master
 Bericht 
ALARM!

Mijn kompjoeter wil geen pdf je uitprinten....

Iemand in de gelegenheid?

http://www.asierts.dds.nl/flevolink.pdf

dexter79
Master
 Bericht 
Heb 'm afgedrukt, alleen we hebben hier ook wat printerproblemen dus hij is in zwart/wit en op erg dun papier... Dus als iemand anders in betere kwaliteit kan afdrukken, dan graag, maar het is beter dan niets.

Tot vanavond!

Walker
Master
 Bericht 
Done! (6x)

Guppenklup
Master
 Bericht 
Ook even eentje voor mezelf geprint

Kiwi45
Master
 Bericht 
Ben het er niet mee eens.
De trein is technologie uit 1850. Daar moet je niet meer in investeren.

De trein? Een gepasseerd station.

zadkine
Master
 Bericht 
@kiwi:
Treinen, mogelijk oude technologie maar in zeer dicht bevolkte streken (London Parijs en dat soort gebieden) is een metro achtige sneldienst net goud waard. Vooral als die ondergrons gaat en daardoor niemand anders hindert.

Alleen moet je zoiets niet ook willen voor minder dicht bevolkte streken.

Guppenklup
Master
 Bericht 
Zo, weer thuis na een enerverend avondje Muiden. Alhoewel MD niet aanwezig was, liet een kleine groep schreeuwers wel van zich horen. Zij presenteerden zich als vertegenwoordiging van Muiderberg, die het presteerde om 14 keer dezelfde vraag, weliswaar steeds in iets andere bewoordingen, te blijven stellen. Het op zich zeer redelijke antwoord van zowel RWS als de wethouder van Muiden was voor iedereen glashelder, behalve voor de schreeuwers. De beste man van RWS was zelfs op zijn vrije dag in Muiderberg op bezoek geweest om Het Verschrikkelijke Lawaai met eigen oren waar te nemen, er zijn metingen geweest, en er werd duidelijk gesteld dat de argumenten zeker ter sprake zouden komen bij de bespreking van de minister. Ik denk dat het verkeerslawaai het gehoor en verstand van de Muiderbergers ernstig aangetast moet hebben, want zij snapten het niet.

Ik denk dat ik in de inspraakronde maar eens voorstel om de A1 niet in zuidelijke, maar in noordelijke richting te verleggen. Komt het tracé precies door Muiderberg. Twee problemen in één klap opgelost.

FS was wederom redelijk vertegenwoordigd met Dexter, Walker, Schep, Egeltjes, Kiwi45 en ondergetekende

Walker
Master
 Bericht 
Ben ook thuis, na mijn eigen versie van A2-racer O:)

Toegevoegd na 19 minuten:

Later op de avond nog een goed gesprek gehad met Bas van RWS. Hoewel hij het niet hardop mocht zeggen, deelt men bij RWS onze mening dat de rechtstreekse verbinding tussen A6 en A9 op gebied van ontwerp en effect de beste oplossing is. Nu zit Muiden met de gebakken peren: 310.000 autobewegingen per dag over de A1, terwijl daar minstens 100.000 vanaf hadden gekund.

En zoals Guppenklup het al schreef: goede avond, geen MD maar wel veel Nimby's...

dexter79
Master
 Bericht 
En ik voelde bij Bas een lichte ondertoon dat hij het best leuk vond om een keer met mensen van gedachten te wisselen die niet per definitie tegen alles zijn.

("zeggggggg maaaaarrrrrrrrr waar zijn jullie eigenlijk van, want normaal moet ik alleen maar klagers te woord staan")

Schep
Master
 Bericht 
Ja, gesprek met Bas was leuk. Die kon eindelijk zijn enthousiasme eens kwijt in plaats van alles te moeten verdedigen.

Ik vond het een leuke en leerzame avond! Beetje jammer dat die nimby's zoveel te schreeuwen hadden, vooral omdat het constant hetzelfde was.

egeltjes
Master
 Bericht 
Gesprek was inderdaad heel leuk. En die Bas wist echt heel veel van de wegen en waar ze lopen.

Aan de ene kant viel me de avond op zich wel wat tegen dat er alleen een presentatie was (en ruimte voor niet-geregistreerde vragen en uitleg), met een klein hoekje voor (individuele) (wel geregistreerde) inspraak, aan de andere kant kon je zo wel, als zaal-tegenstander, je woordje doen (of je woordje inleveren).

Kiwi45
Master
 Bericht 
Kiwi45 schreef:

Hier kan je dus inspreken, mocht je daar behoefte aan hebben. Het was een leuke avond in ieder geval, heb me heerlijk kunnen ergeren aan Nimby's.
Wel zeuren dat er miljoenen aan geluidswallen worden besteedt, maar natuurlijk niet bereid zijn om de waardevermeerdering van je huis dan ter beschikking te stellen daarvoor.

Minder lawaai + betere bereikbaarheid = woning meer waard. Op kosten van de gemiddelde Groningse belastingbetaler. Goeie deal voor die mensen, dat snap ik.

Guppenklup
Master
 Bericht 
* * * * OPROEP * * * *

Maak gebruik van het recht tot inspraak bij de besluitvorming van het tracé A6/A1/A9/A10. Dit is een van de weinige mogelijkheden die we hebben invloed uit te oefenen, en zo enig tegenwicht te bieden aan de gesubsidieerde boeroepers van de miljeugroepjes.

Ter inspiratie:

Citaat:
Kijkend naar de huidige en voorspelde verkeersstromen ontgaat het mij niet dat de afgeschoten verbinding tussen A6 en A9 nog een veel groter positief effect zou hebben gehad op de doorstroming en bereikbaarheid van de regio. Ondanks de verbredingen van A1, A9 en A10 blijft een fors deel verkeersaanbod afgewikkeld via de snelwegen rond Amsterdam, waarvan nu al vaststaat dat dat verkeer daar niet hoeft te zijn. Amsterdam betaalt zo een hele hoge prijs voor het verzet van slechts enkelen tegen de verbindingsweg A6/A9. Tevens zou door het aanleggen van deze verbindingsweg het verkeer een alternatief geboden worden indien door enige calamiteit op de A1, A9 of A10 het verkeer in de huidige plannen in de gehele regio muurvast zou komen te staan, met alle gevolgen van dien. Door het aanleggen van deze verbindingsweg kan ook de hoeveelheid asfalt op de A1 gereduceerd worden, en daarmee de druk op de leefomgeving. Kortom, een situatie die voor bijna iedereen veel winst op zou leveren, een enkeling die nu op zijn landgoed aan de Vecht woont daargelaten.

link naar inspraakpunt

Walker
Master
 Bericht 
Mijn mening:

Citaat:
Files zijn ook in de toekomst niet te voorkomen. Wel is de overlast voor veel aanwonenden in de regio te verminderen.
Ik zou er daarom voor willen pleiten de rechtstreekse verbinding A6-A9 LANGS het Naardermeer nogmaals te bestuderen: Doorgaand verkeer dat reist van Almere naar Schiphol of v.v. zorgt alleen maar overlast voor veel mensen langs de A1 en de Gaasperdammerweg of de A10.
Tevens zal een verbreding van de A1 thv Muiden tot 5-2W-5 lang zo effectief niet zijn als een seperate 2e verbinding: Bij calamiteiten (niet ondenkbaar door de onoverzichtelijkheid van 5 rijstroken) op de A1 is er geen alternatief meer voorhanden.
Het concentreren van het autoverkeer op de A1 en de Gaasperdammerweg zal alleen maar meer overlast geven. Spreiding daarintegen zorgt ervoor dat een kleine groep iets inlevert, maar dat een grote groep er beter van kan worden.

Uiteraard zullen de mileu-aspecten de nodige aandacht moeten krijgen. Gezien de hoge bijdrage van de automobilist dmv accijnzen, BPM en MRB aan de algemene middelen zou er voldoende geld beschikbaar moeten zijn voor aanvullende maatregelen.

Zo, nu eerst een [s]Bavaria[/s] Grolsch

egeltjes
Master
 Bericht 
* * * * OPROEP * * * *

Derde variant (mijn insteek is hierop gebasseerd):

Beginnen over hoeveel belastingen de automobilist bij elkaar harkt (in 2007 ruim 12miljard-euries - vlgs CBS). En dat een heel groot deel daarvan (90%) in de maatschappij teruggepompt wordt, zonder dat het met verkeer te maken heeft. Mag de automobilist dan ook een keer genieten van al dat beetje geld dat wel in het wegennet gestoken wordt.

link naar inspraakpunt

Ter info: Wanneer diverse mensen een zelfde inspraak thema aanhalen, worden ze allemaal afzonderlijk meegenomen in de kabinets beslissing - net als een handtekeingenlijst van een bewoners bezwaar.

Guppenklup
Master
 Bericht 
@egeltjes:

dat aspect heb ik in soortgelijke bewoordingen aangehaald in het eerste deel van mijn inspraakstuk :thumb:

MarkyMark
Master
 Bericht 
Met dank aan eerdere reageerders, heb ik deze reactie gedaan (met mijn NL adres als afzender, dinsdag is pas de overdracht... 8) )
Citaat:
Files zijn ook in de toekomst niet te voorkomen. Kijkend naar de huidige en voorspelde verkeersstromen ontgaat het mij niet dat de (voorlopig?) afgeschoten verbinding tussen A6 en A9 nog een veel groter positief effect zou hebben op de doorstroming en bereikbaarheid van de regio. Ondanks de verbredingen van A1, A9 en A10 blijft een fors deel verkeersaanbod afgewikkeld via de snelwegen rond Amsterdam, waarvan nu al vaststaat dat dat verkeer daar niet hoeft te zijn.
Ik zou er daarom voor willen pleiten de rechtstreekse verbinding A6-A9 LANGS het Naardermeer nogmaals te bestuderen: Doorgaand verkeer dat reist van Almere naar Schiphol of v.v. zorgt alleen maar onnodig veel overlast voor veel mensen langs de A1 en de Gaasperdammerweg of de A10. Ook geeft deze directe A6-A9 verbinding een alternatief voor het geval er op de A1 groot onderhoud gedaan moet worden, of wanneer er stremmingen ontstaan door incidenten. Uiteraard zullen de mileu-aspecten de nodige aandacht moeten krijgen. Gezien de hoge bijdrage van de automobilist dmv accijnzen, BPM en MRB aan de algemene middelen zou er voldoende geld beschikbaar moeten zijn voor aanvullende maatregelen.

dexter79
Master
 Bericht 
Lang verhaal geworden, maar mijn inspraak is dit:

dexter79 (aan Rijkswaterstaat) schreef:
Een beter alternatief zou zijn de A6 rechtstreeks door te trekken naar de A9, zodat verkeer dat uit Almere of Amersfoort komt, en niet in Amsterdam hoeft te wezen, niet over de A1/A10/Gaasperdammerweg hoeft. Zo verminder je de overlast voor tienduizenden inwoners van Muiden, Weesp, Diemen en Amsterdam Zuid-Oost, en zorg je er meteen voor dat het snelwegennet fijnmaziger wordt (bij het huidige plan levert een ongeval op de A1 een extreme file op, omdat er geen alternatieven zijn om Amsterdam in te komen). Ook zou het onderliggende wegennet weer opengesteld moeten worden voor al het verkeer, in plaats van alleen bestemmingsverkeer zoals dat nu grotendeels het geval is tijdens de spits. De automobilist heeft de aanleg en onderhoud van dat onderliggende wegennet dubbel en dwars betaald, en het is niet uit te leggen dat je niet over een weg mag die je zelf betaald hebt.

Voor wat betreft de huidige plannen voor de A1, is vijf rijstroken veel te veel. Een ritje A4 leert ons dat de Nederlander artikel 3 van het RVV niet begrijpt ("bestuurders zijn verplicht zoveel mogelijk rechts te houden"), zodat in de praktijk uitsluitend de linker drie rijstroken benut zullen worden. In plaats van 5+2+5 zou daarom 3+3+3 bijvoorbeeld net zo effectief zijn, tegen veel minder breedte. Nog beter zou wellicht zijn 2+2+2+2+2, waarbij de buitenste rijbanen afritten hebben, die daarnaast voor het doorgaand verkeer zijn (zoals de A12 bij Utrecht), en de middelste rijbaan een wisselstrook is. Dit zou evenveel breedte kosten als het huidige 5+2+5, omdat de derde rijstrook in dit geval als middenberm ingezet wordt.

Van belang is ook ervoor te zorgen dat de verschillende rijbanen door wanden gescheiden worden (1,5 meter is al hoog genoeg), om kijkersfiles te voorkomen wanneer er een ongeval heeft plaatsgevonden.

In de huidige plannen is voorzien in een aparte busbaan. Omdat een bus slechts 50 passagiers kan vervoeren, en er - vanwege de bushaltes - slechts elke 2 minuten een bus zal kunnen rijden, is de vervoersprestatie daarvan ongeveer 1500 passagiers per uur, oftewel hetzelfde als de capaciteit van 1 flinke trein. Dit is in feite zonde van de ruimte. Beter zou het zijn om niet een gescheiden busbaan aan te leggen, maar een combinatie van bus- en vrachtwagenbaan. Verschillen in acceleratie en snelheid tussen vrachtwagens/bussen en personenauto's zorgen op dit moment voor snellere stagnatie bij druk verkeer. Als de vrachtwagens hun eigen rijbaan zouden krijgen, heeft de vrachtwagenchauffeur geen last van personenauto's die hem er nog even snel voor gooien, en heeft de personenautobestuurder geen last van vrachtwagens die niet vooruit te branden zijn. Je zou zelfs zo ver kunnen gaan de vrachtwagen zijn eigen op- en afritten te geven, aangezien het verschil in reisbestemming van vrach
twagens en personenauto's heel inzichtelijk is, en dit ervoor kan zorgen dat files veroorzaakt door wachtende auto's op afritten een stuk minder worden.
Qua rijstroken langs de A1 is er nu gepland 2 + 5 + 2 + 5 (busstrook meegerekend). Met hetzelfde ruimtegebruik is hiervan te maken 2 + 3 + 2 + 3 + 2 (2 rijstroken vervangen door middenberm), waarbij de buitenste 2-strooks rijbanen voor vrachtwagens/bussen zijn, de 3-strooks rijbanen voor personenauto's, en de 2-strooks middenrijbaan de (ongewijzigde) wisselstrook is.

Guppenklup
Master
 Bericht 
MarkyMark: prima verhaal (ik had het niet beter kunnen verwoorden :lol: :lol: :lol: )

Dexter79: Top!

MarkyMark
Master
 Bericht 
Ach ja, je doet wat je kunt vanuit Noorwegen 8) :lol:

MarkyMark
Master
 Bericht 
Inspraakpunt schreef:
Inspreken
Met onderstaand inspraakformulier kunt u van 16 mei tot en met 26 juni 2008 inspreken op de trajectnota/MER Schiphol - Amsterdam - Almere.

Naar boven
Meer informatie
Inspraakformulier trajectnota/MER Schiphol - Amsterdam - Almere

Dus nog maar 3 weken te gaan!

Walker
Master
 Bericht 
MarkyMark: het klinkt alsof je er zelf bij was :thumb:

Daarnaast verdient dit topic af en toe een schopje om de aandacht te houden O:)

Schep
Master
 Bericht 
Ik ben nog druk bezig met formuleren. Maar ik heb nog even O:)

Walker
Master
 Bericht 
schopje

egeltjes
Master
 Bericht 
Schopje ???

Goed bezig. :thumb: :thumb:

Guppenklup
Master
 Bericht 
Kom op mensen, maak gebruik van de weinige mogelijkheden die je als automobilist hebt om je mening te laten horen. :thumb:

egeltjes
Master
 Bericht 
Nog 4 dagen ...

regiorunner
Master
 Bericht 
Kijk.... reactie op Kamervragen over een tunnel onder het Naardermeer :thumb:

http://www.verkeerenwaterstaat.nl/Image ... 222745.pdf

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Inspraakreactie voor verbreding A6

Almere - Het college van burgemeester en wethouders heeft de inspraakreactie van Almere voor de verbreding van de A6 definitief goedgekeurd.

Almere stuurde haar reactie voor het sluiten van de inspraakperiode op 26 juni naar het rijk. Het rijk is verantwoordelijk voor ontwerp, inspraak en aanleg van rijkswegen.

In de inspraakreactie van de gemeente Almere staan voorstellen aan het rijk voor een kwalitatieve, in plaats van een puur verkeerskundige, inpassing van de A6 in Almere.

De kern van de Almeerse voorstellen is duurzame inpassing van de weg bij het Weerwater, kwalitatief goede dwarsverbindingen, een bijzonder ontwerp van de Hollandse Brug, aansluiting op de Hoge Ring, geluidsreductie en bos-, water- en natuurcompensatie.

De inspraakreactie is op 5 juni op de politieke markt besproken. Die bespreking heeft ertoe geleid dat, mede op basis van een reactie van een inwoner van Almere Buiten, de inspraakreactie op één punt is aangepast.

Almere heeft in haar inspraakreactie opgenomen dat zij verwacht dat zij begin 2009, als het rijk het ontwerptracébesluit in de inspraak brengt, nog kan komen met nadere voorstellen voor de inpassing van de A6 ter hoogte van Almere Buiten en het toekomstige stadsdeel Almere Oost. Aan de raad is toegezegd dat bij het maken van de plannen voor Almere Oost aandacht wordt besteed aan de geluidsproblematiek in dit deel van de A6.

Meer informatie over de Almeerse voorstellen is te vinden op www.almere.nl/A6.

BRON: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/7826 ... reding__A6

egeltjes
Master
 Bericht 
Heel mooi dat Annemarie dit geregeld heeft. :kniktja: :kniktja:

jan jansen
Master
 Bericht 
Mocht onlangs een brief ontvangen als reactie op mijn inspraak op het hele Schiphol - Amsterdam - Almere gebeuren. Dat inspraaktraject is afgerond en daar is een bundel van gemaakt. Alles kan je hier bekijken.

Lees het goed, ga ik ook doen van het weekend.

dexter79
Master
 Bericht 
Opmerkelijk dat elke inspraak compleet met NAW gepubliceerd is...
Maar goede tip, ik zal er eens doorheen lopen.

MarkyMark
Master
 Bericht 
Ik zie dat ik nr 129 was...

Toegevoegd na 1 uren 13 minuten:

Ik zie in trajectnota/MER fase 2 deel B: verkeersveiligheid (p.33) een tabelletje staat waardoor ik (grote) vraag tekens zet bij schattingen over verkeersveiligheid/slachtofferaantallen door de SWOV.
Code:
Wegtype           Geschat  2004-2006
Hoofdwegennet      
Autosnelweg          551       447
Onderliggend wegennet      
Autoweg               62        88
Overige bu bbk      1488       641
Binnen bbk          4195      2118
Totaal onderliggend wegennet
                    5745      2847

Buiten de snelweg is de schatting bijna een factor 2 te hoog :o

jan jansen
Master
 Bericht 
Zal eens gaan kijken of mijn NAW er ook op staan.. Heb ik weer redenen om te gaan klagen, heb geen zin in spam immers ;)

salush
Master
 Bericht 
@jan jansen;

als je een brief gehad hebt staat bij registratienummer het nummer waaronder gepubliceerd is. Het gaat om het tweede nummer.

Helaas zie ik veel huilebalken er tussen zitten die klagen dat ze nu al last hebben van stank/hinder. Ja, laat mensen maar in de file staan, dan lost het probleem zich vanzelf op.

Zeker omdat Almere de "slaapstad" is van Amsterdam vind ik dat het veel te lang duurt voordat er actie ondernomen wordt.

Walker
Master
 Bericht 
Veelal reacties van NIMBY's, die niet beseffen dat hun specifieke probleemgevalletje onderdeel is van een regionale catastrofe.

Zoiets als jammeren over een splinter in je vinger, en ondertussen lijden aan ernstig hartfalen... :nah:

Eerst de grote zaken, de details zul je naderhand op moeten lossen.

salush
Master
 Bericht 
Vandaag een brief gehad dat het Nota van Antwoord formeel klaar is (30 juni al):

http://www.rijkswaterstaat.nl/images/No ... 260449.pdf

Op de Trajectnota/MER zijn ongeveer 1200 reacties ingezonden, waarvan 450 unieke reacties. :huh:

Onderaan staan voor de volledigheid alle namen :schudnee:
bv Kees Kodde van MD

egeltjes
Master
 Bericht 
Ik heb ook zo'n brief gehad. :kniktja:

jan jansen
Master
 Bericht 
Ik lees dit en denk, "owh ja ik moet de post nog open maken" en wat zit er in die ene envelop uit Den-Haag waarvan ik me afvroeg van wie die zou zijn :wink:

Egeltjes is nummer 267 of 106 zo te zien :lol:

A6-A9 op palen (f)

Antwoord op 120 en 121 is trouwens formeel juist, maar klopt toch niet. Het is wel zo vermeld, maar dusdanig in de publieke opinie geweest dat niemand daadwerkelijk wist hoe 't echt zit, zelfs de toenmalige minister niet. Vraag maar aan Dexter, die heeft Peijs nog mogen vertellen hoe 't treintrace eigenlijk loopt :roll:

Scoop643
Master
 Bericht 
haha ik sta er ook tussen :)

Zat vandaag niets tussen de post, maar ik sta er wel tussen.
Heb toch nog even m'n zegje kunnen doen.

Guppenklup
Master
 Bericht 
Geen brief gehad, maar ik sta wel in de lijst met respondenten :thumb:

Pagina 2 van 3 [ 105 berichten ]