» Flitsservice.nl » Meetings   

Pagina 2 van 2  [ 56 berichten ]
Rens
Master
 Bericht 

Was niet mijn auto voor de duidelijkheid :) Bij mij ging het goed, maar had de DSI volgens mij uitstaan. Ik heb het aangesloten via zekeringhouder met extra kabel en zekering. Zit meen ik op 15A gezekerd. Massa is wel iets waar ik nog naar moet kijken, maakt niet altijd lekker contact. Helaas wat weinig chassis te vinden zonder verf ed. (zit nu bij de deur ergens). Iig was er bij mij zonder dsi geen doorkomen aan, alleen vanaf een extreme hoek erg dichtbij.

enerby
Master
 Bericht 
S60 schreef:
Ik begrijp dat LI nu gebruik maakt van 115W (pulsed) Diodes. Dit is afgerond zo'n 10Amp. Door de +12V met 'Apehaar' uit te voeren blijft er maar een heel klein Pulsje over (en is Ome Agent weer blij...).
Zo dicht mogelijk bij de Accu weg halen (of Sigarettenaansteker). Daarnaast is een goed Massacontact net zo belangrijk...

Gelukkig zitten er condensatoren in de CPU unit maar een goede voeding is wel belangrijk.
Apenhaar :thumb:

Figlio ideale
Master
 Bericht 
Dus aansluiten op sigarettenaansteker en extra massakabel leggen naar waar de stoel op het chassis zit dat moet voldoende zijn?

S60
Master
 Bericht 
dna schreef:
Dus aansluiten op sigarettenaansteker en extra massakabel leggen naar waar de stoel op het chassis zit dat moet voldoende zijn?

Sigarettenaansteker gebruikt relatief veel stroom en zal dus ook met dik draad op de Accu zijn aangesloten... Voor Massa een draad richting carrosserie (stoel bv.)...

Fred :glaasje:

S60
Master
 Bericht 
enerby schreef:
Gelukkig zitten er condensatoren in de CPU unit maar een goede voeding is wel belangrijk.
Apenhaar :thumb:

Klopt, maar Condensatoren moeten ook worden bijgeladen voor de volgende 'pulse'.

Fred :glaasje:

enerby
Master
 Bericht 
Klopt, maar daardoor wordt de piekstroom gelukkig wel een stuk lager, zonder condensatoren is een goede werking onmogelijk.
pulslengte ongeveer 200ns

Pagina 2 van 2 [ 56 berichten ]