» Flitsservice.nl » Meetings   

Postingstijd interval gedetecteerd van 73.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 5  [ 215 berichten ]
DidbeZ
Master
 Bericht 
Met 101 pk in een 1300 kg zware station heb ik daar weinig te zoeken... Het is leuk als je echt een beetje leuk kunt rijden...

RucphenNB
Master
 Bericht 
Dan heb je een extra reden om te komen, zijn er genoeg die je daar mee willen nemen en je goed leren rijden op de Ring. Ik heb er bijna 1 jaar rond gereden met een Polo Sdi en zelfs daarmee presteerde ik het om Porsche's in te halen en ruim voor te blijven.

-Joske-
Master
 Bericht 
Ik kom samen met pr0mo die kant op... We rijden vanaf mij thuis door met 1 auto. En zullen rond een uur of 12 aanwezig zijn. Is er nog iemand die zijn Porsche te leen aanbied? :wink:

RAH
Master
 Bericht 
Begrijp ik het goed dat er dit weekend een (kleine) meeting is bij de Nurburgring? En is dat dan alleen zaterdag of ook zondag? Zaterdag gaat het voor mij waarschijnlijk niet worden, maar zondag kan ik waarschijnlijk wel wat tijd vrij maken om een stukje te gaan rijden. Ik denk niet dat ik zelf dan de ring op ga, maar kijken is altijd leuk.

Is er dan ergens een plek waar men elkaar ontmoet, of moeten we gewoon met de letters FS op ons voorhoofd rondlopen zodat we herkenbaar zijn :)

Raaf
Master
 Bericht 
RAH schreef:
Begrijp ik het goed dat er dit weekend een (kleine) meeting is bij de Nurburgring? En is dat dan alleen zaterdag of ook zondag? Zaterdag gaat het voor mij waarschijnlijk niet worden, maar zondag kan ik waarschijnlijk wel wat tijd vrij maken om een stukje te gaan rijden.

Klopt inderdaad, en ik ben er alleen zaterdag. Rij hoogstwaarschijnlijk zaterdagavond wel weer terug naar huis.

Joske en RucphenNB komen ook op zaterdag op en neer voor zover mij bekend.

Vjenne
Master
 Bericht 
FS-ers zijn te herkennen aan hun badge op de kleding, voorzien van de tekst: "I Love Koos S." :kniktja: :kniktja: :kniktja:

RAH
Master
 Bericht 
:( Ik denk dat ik dan maar incognito ga. Zijn er ook op zondag nog FS-ers?

-Joske-
Master
 Bericht 
Nope ik ga alleen zaterdag.. Oftewel morgen! :woop: We zijn rond 12 uur op de ring. :glaasje:

ibizaking
Master
 Bericht 

damn, ik kan niet dit weekend, hoop dat julie droog weer hebben! :thumb:

PTPT
Die hard
 Bericht 
zaterdag valt er veel regen, zondag vrijwel droog als het goed is ;)

RAH
Master
 Bericht 
Die weersvoorspelling is voor nederland enigszins gelijk. Ik denk dat ik mijn schema maar moet omgooien en ook zaterdag gaan.

-Joske-
Master
 Bericht 
:woop:

Smorgens is er wat regen voorspeld, maar smiddags droog.

Raaf
Master
 Bericht 
RAH schreef:
Die weersvoorspelling is voor nederland enigszins gelijk. Ik denk dat ik mijn schema maar moet omgooien en ook zaterdag gaan.

Gezellig!

-Joske- schreef:
Smorgens is er wat regen voorspeld, maar smiddags droog.

http://www.myweather2.com/activity/forecast.aspx?loc=Nurburgring%20Nordschleife&rt=plugin&id=42075
:woop:

DB10
Master
 Bericht 
Ik ken de meesten nog niet van het forum hier (ook al zie je aardig wat namen zeer vaak langs komen), maar het lijkt mij best een keer leuk om eens een kijkje te nemen op de Nurburgring. Op dit moment rijd ik een VW van de zaak waardoor ik het maar niet ga wagen om het circuit op te gaan. Wellicht de camera dan mee of eens bij iemand in de auto stappen. Wellicht dat ik nog wat collega's weet die dit ook erg leuk zullen vinden.

Zodra er een datum bekend is zal ik kijken of het mogelijk is om het vrouwtje en de kleine man thuis achter te laten.

Raaf
Master
 Bericht 
DB10 schreef:
Zodra er een datum bekend is

Datum is morgen :wink:

RAH
Master
 Bericht 
Ik ga ook het circuit niet op, maar een keer kijken wilde ik altijd al eens doen. Dus het ziet er naar uit dat ik morgen richting Nürberg tuf. En als je toch niet het circuit op gaat, neem je vrouw en kind gewoon mee. Wellicht vinden die het ook leuk, en anders kan je altijd nog een beetje door de omgeving gaan toeren. Het is daar een mooi landschap.

DB10
Master
 Bericht 
@RAH, De kleine is nog een beetje te jong daarvoor.......nog geen 8 maanden.
@Raaf, vandaag is wat te vroeg :wink: , maar eerder in het topic werd geopperd voor april.....dat is voor mij wat aantrekkelijker. En dan is de kleine man ruim een jaar, wellicht dat ie dan al Ferrari, Maserati, etc kan zeggen :lol:

-Joske-
Master
 Bericht 
We kunnen indd voor het voorjaar eens een datum overleggen.. :wink:

ibizaking
Master
 Bericht 

precies, zodra de winterbanden eraf zijn :D

-Joske-
Master
 Bericht 
Zow.... weer thuis, was een gezellig dagie! :woop:

Even een sfeer impressie.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

WimLex
Master
 Bericht 
Geen Skeijmel ? :[

-Joske-
Master
 Bericht 
Nee niet gezien. :wink:

Raaf
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
Geen Skeijmel ?

-Joske- schreef:
Nee niet gezien. :wink:

Flauw he :duh:

accoord
Pro
 Bericht 

Iemand op de weg richting Eifel nog Aken in geweest? :D

Toevallig was ik afgelopen zaterdag in het centrum van Aken en wat was er aan de gang:
een grote politiekijkdag:

http://www.polizei-nrw.de/aachen/Startseite/ein-tag-mit-uns-1/

In alle drukte het verkeerspolitie-gedeelte gemist :(
http://www.polizei-nrw.de/aachen/Startseite/ein-tag-mit-uns-1/veranstaltungen/verkehr

-Joske-
Master
 Bericht 
Komend weekend wordt het prachtig weer.. Zaterdag en zondag 25 graden, dus ik ga zaterdag naar de Nürburgring toe. Zijn er nog meer mensen die toevallig gaan dan? :biertje:

Guppenklup
Master
 Bericht 
-Joske- schreef:
Zijn er nog meer mensen die toevallig gaan dan?

:schudnee:

WimLex
Master
 Bericht 
Dacht dat jij van het voorjaar wat wilde gaan organiseren O:)

Loopt je klok wel goed ? :[ :[ :[

-Joske-
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
Dacht dat jij van het voorjaar wat wilde gaan organiseren O:)

:kniktja: In 2012. O:)

Was wel de planning ja, maar of ik voelde me niet goed genoeg, of het weer was bagger.. Etc etc. Des al niet te min is het komend weekend lekker weer om daarheen te gaan. :wink:

ibizaking
Master
 Bericht 

kan helaas komend weekend niet, maar maandag 3oktober issie ook open, en noem het toeval of niet, maar bij goed weer ben ik er dan :D

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
-Joske- schreef:
Komend weekend wordt het prachtig weer.. Zaterdag en zondag 25 graden, dus ik ga zaterdag naar de Nürburgring toe. Zijn er nog meer mensen die toevallig gaan dan? :biertje:

:schudnee: :schudnee: Auto moet klaargemaakt worden voor clubreis naar Riquewihr (Frankrijk)

-Joske-
Master
 Bericht 
Was een leuke zaterdag voor m,n vriendin en mij!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ibizaking
Master
 Bericht 

http://www.polizei.rlp.de/internet/nav/ ... agesize=10

zijn heel wat ongelukken geweest dit weekend, o.a met de Ringtaxi.
Morgen is de Nordschleife ook open, neem er dan even een kijkje en uiteraard één (of meer) rondjes :D

KanarieVW
Master
 Bericht 
RucphenNB schreef:
Ik heb er bijna 1 jaar rond gereden met een Polo Sdi en zelfs daarmee presteerde ik het om Porsche's in te halen en ruim voor te blijven.

die stonden dan zeker op de takelwagen? Met alle respect, maar dit kan je geen prestatie noemen. Als de bestuurders van die Porsche's moeten niezen en per ongeluk het gas dan iets intrapt is ie je alweer voorbij.

pr0mo
Master
 Bericht 
-Joske- schreef:
Was een leuke zaterdag voor m,n vriendin en mij!

Aan de vriendin tegenwoordig? :thumb:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Eén van de laatste goede dagen dit jaar om te gaan ben ik bang...
Twijfel nog even om heen en weer te rijden maar 600km is wel wat fanatiek om 'even' auto's te gaan kijken en mogelijk een rondje te doen (vooral aangezien m'n banden al bijna kaal zijn :P).

Speedy J
Master
 Bericht 
ibizaking schreef:

De reden waarom ik de ring niet op durf met van alles en nog wat dat daar mag rijden. Ik snap de lol wel... maar durf het niet. Ook niet voor een ritje in de Ringtaxi die zo te zien niet onaantastbaar is.

A4
Master
 Bericht 
ibizaking schreef:

En 2 Nederlanders? Die E36 en E30 die er staan rechts?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Euh hoezo?

Er zijn meer landen met geel achter. En dan nog .... Boeie :huh:

Robbert89
Respect
 Bericht 

A4 schreef:
En 2 Nederlanders? Die E36 en E30 die er staan rechts?

Eentje is een NL'er de ander is een Engelsman.

Robbert89
Respect
 Bericht 

Als er volgend jaar weer een groep gaat, ergens in Mei/Juni dan meld ik mij bij deze alvast aan. :woop:

ibizaking
Master
 Bericht 

vandaag ook geweest, om 11u aangekomen, eerste baansluiting was toen al een feit en duurde ruim 2 uur, tegen 2en anderhalf rondje gedaan (vanaf Breidscheid) voor 38 :o euri. Voordeel hiervan: geen lange wachtrij bij de Zufahrt.
Daarna bij het Brauhaus aan de GP-Strecke het tegoed van een 3-tal Ringcards verzilverd :honger: en weer huiswaarts :thumb:

Aanhanger
Master
 Bericht 
ibizaking schreef:

Citaat:
Ursächlich für das Unfallgeschehen war vermutlich überhöhte Geschwindigkeit.
:roflol:

RucphenNB
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
die stonden dan zeker op de takelwagen? Met alle respect, maar dit kan je geen prestatie noemen. Als de bestuurders van die Porsche's moeten niezen en per ongeluk het gas dan iets intrapt is ie je alweer voorbij.

Kennis is alles daar. :wink:
Robbert89 schreef:
Als er volgend jaar weer een groep gaat, ergens in Mei/Juni dan meld ik mij bij deze alvast aan.

Bij deze, hemelvaart zal ik er weer zijn voor een lang weekend.

Scaniafan
Master
 Bericht 
ibizaking schreef:

Misschien beetje laat, maar dit was de oorzaak:

Link

Fijn aangekondigde wegwerkzaamheden :fp:

RucphenNB
Master
 Bericht 
Laten we het er maar op houden dat 2 forumbezoekers nog wel goed weten hoe het voelt om dan geluk te hebben. O:)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Bizar ja, die aankondiging. Had de filmpjes al eerder gezien, maar toch.

-Joske-
Master
 Bericht 
Schopje.. O:) Gaan der toevallig nog fsers naar de ring morgen? (Dus zondag de 18de).

ibizaking
Master
 Bericht 

helaas geen tijd vandaag...

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Eh, nope. Ben de hele dag thuis :P

RucphenNB
Master
 Bericht 
Ben er de afgelopen weken 3 keer geweest met de SLK, 2x met nat weer en 1x in de ochtend nat en daarna droog. Heb toen nog een zoon van een forum member meegenomen voor een rondje.

Pagina 3 van 5 [ 215 berichten ]