» Flitsservice.nl » Meetings   

Pagina 1 van 3  [ 111 berichten ]

Kom je?
Zeker! 11%  11%  [ 4 ]
Onder voorbehoud 54%  54%  [ 19 ]
Nee 34%  34%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 35
Robin2
Master
 Bericht 

Na de datumselectie en de locatieselectie zijn we eruit. Althans, ik ben eruit, en daar gaat het om. :roflol:

De FS Tourrit 2011 wordt gehouden op 11 september en zal plaatsvinden in en rond Gelderland en Overijssel. Met 29 stemmen (gezamenlijk), waren dat er 14 meer dan Limburg. Daarnaast ligt Gelderland uiteraard een stuk centraler.

Ik ga binnenkort met RucphenNB (als het goed is) en eventuele andere vrijwilligers (meld via PM bij interesse) rond de tafel om de route uit te stippelen.

Je kunt alvast wel wat ideeën droppen, het gaat hier om de volgende 'agendapunten':

- Eten vóór de rit (aanvang tussen 11 en 12) of ná de rit (aanvang tussen 13 en 14)?
- Welke plaatsen/bezienswaardigheden moeten we sowieso doorkruisen/langs? (Als er veel suggesties zijn, maak er even een lijstje van.)
- Suggesties 'wat te doen onderweg'

En het onvermijdelijke lijstje:

Zeker:
- Robin

Onder voorbehoud:

egeltjes
Master
 Bericht 
Kijk ... DIT is knoopjes hakken. :kniktja: :kniktja: :thumb:
Datum geregeld.
Provincie geregeld.

basgitaar
Master
 Bericht 
:thumb:
Maar, wat gaan we nu eigenlijk doen? Met zijn allen achter elkaar aan rijden, om zoveel mogelijk van het autorijden te genieten? Of onderweg ook stoppen bij verkeer gerelateerde bijzonderheden? Puzzelrit? De foutste verkeersplekken van Nederland uitproberen? Of ander leuks/interessants?

Alleen maar in een file rijden kan ik elke dag... :[

Vjenne
Master
 Bericht 
basgitaar schreef:
Maar, wat gaan we nu eigenlijk doen? Met zijn allen achter elkaar aan rijden, om zoveel mogelijk van het autorijden te genieten? Of onderweg ook stoppen bij verkeer gerelateerde bijzonderheden? Puzzelrit? De foutste verkeersplekken van Nederland uitproberen? Of ander leuks/interessants?

Alleen maar in een file rijden kan ik elke dag... :[

Repojacht. Fotografeer alle bekende flitsstekjes op de route :roll:

Robin2
Master
 Bericht 

basgitaar schreef:
Maar, wat gaan we nu eigenlijk doen?

Dat is nog open voor suggestie!

Robin2
Master
 Bericht 

Vjenne schreef:
Repojacht. Fotografeer alle bekende flitsstekjes op de route

Als er maar iemand voorop rijdt met een wekker. :x

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Als het een puzzelrit of iets dergelijks wordt, dan is het misschien verstandig om met 2 man in 1 auto te zitten.

Robin2
Master
 Bericht 

Dat sluit motoren uit, dus het wordt geen complete puzzelrit.

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
In principe ja, maar ik weet niet of er iets tussendoor komt tegen die tijd.

-Joske-
Master
 Bericht 
Robin_v_G schreef:
Dat sluit motoren uit, dus het wordt geen complete puzzelrit.

Kunnen ook met 2 of 3 samen rijden. Met een puzzeltocht moet je toch vaak stoppen en dingen oplossen ofzo.

Robin2
Master
 Bericht 

Ik ga het ook even overleggen met Rucphen.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Ik heb Ja zeker gestemd.

Robin2
Master
 Bericht 

Te gek!

Raaf
Master
 Bericht 
Waarschijnlijk wel... Rucphen houdt mij vast wel op de hoogte van hoe het loopt :lol:

Robin2
Master
 Bericht 

Wil ie auto's lenen? :D

classpool
Master
 Bericht 
Het idee om deelnemers repo's van controle's te laten maken is wel een leuke, dat levert ook leuk materiaal op om het achteraf over te hebben. Met flitsnav is het niet moeilijk om naar controles in de buurt toe te rijden O:)
De route ligt dan dus niet vast van tevoren, maar dat maakt het misschien alleen maar leuker.

Robin2
Master
 Bericht 

:roflol:

Archiebald
Master
 Bericht 
ovb voor mij, maar wel met de intentie om te komen... Hangt tzt van mn rooster af. Maar dat zit wel goed denk ik..

Ben wel een voorstander van een puzzeltocht trouwens!

Robin2
Master
 Bericht 

Dan ben ik wel benieuwd naar de opvatting van motorrijders over puzzelritten, hoe we dat dan het beste zouden kunnen organiseren zodat het ook voor hen te doen is.

maarten22
Master
 Bericht 
Ben er zeker bij. Neem waarschijnlijk wel wat "leuks" mee :wink:

Robin2
Master
 Bericht 

Wat wat wat wat wat? :D

maarten22
Master
 Bericht 
Word een verrassing :wink:

Robin2
Master
 Bericht 

Als het nu geen supercar is (> 100.000 euro) sta je voor lul, dat weet je hè?

onewheeldrive
Master
 Bericht 
classpool schreef:
Het idee om deelnemers repo's van controle's te laten maken

:thumb:
Leuk, krijgt die controleur bezoek van een stuk of 24 equipes die hem fotograferen en een puzzelvraag voorleggen. Moet je wel starten met tusenpozen van 3 minuten. Heeft die controleur eens wat anders te doen dan slapen in diensttijd. O:)

maarten22
Master
 Bericht 
Robin_v_G schreef:
Als het nu geen supercar is (> 100.000 euro) sta je voor lul, dat weet je hè?

Shit, dan laat ik de Ferrari 360 CS, 550, 430, 996 Turbo, 996 GT3, E60 M5 etc maar thuis...........

Robin2
Master
 Bericht 

Mag ook iets minder zijn.

Bussloo
Master
 Bericht 
Alleen zijn er op zondag niet zo veel controles als door de week.
Een mooi stukje rijden, vooral voor de motorrijders, is langs de IJssel tussen Deventer en Hattem. Of langs Rijn/Waal vanaf Lobith naar Nijmegen. Met juist op zondag kans op lasercontroles :)

bx gek
Master
 Bericht 
Ik denk dat ik wel kom, ik weet niet met welk vervoersmiddel 8)

RucphenNB
Master
 Bericht 
Ik ben er zeker.

Het lijkt me wel handig dat we afspreken wat de voorkeur heeft. Mij lijkt een vaste route met 1 of 2 koffiestops onderweg het meest voor de hand liggend. Echter kan er altijd voor gezorgd worden dat er een paar controle's onderweg zijn. Meestal is 1 telefoontje voldoende. :wink: :thumb:

Voor Raaf word het dan zelf koffie meenemen, die heeft aan 2 stops nooit genoeg. :lol:

Langs de Ijssel is een mooie route echter ook veel voetgangers en fietsers. Ik ken wel wat mooie stukken in de omgeving. Daarom denk ik ook dat een vooraf bepaalde route beter is.

basgitaar
Master
 Bericht 
RucphenNB schreef:
koffiestops

ik las koffieshops :lol:

Raaf
Master
 Bericht 
RucphenNB schreef:
Voor Raaf word het dan zelf koffie meenemen, die heeft aan 2 stops nooit genoeg. :lol:

Ik leg wel weer een infuus aan :koffie:

Christafari
Master
 Bericht 
Hier ook een ovbtje, hangt even van de vorderingen van de verhuizing af.
Neem de Kwaak dan mee, de Nissan 100NX houdt dat allemaal niet bij :roflol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik ben een voorbehoudje, ligt eraan of ik tzt op vakantie ga :)

Raaf
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
de Nissan 100NX houdt dat allemaal niet bij :roflol:

Kunnen een aparte cup maken voor jappen zonder motor :thumb:

Christafari
Master
 Bericht 
:lol: wel lache om verschillende klasses te maken eigenlijk :kniktja:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Raaf schreef:
Christafari schreef:
de Nissan 100NX houdt dat allemaal niet bij :roflol:

Kunnen een aparte cup maken voor jappen zonder motor :thumb:

Wordt hopelijk geen race want dan loop je risico qua rijbewijs. De tegenpartij leest ook mee.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Voor de tegenpartij is dit wel bijzonder makkelijk cashen inderdaad...

Guppenklup
Master
 Bericht 
nog even onder voorbehoud :wink:

11 september is nog redelijk ver weg. We zijn dan net terug uit Frankrijk

Raaf
Master
 Bericht 
Ook als die niet mee leest ben je zelf verantwoordelijk voor je gaspedaal.
Datum en regio zijn nou niet heel specifiek ;)

basgitaar
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Wordt hopelijk geen race want dan loop je risico qua rijbewijs.

Wat dat betreft ben ik een watje. Als ik meedoe (hangt nog van veel dingen af) dan ga ik me redelijk aan de snelheid houden. Dus graag geen race. Wil ook niet met een vectra 1.6

MoneyPenny*
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
wel lache om verschillende klasses te maken eigenlijk

Off topic: ik moet erg lachen om jouw avatar!

saab-driven
Die hard
 Bericht 
ik doet wel mee onder voorbehoud ben de 10e jarig dus g1 idee hoe lam ik ben de 11e :lol:

RucphenNB
Master
 Bericht 
Raaf schreef:
Ook als die niet mee leest ben je zelf verantwoordelijk voor je gaspedaal.
Datum en regio zijn nou niet heel specifiek

1 telefoontje doet wonderen. Wat dat betreft kan ik me eens een puzzelrit herinneren hier in de buurt, 1 telefoontje en er reed zowat een heel korps rond. Toen de vraag gesteld werd waarom er grote startnummers op de deur geplakt waren en of we deelnamen aan een puzzelrit was mijn antwoord eenvoudig: Nee, geen puzzelrit. Dit is een replica van een rally auto en daar horen startnummers op. :lol: O:)

Ik kijk samen met Robin voor een mooie route, lol, ontspanning en vooral gezelligheid staan voorop.

djroadstar
Master
 Bericht 
misschien idee om uitleg te vragen over div politie meetmiddelen voor handhaving
meeste repomakers kennen dit al maar misschien voor andere ook leuk om wat over te leren

Archiebald
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
verschillende klasses

Hopelijk komt de 100nx waarover ik ergens gelezen heb dan wel, anders ben ik alleen in de klasse <55kw ben ik bang :lol:

Robin2
Master
 Bericht 

:lol:

Als jij nou voorop rijdt, weten we zeker dat we allemaal met rijbewijs naar huis kunnen. :roflol:

Archiebald
Master
 Bericht 
:lol: :lol:

Robin2
Master
 Bericht 

Ik wil trouwens nog wel even wat info van de motorrijders waar een puzzelrit voor hen aan moet voldoen (of juist niet). Begreep eerder dat dat moeilijkheden kan geven.

viffer
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
anders ben ik alleen in de klasse <55kw ben ik bang :lol:

Eens kijken of ik die dag vrij kan plannen, dan ben je niet de enige als ik de MG meeneem (f)

Christafari
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Christafari schreef:
verschillende klasses

Hopelijk komt de 100nx waarover ik ergens gelezen heb dan wel, anders ben ik alleen in de klasse <55kw ben ik bang :lol:

Dat ben je dan nog steeds want mijn voiture zit daar boven :nothanks: Althans, origineel. Hoop dat ie nu de 70 pk nog haalt :x

Pagina 1 van 3 [ 111 berichten ]