» Flitsservice.nl » Meetings Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 59.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 26 berichten ]
egeltjes
Master
 Bericht 
Inter-Traffic - 2012

27-30 maart (din .. vrij)
RAI - Amsterdam

2-jaars beurs over verkeer-dingen (flitspalen, bewegwijzering, weginrichting, parkeermeters)

Van te voren inschrijven.
Entree is gratiesch

Link: http://www.intertraffic.com/Pages/default.aspx

Uit de PDF:

Citaat:
Even voorstellen: Intertraffic, de toonaangevende vakbeurs voor de verkeers- en transportbranche

Universeel merk

Intertraffic is de toonaangevende vakbeurs voor de verkeers- en transportindustrie. Vanaf de eerste editie in 1972 heeft Intertraffic Amsterdam zich ontwikkeld tot het podium waar professionals vanuit de hele wereld elkaar ontmoeten. Het bijwonen van dit tweejaarlijkse evenement is een must om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen op het gebied van infrastructuur, verkeersmanagement, veiligheid en parkeren. De belangrijkste bedrijven wereldwijd tonen hun nieuwste producten en technieken tijdens een vierdaags festijn van zakelijke bijeenkomsten en leermogelijkheden. In navolging van het succes van de Amsterdamse moederbeurs, worden ook regionale spin-offs van Intertraffic in Turkije, China en India georganiseerd.

Moeder van alle Intertraffic Beurzen

Intertraffic Amsterdam 2012 wordt de synthese van 40 jaar ervaring. Meer dan 800 exposanten uit meer dan 45 landen - waaronder nagenoeg de complete top 50 van wereldwijd toonaangevende bedrijven ¡V laten een compleet overzicht zien van de laatste trends en ontwikkelingen. Dit wordt ondersteund door congressen, seminars en vele andere activiteiten.

Vier hoofdsegmenten

Intertraffic maakt gebruik van een uitgekiend segmentatieconcept op de beursvloer.

Infrastructuur

- Openbare verlichting
- Wegaanleg- en wegonderhoudsapparatuur
- Railtechnologie
- Tunneltechnologie
- Wegmateriaal
- Wegmarkeringen
- Straatmeubilair
- Reflecterende materialen
- Consultancy & research

ITS Verkeersmanagement

- Verkeersinformatie- en communicatiesystemen
- Verkeerstelematica (informatie op afstand)
- Intelligente Transport systemen
- Smart Card Technologie
- Waarschuwingssystemen
- Tolsystemen
- Noodsystemen
- Verkeersdetectie- en controle-apparatuur
- Stedelijke planning
- Consultancy & research

Veiligheid

- Verkeersborden
- Verkeerslichten
- Obstakelbeveiliging
- Geleiderail (vangrail) systemen
- Verkeerspionnen
- Snelheiddrempels
- Veiligheidskleding
- Hulpverleningssystemen
- Consultancy & research

Parkeren

- Parkeermateriaal
- Parkeergarages
- Ticketing
- Afschermingen
- Toegangscontrolesystemen
- Consultancy & research

Amsterdam RAI
Europaplein 8
1078 GZ Amsterdam

Openingstijden

Dinsdag 27 maart 10.00 - 18.00 uur
Woensdag 28 maart 10.00 - 18.00 uur
Donderdag 29 maart 10.00 - 18.00 uur
Vrijdag 30 maart 10.00 - 16.00 uur

Wie zijn de exposanten?

Fabrikanten, importeurs en vertegenwoordigers van producten en diensten uit de vervoers- en transportindustrie. Neem voor meer informatie over deelname aan Intertraffic Amsterdam 2010 contact op met Albert de Soet
- T: 020 - telefoonnummer
- E: a.d.soet@rai.nl,
- W: www.intertraffic.com.

Wie zijn de bezoekers?

Intertraffic Amsterdam trekt bezoekers van hoog niveau: eindbeslissers, medebeslissers en adviseurs van bedrijven, aannemers, locale, nationale en internationale overheden. In 2010 waren dat 25.000 bezoeken uit 114 landen wereldwijd. Meer informatie is beschikbaar in onze feiten & cijfers. De bezoekersregistratiemodule voor Intertraffic Amsterdam 2012 zal vanaf december 2011 online beschikbaar zijn. Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rond Intertraffic, dan kunt u zich abonneren op onze gratis E-Newsletter.

Hideyoshi
Master
 Bericht 
egeltjes schreef:
Van te voren inschrijven.
Entree is gratiesch

Ben bang dat ik daar "fl" tegen het lijf loop... ieks...

Vroeg op
Master
 Bericht 
En dan een meet bij de flitsservice.nl stand?

viffer
Master
 Bericht 
Hideyoshi schreef:
Ben bang dat ik daar "fl" tegen het lijf loop... ieks...

:lol: Zou je die herkennen dan?

Toolman30
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
En dan een meet bij de flitsservice.nl stand?

FS met een infostand over de beste wekkers en laserjamers :lol:

egeltjes
Master
 Bericht 
Ik ga donderdag.
Wie gaan er nog meer heen?

En zijn er nog aandachtspunten op de intertraffic om info over te vragen ???

RucphenNB
Master
 Bericht 
Ik ga vrijdag. Benieuwd of we een Provida kit aan kunnen schaffen. :wink:

TuxX
Master
 Bericht 
RucphenNB schreef:
Ik ga vrijdag.

meeten bij xxxx's daarna?

Toje
Nieuwkomer
 Bericht 
RucphenNB schreef:
Ik ga vrijdag. Benieuwd of we een Provida kit aan kunnen schaffen

Toch niet vrijdag middag :o :o :o :o

OMG :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp: :fp:

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Ik ga ook vrijdag, ik ben om 10:00 samen met pinni van fs.be

RucphenNB
Master
 Bericht 
TuxX schreef:
meeten bij xxxx's daarna?

Moet weer op tijd in Maastricht zijn he. :wink:
Toje schreef:
Toch niet vrijdag middag

:schudnee: :schudnee: :schudnee:
Moet vrijdagmiddag bij je vrienden van RWS in Maastricht zijn.
Martijn schreef:
Ik ga ook vrijdag, ik ben om 10:00 samen met pinni van fs.be

Misschien zie ik je daar wel en anders misschien zaterdag. :wink:

egeltjes
Master
 Bericht 
Iemand al wel geweest (dinsdag of woensdag)?
En wat was de indruk?

KanarieVW
Master
 Bericht 
Zoals de planning er nu voor staat ga ik vrijdag ook ff kijken. Ben er nog nooit geweest, lijkt me wel eens een keer interessant.

egeltjes
Master
 Bericht 
Ik merk dat de crisis nog hevig bezig is bij de diverse bedrijven (bezoekers en deelnemers). Ik vond het niet echt druk. Mijn algemene Indruk: een rustige beurs. Ditzelfde idee had ik twee weken geleden ook bij de TechniShow (alles over en met metaalbewerkingsmachines) (in de Jaarbeurs).

Parkeren in de RAI is duurder geworden. Eu15,50 voor de hele dag in hun parkeergarage. Was vorig jaar maar Eu12,00 (of Eu13,00).

De nieuwe Volvo V70 stond er kompleet. Geen wijzigingen aan de wagen zelf, maar wel apparatuur ingebouwd in samenwerking met Volvo Nederland.

Jenoptik (van de Multanova) had geen multanova staan. Alleen wat losse onderdelen opgesteld.

Gatso was kleiner (ik heb maar 1 pen kunnen scoren en dan moest ik er nog om vragen). Zij hadden een nieuwe paal ontwikkeld. Hangen ze aan een lantaarnpaal. Geen 5 dagen meer nodig om lussen te frezen, of verbindingen aan te leggen. Gewoon een video-kamera die de boel continue in de gaten houdt en die geleerd heeft waar stoplichten staan en welke lichtvlek het rode licht is.

Gatso heeft een nieuw logo. Een lichtere tint groen en geen cirkel meer om de G.

Voor de rest: veel stoplichten, LED-borden/ schermen, verkeersbord-stickers-printers. Ooh en veel toegang-regel-automaten en parkeermeters.

regiorunner
Master
 Bericht 
egeltjes schreef:
Parkeren in de RAI is duurder geworden. Eu15,50 voor de hele dag in hun parkeergarage. Was vorig jaar maar Eu12,00 (of Eu13,00).

Parkeren doe je dan ook op de Kruidenommegang. (het voormalige gezellige IP adres aan de A10) en dan ga je met de metro naar RAI. Dan kost het je € 3 O:)

Hoewel... bij jou vandaan zou ik de C. lelylaan doen.

egeltjes
Master
 Bericht 
1) Komt-tie nu mee ... :fp:

2) Ik heb geen reden meer om met een ov te gaan. De laatste reden werd neergehaald door die ingewikkelde shitkaart.

regiorunner
Master
 Bericht 
Dan moet je dat vragen Egel (f)

Of de zoekfunctie gebruiken :thumb:

egeltjes
Master
 Bericht 
Ik had het hier ook NIET kunnen melden ... Zo van: de vrijdag bezoekers zoeken het zelf maar uit, schrikken er zelf maar van. :duh: :duh:

Jammer dat ik dat bericht niet meer kan leegmaken dan.

regiorunner
Master
 Bericht 
Aaaah Egeltjuhs :huh: De oldskool hardcore FS'ers kunnen toch wel wat hebben? (f)

egeltjes
Master
 Bericht 
Maar regio, wat vond jij van de intertraffic?

Want met je vrijreizen conducteurs kaart kan je natuurlijk heel goedkoop komen bij adam-rai ...

yup
Die hard
 Bericht 

Lelylaan station is niet vrij parkeren overigens he? Nergens in de buurt... Ja of je moet een paar km verderop zijn in Osdorp/Geuzenveld/Slotermeer etc.

Je hebt wel een Q-park daar, maar dat is per dag 8,20 (max tarief, per uur is 1,30), moet je nog met de metro naar de Rai bespaar je misschien een euro ofzo om bij de Febo wat te vreten :x

regiorunner
Master
 Bericht 
yup schreef:
Lelylaan station is niet vrij parkeren overigens he? Nergens in de buurt... Ja of je moet een paar km verderop zijn in Osdorp/Geuzenveld/Slotermeer etc.

Niet meer?

Nou ja dan is de kruidenommegang het alternatief.

Eh de Intertraffic is aan mij voorbij gegaan vandaag wegens een uitvallende Machinist. Kon ik zelluf gaan rijden :duh: :fp:

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Ik vond de stands ook erg leeg. Maar 1 flitspaal. Dat was vroeger wel anders. Trajectcontrole ook nergens gezien. Gatso man wist te melden dat die op de A2 zonder lussen zou werken.... Stond nog een dame tegen wie ik zei dat ik binnen 1 minuut een normale radarpaal onklaar kan maken. Lukt je niet, zegt ze. Jawel hoor. Gaatje boren in radarbalk, bus pur erin en klaar ;-)

Maar goed, Het blijft allemaal met radar werken. Ik zag ook geen LaserPatrol XR, nu ik erover nadenk. Dankzij pinni van BE hadden we pers toegang en dan krijg je in de middag wat broodjes en drinken. Erg lekker en prettig geregeld

egeltjes
Master
 Bericht 
Ik probeer mijn foto's in een repo (of 2?) te verwerken. Goed voor het archief.

egeltjes
Master
 Bericht 
Wordt weer een 3 delen repo.
Deel 1: Algemeen (veel combi-foto's - er stond weer TE veel om ff 10 foto's uit te selecteren).
Deel 2: Gatso en Multanova
Deel3 : V70 en Parkeerscooter.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ben erg benieuwd, ben zelf dit jaar niet geweest.

Pagina 1 van 1 [ 26 berichten ]