» Flitsservice.nl » Meetings Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 3  [ 103 berichten ]
Flierefluiter
Master
 Bericht 
Tot grote spijt van velen gaat de meeting van Arnhem niet door.
Echter wil ik graag de volgende uitdaging aangaan door een mogelijk volgende meeting te organiseren samen met Paint Brush.

Wat houdt het in?

Een kart race, afhankelijk van het aantal personen worden deze opgesplitst in teams waarbij teambuilding ook belangrijk is.
Naja, dat bedrijf kan het ook beter vertellen dan ik. :lol:

De tekst is van toepassing op een vrij grote groep, de 2 uurs race. Indien er minder personen zijn dan 25 gaat het ietwat anders maar het komt hier aardig in de buurt om er ongeveer een indruk van te krijgen.
Citaat:
Bij binnenkomst worden de deelnemers opgedeeld in teams waarmee ze uiteindelijk de strijd
met de andere teams aangaan. Gedurende een twee uurs race nemen jullie het op tegen
collega’s/vrienden. Niet het snelste team wint, maar het team dat het meest constant kan rijden
en vooral geen fouten maakt. Eén foutje, of één keer je limiet overschrijden en je team zal weer
terugvallen in de wedstrijd. Deze races kennen dan ook vaak een verrassende winnaar!

Voorafgaand aan de twee uurs race is er een vrije training waarbij iedereen even kennis kan
maken met de baan en de kart. Na een pauze begint de twee uurs race, waarbij jullie verplicht
zijn om verschillende rijderswissels te plannen. Halverwege de race wordt er voor elk team een
tankstop ingepland. Je komt de pitstraat inrijden, volgt de instructies van de official op en je
kart wordt afgetankt. Voorzien van nieuwe brandstof ga je de baan weer op en probeer je nog
snellere rondes neer te zetten. Maar let op, elk foutje wordt afgestraft en zal de concurrentie de
mogelijkheid geven om dichterbij te komen.

Je teamgenoten naast de baan coördineren de wissels. Als het tijd is voor een pitstop krijg je
van hun een seintje en zoek je de pitstraat op: snel stap je uit en je teamgenoot gaat de baan op.
Naast de baan kan je zijn/haar verrichtingen volgen via het elektronisch tijdwaarnemingssysteem.

Het circuit:
Afbeelding

Waar
Bij het race circuit in Lelystad (Talingweg), dit ligt langs de N302 richting Harderwijk, en is makkelijk te bereiken vanaf de A6.

Wanneer?

Zelf dachten we rond mei/juni in eventueel een weekend.
Afhankelijk van jullie beschikbaarheid moet er even gekeken worden waar het meeste voorkeur naar uitgaat als er interesse is.

Daarna

Eventueel kunnen we na het karten kiezen om ergens wat na te drinken of te eten.
Dit kan eventueel bij de jachthaven, een hele mooie locatie vooral rond die periode of ergens in Lelystad.

Kosten
Dit is nog onbekend, afhankelijk van het aantal personen en of ik er nog wat korting vanaf kan regelen.

Maar het allerbelangrijkste.. Is er interesse voor? Lijkt dit jullie leuk?
Bij voldoende interesse zal ik de organisatie op me nemen om alles zo goed mogelijk te kunnen regelen.

RucphenNB
Master
 Bericht 
Hmmmmm, ik kan wel een team van 4 samenstellen maar of de rest van het forum dat leuk gaat vinden... O:) O:)

A(u)30#
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
Dit is nog onbekend, afhankelijk van het aantal personen en of ik er nog wat korting vanaf kan regelen.

Ik zou het even aan Boersma vragen .. O:)

RucphenNB schreef:
Hmmmmm, ik kan wel een team van 4 samenstellen maar of de rest van het forum dat leuk gaat vinden... O:)

J.P. Bedankt voor de team uitnodiging maar we moeten het fair houden :wink:

RucphenNB
Master
 Bericht 
A(u)30# schreef:
J.P. Bedankt voor de team uitnodiging maar we moeten het fair houden

Ik zat meer te denken aan zelf 5 minuten sturen en de rest door de kleine mannen te laten doen. Die vinden dat leuk, zijn ze een avond rustig. :x :x :lol: :lol: O:)

snovvdog
Master
 Bericht 
Lijkt me eigenlijk best leuk mits de kosten niet te hoog zijn!

Is het een probleem als 1 of 2 mensen van buiten FS mee komen ?

Ow, en ik ben een beginner, ik heb in mijn leven 2 uurtjes in een kart gezeten ( wel buiten, 10pk )...
Ik heb wel mijn gewicht mee ( 53 kg :D)

Voorkeur is weekend, doordeweeks heb ik 5 avonden werk en zo'n 3x per week moet ik naar school...

Flierefluiter
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Lijkt me eigenlijk best leuk mits de kosten niet te hoog zijn!

Heb je zeker gelijk in.

snovvdog schreef:
Is het een probleem als 1 of 2 mensen van buiten FS mee komen ?

Nee hoor. Geen probleem.

snovvdog schreef:
Ow, en ik ben een beginner, ik heb in mijn leven 2 uurtjes in een kart gezeten ( wel buiten, 10pk )...
Ik heb wel mijn gewicht mee ( 53 kg )

Je bent niet de enigste. :lol: Misschien is het daarom juist wel leuker. :)

snovvdog schreef:
Voorkeur is weekend, doordeweeks heb ik 5 avonden werk en zo'n 3x per week moet ik naar school...

:thumb:

Sherlock
Master
 Bericht 

Flierefluiter schreef:
Je bent niet de enige.

Jij bent geen 53 kilo vriend. :lol:

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Sherlock schreef:
Jij bent geen 53 kilo vriend.

Ik bedoelde dat stukje over beginner. Teveel gequote :[

zadkine
Master
 Bericht 
Hangt sterk af van wanneer...mijn zoon heeft wel eens in zo'n ding gezeten (en heeft geloof ik nog steeds een inschrijving op deze site).

Alleen is ie nu buitengewoon druk, minstens t/m mei, of zelfs half juni. En als ik kom wil ik hem er wel bij hebben....en mogelijk wat van zijn studenten team.

ps Ze gaan wel racen met dat team, maar dan in australie komende herfst met als energiebron de zon. Tijd is er bij hun alleen als hun ontworpen wagen onderweg gaat naar australie en ze zelf nog een paar dagen respijt hebben.

Freddy
Master
 Bericht 
LIjkt me leuk, maar eea ook hier afhankelijk van de kosten.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Kosten spelen wel mee ja.
En niemand wil bij mij in het team denk ik, want ik pas zowel qua lengte als breedte maar amper in die kart ;)

Guppenklup
Master
 Bericht 
Meeting altijd leuk :honger: maarre karten.... :nothanks: daar begint deze jongen echt niet meer aan, teveel gevaar voor mijn rug

Archiebald
Master
 Bericht 
Ik heb wel interesse.... Zeker als Rucphen komt, kan ie mooi even e.e.a uitleggen :woop:

Plan gewoon een datum en wie er kan kan. Je kunt nooit iedereen tevreden maken!

Raymond
Master
 Bericht 
Een kartrace ter bevordering van de teamgeest? :roflol:
Maareh, op zich een leuk idee. Afhankelijk van de datum heb ik wel interesse.

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Na afloop lekker schelden op de persoon die je van de baan drukt. O:)

Archiebald
Master
 Bericht 
:lol: Met al die haantjes hier wordt dat wel een probleem ja.

timleeuw
Master
 Bericht 

Piet_Piraat schreef:
En niemand wil bij mij in het team denk ik, want ik pas zowel qua lengte als breedte maar amper in die kart ;)

De hoogte is bij mij geen probleem :[ :roflol:

RucphenNB
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Zeker als Rucphen komt, kan ie mooi even e.e.a uitleggen

Dat laat ik wel over aan de jongste in mijn team (7 jaar oud, reed laatst zonder problemen een 30 minuten race en stond toen aan volwassen mensen uit te leggen waarom hij zo snel is) :roflol: :roflol: :roflol:

Blijft leuk die kleintjes begeleiden. :lol: :lol:

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Guppenklup schreef:
Meeting altijd leuk maarre karten.... daar begint deze jongen echt niet meer aan, teveel gevaar voor mijn rug

Wellicht kan je wel mee met het nadrinken als hier ook genoeg animo voor is?

Over de kosten, hier kom ik later op terug.

KanarieVW
Master
 Bericht 
heeej, dat vind ik altijd leuk :) Alnone is wel een vrij klein baantje, maar met die huurkarts gaat dat wel goed komen. Afhankelijk van de datum vind ik het wel de moeite waard me aan te melden.

Als btw het hek bij de bocht links achterin nog scheef staat, ik was het niet... :lol: Vorig jaar met een prokart aardig af gestuiterd daar :lol:

Raymond
Master
 Bericht 
*Poetst de zilveren medaille van de kartmeeting in Eefde van 10 jaar terug vast op*

Sherlock
Master
 Bericht 

Het ziet ernaar uit dat er dit keer meer dan 2 deelnemers zullen zijn Ray!

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Ik heb een offerte binnen gekregen;

Citaat:
Bedankt voor je mail, in de bijlage tref je een offerte aan, hierbij een uitleg;

1 uurs race;
Er worden teams geformeerd van minimaal twee personen. Samen met je team bespreek je de tactiek waarmee jullie (uiteraard) de race gaan winnen, want vanaf nu zijn jullie een team en delen
jullie een kart.

Na een rijdersbriefing worden de karts opgezocht en begint de vrije training van 10 minuten, waarbij jij en je teamgenoten de baan verkennen en proberen om een snelle tijd neer te zetten. Als tien
minuten later de vrije training wordt afgevlagd, is er een korte pauze.

Dan volgt de start, de race begint, de spanning stijgt. Tijdens de wedstrijd is elk team verplicht om een aantal wissels uit te voeren en zo van rijder te wisselen. Je teamgenoot langs de kant van de
baan coördineert deze wissels. Op een televisiescherm langs de kant kun je de actuele situatie op de voet volgen. Nauwlettend hou je de concurrentie in de gaten en probeer je je teamgenoot op de
baan tot grootse prestaties te krijgen door hem extra aan te moedigen.

Naast het karten heb ik tevens balaclava’s opgenomen, dit zijn haarnetjes van stof die het hele gezicht bedekken, voordeel van een balaclava is dat deze onder het rijden niet voor de ogen gaat zitten, bovendien mogen de rijders deze na afloop mee naar huis nemen.

Tot slot heb ik nog als optie geoffeerd afkoop van de bar, dit wil zeggen dat tot 1 uur na de prijsuitreiking het gebruik van de bar vrij is (koffie/thee/fris, wij serveren ivm veiligheid geen alcohol).

Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn dan hoor ik het uiteraard graag!

De offerte is na een berekening gebaseerd op 20 personen, en is inclusief de bar. (Zonder alcohol natuurlijk :[ )

De prijs komt per persoon uit op € 58
En zonder bar kom ik uit op € 48 per persoon.

-Joske-
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
En zonder bar kom ik uit op € 48 per persoon.

Echt wat een prijzen! :fp: Dat kan veel goedkoper!

A(u)30#
Master
 Bericht 
:nothanks:

Freddy
Master
 Bericht 
Ik vind t wel acceptabel, alleen is het nu een 1 uurs race ipv 2 uurs waar je ons mee lekker maakte in de OP? :wink:

Flierefluiter
Master
 Bericht 
die 2uurs is bij een nog grotere groep. Dus kan wel, alleen is nog meer aan de pittigere prijs.

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
48 euro voor een uur crossen is toch niet zo heel duur?

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Nou ja als ik het goed begrijp komt bij elk team van bijv. 2 personen, elke persoon maar een half uur aan bod. Dus ik begrijp wel dat het dan te duur is.

-Joske-
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
Nou ja als ik het goed begrijp komt bij elk team van bijv. 2 personen, elke persoon maar een half uur aan bod. Dus ik begrijp wel dat het dan te duur is.

Exact. Een half uurtje voor 48 euro is van de gekke.

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Inclusief inrijden.

De laatste keer dat ik een heat wilde karten was ik een vergelijkbaar bedrag kwijt.

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Dus even concreet, wie is er voor en wie is er tegen op basis van dat bedrag? Als er te weinig animo voor is wil ik namelijk wel mijn best doen om iets anders te vinden wat ook erg leuk is, maar wel minder prijzig.

Yootzin
Master
 Bericht 
Ik hou het in de gaten. Idee is leuk :kniktja:
Enne prijs kan erger (f)

-Joske-
Master
 Bericht 
Arno schreef:
Inclusief inrijden.

De laatste keer dat ik een heat wilde karten was ik een vergelijkbaar bedrag kwijt.

Een heat kan ik al vinden voor 13 euro. (andere kartbaan) Dat is dan 4 x 12 min voor 52 euro.

BMW-gek
Master
 Bericht 
RucphenNB schreef:
Hmmmmm, ik kan wel een team van 4 samenstellen maar of de rest van het forum dat leuk gaat vinden...

Ken nog wel wat tips gebruiken :thumb:

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Mocht dit te duur uitvallen voor de meesten, wat ik wel kan begrijpen.
Dan kan ik eventueel ook nog voorstellen om te LED Bowlen.
LED Bowlen? Ja LED Bowlen. :lol:

Redelijk donker, maar met een mooie verlichte baan in alle kleuren van de regenboog. Ziet er heel modern uit.
Dit is tevens gelijk all in, onbeperkt drinken, eten en een uur bowlen dus.
De prijs is bijna gelijk als het karten (nl. 47,50 p.p) alleen heb je er dan ook eten enzo bij.

mistery
Master
 Bericht 
bowlen... leukkkkk maar dan wel 2 uurtjes 8)

Raymond
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
LED Bowlen? Ja LED Bowlen. :lol:

Cool, ballen met 3 gloryholes!
No way dat ik met jou in een darkroom ga bowlen. 8)
Ik bedenk me trouwens wat interessants; kun je die 2 niet combineren? Bowlen op de kartbaan?

Yootzin
Master
 Bericht 
mistery schreef:
bowlen... leukkkkk maar dan wel 2 uurtjes

+1
Zeker met 6 man op een baan is een uur zo om :x

Yootzin
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Cool, ballen met 3 gloryholes!
No way dat ik met jou in een darkroom ga bowlen.

Dan komt Martijn of Dave met je mee O:)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Sherlock schreef:

Jij bent geen 53 kilo vriend.

Ik wel, ruim zelfs. En 37000km kartervaring.

kartlui schreef:
wij serveren ivm veiligheid geen alcohol

Zelf tappen dus?

Een uur? De laatste keren dat ik op zo'n ding zat was ik bont en blauw na twee keer 12 minuten.

Guppenklup
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
En 37000km kartervaring.

Wie vaart er nou met karters? :huh:

Rover
Master
 Bericht 
-Joske- schreef:
Een heat kan ik al vinden voor 13 euro. (andere kartbaan) Dat is dan 4 x 12 min voor 52 euro.

Ook buiten?

Vroeg op
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Ik wel, ruim zelfs. En 37000km kartervaring.

:lol:
Jij neemt je eigen kart mee?
Lijkt me geinig. :kniktja:

Wanneer het karten of booluh Flierefloepert? Wat had je in gedachten?

WimLex
Master
 Bericht 
Rover schreef:
Ook buiten?

sneeuwkarten !! :woop: :woop: :woop:

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
Wanneer het karten of booluh Flierefloepert? Wat had je in gedachten?

Flierefluiter schreef:
Zelf dachten we rond mei/juni in eventueel een weekend.
Afhankelijk van jullie beschikbaarheid moet er even gekeken worden waar het meeste voorkeur naar uitgaat als er interesse is.

R
Master
 Bericht 
Ijskarten op de Uithof in Den Haag. Helaas was de baan het afgelopen jaar niet zo spannend meer.

Goed idee die endurance, Flierefluiter. Liefst op een baan waar de karts een beetje gelijkwaardig zijn. En twee uur met teams van 3a4 man? Is dat een idee?

Denk best dat je hier veel mensen meekrijgt. Huizen of Utrecht is helemaal midden Nederland. En dan 15 teams. En de mijne wint.

RucphenNB
Master
 Bericht 
R schreef:
En de mijne wint.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Yootzin
Master
 Bericht 
Karten kan ook in de kartfabrique (Utrecht) alleen zijn daar de prijzen hoger dan die van Fliflu :[

Maar lijstje met mensen die willen? Dan kan Fliflu ook wat peilen hoeveel er nu interesse hebben...

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Buiten is leuker. :kniktja:

Pagina 1 van 3 [ 103 berichten ]