» Flitsservice.nl » Meetings   

Pagina 1 van 1  [ 15 berichten ]
WNS2.0D
Master
 Bericht 
Om de onwetenden lekker om vergistoeristen lachen, leuke traditie om morgen massaal in het oranje de straat op te gaan? (Alleen Amsterdam, daar moet ik nog even over nadenken, dat is echt een gat waar ik niets mee heb)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Straat op? Klinkt als beweging, mij te eng. Al helemaal in Amsterdam.

Is er geen webcam? Lijkt me praktischer.

zandbak
Master
 Bericht 
Zeikerds :x

bert65
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Al helemaal in Amsterdam.
.

Het is niet eng maar ik kom niet. Ik zou een wereldreis moeten maken om thuis te komen.

zandbak
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Straat op? Klinkt als beweging, mij te eng.

Straatvrees?

bruintje beer
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Straatvrees?
Is dat die service van Google?

bert65
Master
 Bericht 
By the way; 30 april is op zondag. Op zondag werd nooit Koninginnedag gevierd. Dat gebeurde dan op zaterdag. Als we, in oranje, op zoek gaan vergistoeristen, zijn we nog slechter op de hoogte dan de vergistoerist.

zandbak
Master
 Bericht 
:roflol: :roflol: :roflol:

Spook
Master
 Bericht 
Vrijwillig naar Amsterdam gaan als het niet hoogst noodzakelijk is, is sowieso een geval van vergistoerisme.

zandbak
Master
 Bericht 
Stelletje zeikerds zijn jullie als het over Amsterdam gaat

Dion
FS medewerker
 Bericht 

Hoezo? De randstad is het lelijkste stuk Nederland dat er is, dat mag best gezegd worden.

Joël D.
Master
 Bericht 
Dion schreef:
Hoezo? De randstad is het lelijkste stuk Nederland dat er is, dat mag best gezegd worden.

Als ik 5 minuten naar het westen fiets, zit ik in de duinen. En volgens mij zit ik redelijk in de Randstad.

Dion
FS medewerker
 Bericht 

Net een weekje in de duinen gezeten. Ben je ook vlot zat hoor.

zandbak
Master
 Bericht 
at5 schreef:
Op verschillende plekken in de stad zijn vandaag weer vergistoeristen gesignaleerd. Dat zijn in het oranje uitgedoste toeristen die naar Amsterdam komen in de veronderstelling dat we op 30 april nog Koninginnedag vieren.

Dat meldt De Telegraaf. De krant heeft vandaag vijf vergistoeristen gespot in de stad.

Lees ook: Eerste oranje vergistoeristen gespot in de stad

De jaren dat Koningsdag (of Koninginnedag) op zondag valt, wordt de feestdag op zaterdag gevierd. Volgens De Telegraaf hebben de vergistoeristen waarschijnlijk over Koninginnedag gelezen in een oude reisgids, waarin de datum nog niet is aangepast naar 27 april.

Vorig jaar werd er op 30 april een feestje georganiseerd voor vergistoeristen. Die zogenoemde 'Missed the Boat Party' werd behoorlijk goed bezocht.

Schoenzool
Master
 Bericht 
In Eindhoven liepen gisteren ook 6 in oranje gehulde engels sprekende knapen

Pagina 1 van 1 [ 15 berichten ]