» Flitsservice.nl » Meetings   

Pagina 4 van 6  [ 262 berichten ]
Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Doe maar droog ja. Ik weet nog dat we vorig jaar de halve ochtend zeiknat hebben staan regenen, best jammer :[

boersma
Master
 Bericht 
@Teun: Heb ik ze doorgegeven he ;-)

Zie punt 4:

Extra aandachtspunt:
1. Haal losliggende materialen (kinderzitjes, gereedschap, knuffelberen, je schoonmoeder whatever….) uit de auto omdat dit bij remoefeningen en uitwijken anders overal en nergens ligt.
Eigenlijk moet je nooit zaken los in je auto hebben en goed vastzetten
2. Zorg dat je met een volle tank de dag begint, op de Eendenweg (vlakbij het circuit) zit een tankstation waar dit eventueel nog kan (pinpas betalen).
3. Kijk de bandenspanning van je auto na! Niet knetterharde banden, ook zeker niet te zacht (meer slijtage).
4. Neem eventueel een flesje drinken en een mars ofzo mee, voor eten en drinken wordt gezorgd maar op de baan kun je niet zomaar even weg dus handig als je wat bij je hebt.

Broadie
Master
 Bericht 
Iemand een beetje ervaring met de reistijd vanuit Rotterdam naar Lelystad? Googlemappen kan ik ook, maar hoe staat het met de werkelijke reistijd als gevolg van opstoppingen rondom Utrecht? Die A12 schijnt verbreed te zijn, maar ik ben er al lang niet meer geweest. Is de route A12-A27 langs Utrecht enigszins betrouwbaar in de ochtendspits?

Mag ik een passagier mee nemen, die langs de kant staat te kijken? Of vormt dat een onverwachte belasting voor de lunch-capaciteit? Ik ben mij niet zeker of ik dit aanvankelijk wel duidelijk heb doorgegeven.

Sherlock
Master
 Bericht 

Ik heb er heel bewust voor gekozen te logeren bij een vriendin, toen ik vanuit Breda moest komen. Kan echt een ramp zijn 's ochtends, die kant op.

Als je geen contacten hebt daar en geld over hebt zou ik een hotel pakken.

Broadie
Master
 Bericht 
Maar dan ga je over de A27, neem ik aan. Die is inderdaad berucht. De A12 zou echter wat vriendelijker moeten zijn de laatste tijd, dacht ik.
Ik weet nog dat ik daar "vroeger" door de week ´s-ochtends akelig veel stilstond tussen R´dam en Utrecht. Is dat nu nog zo? Wanneer ik de anwb-site bekijk in de loop van de ochtendspits, dan lijkt het mee te vallen.

Sherlock
Master
 Bericht 

Oja, da's inderdaad de A27 + A6. Was even in de war met A16, maar je komt inderdaad niet langs Rotterdam vanaf Breda richting Lelystad.

boersma
Master
 Bericht 
Broadie schreef:
Mag ik een passagier mee nemen, die langs de kant staat te kijken? Of vormt dat een onverwachte belasting voor de lunch-capaciteit? Ik ben mij niet zeker of ik dit aanvankelijk wel duidelijk heb doorgegeven.

Moet je dan even overleggen met Arjen (trainer), als diegene mee-eet zal daar wel wat voor gerekend worden.

Gatlin
Master
 Bericht 
Broadie schreef:

Had ik ook gevraagd, kost alleen een kleine bijdrage voor de lunch maar kijken langs de kant is uit veiligheidsoverwegingen niet toegestaan. Meerijden wel.

boersma
Master
 Bericht 
is inderdaad verstandiger.
En voor fotografen geldt dat zij een geel hesje oid moeten dragen.

944 guy
Master
 Bericht 
Is het trouwens een idee om met de mensen die wat verder moeten rijden om daar ter plekke een restaurantje op te zoeken oid? We zijn zo rond 5u klaar en dan zit je midden in de spits als je eenmaal rijdt.
De mac vind ik wanstaltig en ik heb liever wat anders :lol: Als ik dan daar een restaurantje in kan duiken om een uur later wat vlotter door te rijden dan heb ik dat net zo graag :thumb:

dolphin
Master
 Bericht 
Op zich goed idee, maar gaat het voor minimaal drie uit de Dolphin club niet worden (reeds andere afspraak voor diner).

Sherlock
Master
 Bericht 

NooitTeSnel en ik zijn een wegrestaurant ingedoken. Hij weet nog wel welke.

boersma
Master
 Bericht 
Bij almere heb je nog zo'n v&d restaurant naast de mac.

944 guy
Master
 Bericht 
Ik rijd richting harderwijk (en door naar enschede) dus dan moet ik even kijken wat praktisch is. Als ik 35km om moet rijden kan ik al bijna net zo goed even filehangen :lol:
Check dit:
http://www.eet.nu/lelystad/op-de-kaart

boersma
Master
 Bericht 
Bandenspanning gecontroleerd, getankt en kofferbak leeg gehaald. Mijn bolide is er klaar voor!

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik wacht het even af. Moet nog anderhalf uur naar huis en krijg misschien voetbalbezoek (f)

944 guy
Master
 Bericht 
Mijn banden zijn 9 jaar oud, kwam ik laatst achter, even oproken :lol:

Gatlin
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Bij almere heb je nog zo'n v&d restaurant naast de mac.

Is geen Laplace meer maar iets anders. Nog geen ervaringen.

Diner tipje voor de mensen die over de A28 richting het zuiden gaan: Brasserie De Serre, Vrouwenpolder 45, 3825 LN Amersfoort. Afslag 8A op de A28, vlak voordat de files rond knp. Hoevelaken beginnen. 5 minuten van de snelweg, goed eten voor prima prijs.

(even de lokale middenstand steunen)

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Jongens, allemaal veel plezier morgen en houdt het veilig. :kniktja: :kniktja:

boersma
Master
 Bericht 
944 guy schreef:
Mijn banden zijn 9 jaar oud, kwam ik laatst achter, even oproken :lol:

Ehm... was jij het niet die uit de baan vloog een paar jaar geleden omdat de banden helemaal glad waren?
Of was dat een andere Porsche.

Let op he: goede banden is een pré!
Je auto moet apk-goedgekeurd zijn!

944 guy
Master
 Bericht 
Haha neehoor, nog nooit meegedaan via FS. Zal wel goedkomen mor'n! Nu hopen dat die spanjolen een beetje doorvoetballen, kan ik pitten...

Walker
Master
 Bericht 
Veel plezier morgen vandaag! (f)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik dacht hetzelfde, Boersma ;).
Zo maar eens de auto in stappen en hopen dat 't niet te veel tegenzit onderweg.

Gatlin
Master
 Bericht 
Ga ook zo op pad.

boersma
Master
 Bericht 
Ik lag er om 22.15 in, heerlijk! Goede reis, over 3 kwartier ga ik ook die kant op ;-)

Sherlock
Master
 Bericht 

Veel plezier! :D

RucphenNB
Master
 Bericht 
Live verslag en beelden???

Walker
Master
 Bericht 
Schiet idd niet op! :[

RucphenNB
Master
 Bericht 
Deuken en heftige botsingen willen we zien. O:) O:)

Nee, geen schade aub. Mooie drifts zijn echter wel welkom.

Gatlin
Master
 Bericht 
Weer thuis, geen schade in onze groep maar ook geen mooie drifts. Helaas.

Sherlock
Master
 Bericht 

Was het wel leuk? :lol:

boersma
Master
 Bericht 
Het was zeker leuk!
Het viel me eigenlijk wel tegen qua wat me goed lukte... was met de Zafira makkelijker, maar daar heb ik ook al een keer of 5 mee gespeeld.
Maar wat was het warm!

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Jazeker! Ook bij ons geen schade. Wel een aantal mishandelde BMW's ;).
Net pas thuis overigens, dik twee uur over gedaan :duh:

Wel een leuke dag gehad. Leuke groep ook, weer aantal nieuwe gezichten gezien!

944 guy
Master
 Bericht 
Hebben Raaf en ik toch beter gedaan ;) Naar Harderwijk gereden, terrasje gepakt, 7u weer op pad gegaan :thumb:
boersma schreef:
persoonlijke mening:

Dat vond ik wel meevallen. Vaak zijn de lui die je een beetje fel aanpakken wel de beste docenten hoor, blijft beter hangen. Wat ik vervelend vond is dat de groepen eigenlijk veel te groot waren. Je doet 15 seconden een oefening, 30 seconden napraten en je kan weer bijna 10 minuten chillen. Ik kan me een rijvaardigheidscursus herinneren waar ik met maar 4 personen aan 1 instructuer was gekoppeld. Toegegeven, dan ben je bijna continu bezig en dat is misschien teveel, maar 11, mwoah. Een instructeur erbij was goed geweest.
Verder een leuke dag gehad hoor, flink wat pionnetjes meegepakt met de overstuur oefening omdat ik pas bij de derde poging doorhad dat je al fishtailend langs meerdere sets pionnen moest :lol: Ook de eer van 944 rijders weer gered door NIET in de bosjes te vliegen!

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
944 guy schreef:
Hebben Raaf en ik toch beter gedaan ;) Naar Harderwijk gereden, terrasje gepakt, 7u weer op pad gegaan :thumb:

Komen jullie nu mee! :nothanks:

boersma
Master
 Bericht 
Zal zo even wat uploaden vanaf de xdriven.

Sherlock
Master
 Bericht 

Hoe was het vrij rijden?

boersma
Master
 Bericht 
Stukje circuit rijden met de trainer aan boord:
Link

Daarna een stukje alleen:
Link

Gladde baan: 180 graden draaien en doorrijden:
Link

Remmen en uitwijken:
Link

En nog een keer remmen en uitwijken:
Link

En nog een andere manier van uitwijken en daarna terugsturen en doorrijden:
Link

Sherlock
Master
 Bericht 

Die bocht op 1:25 ging ik op een gegeven moment glijdend doorheen. :fp:

boersma
Master
 Bericht 
Ik heb eerdere jaren met de Zafira ook wel wat gekker gedaan dan vandaag... wil hem graag heel houden.

Raaf
Master
 Bericht 
Mikkie schreef:
Wel een aantal mishandelde BMW's .

Viel best mee toch... Rokende remmen zijn heel normaal O:)

Mikkie schreef:
944 guy schreef:
Hebben Raaf en ik toch beter gedaan Naar Harderwijk gereden, terrasje gepakt, 7u weer op pad gegaan

Komen jullie nu mee!

Was even een stoplicht actie omdat mijn kok afbelde. Die moest overwerken, dus deze oplossing.

Was een geslaagd dagje, toch wel erg blij dat ik de indeling toch in twijfel trok :lol:

dolphin
Master
 Bericht 
Was zeker prima dagje! Dank voor t regelen, Boersma :respect:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Raaf schreef:
Was even een stoplicht actie omdat mijn kok afbelde. Die moest overwerken, dus deze oplossing.

Ah, vandaar. Dan ben ik wel zuur dat ik nog even wat litertjes dieselpeut ging halen, want daardoor heb ik dat stoplicht samen met jullie gemist. Had best nog een terrasje willen doen en de files willen ontwijken...
Maar ja, niks aan te doen!

Boersma, bedankt inderdaad!

Oh en Raaf, ik zie net op de CR-facebook dat er nog zeker één of twee startbewijzen te krijgen zijn, dus als je het nog geregeld kan krijgen, zéker PB'en!

boersma
Master
 Bericht 
Mijn verbruik was 42@100 en heb er 16 liter op het circuit doorgejaagd ;-)
En hebben jullie de Renoo eens in het eggie kunnen zien.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Leuk karretje inderdaad, die renault! Lekkere sound ook. Ik denk dat we maar zo'n 100km in totaal gereden hebben? Er is zeker wel een liter of tien à twaalf doorheen gegaan bij mij (gokje), misschien iets meer zelfs.

boersma
Master
 Bericht 
Ik had zo'n 65 km gereden daar. Zie nu ook dat het verbruik iets lager was: 1 op 4.

944 guy
Master
 Bericht 
Duidelijk niet gewend om circuit te rijden ;)

boersma
Master
 Bericht 
De zafira luste ook wel een slok en dan reden we ruim 3 kwartier circuit en zag je de brandstofmeter bijna zakken....

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Die van mij stond op 80% gevuld bij het begin, en onder de 50% bij vertrek. Nu zal e.e.a. ook veroorzaakt zijn door het geklots onderweg, maar echt zuinig is ie in elk geval niet geweest ;)

Raaf
Master
 Bericht 
Ik ben vol begonnen en heb in 107 km ruim een kwart tank weg gereden. Heb de teller niet gereset, maar de trip van 4500 km was van 6,6 naar 6,9/100 gemiddeld gegaan :thumb:

Mikkie schreef:
Ah, vandaar. Dan ben ik wel zuur dat ik nog even wat litertjes dieselpeut ging halen, want daardoor heb ik dat stoplicht samen met jullie gemist. Had best nog een terrasje willen doen en de files willen ontwijken.

Wel jammer ja. Was gezellig geweest!

Mikkie schreef:
Oh en Raaf, ik zie net op de CR-facebook dat er nog zeker één of twee startbewijzen te krijgen zijn, dus als je het nog geregeld kan krijgen, zéker PB'en

Gaat m niet worden. Zowel qua vrij krijgen als qua auto klaar krijgen.

Pagina 4 van 6 [ 262 berichten ]