» Flitsservice.nl » Meetings   

Postingstijd interval gedetecteerd van 86.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 5 van 6  [ 262 berichten ]
Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Helaas! Voor beide gevallen. Maar ach, wie weet doe ik volgend jaar wel weer mee ;)

Gatlin
Master
 Bericht 
Nog een paar video's van mijn mobieltje, tijdens het vrij rijden gemaakt vanaf de heuvel.

Eerste filmpje, met de Peugeot, de BMW 1 en de Ibiza van de fotografe:

Link

Daarna kwam ik er achter dat je beter landscape kon filmen; de 944 van 944Guy:

Link

De BMW 5 serie:

Link

De 911:

Link

Nogmaals de 944:

Link

En de renooit van Boersma:

Link

mistery
Master
 Bericht 
Daar rechts... is ooit een porche de bosje ingereden.

(denk ik) 8)

Gatlin
Master
 Bericht 
mistery schreef:
Daar rechts... is ooit een porche de bosje ingereden.

(denk ik)

Klopt, was ik bij. In 2008 als ik het wel heb.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Wel mooi... in die filmpjes ziet het er echt vrij langzaam uit, maar stiekem was iedereen behoorlijk aan het poken :D

mistery
Master
 Bericht 
Ja ik ook... rode mazda 6 staat op hoesje van dvd.

Op dat momenst waren wij met het onderdeel water glijden bezig links.

boersma
Master
 Bericht 
Lijkt inderdaad alsof we rustig aan het toeren waren, terwijl in het echt de banden heet waren van het (niet altijd) gummen.
Op de rechte stukken tussen de bochten zit je al gauw op de 120 km/uur en op het rechte lange stuk zat ik op de 160 km/uur.

Raaf
Master
 Bericht 
Het was erg leuk tussen de 5 en de 911 in :kniktja:

boersma schreef:
Op de rechte stukken tussen de bochten zit je al gauw op de 120 km/uur en op het rechte lange stuk zat ik op de 160 km/uur.

De 190 heb ik ook nog een paar keer aangetikt op het rechte stuk. Dat was voordat ik met rokende remmen binnenkwam :lol: Daarna maar steeds bij 180 gestopt met gas geven.

boersma
Master
 Bericht 
Dat haalde ik niet, de instructeur haalde ook max 160 en die trapte stevig door. De mijne heeft slechts 180 pk...
Met de porsche ging het over de 200.

Raaf
Master
 Bericht 
De instructeur schrok even van mijn waarschuwing bij 162 km/h halverwege het rechte stuk.
Of ik echt over de 200 gegaan ben weet ik niet zeker, 190 was ruim voor het rempunt. De porsche liep op het rechte stuk iets op me uit, en de 5 iets op me in. Die moet dus ook dik over de 200 gegaan zijn.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ja, dat is het enige dat ik niet meer heb geregeld met m'n stomme kop, een rondje met die Porsche mee :P

dolphin
Master
 Bericht 
Volgende keer beter, Mikkie :thumb:
Heb in de 5GT 198 op rechte stuk gehaald (kon nog door maar wilde remmen niet teveel belasten). In de 911 heb ik de 210 aangetikt, met ruime safety marge aan het eind van het rechte stuk. Zag vandaag op de bordcomputer dat achterblokken van de 5GT binnen 1500 km vervangen dienen te worden.... Die hebben dus ondanks ontzien toch best geleden.

Raaf
Master
 Bericht 
dolphin schreef:
Die hebben dus ondanks ontzien toch best geleden.

Juist met de achterremmen probeert hij veel te corrigeren, die hebben dus wat meer gekregen dan ze normaal in dagelijks verkeer krijgen.

RucphenNB
Master
 Bericht 
BMW remt standaard al erg hard achter, op het circuit gingen de remblokken achter sneller dan voor. Maar ja, die remblokjes achter zijn heel wat dunner.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
dolphin schreef:
Volgende keer beter, Mikkie :thumb:

Lijkt me top! :thumb:

En die remblokken, ach, dat zijn de kosten ook niet. Als de schijven er ook aan zijn wordt 't al duurder.
Ik heb trouwens niet voluit getrapt omdat de beurt eraan zit te komen en ik de boel niet te veel wil belasten, maar 't beestje van 10+ jaar oud kwam toch rond de 160 op 't eind van het rechte stuk, viel me niet tegen!

944 guy
Master
 Bericht 
Gatlin schreef:
Klopt, was ik bij. In 2008 als ik het wel heb.

Ja ik heb het geweten :lol: Eerst die opmerking over mijn oude banden en 's ochtends iedereen meteen: 'ja pas maar op, iemand heeft een paar jaar terug zijn 944 aan puin gereden op de circuitje'.
Raaf schreef:

De 190 heb ik ook nog een paar keer aangetikt op het rechte stuk. Dat was voordat ik met rokende remmen binnenkwam Daarna maar steeds bij 180 gestopt met gas geven.

Nouja ik zei ook al: ik heb me daar niet te hard uitgeleefd. Nergens ruimte om uit te lopen als het mis gaat. Verbazingwekkend dat als je zoiets aanlegt voor politie/voorrangsvoertuigtraining dat je niet overal gravel hebt liggen. Genoeg sporen te zien daar :lol: Het laatste waar ik zin aan had is met kokende remmen aan het einde vh rechte stuk (want daar gebeurt het altijd) te ontdekken dat de boel niet meer werkt :lol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Daarom heb ik af en toe ook pauze gehouden of een rondje rustig aan gedaan...banden en remmen hadden het soms best zwaar en de fading was te merken.
944 guy schreef:
Eerst die opmerking over mijn oude banden en 's ochtends iedereen meteen: 'ja pas maar op, iemand heeft een paar jaar terug zijn 944 aan puin gereden op de circuitje'.

En nog een aantal die dachten dat jij het was ;)

Raaf
Master
 Bericht 
Iemand al een idee of die foto's nog komen?

boersma
Master
 Bericht 
Binnen een maand komen ze.

Sherlock
Master
 Bericht 

Famous last words... :roflol:

Vorig jaar heb ik uiteindelijk m'n geld teruggekregen omdat ik er helemaal klaar mee was. Uiteindelijk nog wel een dvd gekregen, maar die kwam zeker 6 maanden later (na eerst een kapot exemplaar ontvangen te hebben).

boersma
Master
 Bericht 
Ik doe mijn best.

Sherlock
Master
 Bericht 

Was uiteraard geen verwijt naar jou. (f)

944 guy
Master
 Bericht 
Ik heb nog ergens wat fotos en videos, ik weet niet of er iets bijzonders tussen zat maar ik zal vh weekend even kijken. Veel te druk met arbeideren deze week (en dan wel op FS posten... O:) )

Raaf
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Binnen een maand komen ze.

Ah ok, effe geduld oefenen.
Meestal zijn die dingen er na 1-2 weken met sport fotografen.

boersma
Master
 Bericht 
Was vorig jaar ook belachelijk. Maar ik ben er nu scherp op!

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
944 guy schreef:
Ik heb nog ergens wat fotos en videos, ik weet niet of er iets bijzonders tussen zat maar ik zal vh weekend even kijken. Veel te druk met arbeideren deze week (en dan wel op FS posten... O:) )

Ik ben er ook nog niet aan toegekomen om eventueel interessante filmpjes te filteren, hopelijk deze week!

Broadie
Master
 Bericht 
Sandra heeft alvast wat foto´s per e-mail verstuurd. Ik neem aan dat de rest later op DVD verschijnt.
Afbeelding.
Het beginners-klasje. Geen wilde Nordschleife-achtervolgingen dus. Misschien de volgende dan maar.

boersma
Master
 Bericht 
Oké leuk! Hadden jullie mailadressen uitgewisseld?

dolphin
Master
 Bericht 
Foto's gister in de mail ontvangen :thumb:

Raaf
Master
 Bericht 
Ook hier de foto's ontvangen...

boersma schreef:
Oké leuk! Hadden jullie mailadressen uitgewisseld?

Die kon je na afloop op het blaadje krabbelen

boersma
Master
 Bericht 
oke niet gezien.... maar wil de foto's deze week wel een keer hebben!

Guppenklup
Master
 Bericht 
AA kenteken? :huh:

Weer eens wat anders dan blurren :lol:

mjolnir
Die hard
 Bericht 
Al plannen voor een 2013 editie ?

Gendrikje
Master
 Bericht 
Lijkt mij ook leuk!

Sherlock
Master
 Bericht 

+1! Zat er vandaag nog aan te denken!

boersma
Master
 Bericht 
Ik weet nog niet... tis moeilijk vol te krijgen elke keer he.

dolphin
Master
 Bericht 
ik sla af deze keer....

Gendrikje
Master
 Bericht 
......
Vraag stond al in het topic

Sherlock
Master
 Bericht 

?

InsecureThreat
Master
 Bericht 
dolphin schreef:
ik sla af deze keer....

Links of rechtsaf?

Ik sla over (f)

mjolnir
Die hard
 Bericht 
boersma schreef:
Ik weet nog niet... tis moeilijk vol te krijgen elke keer he.

Ik heb sowieso 2 deelnemers.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Voor degenen die nog nooit geweest zijn: zeker doen, het is de moeite waard!

Zelf ga ik dit jaar sowieso niet. Heb er het geld nu niet voor over, maar los daarvan heb ik nu drie trainingen gevolgd, waarmee het voor nu wel even mooi geweest is. Misschien als ik over een tijdje een andere auto heb weer eens.

boersma
Master
 Bericht 
En, een motortraining?
Ga dit voorjaar maar een keer op 2 wielen een training doen.
Zijn er nog meer belangstellenden?

boersma
Master
 Bericht 
Zaterdag 11 mei ga ik een motorrijv.training doen bij Driversbest, ben benieuwd hoe dat zal zijn.
Zijn er meer mensen die het leuk vinden een motortraining te doen?

Raymond
Master
 Bericht 
Nah dank je. Als ik op 2 wielen wil rijden pak ik de auto wel.

boersma
Master
 Bericht 
geen motorrijbewijs dus. ...

Inferi0r
Master
 Bericht 

Ik heb ook interesse voor 2013. Als iedereen met interesse zich vast meld. Ik neem aan dat het ook voor beginnende rijders is?

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Raymond
Master
 Bericht 
boersma schreef:
geen motorrijbewijs dus. ...

Al een jaartje of 20.
Hoe was het?

boersma
Master
 Bericht 
Het was verplaatst en ik heb vorige week zaterdag gereden. Was echt een goede training! Wel warm maar veel geleerd!

Broadie
Master
 Bericht 
Ja, het was vorig jaar wel de moeite waard, veel geleerd. Maar ik denk dat ik dit jaar of begin volgend jaar weer eens bij de ADAC langs ga. Heb ik in 2008 al eens gedaan. Daar heb je dan ook een nat deel waar je op de achter-as een zijwaartse trap krijgt en uit de pirouette moet proberen te komen. Zeer aan te bevelen!

Sent from my PDP-11 within RSX-11 using Lynx

Pagina 5 van 6 [ 262 berichten ]