» Flitsservice.nl » Meetings   

Pagina 1 van 6  [ 262 berichten ]
boersma
Master
 Bericht 
Is er behoefte aan een Rijvaardigheidstraining dit jaar?
Ik heb een datum doorgekregen maar heb die ook voor mijn werk gereserveerd.
Zelf denk ik dat ik die niet vol krijg met collega's en wil het dan combineren met FS (als daar belangstelling voor is).

Dus bijv. weer twee groepen.
Het is dus onder voorbehoud al weet ik vrij zeker dat er 10 plaatsen beschikbaar zijn.

Datum: Donderdag 28 juni 2012.
Voor de rest: vergelijkbaar met vorig jaar toen het ook opgesplitst was in twee groepen.
Kantelsimulator is ook beschikbaar, locatie: politieacademie Lelystad.

Ik hoor/lees het wel, het duurt nog wel even dusssss

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik wil er wel weer mee, maar een ovb-tje, aangezien ik dan misschien op vakantie ben. Wanneer moet je e.e.a. definitief weten?

Gatlin
Master
 Bericht 
Heb wel interesse, moet met de nieuwe DS3 nog eens een training doen.

Heb een paar jaar geleden meegedaan op het politiecircuit, is dit weer een groep basistraining en een groep circuittraining?

Walker
Master
 Bericht 
Ik sla ook dit jaar over. Heb geen andere auto, en moet de komende tijd andere prioriteiten stellen ivm het bewoonbaar maken van de nieuwbouwwoning.

egeltjes
Master
 Bericht 
Ik wil wel, maar kan niet door de weeks.
Dan moet ik werreken ... Daarom.

boersma
Master
 Bericht 
... die laatste zin had je ook al in een ander topic, beetje teveel Zaai gekeken? :lol:

Lijstje:

1. Mikkie (ovb)
2.

egeltjes
Master
 Bericht 
boersma schreef:
beetje teveel Zaai gekeken? :lol:

Je kent het ... :lol: :lol:

boersma
Master
 Bericht 
En... zijn er nog geinteresseerden voor donderdag 28 juni?

timleeuw
Master
 Bericht 

Wil eigenlijk wel mee, maaaaaaar ook ik moet op donderdag gewoon werken en kan niet zomaar vrij nemen...

Raymond
Master
 Bericht 
Count me in. Mijn vrouw dan, ik ga aan de kant staan lachen.

boersma
Master
 Bericht 
1. Mikkie
2. Gatlin
3. Raymond
4.

-Joske-
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
ik ga aan de kant staan lachen.

En daarna met de taxi naar huis.. :x :lol:

Yootzin
Master
 Bericht 
Mei, Juni, Juli, Augustus helaas verboden maanden.. Gaat hem niet worden helaas.. Had graag mee gedaan :dood:

Cweepz
Master
 Bericht 
Doh... Ik wil ook mee maar 28 juni ben ik op vakantie! :x

De Tokkies
Nieuwkomer
 Bericht 

hmm ik ben nieuw hier en heb geen idee wat het inhoud en wat de kosten zijn, kun je me dat vertellen/uitleggen?
Het klinkt in elk geval mij wel leuk in de oortjes

boersma
Master
 Bericht 
Dag Tokkie:

Je neemt deel met je eigen auto in een veilige omgeving onder begeleiding van professionele trainers.
De dag begint met een korte theorieles. Daarna komt bochtentechniek, remmen, remmen en uitwijken (elandproef), natte baan (slip), half natte baan (2 wielen in de berm) en de kantelsimulator (jezelf bevrijden uit een auto die op de kop in de sloot ligt) aan bod.
Dat laatste is uiteraard niet met je eigen auto ;-)
Als er tijd voor is gaan we daarna nog circuit rijden op het oefencircuit van de politieacademie.
Het is een intensieve, leuke dag waarbij een goede lunch en koffie is inbegrepen.
Deelnemers die vorig jaar meededen vonden het een erg leuke maar vooral nuttige dag.

Je hoeft niet bang te zijn dat je auto er onder lijdt (een veel gehoord argument waarom mensen niet mee willen doen) want het is niet anders dan dat je op de openbare weg tegenkomt, alleen nu leer je hoe je moet ingrijpen in bepaalde situaties zonder dat je op een andere auto of obstakel kan botsen.
Uiteraard kun je verder gaan en het randje opzoeken, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid. Veiligheid staat altijd voorop!
Zelf heb ik deze training (en ook een wat meer gevorderde) al 5 of 6 keer gedaan met mijn eigen auto en merk dat herhaling juist goed is om in noodsituaties in een reflex te kunnen handelen.

Kosten voor de hele dag zijn zo'n 180 euro geloof ik.

De Tokkies
Nieuwkomer
 Bericht 

whow dat klinkt allemaal erg leuk en vooral leerzaam.

Ik dacht om iets dergelijks juist ook met ons vieren te doen, onze oudste dochter heeft haar rijbewijs nu een paar maanden (en geloof het of niet de eerste dag haar eerste ritje alleen plankt ze mijn ragbakkie total loss, gelukkig niet haar schuld maar toch een treurige ervaring, naar mijn idee heeft ze het wel heel goed opgelost hoor en nog belangrijker het ging met een ferme knal (80 km per uur) en ze mankeerde zelf niks)
Juist daarom heb ik zoiets van erg leerzaam voor ze.
De jongste hoopt binnenkort haar rijbewijs te halen, die is bij lange na niet zo voorzichtig als de oudste.

De auto's kan me in principe niet zoveel schelen, naja behalve op de kop in de sloot is even wat minder dan :D voor een oefening, maar goed dat is dus niet je eigen.

Als je met 4 personen aan zo'n leerzame dag wilt deelnemen dan is voor jan met de pet het kostenplaatje wel errug hoog (4x180= 720 euro) dus sorry dan moeten we wel afhaken.

boersma
Master
 Bericht 
Nog niet meer dan deze drie deelnemers?
1. Mikkie
2. Gatlin
3. Raymond
4.

In totaal kan ik er wel 15 hebben, animo op het werk is ook niet zo groot, mede door reorganisatie.
Dus: als je het leuk vind en nog mensen kent die ook wel een keer zo'n dagje mee willen maken?
Geef je op!

JayJay
Master
 Bericht 

Ik hou dit even in m'n achterhoofd. Ik wil graag, maar de kans is aanwezig dat ik rond die tijd in het buitenland zit voor m'n afstuderen. Voor wanneer moet je het weten?

boersma
Master
 Bericht 
nou liefst wel een keer in mei

JayJay
Master
 Bericht 

Dan moet ik ook wel duidelijkheid hebben!

boersma
Master
 Bericht 
Ik heb nog wel wat mensen nodig hoor!!

1. Mikkie
2. Gatlin
3. Raymond
4. Boersma
5. Collega Boersma
6. Collega Boersma
7. Collega Boersma
8. Collega Boersma
9.

egeltjes
Master
 Bericht 
Ik heb een weekend datum nodig ... :[ :[

boersma
Master
 Bericht 
Kun je niet doen alsof dan? Zomertijd.... zomerdagen... misschien jezelf wat voor de gek houden?

egeltjes
Master
 Bericht 
:fp: Krijg ik ruzie met mijn werkgever.

Zoals egeltjes al eerder schreef:
Ik wil wel, maar kan niet door de weeks.
Dan moet ik werreken ... Daarom.

boersma
Master
 Bericht 
En als je dan in het weekend gaat werken en de leuke dingen door de week doet?
Ook niet als je nu al doorgeeft dat je in/eind juni een dagje vrij wilt???????

egeltjes
Master
 Bericht 
Het is dan ook vakantietijd en ouders met kindjes krijgen voorrang.

boersma
Master
 Bericht 
Oke.

Nou hierbij nog een keer de Lijst:

1. Mikkie
2. Gatlin
3. Raymond
4. Boersma
5. Collega Boersma
6. Collega Boersma
7. Collega Boersma
8. Collega Boersma
9.

boersma
Master
 Bericht 
Donderdag 10 mei is de datum waarop besloten wordt of de training wel of niet doorgaat.
We moeten dan 20 deelnemers hebben.

Dus: Heb je kennissen, famlilieleden of vrienden die het leuk vinden hun rijvaardigheid op te schroeven tot een hoger niveau?
Meldt je aan / meldt hun aan!
We moeten nog 11 personen hebben!

Broadie
Master
 Bericht 
Hmm, eind juni?
Denk wel dat ik dan een dagje vrij kan nemen.
Ben ik met mijn laag bij de grondse Smartie ook welkom?

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Ik zou op zich best graag willen, maar ik krijg twee weken daarna mijn nieuwe leasewagen. Beetje zinloos om dan net ervoor zo'n training te doen. Wel goed om dat op een doordeweekse dag te organiseren :thumb:

EddyHH
Master
 Bericht 
Ik krijg een paar weken ervoor mijn nieuwe leaseauto met RWD dus lijkt me wel goed om even redelijk gecontroleerd te zien wat er gebeurt bij gladheid etc. Dus ik ga graag mee.

1. Mikkie
2. Gatlin
3. Raymond
4. Boersma
5. Collega Boersma
6. Collega Boersma
7. Collega Boersma
8. Collega Boersma
9. EddyHH
10.

Archiebald
Master
 Bericht 
Ik heb ook wel interesse denk ik...

Zal hier eens een mail sturen naar m'n collega's (60) of er misschien een paar van hun mee willen...

boersma
Master
 Bericht 
Broadie schreef:
Ben ik met mijn laag bij de grondse Smartie ook welkom

Zeker!
Vorig jaar heeft een collega van mij ook meegedaan met een Smart (zo'n lage buggy achtige).
Dus geen probleem!

@Arno: Je leert ook techniek he, die je natuurlijk ook in een andere auto kunt toepassen, dus hoeft zeker geen reden te zijn om NIET mee te gaan!
Daarnaast (naast het heel leerzame) is het ook erg leuk!

1. Mikkie
2. Gatlin
3. Raymond
4. Boersma
5. Collega Boersma
6. Collega Boersma
7. Collega Boersma
8. Collega Boersma
9. EddyHH
10.

Broadie
Master
 Bericht 
boersma schreef:
(zo'n lage buggy achtige)
:lol: Je bedoelt toch hopelijk wel een Smart roadster, waarvoor de hele geciviliseerde wereld de Daimler-onderneming benijdt? O:)
OK, count me in 8) .

boersma
Master
 Bericht 
Ehh sorry ja een roadster haha.

Lijst van deelname (ook nog een collega van mij toegevoegd):

1. Mikkie
2. Gatlin
3. Raymond
4. Boersma
5. Collega Boersma
6. Collega Boersma
7. Collega Boersma
8. Collega Boersma
9. Collega Boersma
10. EddyHH
11. Broadie
12.

944 guy
Master
 Bericht 
Ik wil dit topic zeker in de gaten houden. Lijkt me altijd leuk :thumb: Moet ik er alleen wel voor zorgen dat ik met de Porsche ben, met de peug is geen zak aan :[

boersma
Master
 Bericht 
Je hebt nog 1 maand dan...

Figlio ideale
Master
 Bericht 
Ik wil ook graag deelnemen met m'n nieuwe auto :)

boersma
Master
 Bericht 
Lijst van deelname:

Lijst van deelname (ook nog een collega van mij toegevoegd):

1. Mikkie
2. Gatlin
3. Raymond
4. Boersma
5. Collega Boersma
6. Collega Boersma
7. Collega Boersma
8. Collega Boersma
9. Collega Boersma
10. Collega Boersma
11. EddyHH
12. Broadie
13. DNA
14.

Let wel: opgave is niet vrijblijvend, ik kan me niet veroorloven als ik op het laatst weer afmeldingen krijg.
Bij afmelding voor 10 mei is er niks aan de hand, NA 10 mei worden de kosten in rekening gebracht.

JayJay
Master
 Bericht 

Het gaat mij niet lukken. Ik begin per juni met afstuderen en zit dan mogelijk in het buitenland. Dit weet ik niet voor 10 mei, dus dan wil ik m'n vingers er liever niet aan branden ;-)

boersma
Master
 Bericht 
Heel goed, liever dat dan straks een afmelding ;-)

Broadie
Master
 Bericht 
Heb iets dergelijks wel eens bij de ADAC in Grevenbroich gedaan. Vooral dat laatste met die zijdelingse klap op de achteras, waardoor je op nat wegdek in een pirouette geraakt, was leuk.
Dat escape-gebeuren in een gekantelde mockup is nieuw voor mij (een auto is nu eenmaal geen helikopter). Gaat dat ondergedompeld in het water, op z´n kop? Weet niet of ik dat op het moment supreme nog wel zo plesant zal vinden :huh:

Figlio ideale
Master
 Bericht 
Boersma, Kun je wel nog even laten weten wat het exact gaat kosten?

Archiebald
Master
 Bericht 
Broadie schreef:
in het water

Dat mag ik hopen van niet..... :nah:

boersma
Master
 Bericht 
@DNA: kosten incl. btw 180 euro.
@Broadie: Nee auto gaat niet in het water op de kop, is kantelsimulator in den droge.

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
boersma schreef:
@Arno: Je leert ook techniek he, die je natuurlijk ook in een andere auto kunt toepassen, dus hoeft zeker geen reden te zijn om NIET mee te gaan!
Daarnaast (naast het heel leerzame) is het ook erg leuk!

Helemaal eens, maar ik wil um toch met de nieuwe leasebak doen :woop:

boersma
Master
 Bericht 
Ik weet niet of er nog een nieuwe training komt... de aanmelding verloopt altijd zo moeizaam.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
boersma schreef:
@Broadie: Nee auto gaat niet in het water op de kop, is kantelsimulator in den droge.

En: het is niet verplicht. Ik weet nog dat Robin het vorig jaar ook vrij warm kreeg in dat ding (f).

Ik ga zorgen dat ik voor de 10e weet of ik mee kan. Moet even op 't werk checken hoe of wat.
En heb meteen even een kennis benaderd!

boersma
Master
 Bericht 
leuk! Minimum aantal is 18 personen wil het doorgaan. Een aantal collegas van me gaan ook mee, personeelsuitje.

Pagina 1 van 6 [ 262 berichten ]