» Flitsservice.nl » Meetings   

Pagina 18 van 20  [ 986 berichten ]
Robin2
Master
 Bericht 

+1

Hartelijk dank!

boersma
Master
 Bericht 
Haha ehm en ik moet bekennen dat ik vandaag ineens bedacht dat jullie dinsdag die training hadden!

Ik ben nu net een uurtje terug uit het VU-mc na ruim 3 slopende weken daar te zijn geweest.

Fijn te horen / lezen dat jullie het leuk gehad hebben.
Van mijn collega's (groep 2) hoor ik het dan nog wel.

Groeten; Werner.

Robin2
Master
 Bericht 

boersma schreef:
Ik ben nu net een uurtje terug uit het VU-mc na ruim 3 slopende weken daar te zijn geweest.

Hoop dat alles goed gaat/komt. :(

boersma
Master
 Bericht 
Hoop ik ook ;-)
We hebben 1 belangrijk medicijn nu: RUST !!
En na 3 weken eindelijk weer in de coupe rijden yess

Robin2
Master
 Bericht 

Tering...het zit me ook niet mee met die auto. Net voor het eerst sinds dinsdag weer een stukje gaan rijden, en uit het niets gaan het Check engine-lampje branden samen met het lampje van de automaat... Zit niet in de noodloop en rijdt precies hetzelfde als hiervoor, maar het kan toch niet goed zijn. :(

Als het ernstig is, komt er helemaal geen vakantie met deze auto over een week. Mag toch hopen dat het niet aan die J-turn gelegen heeft.

Rover
Master
 Bericht 
automaatbakolie verversen? Misschien heeft een kennis uitleesapparatuur voor een Saab, dan kan je even kijken wat de ECU te melden heeft.

Robin2
Master
 Bericht 

Ik hóóóp dat dat het is ja. Zal eens kijken of ik kan vinden waar dat zit...

EDIT:
Misschien maar morgen de garage laten kijken. Ik heb die olie toch niet en kan vast ook niet vanaf buiten zien wat de kleur van de olie is.

Robin2
Master
 Bericht 

Op het Saab-forum wordt gesuggereerd dat een 'max setting' kan zijn overschreden door de rijvaardigheidstraining, en het goed mogelijk is dat er eigenlijk niets aan de hand is. Accu er een nacht vanaf zou al kunnen helpen.

Even duimen dus...

Robin2
Master
 Bericht 

Net de garagist gesproken: die verwacht niets ernstigs. Hij zei: als de automaat bijvoorbeeld even geen snelheidsindicatie krijgt (ofzo), gaan beide lampjes al branden. Morgen even uitlezen, maar ik hoef me geen zorgen te maken als ie goed rijdt (en dat doet ie).

dolphin
Master
 Bericht 
anders kan ik je wel aankondigen in Trölhattan.....

Robin2
Master
 Bericht 

Ja, vertel jij ze even dat ik met die rotzooi van hen in een jaar een goede 5000 euro aan onderhoud heb betaald. Krijg ik misschien een compensatie. :lol:

dolphin
Master
 Bericht 
ik zeg: ga maserati rijden.... stuk voordeliger!

Robin2
Master
 Bericht 

Ja, jij vond mijn Saab wel mooi hè? Ruilen?

InsecureThreat
Master
 Bericht 
dolphin schreef:

Gelukkig is in een italiaanse auto een brandend waarschuwingslampje alleen een teken dat het lampje nog niet kapot is :wink:

Robin2
Master
 Bericht 

:roflol:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
InsecureThreat schreef:
dolphin schreef:

Gelukkig is in een italiaanse auto een brandend waarschuwingslampje alleen een teken dat het lampje nog niet kapot is :wink:

Helemaal juist. :woop: :woop:

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
InsecureThreat schreef:
Gelukkig is in een italiaanse auto een brandend waarschuwingslampje alleen een teken dat het lampje nog niet kapot is

Dat is in India ook zo, als er veel lampjes branden dan doet de auto het beter dan als er geen lampjes branden :wink:

accoord
Pro
 Bericht 

boersma bedankt :thumb:

Robin_v_G schreef:
Ja, vertel jij ze even dat ik met die rotzooi van hen in een jaar een goede 5000 euro aan onderhoud heb betaald. Krijg ik misschien een compensatie.

wat is er zo bijzonder aan het saabrijden dat je dergelijke bedragen aan onderhoud uitgeeft? :o

Robin2
Master
 Bericht 

accoord schreef:
wat is er zo bijzonder aan het saabrijden dat je dergelijke bedragen aan onderhoud uitgeeft?

Nou ja, kapot verkopen gaat ook zo lastig. ;)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Robin_v_G schreef:
Als het ernstig is, komt er helemaal geen vakantie met deze auto over een week. Mag toch hopen dat het niet aan die J-turn gelegen heeft.

Maak je niet van tevoren te bezorgd. Een auto kan een hoop hebben, het geheel is niet zomaar kapot! :thumb:
Al snap ik dat je na al je horrorverhalen wel een beetje bezorgd bent ;). Komt vast goed!

Robin2
Master
 Bericht 

:thumb:

InsecureThreat
Master
 Bericht 
Ik weet ook nog wel een nissan patrol die niet ongeschonden het remmen op het gladde overleeft heeft :lol:

Guppenklup
Master
 Bericht 
Wow! :o

Nog een forumlid met een Maserati QP :respect:

Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, de vorige DriversBest training was echt heel leuk

Rover
Master
 Bericht 
Guppenklup schreef:
Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, de vorige DriversBest training was echt heel leuk

+1

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ook deze was zeker weer de moeite! Ook wel positief dat er weer wat andere onderdelen in zaten t.o.v. de vorige keer, dus geen herhaling van zetten.

Kudo's voor Boersma en Driversbest!

Schep
Master
 Bericht 
Vroeger had ik na het tanken altijd een overdreven optimistische actieradius (630 km op een tank), nu al 2 keer getankt en elke keer komt ie niet voorbij de 500 km na het volgooien (wat ik altijd maar NIPT haal(de)). Mijn auto is dus alleen maar beter geworden van die training! Althans, realistischer ;)
Helaas voel ik me nu wel elke keer na het tanken bekocht. 500 km op € 100,- :[
Mikkie schreef:
Kudo's voor Boersma en Driversbest!

+1

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
InsecureThreat schreef:
Ik weet ook nog wel een nissan patrol die niet ongeschonden het remmen op het gladde overleeft heeft

Ik heb bij het betere gooi en smijtwerk een fles anti-vries lek gereden, kofferbak stinkt nog steeds, maar het was het waard :wink:

boersma
Master
 Bericht 
Was er nog contact tussen de twee groepen of was dat wat gescheiden?

Schep
Master
 Bericht 
Dat was gescheiden, tijdens de theorie en de lunch hebben we elkaar kunnen spreken, op de baan hebben we elkaar niet gezien.

Robin2
Master
 Bericht 

Auto is weer gemaakt trouwens, met de versnellingsbak was niks aan de hand.

*phew*

dolphin
Master
 Bericht 
dat wordt dus lekker van de saab met kap open genieten, Robin. Enjoy

Robin2
Master
 Bericht 

Thanks! :D

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Was er nog contact tussen de twee groepen of was dat wat gescheiden?

Ik heb je collega's moeten uitleggen wat dat Flitsservice nou eigenlijk is, mogelijk dat een aantal daarvan binnenkort bij jou komt met hun volgende flitsboete, want de WOB-aanpak viel goed :wink:

boersma
Master
 Bericht 
Ik heb al een aantal geholpen daarbij hoor, maar dat zijn anderen dan die meededen, alhoewel eentje (zekere Johan, wat oudere man) die heb ik ook een keer geholpen en gewonnen (reed 160@120)

Robin2
Master
 Bericht 

Er was wel een mooie 'cultuurclash' bij het eten, toen het over brandstofverbruik ging. Je collega's hadden het over 1 op 20, wij over 1 op 5 tot 10. :lol:

maarten22
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Ik heb al een aantal geholpen daarbij hoor, maar dat zijn anderen dan die meededen, alhoewel eentje (zekere Johan, wat oudere man) die heb ik ook een keer geholpen en gewonnen (reed 160@120)

Was dat de man met de VW bus? :D

Robin2
Master
 Bericht 

Die met de bus waren volgens mij de ouders van de kerel met de blauwe 850.

boersma
Master
 Bericht 
nee heeft geen vw bus

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Zwarte Seat toch? Recent in stukken gereden?

boersma
Master
 Bericht 
haha klopt

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Robin_v_G schreef:
Die met de bus waren volgens mij de ouders van de kerel met de blauwe 850.

Jep. Die reden ook wat rustiger ;).

boersma
Master
 Bericht 
Is de kantelsimulator nog aan bod geweest?

Robin2
Master
 Bericht 

Ja, enorm bizarre en beangstigende ervaring. We leerden overigens ook dat een lifehammer maar één gordel kan doorsnijden, daarna zit ie 'vol'. Een schaar is beter.

boersma
Master
 Bericht 
Maar doorsnijden is laatste redmiddel toch? Losklikken (zelf de controle wanneer hij losschiet) is beter heb ik geleerd.

Robin2
Master
 Bericht 

Klopt, maar als je op z'n kop ligt kun je niet losklikken. Je moet jezelf met je benen tegen het dak je stoel in drukken, zodat de spanning eraf is en de gordel los kan.

boersma
Master
 Bericht 
;-) weet ik, heb de training al zeker drie keer gedaan met diezelfde simulator.

Robin2
Master
 Bericht 

:thumb:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Deurtje open doen hè Robin ;). Dat scheelt een hoop.

Robin2
Master
 Bericht 

Voor je oriëntatie wel ja. Ik wist echt van voren niet meer hoe ik achter heette. :lol:

boersma
Master
 Bericht 
haha had ie weer een paar extra rondjes gedaan?

Pagina 18 van 20 [ 986 berichten ]