» Flitsservice.nl » Meetings   

Pagina 19 van 20  [ 986 berichten ]
NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Extra rondjes was best te doen, maar met zo'n donkere bril op en kinderslot op de achterdeuren was wel even goed zoeken wat nu voor en achter was en waar je heen moest.

boersma
Master
 Bericht 
Oke met donkere bril heb ik niet eerder gehad, was dat om 'onder water' te simuleren?
Goede toevoeging!

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Het was voor in het donker, een helemaal zwarte duikbril. Dus je ziet niets en je moet met je handen proberen te goede richting te voelen. Dan blijkt de desoriëntatie ineens nog veel groter, omdat je nergens licht ziet en dus niet weet waar de ramen zijn.

Robin2
Master
 Bericht 

Zijn de foto's al verstuurd?

boersma
Master
 Bericht 
Ik heb Arjen niet gesproken nog na die tijd, zal komende week hem eens bellen.

Robin2
Master
 Bericht 

Al nieuws? :honger:

boersma
Master
 Bericht 
Kreeg laatst een sms van hem dat de fotos spoedig zouden komen. Maar het duurt allemaal errug lang ja.
Anders doe je hem zelf even een belletje, misschien dat dat werkt? Zijn 06-nummer staat op zijn website.

Robin2
Master
 Bericht 

Misschien wel handig ja. Thanks iig!

boersma
Master
 Bericht 
Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Toevallig nog gebeld, Robin?

Robin2
Master
 Bericht 

Nee, toen ik wilde bellen last ik net een bericht van Boersma in dat andere topic dat ze donderdag op de post gaan. Kan niet wachten. :honger:

boersma
Master
 Bericht 
...snap dat je het niet leuk vind zo lang te moeten wachten, het leukste is als je binnen een week wel de fotos enzo te zien krijgt, dan is het nog vers.

Robin2
Master
 Bericht 

Dvd is binnen, bij anderen ook?

En krijgen jullie 'm wel aan de praat?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Crap. Ik was helemaal verheugd door de mooie, persoonlijke cover met eigen auto. De cd is een deceptie, want die leeg :cry:. 'Lege cd' wordt er aangegeven, en er staat inderdaad geen data op. Ik ga Arjen even mailen. (f)

Robin2
Master
 Bericht 

Godver...

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Mja, niks aan te doen. De fotografe was een vrouw, hè. Je weet hoe dat gaat met pc's ;). Hoe dan ook: wordt vast opgelost. Als ze originelen nog maar heeft :hug:
Ik hou je op de hoogte van de correspondentie.

Robin2
Master
 Bericht 

Word hier wel een beetje moe van eigenlijk. Kost toch een hoop knaken, en nu zijn we 2 maanden (in plaats van 1 maand) verder en hebben we een lege cd. Neem aan dat die fotografe zelf die dvd's fixt, dan is het toch wel heel erg slordig.

boersma
Master
 Bericht 
Hier heb ik er 1 voor een collega maar die doet het prima, staan 157 foto's op (is van de andere groep, dus niet FS).
Bij wie doet ie het allemaal niet of is hij leeg?
Even hier vermelden dan ga ik daar achteraan.
Excuus hiervoor (ook al kan ik er niks aan doen), vind het wel erg vervelend voor jullie.

Robin2
Master
 Bericht 

boersma schreef:
Excuus hiervoor (ook al kan ik er niks aan doen)

Eh, jij regelt alles. Niets dan lof daarvoor hoor!

boersma
Master
 Bericht 
Ik weet wel dat sommige dingen beter kunnen, nou ja eigenlijk alleen altijd die cd's wat niet opschiet.
Rest is iedereen wel tevreden over volgens mij, anders waren we er niet al zo vaak geweest (nu al 6 keer meen ik).

Robin2
Master
 Bericht 

Ja, ik overdreef een beetje, maar was meer teleurgesteld op dat moment.

Verder was alles uiteraard prefect.

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Mijne doet het prima, zegt alleen dat het een UDF-volume is, dus mogelijk dat Windows er wat moeite mee heeft dat ie niet afgesloten is na het branden ofzo? Check eens wat je cd-brand-programma er van zegt?

boersma
Master
 Bericht 
bij mij gewoon onder mediaplayer te zien op de laptop.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Welke mogelijkheid ik ook probeer (mediaplayer, Irfanview, deze computer, DOS etc.), ik krijg nul op het rekest. Cd wordt niet herkend als zijnde datadisk.

boersma
Master
 Bericht 
ff mailen dan, krijg je wel een nieuwe.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Had inderdaad al gemaild. Kreeg het volgende terug:

Mikkie,

balen dat de dvd het niet doet.
Iki zal de fotograaf bellen voor een nieuwe.
Ik probeer deze week alles voor je regelen en de dvd toe te sturen.

MVG Arjen

Dus Robin, als jij hetzelfde probleem hebt: even mailen! :)

Robin2
Master
 Bericht 

Robin,

balen dat je dvd het niet doet.
Ik zal de fotograaf bellen voor een nieuwe.
Probeer deze week alles voor je te regelen en de dvd toe te sturen.

MVG Arjen

Als ie nou gewoon kopieert en plakt, maar dat doet ie dus niet. :lol:

maarten22
Master
 Bericht 
Foto's zijn binnen, en gelukkig is de dvd niet leeg!

Afbeelding

boersma
Master
 Bericht 
pas op met kentekens hier te plaatsen he, wil niet iedereen!

Robin2
Master
 Bericht 

Jep, die van die Saab even censureren alstublieft. :)

Wel gave pic, jammer dat ik net te ver achter lig. :lol:

maarten22
Master
 Bericht 
Sorry, zag niet dat je plaat leesbaar was. Voor de QP en BMW maakt het niet uit.

Robin2
Master
 Bericht 

Zet 'm wel even op Facebook - ook daar maakt het niet uit dat de plaat leesbaar is?

maarten22
Master
 Bericht 
Nope.

boersma
Master
 Bericht 
mooie mas, van wie was die?

Robin2
Master
 Bericht 

Dolphin.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Robin_v_G schreef:
Wel gave pic, jammer dat ik net te ver achter lig. :lol:

Ah joh, je staat er nog op. Ik lig daar weer twintig meter achter en sta helemaal niet op de plaat :P.

Overigens is pics van mijn auto plaatsen geen enorm probleem, al ben ik liever niet herkenbaar in beeld en wil ik m'n kenteken graag gecensureerd hebben :).
Ben benieuwd naar de dvd!

Als je het trouwens hebben over rijvaardigheid en training:
Afbeelding

Ook leuk :D

Robin2
Master
 Bericht 

Mikkie schreef:
Ik lig daar weer twintig tweehonderd meter achter en sta helemaal niet op de plaat .

maarten22
Master
 Bericht 
Lijkt op de ring, gaaf :thumb:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Whehehe Robin, je zal nog verbaasd zijn dat ik het geheel nog best aardig kon bijbenen, al trek ik het eindelijk natuurlijk niet met m'n simpele vierpitter. Punt is vooral dat ik 'm niet helemaal tegen de top wilde knallen, en daardoor net iets rustiger aan deed. Ik hoopte op die manier m'n banden nog een beetje te sparen zodat ik de zomer nog door zou komen. Nu, twee maanden later, heb ik daar spijt van en is het zinloos geweest :lol:.
maarten22 schreef:
Lijkt op de ring, gaaf :thumb:

Klopt helemaal en is absoluut gaaf! Nu nog een keer terug als ik het circuit wél ken, dat moet behoorlijk wat tijd schelen :P

Robin2
Master
 Bericht 

Mikkie schreef:
Whehehe Robin, je zal nog verbaasd zijn dat ik het geheel nog best aardig kon bijbenen,

Weet ik wel. :lol: (f)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Gedist :cry:

dolphin
Master
 Bericht 
CD deed t bij mij ook eerst niet, of heel traag (stond drie kwartier te laden op een windows 7 32 bit, in een blue-ray speler). Vervolgens in laptop met windows 7 64 bit, maar gewone dvd speler en dat werkte top!

Robin: probeer m ff bij iemand anders op een pc/laptop

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Mja, het ding moet het gewoon doen op de pc en niet op een dvd-speler. Los van het feit dat ik een netbook heb zonder dvd-speler en geen standalone dvd-speler, dus ik die optie niet heb, wil ik de foto's gewoon op de pc :). Robin, heb jij toevallig al nieuws? Ik wacht nog met smart :(

Robin2
Master
 Bericht 

Nee. :(

Dolphin zet zaterdag wat foto's op z'n pc en stuurt er wat naar me door. Ik forward dat wel even.

De mail van Arjen is van 1 augustus, da's 10 dagen geleden. Een paar dagen marge voor het branden + het posten, had echt wel binnen moeten zijn.

Robin2
Master
 Bericht 

Heb jij 'm al binnen? Ik niet, nu alweer ruim 3 weken geleden.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik vond al dat 't aanvankelijk lang duurde met de originele cd, maar dit is verre van chique natuurlijk. Ik ga nog maar eens mailen.

Robin2
Master
 Bericht 

Heb ik ook gedaan ja. Wel echt heel slordig dit.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik hoop dat meneer op vakantie is, anders is 't wel erg 'slordig' dat er nu niet eens meer reactie volgt op de recente mail :duh:

Robin2
Master
 Bericht 

Heb ook niks meer gehad. Ook heel slordig als ie wél op vakantie is.

boersma
Master
 Bericht 
Heb hem meteen net even gebeld... hij stond net op de oprit de auto aan het uitladen van 3 week vakantie.
Hij zei een ieder wel benaderd te hebben per mail (voor zijn vakantie) en het doorgegeven te hebben aan de fotograaf(e).
De laatste mail (afgelopen 3 week) had hij dus niet gezien en gaat hij dit weekend doen.

Dus... hoop dat jullie snel een goede versie krijgen!

Groeten; Werner.

Pagina 19 van 20 [ 986 berichten ]