» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 1 van 1  [ 17 berichten ]
Schoenzool
Master
 Bericht 
Ik kom dagelijks over de vrijwel gehele A67. Hier staan ook meerdere mailen per week controles.
Ik zou graag hiervoor gewaarschuwd willen worden.
Wat kunnen jullie mij adviseren?

Het liefste zou ik hem op de telefoon van het werk (vodafone zakelijk abonnement) willen installeren, omdat ik mijn privé gsm niet altijd bij me heb, dus het is eigenlijk van belang dat het de baas niks extra's kost. Tevens wil ik iets wat de accu niet leeg trekt.
Het maakt me ook niks uit om een apparaatje los te kopen.
Ik heb op mijn navigatiesysteem flitspaal waarschuwing, dus gaat zich puur om lasergun of statief controles.

Masterdam
Master
 Bericht 
Of het de baas iets extra's kost is afhankelijk van het abonnement dus daar kunnen wij niets over zeggen.

Maar als het niks mag kosten en geen accu mag gebruiken, dan kijk je toch op internet voordat je de deur uitgaat?

Schoenzool
Master
 Bericht 
Geen accu is een groot woord. Maar als ik bv kijk naar FitsNav denk ik dat dat een hoge accu vreter is omdat hij op de achtergrond mee draait? En dat het via 3G gaat en dus (veel) data kost?

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Dataverbruik valt erg mee, zeker als je de refresh op 15 of 20 minuten zet. En qua accu, een 12v oplader kost 2 euro bij de Action. (f)

Schoenzool
Master
 Bericht 
Is er eigenlijk ook een legale opvolger (als in apparaat) van een radardetector?
Die had ik vroeger, dat was zo ideaal

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Zou je bijvoorbeeld een Stinger VIP moeten aanschaffen, maar dan moet je wel in de buidel tasten

Schoenzool
Master
 Bericht 
Paar duizend knaken toch.
Maar iets inbouwen durf ik niet ivm leasebak

Appeltje
Master
 Bericht 

Schoenzool schreef:
Paar duizend knaken toch.
Maar iets inbouwen durf ik niet ivm leasebak

Dat begrijp ik als zelfs die paar mb een probleem zijn lol :).

Masterdam
Master
 Bericht 
Ik snap het punt niet zo. Als je een zakelijke smartphone hebt neem ik aan dat je wel eens een mail met bijlage downloadt? Dan gaat jouw baas het verschil niet zien als je een paar kb-tjes extra binnehaalt.

En je hebt een oplader van 100pk onder je reet dus ik zie ook geen problemen met de accu.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Masterdam schreef:
Ik snap het punt niet zo. Als je een zakelijke smartphone hebt neem ik aan dat je wel eens een mail met bijlage downloadt? Dan gaat jouw baas het verschil niet zien als je een paar kb-tjes extra binnehaalt.

En je hebt een oplader van 100pk onder je reet dus ik zie ook geen problemen met de accu.

+1

Tweebel
Master
 Bericht 
Flitsnav gebruikt zeer weinig data. Er is daar al eens een topic over geweest. Zelfs bij een refresh om de minuut/paar minuten stelt het niets voor. Bij mij iets van 10 mb/maand voor 20-30 uur gebruik oid, met update om de 5 minuten.

RRL
Master
 Bericht 
Zie inderdaad ook geen probleem. Heb de refresh op 10 minuten staan, zelfs met een 500mb bundel moet ik in de verbruik statistieken nog wel een stukje naar beneden om Flitsnav terug te vinden.

En inbouw? Bestel een houder die je in je ventilatie rooster steekt en een losse auto lader. Met €30 samen heb je die 2 wel.

Speedy J
Master
 Bericht 
Je zou ook eens kunnen nagaan wat het beleid bij je werkgever is tav het gebruik van zakelijke mobiele telefoons. Mag je ze in beperkte mate gebruiken voor privédoeleinden? Of helemaal niet?

Daarbij is het volgens mij ook nog zo dat er zakelijke abonnementen zijn waarbij het dataverbruik afgekocht wordt, met andere woorden er worden standaard kosten in rekening gebracht in plaats van een max verbruik of per Gb.

Stelt je wellicht samen met de Actionplug gerust.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Of neem gewoon je privé gsm mee...? O:)

Speedy J
Master
 Bericht 
Ja kan ook nog!

Masterdam
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Heb de refresh op 10 minuten staan, zelfs met een 500mb bundel moet ik in de verbruik statistieken nog wel een stukje naar beneden om Flitsnav terug te vinden.

Ik heb ook maar even teruggezocht uit nieuwsgierigheid.

Iedere 5 minuten refresh, 2u per dag, van 1 t/m 28 feb: 19MB. :zzz:

Schoenzool
Master
 Bericht 
Hmmm goed om te horen. Ik dacht dat het veel data zou vreten. Niet dus.

Pagina 1 van 1 [ 17 berichten ]