» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 1 van 1  [ 22 berichten ]
Eraknelo
Nieuwkomer
 Bericht 

Hey, ik gebruik FlitsNav nu al een tijdje op mijn Windows Mobile 10 apparaat, maar ben onder de veronderstelling dat er het e.e.a. verbeterd kan worden (sinds het platform nogal dood is, zijn er niet veel andere apps voor).
Vooral sinds de app je niet laat weten wanneer het GPS signaal verloren is, of er geen internet verbinding mogelijk is... Best wel kritische dingen, als je het mij vraagt, haha.

Ik vroeg mij af of er iets van een API beschikbaar is voor Flitsservice.nl, zodat ik evt. een eigen alternatief zou kunnen bouwen, ik werk namelijk als applicatie ontwikkelaar, en heb hier ervaring mee.

Helaas kan ik hier niets over terugvinden op het forum of de rest van de website.

Iemand van het bestuur/community een idee hierover?

- René

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ik heb Martijn even ingelicht. :thumb:

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Eraknelo schreef:
Ik vroeg mij af of er iets van een API beschikbaar is voor Flitsservice.nl, zodat ik evt. een eigen alternatief zou kunnen bouwen

Hoi, en welkom ;-) Ik denk dat je met eigen alternatief dan ook bedoelt dat je dit aan de community wil geven? Onze programmeur heeft er inderdaad geen tijd meer voor, maar waarom zou je niet verder willen borduren op wat er is? Ik heb de source, ik heb een ontwikkel-PC die je remote kan overnemen. Dit hier bestaat door vrijwilligers, dus als je wil vrijwilligen, graag

Eraknelo
Nieuwkomer
 Bericht 

Martijn schreef:
Hoi, en welkom ;-) Ik denk dat je met eigen alternatief dan ook bedoelt dat je dit aan de community wil geven? Onze programmeur heeft er inderdaad geen tijd meer voor, maar waarom zou je niet verder willen borduren op wat er is? Ik heb de source, ik heb een ontwikkel-PC die je remote kan overnemen. Dit hier bestaat door vrijwilligers, dus als je wil vrijwilligen, graag

Hey Martijn,