» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 1 van 1  [ 6 berichten ]
Toolman30
Master
 Bericht 
Vanavond viel mij op dat er in de playstore van android en waarschijnlijk ook in de appstore voor de iphone / ipad een nieuwe speler op de markt is gekomen voor files en flitsers.
De app heet routeradar, en is van buienradar bv.
Hierin beweren ze files, wegwerkzaamheden en de flitsers op alle wegen weer te geven.
Als bronvermelding geven ze aan dat ze ook de gegevens van flitsservice.nl gebruiken.

In de app kun je flitsers, files, ongelukken, gevaren en kaartfouten doorgeven door middel van de meldknop.

Ziet er op het eerste gezicht goed uit.

Voor meer info, zie

http://www.iculture.nl/apps/rtl-routera ... rkeersapp/

Misschien eentje om in de gaten te houden wat betreft de verdere ontwikkeling van flitsnav.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Toolman30 schreef:
In de app kun je flitsers, files, ongelukken, gevaren en kaartfouten doorgeven door middel van de meldknop.
Ik denk dat dat een beetje is afgekeken van Coyote in Frankrijk. Die doen dat juist om daar "Legaal"te blijven.

Guppenklup
Master
 Bericht 
Die avatar van Toolman30, kostelijk! :lol:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Guppenklup schreef:
Die avatar van Toolman30, kostelijk!
Zie je die nu pas?? Heft ie alweer een maandje of twee.

KanarieVW
Master
 Bericht 
heb hem gedownload. Eens kijken wat het doet. Moet eerlijk zeggen dat ik geen regelmatige gebruiker ben van flitsnav of flitsmeister mede, omdat ik teveel informatie en meldingen krijg waar ik geen moer aan heb. En als je dan muziek zit te luisteren van Spotify en die meldingen komen er steeds tussendoor is dat bloed irritant.

Inferi0r
Master
 Bericht 

Die zogenaamde super geweldige file apps die alleen maar kunnen aangeven waar file staat maar niet gewoon realtime mijn route verbeteren en aanpassen; wopp naar de prullenbak.

@KanarieVW: je kunt toch de notificaties naar eigen wens instellen? Desnoods alleen mobiele fliters op korte afstand.

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ]