» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
flozzy
Die hard
 Bericht 

Hallo,

Ik ga een mooie reis maken door de Baltische staten. Uiteraard wil ik boetevrij terugkomen. Klopt, dan moet ik m'n rechtervoet onder controle houden, maar een mooie app die mij helpt zou ook wel fijn zijn. Flitsnav werkt daar niet. Wat wel?

Groet,
flozzy

GerbiE
Die hard
 Bericht 
Ik ben vorig jaar daar geweest, en had de SCDB op mijn Garmin gezet - is ook zonder kosten te downloaden ;-)
Het aantal flitsers viel me mee, op één doorgaande verbindingsweg na (weet zo snel het nummer niet), dat schijnt vroeger een racebaan te zijn geweest, nu bij zowat elke kruising een paal....

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Waze misschien?

Aanhanger
Master
 Bericht 
Als die landen in de scdb zitten dan kun je ook de camsam app gebruiken.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ga je Carbagerunnen? ;)
Ik zou me niet te druk maken. Die bonnen ga je echt niet binnen krijgen.

flozzy
Die hard
 Bericht 

Ben ondertussen weer terug. Klopt, viel heel erg mee. Estland had de meeste palen. Maar op zich worden ze allemaal netjes aangekondigd met een bord. Nee, niet meegedaan aan de Garbage Run, maar wel tegengekomen onderweg en in Riga :)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Riga :lief:

Met het vliegtuig, niet met de auto.. Soms is auto wel een gedoe. :x

flozzy
Die hard
 Bericht 

Dave schreef:
Met het vliegtuig, niet met de auto.. Soms is auto wel een gedoe. :x

Vliegtuig naar Vilnius. Met huurbak naar Kaunas, Liepaja, Riga, Tartu en uiteindelijk Tallinn gereden. Daar vandaan weer naar Schiphol :)

GerbiE
Die hard
 Bericht 
flozzy schreef:
Vliegtuig naar Vilnius. Met huurbak naar Kaunas, Liepaja, Riga, Tartu en uiteindelijk Tallinn gereden. Daar vandaan weer naar Schiphol

:thumb: Lijkt op mijn vakantie vorig jaar, alleen hebben wij in Tallinn een bus genomen naar St.Petersburg en vijf dagen later naar Schiphol :D

Pagina 1 van 1 [ 9 berichten ]