» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 674.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 7 berichten ]
Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Flitsmeister-verkeersapp werkt nu ook in België en binnenkort in meer lande

Flitsmeister is vanaf nu ook te gebruiken in België. De app geeft waarschuwingen over mobiele flitsers, vaste flitspalen, trajectcontroles, werkzaamheden en andere belemmeringen op de route. Volgens de makers van de app zullen andere Europese landen snel volgen.

Begin 2015 maakte Flitsmeister al bekend dat er gewerkt werd aan ondersteuning voor het Belgische wegennet. Destijds werd gemeld dat de dienst vanaf maart beschikbaar zou zijn. Woordvoerder Jorn de Vries van Flitsmeister vertelt aan Tweakers dat de 'uitdaging groter was dan verwacht'. In de extra tijd die genomen is hebben de ontwikkelaars de dienst echter ook 'meer generiek' gemaakt, wat het toevoegen van ondersteuning voor extra landen moet vereenvoudigen.

Flitsmeister wil in snel tempo naar andere Europese landen uitbreiden. Volgens de Vries kunnen we in het eerste kwartaal van 2016 extra landen verwachten zoals Duitsland, Frankrijk, Engeland, Luxemburg en Oostenrijk. In Nederland heeft Flitsmeister volgens de makers 800.000 actieve gebruikers.

De app is beschikbaar voor iOS-, Android- en Windows-apparaten en de informatie kan ook in de browser bekeken worden. Hij kan met de meest recente update ook in Engels en Frans ingesteld worden.

Bron + reacties: http://tweakers.net/nieuws/105994/flits ... anden.html

Redlin
Pro
 Bericht 
Das toch jammer dat het geen flitsnav heet. of heb ik wat gemist

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
@Redlin, FlitsNav heeft al heel lang de Belgische vallende sterren.

Kami
Master
 Bericht 
Ff een superschop....

Flitsmeister werkt nu ook in Duitsland op de B-wegen.

Kreeg gisteren netjes een melding van een controle op de B51 bij Bitburg.
Op de plek waar ik de afgelopen jaar al twee keer met +60/70 geflitst ben, had nu mooi de tijd om af te remmen.

NoCashCow
Master
 Bericht 

Vraag me wel af wat de bron is van de meldingen. Zouden ze samenwerken met blitzer.de? Dat is volgens mij de de-facto standaard in Duitsland.

bx gek
Master
 Bericht 
Kami schreef:
Kreeg gisteren netjes een melding van een controle op de B51 bij Bitburg.
Op de plek waar ik de afgelopen jaar al twee keer met +60/70 geflitst ben, had nu mooi de tijd om af te remmen.

Waar bij Bitburg?
In mijn vakantie kom ij er regelmatig

Existenz
Die hard
 Bericht 
NoCashCow schreef:
blitzer.de? Dat is volgens mij de de-facto standaard in Duitsland

De enige bruikbare app daar inderdaad.

Existenz
(heeft de pijl al in vele displays laten inbranden)

Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ]