» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 6 van 7  [ 347 berichten ]
jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Ik zal het zo eens testen. Zal vanavond of morgenvroeg wel uitsluitsel geven

getiem
Die hard
 Bericht 
Gebeurt bij mij in de beta ook voor 19h regelmatig. En ook voor A12 parallel gaat hij regelmatig de fout in en springt hij nog steeds naar gemiddelde snelheid, terwijl controle uit staat. Tevens op A12 Utrecht TC ook altijd de vraag of ik op Hoofdrijbaan of Parallel zit.
In huidige publieke versie is dat beter geregeld: geen TC A12 utrecht en continue goede gemiddelde op A2 TC. Ook de vraag hoofdrijbaan of parallel stelt hij niet en kies meteen de goede...
En ja, ik heb ze gewoon naast elkaar draaien ;)

Ton.
Master
 Bericht 
getiem schreef:
En ook voor A12 parallel gaat hij regelmatig de fout in en springt hij nog steeds naar gemiddelde snelheid, terwijl controle uit staat. Tevens op A12 Utrecht TC ook altijd de vraag of ik op Hoofdrijbaan of Parallel zit.

Dát heb ik ook (zie vorige pagina), en daarnaast dat de beta er niet mee om kan gaan als je halverwege de (niet-werkende) TC op de A12 de snelweg verlaat.

getiem
Die hard
 Bericht 
Ik ben klaar met de beta.. het levert mij geen nuttige extra info op, en wel extra risico.

Gisteren over de A2 Ams ri Utr. File info onderin beeld: Relevant: A35 bij Almelo.
Hoezo relevant?
Daaronder in de lijst van niet relevant: A12 Utr ri Woerden.
Hoezo niet relevant...?

Tevens kan ik het knop je van de GPS niet vinden, dus blijft hij locaties pollen. Ben ik aan het fietsen, begint de app ineens te blèren. Enige manier: haal de app uit het geheugen (dubbeltik home button, app omhoog vegen), maar aangezien ik al weer 5 apps gebruikt had, moest ik eerst goed terugscrollen...

Opgeteld bij de issues met TC en oude database voor vaste palen:

Totdat er weer een ontwikkelaar is voor de huidige beta, ga ik de publieke versie weer als hoofdversie gebruiken en zoek ik mijn file info wel ergens anders..

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Ik merk in A10 west ook wat extra issues in de beta was in v2 ook niet perfect ;-)
Meer mensen met het 3-digit probleem mbt snelheid >100?

Ton.
Master
 Bericht 
Vanavond weer zelfde ervaring (overigens weer na 19h). Hmm, ik werk te lang/hard... :lol:

Allergrootste nadeel is voorlopig wat mij betreft het zeer beperkte geluid wat de app geeft (BT is geen optie). Maar ik test voorlopig vrolijk door. :D

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Bt werkt hier prima bij fm radio. Streaming niet idd

Ton.
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Bt werkt hier prima bij fm radio

BT verbinding blijft bij mij in stand. Kan ik alleen killen door app te sluiten.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Verschilt per type auto (radio) dan

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Verschilt per type auto (radio) dan
VAG geeft niet vrij na een waarschuwing

getiem
Die hard
 Bericht 
Volvo Sensus Connect (vanaf MY15): bij huidige publieke app gaat het meestal goed en onderbreekt hij geluid over de speakers kort door zichzelf te bellen. Bij nieuwe beta app: meestal gaat het fout en blijft hij hangen totdat app uit geheugen gaat.
Omdat het een gesrpek naar zichzelf is, kan ik het in het tweede geval (hangen) niet meer cancelen vanaf de knoppen van de radio.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Bij mij ook volvo 2011 zowel beta als reguliere versie gaan goed tenzij aan het streamen. In laatste geval triggertvfn alarm dat geluid verder via phone loopt.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Zowel gisteren als eergisteren getest. Bij Vmax 100 wordt het gemiddelde de gehele tijd weergegeven. Bij Vmax 130 wordt in een deel van de controle de gemiddelde snelheid niet weergegeven maar de gereden snelheid

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Als iemand de handschoen wil oppakken? Be my guest. Ik weet het ook even niet meer.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Martijn schreef:
Als iemand de handschoen wil oppakken? Be my guest. Ik weet het ook even niet meer.
Ik wil wel eens kijken naar de code maar 't is wel ff wat anders dan VBA.

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Een nieuwe en verbeterde versie van de iPhone app zit ik zeker op te wachten!

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Ik wil wel eens kijken naar de code maar 't is wel ff wat anders dan VBA.

Dit is alles behalve VBA ;-)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Martijn schreef:
Dit is alles behalve VBA ;-)
Daarom "Kijken". Maar ben wel autodidact in dit soort ongein.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Vandaag even issue gehad met gebruiker die de beta niet kon gebruiken....
FN installeert wel maar bij openen....
Melding iets van "Apps from Magnus Solutions not trusted"

Heb het kunnen reproduceren... Oplossing :)

Instellingen Algemeen Profielen
Afbeelding

Klik op Magnus profile en select trust, FN beta werkt :D

Afbeelding

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Hmmmmmmmm. Vandaag IOS 9 geinstalleerd, geeft Flitsnav tot 99km/u goed aan, daarboven 1 met drie puntjes erachter :boos: :boos:

Bramdaman
Master
 Bericht 
o ja dat heb ik ook gezien.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Bekend, wordt aan gewerkt. Even geduld svp (f)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Bekend, wordt aan gewerkt. Even geduld svp (f)
Hebben we weer een ontwikkelaar? Of is Glorfindel weer actief?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Heb glorfindel pb gestuurd

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Heb glorfindel pb gestuurd
Okido! Hoop dat ie het weer op gaat pakken, in de Beta zitten nog wel wat hickups. Zou mooi zijn als ie weer gaat ontwikkelen.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Ik hoop het ook, maar vraag was speciefiek om wat aan de snelheid 1... Te doen. Iets met veldgrootte of font size lijkt mij als leek.
Deze snelheid melding komt meerdere malen binnen in mcc :(

Maar hoop dat hij daarna verder ontwikkelt of stokje kan overdragen (f) ik vind de beta persoonlijk heel mooi maar idd nog wat issues te fixen.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Maar hoop dat hij daarna verder ontwikkelt of stokje kan overdragen (f) ik vind de beta persoonlijk heel mooi maar idd nog wat issues te fixen.
Wil het wel leren.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Heb stiekem ook al wat xcode filmpjes op yt bekeken :wink:

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Kreeg een mail over gehackte xcodes dingen?

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
iOS9 heeft een ander standaard font, veel apps zien er anders uit, alleen FN kan dat net niet goed aan O:)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Martijn schreef:
Kreeg een mail over gehackte xcodes dingen?

klopt, via nu.nl veel over gelezen, maar heeft geen betrekking op fn :wink:
Arno schreef:
iOS9 heeft een ander standaard font, veel apps zien er anders uit, alleen FN kan dat net niet goed aan

Pcies wat Glorfindel ook zegt (f)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Glorfindel is weer goed bezig geweest (f)

linkje naar nw versie

Heb er dagje mee getest en volgens mij werkt snelheidweergave bij >100 km/h goed nu :-D
Ook ophalen vaste flitspalen zou gefixt moeten zijn.

We willen de nieuwe versie snel in de app store. Graag feedback op essentiele zaken. Cosmetische zaken komen wel in volgende versie :wink:

Ohw ja, kan zijn dat je certificaat issue krijgt...

Citaat:
Instellingen - algemeen -profielen -->
Magnus trust

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Graag feedback mbt essentiele functionaliteit, snelheidsweergave en ophalen flitsers, vul maar in.... zodat de app zsm in de store kan.

Andere feedback uiteraard ook welkom maar liever ff na dat app live is (f)

Ton.
Master
 Bericht 
Ik zal em ophalen & testen.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Top laat ook even weten als alles OK is (f)

Ton.
Master
 Bericht 
Doe ik, vooral benieuwd naar de werking in trajectcontrole.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Zal straks op de terugweg testen

Zwietjes
Respect
 Bericht 
Fijn dat km kwestie is opgelost, heb FN Beta nu ook en zal deze week testen, bijv, Bluetooth connecties ff checken.

Weet dat BMW's soms probleem hebben, na melding vanuit FN gaat het systeem niet meer van mute af. Dus iemand met BMW graag terugmelden of het naar behoren werkt.

Ton.
Master
 Bericht 
Bij mijn Citroen DS3 was dat bij de vorige beta ook het geval. Ik kan melden dat hij nu wel van mute af gaat.

Eerste extra pluspunt!

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Net opgehaald! Ga er mee aan de slag.

edit: het landenfilter is nog niet opgelost. Of ik nu België, Nederland of allebei aanvink, ik blijf 25 flitsers verspreid over België en Nederland houden.

Maar goed, storend is het niet.

Zwietjes
Respect
 Bericht 
Ton. schreef:
Bij mijn Citroen DS3 was dat bij de vorige beta ook het geval. Ik kan melden dat hij nu wel van mute af gaat.

Eerste extra pluspunt!

Dat geeft de burger...en ook BMW rijders moed ! Dank voor het delen!

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
het landenfilter is nog niet opgelost. Of ik nu België, Nederland of allebei aanvink, ik blijf 25 flitsers verspreid over België en Nederland houden.

Moet je FN eerst even afsluiten bij opnieuw starten werkt het wel (laatst getest vorige beta versie)

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Snelheid werkt goed nu, ik zie geen 1.. meer. Enige wat ik niet kan zien als het scherm kantelt is de informatie over de flitser. In portrait mode staat daar waar de flitser staat, in landscape valt deze informatie op een iPhone 6 van het scherm.

Auto unmute werkte sinds iOS 9 bij mij al weer

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Eeehhh, weet niet of het in de databaas zit maar er werd een flitspaal gemeld op de Franc in Dronten.

dwali
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Eeehhh, weet niet of het in de databaas zit maar er werd een flitspaal gemeld op de Franc in Dronten.

:roflol: Dat is voor 999% zeker een test melding.. (f)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
:rofl:
Ja test melding tbv ophalen fps op meerdere platforms :lol:
Wel blij dat jij m ziet, geeft aan dat refresh werkt in beta :D

Edit: ik zag m dus niet maar blijkt een limiet van 10 km op blikveld te zitten ivm efficientie app (f)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
dwali schreef:

:roflol: Dat is voor 999% zeker een test melding.. (f)
Was er al achter. En vermoedde het eigenlijk ook wel. Maar ik heb wel opgelet!!! :lol: :lol:

Walker
Master
 Bericht 
Ik haal hem ook ff binnen.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Moet je FN eerst even afsluiten bij opnieuw starten werkt het wel (laatst getest vorige beta versie)
:thumb: Gelukt!

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Zou m trouwens op BE en NL laten staan, Bij nul flitsers in de lijst crash App als je op tab flitsers klikt, Bugje :wink:
Met BE erbij heb je altijd wel een actieve flitser en mbt data verbruik scheelt het peanuts :D

Pagina 6 van 7 [ 347 berichten ]