» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Postingstijd interval gedetecteerd van 102.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 5 van 5  [ 229 berichten ]
jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Sinds vandaag ook wegafsluitingen, pechgevallen en dergelijke meldingen. Is dit een foutje of een bewuste keuze?

Walker
Master
 Bericht 
Idd, volgens mij wordt nu echt alle meuk van Waze doorgezet. In de app helaas niet uit te zetten. Hier wordt de app zeker niet beter van!

Bigbro
Respect
 Bericht 

tot nu toe niets gemerkt. Raar

Middle
Die hard
 Bericht 
Ik krijg recent af en toe ook meldingen met als aanhef "flitser bij hmp --|--". Verder lezende blijkt het een melding te zijn van bijvoorbeeld onopgeruimde rotzooi die, na waarschijnlijk een aanrijding, op een afslag ligt. Ook enkele meningen gekregen van een "bekende flitslocatie".
Beetje teveel van het goede inderdaad.

Kiss :)

Walker
Master
 Bericht 
De info komt blijkbaar van http://www.wegstatus.nl, maar wel via Waze:

Wegstatus.nl schreef:
Wegstatus.nl

Wegstatus.nl is in maart 2016 gestart door Jan Spoelstra om de mogelijkheden van Open Data te laten zien. De website ondersteunt de Waze Nederland-community bij het plaatsen van de juiste afsluitingen voor acute wegafzettingen. Ook plaatst Wegstatus.nl bij volledige wegafsluitingen berichten met kaartmateriaal automatisch op Twitter.
2Ways

In oktober 2016 is 2Ways door Jan Spoelstra en Peter van der Veen opgericht. Met 2Ways hebben zij als doel het gebruik van (open) verkeersdata in Nederland te vergroten, deze data te verrijken en toepassingsmogelijkheden te ontwikkelen. 2Ways is vanaf de oprichting ook beheerder van Wegstatus.nl geworden.
Waze CCP

Wegstatus.nl is de eerste Waze Connected Citizens Program-partner in Nederland, die actief verkeersdata met Waze deelt en ontvangt. Wegstatus.nl gebruikt deze historische en actuele data om overheden en weggebruikers beter te informeren over de situatie op de weg.

Maar waar zet ik het uit? Vandaag ook een melding van een afgesloten verbindingsweg A12-> A2, bij hmp 33,1. Dat komt niet eens in de buurt...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Op dit moment niet uit te zetten. Vind info nuttig maar manier waarop gepresenteerd in app inderdaad niet ok. Teveel popups en alarms onderweg.
Ga dit ff aankaarten :wink:

Walker
Master
 Bericht 
Ik zou hier wel een knopje voor willen: aan/uit...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Zoiets lijkt mij ook maar sowieso niet als radar behandelen

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Sorry voor de vele afmeldingen... blijf stug op nee drukken dat er geen flitser staat

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
jeroen_aap schreef:
Sorry

Zou ik ook doen, signaaltje (f)

Aanhanger
Master
 Bericht 
Ik heb een UK account in de Apple store, en FN is daar niet beschikbaar (flitsmeister wel overigens, maar dat terzijde).
Is het mogelijk om FN ook in andere stores dan alleen de Nederlandse beschikbaar te maken?

KanarieVW
Master
 Bericht 
Je kan toch gewoon even je app store terug op NL zetten en dan downloaden?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Je kan toch gewoon even je app store terug op NL zetten en dan downloaden?

Precies wat ik net dacht :wink:
Overigens geen idee hoe dat zit met beleid van Apple, sinds ios 11 geen werkende versie van blitzer.de meer :cry:

Aanhanger
Master
 Bericht 
Als ik op "change store" druk dan krijg ik de melding " your account is not valid for use in the Dutch store. You must switch to the UK store before purchasing."
Dan druk ik nogmaals op "change store" en dan krijg ik " the item you've requested is not currently available in the UK store but it is available in the Dutch store. tap change store to view this item."
En zo ga ik dan in een kringetje rond :-?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Hmm meerdere accounts in IOS niet fijn idd. Is reden dat ik nog geen duits account heb aangemaakt voor blitzer.de

KanarieVW
Master
 Bericht 
Vaag, ik kan gewoon wisselen van winkels.

Aanhanger
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Vaag, ik kan gewoon wisselen van winkels.
Heb je 2 appleID's? En onthoudt hij dan de logins zodat je met een druk op de knop kunt switchen?

KanarieVW
Master
 Bericht 
nee, ik heb maar 1 ID. Als ik bij mijn Apple account het land/regio wijzig krijg ik de desbetreffende Appstore van dat land. Ik doet dat regelmatig om bepaalde apps te downloaden. Geen enkel probleem.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Wanneer ik dat wil doen krijg ik de melding "please note that you need a valid method of payment for the new country"
Dan zou jij die verschillende betaalmethodes al ingevoerd moeten hebben in het verleden?
Of kun je echt zomaar ieder land kiezen dat je wilt?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Lijkt er op dat ik dat nu ook kan, nog geen blitzer.de.... altudo oid maar die wil ik niet...

KanarieVW
Master
 Bericht 
Ik heb er een credit card in staan en die is in ieder land geldig. Hoef dus niks opnieuw in te vullen. Gaat vanzelf.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Betaalmethode wordt normaal gebruikt om country of residence te valideren en vervolgens word je daarin gegeofenced. (Google play store doet dat precies zo) Maar niet iedereen dus, vaag ....?

utah62
Pro
 Bericht 
Ben sinds deze week terug van Android naar IOS. Zie dat de laatste versie van Flitsnav iPhone dateert van Bijgewerkt: 23-09-2016. Wordt deze nog wel voor IOS bijgewerkt of wordt de focus gelegd op Android versie? Dank.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Voor zover ik weet is er voor alle platforms weinig tot geen ontwikkeling helaas.

utah62
Pro
 Bericht 
LoverD schreef:
Voor zover ik weet is er voor alle platforms weinig tot geen ontwikkeling helaas.

We worden toch niet " gedwongen" om naar FM over te stappen :huh: :(

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
utah62 schreef:
We worden toch niet " gedwongen" om naar FM over te stappen

[wceend]Persoonlijk vind ik de meldingen hier beter[/wceend]

Ik merk dat FM geen enkele affiniteit heeft met flitsers. Er wordt niet over nagedacht hmps op A-wegen veranderen vaak bijvoorbeeld.
Ze hebben wel meer inkomsten door reklame en betalende gebruikers waardoor ze ook geld hebben voor App development.

Hier doen we het met vrijwilligers. Het is niet verboden om de Apps verder te ontwikkelen (f)

utah62
Pro
 Bericht 
LoverD schreef:
Hier doen we het met vrijwilligers. Het is niet verboden om de Apps verder te ontwikkelen

Als de app maar blijft doen wat ie moet doen: doorgeven van flitsers door andere Flitsnaffers. Uiterlijk is niet belangrijk en andere fratsen ook niet.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Is mijn idee ook, in essentie werkt het. Tuurlijk zijn er bux en mis development zelf ook wel. Maar snap ook dat dat veel tijd kost en met baan en sociaal leven niet altijd te combineren is.

Vind de meldingen zelf het belanrijkst.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Heb trouwens weer iets nieuws...
Behalve een iphone X, krijg ik ook dat FN alarm muziek triggert :roll:
Niks wat Siri niet kan fixen maar heb het vanaf vorige week ios 11.1/11.2

Pagina 5 van 5 [ 229 berichten ]