» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Postingstijd interval gedetecteerd van 50.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 5  [ 210 berichten ]
IJzerboot
Nieuwkomer
 Bericht 

Hier v3 onder ios 9.1 en heel zacht geluid..

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
IJzerboot schreef:
Hier v3 onder ios 9.1 en heel zacht geluid..

Ben juist ff benieuwd of dat in ios 8 ook is. vermoed dat ios 9 anders met geluid omgaat :roll:

Bramdaman
Master
 Bericht 
ios 9.2 is net uit, wellicht kan ik vandaag testen.

IJzerboot
Nieuwkomer
 Bericht 

Nu v3 onder ios 9.2 en geluid is nog steeds heel zacht.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Gaat ook niet veranderen zonder update. Weet dat Glorfindel er mee bezig is en ook dat het niet eenvoudig blijkt om dit te fixen. Even geduld (f)

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Goed om te horen dat er aan gewerkt wordt... Er viel me gisteren nog iets op, in het dashboard wordt de afstand tot de dichtstbijzijnde flitser weergegeven. Alleen werkt dit niet voor trajectcontroles. Is het mogelijk om ook de afstand tot trajectcontroles aan te laten duiden in het dashboard als dit de dichtstbijzijnde flitser is?

bloaser
Nieuwkomer
 Bericht 

gebruik ios 9.2 inmiddels. geluid via BT is alleen redelijk bij het kiezen van geluid van hulpdiensten. Nadeel is dat alle geluiden als telefoon oproep binnenkomen. Na eenmaal "privé gesprek" gekozen te hebben komt geluid enkel van telefoon. geluids instellingen staan allemaal volluit. Toch blijft het geluid aan de zwakke kant.

DidbeZ
Master
 Bericht 
Is het geluidsissue toevallig al opgelost?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Is wel aan gewerkt maar blijkt niet zo simpel als het lijkt helaas...
Denk dat het tijd wordt om developer team wat uit te breiden.
Nog geen idee hoe dat vorm zou moeten krijgen...

bloaser
Nieuwkomer
 Bericht 

Is er een update geweest sinds 11 december?
Het geluid werkt nog niet goed maar het probleem is anders geworden.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Hmm nou vraag je iets teveel van mijn geheugen, v3.0 is de laatste.
Wat is er veranderd?

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Ik heb sinds de laatste update het probleem dat Flitsnav altijd actief blijft. Ook na het handmatig afsluiten. Iemand anders daar ook last van?

Hans01
Pro
 Bericht 

+ 1

Middle
Die hard
 Bericht 
Ja, en daarnaast speelt nog steeds het probleem met het volume, of liever het ontbreken van voldoende volume. Het is helaas geen fijne en functionele app meer.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
jeroen_aap schreef:
Ik heb sinds de laatste update het probleem dat Flitsnav altijd actief blijft. Ook na het handmatig afsluiten. Iemand anders daar ook last van?

Op ipad merk ik het wel eens. Nooit op phone.
Middle schreef:
Ja, en daarnaast speelt nog steeds het probleem met het volume, of liever het ontbreken van voldoende volume. Het is helaas geen fijne en functionele app meer.

Is naar gekeken, blijkt niet zo eenvoudig als het lijkt....
Als er vrijwilligers zijn.... (f)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Als er vrijwilligers zijn.... (f)
Moet ik eerst een appel aanschaffen.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Is mss wel handig :wink:

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Die appel heb ik, de rest is een groter probleem voor mij... Anders had ik graag geholpen

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
jeroen_aap schreef:
Die appel heb ik, de rest is een groter probleem voor mij... Anders had ik graag geholpen
Wil je hem kwijt?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
jeroen_aap schreef:

Same here, 0 verstand van Apps of programmeren uberhaupt...
(f)

Edit, maar niet zeker of de Appel echt nodig is, Xamarin werkt voor 3 platforms en bij alle apps is hulp nodig vlgns mij

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Vanmiddag met Martijn wat rondgetuft, ook een flitsert gedetecteerd. Als ik Flitsnav op achtergrond (beeld uit) heb draaien dan geluid op een goede sterkte. Heb ik flitsnav actief in beeld dan is het bagger. Kwamen we gisteren bij toeval achter omdat ik eerst wel een heel duidelijk signaal had, daarna niet meer.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Ik kan dit iig reproduceren:)
Nu nog de fix (f)
Heb sterk vermoeden dat dit ios 9 issue is :roll:

Bigbro
Respect
 Bericht 

Ik gebruik hem met bluetooth aan. Krijg dan een heel duidelijke melding door de speakers van de radio waarna het geluid van de radio weer terugkomt. Zonder bluetooth is het geluid inderdaad niet al te best.(Iphone 5S)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Via BTgaat het goed idd

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Vanochtend nog even weer geprobeerd bij de kruispunt Hogering en Vaartweg (ind de Vaart), en inderdaad BT uit, scherm i-phone uit en dan goed geluid.
Ga vanmiddag terug naar huis ook nog ff wat proberen.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Bigbro schreef:
Ik gebruik hem met bluetooth aan. Krijg dan een heel duidelijke melding door de speakers van de radio waarna het geluid van de radio weer terugkomt. Zonder bluetooth is het geluid inderdaad niet al te best.(Iphone 5S)
Maar probeer het ook Ajb even zoals ik het aangeef. BT gebruiken uit, scherm uit maar FN wel aan. Wat zijn dan jouw ervaringen. Want ik ben er maar één, LoverD is er één, dat maakt twee. Niet erg representatief, we hebben liever zoveel mogelijk input op dit probleem.

Bigbro
Respect
 Bericht 

Beste Jack.Ryan,

Auto is kapot. Gaat wel even duren. Zou je graag willen helpen. Hoop dat er iemand anders is die inspringt.

Groet,

Bigbro

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Bigbro schreef:
Auto is kapot.
:cry: :cry:

Suc6 met reparatie

racefiets
Die hard
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
en inderdaad BT uit, scherm i-phone uit en dan goed geluid.

Hier hetzelfde. Met scherm uit prima geluid. Met Flitsnav op het scherm geen hoorbaar geluid. (Op een 4S)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
racefiets schreef:
Met Flitsnav op het scherm geen hoorbaar geluid. (Op een 4S)
Dus geen 5S issue.

racefiets
Die hard
 Bericht 
Niet specifiek.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Dus geen 5S issue.

Gok IOS 9 issue...
Iemand nog op versie 8 (f)

Bigbro
Respect
 Bericht 

Denk dat je gok niet juist is. Draai nu op ios9 maar had hetzelfde op ios 8(iphone 5s)Voor mij is het geen enkel probleem want ik gebruik de bluetoothoptie.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Bigbro schreef:
Denk dat je gok niet juist is

Ok, kunnen we dat uitsluiten, althans v3 pas getest nadat ios 9 3-digit issue gaf met v2. Weet je zeker dat je v3 onder ios 8 hebt gedraaid?

Geluid issue is door Glorfindel bekeken en was niet eenvoudig te fixen....

Zou mooi zijn als er meer developers naar kunnen kijken, geloof dat de huidige developers noet veel tijd meer hebben.

Bigbro
Respect
 Bericht 

ja ik weet het zeker. Ik heb pas vorige week ios 9 erop gezet. Weet dat nog omdat ios9 nightshift heeft. Dit heeft niets te maken met Flitsnav maar is wel erg prettig.

Groet,

bert65
Master
 Bericht 
Met mijn 6S en iOs9, gaat FN zelf aan terwijl ik deze niet heb geactiveerd...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Bigbro schreef:
ja

Ok kunnen we die optie afstrepen (f) nou nog developer met tijd om issue te fixen

bert65 schreef:
Met mijn 6S en iOs9, gaat FN zelf aan terwijl ik deze niet heb geactiveerd...

Als ik auto start en phone maakt connectie via bt met carkit, komt via dubbeklik homebutton ook fn naar voren als suggested app. iets met hand-off?

bert65
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
iets met hand-off?

:huh: :huh:
Ik reed met een voertuig van mijn werk, had geen connectie met bluetooth...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Zomaar idee obv eigen ervaringen...
Heb vaker gelezen dat fn actief is zonder duidelijke reden. Op de ipad ook wel eens zoiets gehad. Probeer ff oorzaak te vinden...
In mijn geval dus op phone lijkt het op hand-off, eigenlijk wel handig :lol:

Bigbro
Respect
 Bericht 

Hoi,

Heeft iemand de huidige software al draaien op een iphone SE? Wil binnenkort overstappen maar wil zeker weten dat flitsnav werkt op de nieuwste iphone. Hoor graag van jullie.

Groet,

Bigbro

bert65
Master
 Bericht 
Bij mijn 6S werkt het.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
6Plus ook dus zou niet weten waarom het niet zou lukken

Bigbro
Respect
 Bericht 

Beste LoverD, Ik heb in het verleden vaker gezien dat bij de introductie van een nieuwe iphone bepaalde functionaliteiten niet meer goed werkten. Denk bijvoorbeeld bij de 6 aan het volumeverhaal. Voordat ik overga tot aanschaf wil ik graag zeker weten dat ik flitsnav goed kan draaien. Dit is voor mij de belangrijkste app op mijn telefoon. Vandaar.

Groet,
Bigbro

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Volume is een lastige "Bug" in FN v3 voor zover ik weet. Dat gaat bij de SE niet anders worden.
Maar ik ken niemand met een SE dus zekerheid kan ik niet geven.

Bigbro
Respect
 Bericht 

Hoi, is er niemand die met de iphone SE werkt zoals ik hierboven vroeg? Ben echt benieuwd naar de ervaringen met dit laatste toestel. Hoop van jullie te horen?

Groet,

Bigbro

DidbeZ
Master
 Bericht 
Daar kan ik je niet meer helpen, werk met de 6.

Ben wel benieuwd of het geluidsissue al lijkt te worden opgelost?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
DidbeZ schreef:
Ben wel benieuwd of het geluidsissue al lijkt te worden opgelost?

Is wel naar gekeken maar bleek niet zo simpel als ik zou willen... Daarna werd het stil...

@ bigbro wellicht in Apple store effe mee spelen en FN dan downloaden een idee?

Tweebel
Master
 Bericht 
Een SE zou onderhouds gelijk moeten zijn aan een 6s en mist geloof ik alleen force touch en heeft een wat kleiner scherm. Verder geen enkele reden dat deze zich anders zou gedragen dan een 6s.

Bigbro
Respect
 Bericht 

dank allen. Spelen in de appstore zou kunnen maar dan weet je nog niet hoe het geluid reageert in de auto, tenzij je natuurlijk met de auto de appstore binnenrijdt :D

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Heb je normaal geluid over BT? Dan verwacht ik echt geen problemen.
Bij evt testmelding graag wel even reden vermelden (f)

Pagina 2 van 5 [ 210 berichten ]