» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Postingstijd interval gedetecteerd van 46.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 15 van 15  [ 738 berichten ]
Ducantoni
Master
 Bericht 
Injectie schreef:
IK kreeg denim een week geleden. Als update.

Ondertussen is hier de foon ook bijgewerkt met de nieuwe versie.

Superkoerier! schreef:
Kan ik bevestigen. Regelmatig die tussenstukken gebruikt om wat meer afstand te scheppen met sommige medeweggebruikers. Nog nooit een bekeuring gezien daardoor.

Hier hetzelfde; even trappen tussen de secties en geen post. En het is al een aardige tijd terug.
Het enige wat de app doet, als je na 19:00 h in zuidelijke richting de A2 pakt, is meteen overschakelen naar het 130 km/h icoontje zodra je de sectie na/vanaf Vinkeveen inrijdt.

garage
Master
 Bericht 
Er mag wat mij betreft sowieso wel goed naar de A2 trajectcontrole gekeken worden. Ook als je in een traject rijdt om 6:00 uur of 19:00 uur gaat het met de snelheidsaanduidingen niet goed. Volgens mij los je al die problemen op als je er echt 3 losse trajecten van maakt. Ik heb ook nog te vaak als ik bij Utrecht Lage Weide de parallelbaan opkom richting Amsterdam de eerste sectie helemaal niet wordt aangegeven. Pas vanaf het 2e portaal komt er dan weer iets te voorschijn. Een ander verbeterpuntje is het terugkeren naar de app als je een oproep beëindigt. Dat gebeurt nu niet.

Superkoerier!
Master
 Bericht 
garage schreef:
k heb ook nog te vaak als ik bij Utrecht Lage Weide de parallelbaan opkom richting Amsterdam de eerste sectie helemaal niet wordt aangegeven. Pas vanaf het 2e portaal komt er dan weer iets te voorschijn.

Zelf nooit last van.

Superkoerier!
Master
 Bericht 
Injectie schreef:
Dwali is toch van de Android App? of doet Dwali tegenwoordig ook de Windows app?

Mijn fout. Mess moest het zijn. Sorry voor de verwarring die die fout heeft veroorzaakt.

garage
Master
 Bericht 
dwali schreef:
Even geduld, Mess is over een aantal weken weer terug

Ik heb werkelijk geen enkele ervaring met apps bouwen, maar ik wil best a.s. winter eens kijken of ik hier mede kan ondersteunen. Want dit lijkt er toch echt op dat e.e.a. niet verder gaat. :-?

Injectie
Master
 Bericht 
Die vrees deel ik met je.

garage
Master
 Bericht 
garage schreef:
Ik heb nu al 2 keer gehad dat als ik vanaf Utrecht / Parallelbaan de trajectcontrole inrij, de eerste sectie niet wordt aangegeven.

Dit blijft een terugkomend probleem op meerdere toestellen, merkwaardig genoeg altijd vanaf Utrecht richting Amsterdam, in de eerste sectie van de trajectcontrole.

Vanaf vandaag heb ik een idee hoe het ontstaat:
- Voor dat ik via de parallelbaan bij Utrecht de trajectcontrole inrij wordt prima de afstand aangeven tot het begin van de controle.
- Zelfs na het eerst portaal lijkt alles ok, gemiddelde wordt aangegeven echter:
- Het minuten rondje is rood, er is geen recente update gehaald, minstens 1 minuut geleden voor het laatst geprobeerd.
- In de trajectcontrole lukt de update, rondje springt naar 0 minuten en is niet meer rood, trajectcontrole scherm is ook weg en weer als op een normaal stuk snelweg zonder trajectcontrole.
- Vanaf het eerst volgende portaal gaat het dan weer goed (Maar vooraf geen afstand tot volgende portaal)

Kunnen andere WP 8.1 gebruikers dit reproduceren?

IK heb het iig op een Lumia 930 gehad kan het ook op een 520 en een 635 nog proberen. Versie in gebruik op de Lumia 930 3.15.6

Injectie
Master
 Bericht 
BIj mij gaat het op mijn Lumia 920 altijd goed. EN ik kom toch regelmatig vanaf de Ring utrecht de A2 op de trajectcontole in.

Werk bij mijn weten met de laatste Beta versie op mijn telefoon

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Mess heeft aangegeven zich een stukje minder hier mee bezig te houden. Als iemand ervaring heeft met het ontwikkelen van Windows Apps, dan graag een berichtje.

Ook hier de oproep, gezien de vakantieperiode is er behoefte aan extra bezetting bij het verwerken van meldingen. Als je op de dag hier beetje kan hangen, zou het fijn zijn als je ook kan helpen met een meldinkje te verwerken.

Dit is echt nodig, anders kunnen we onszelf wel opheffen en 3x raden wat erna een betaalde app wordt.

Darth_Android
Die hard
 Bericht 
Martijn schreef:
Ook hier de oproep, gezien de vakantieperiode is er behoefte aan extra bezetting bij het verwerken van meldingen.

Je hebt een PB.

Injectie
Master
 Bericht 
Martijn. Zijn er mensen gevonden die het werk van Mess voortzetten? Ik kan het niet. Maar ben wel een tevreden gebruiker van de app.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Helaas....

Blaataap
Master
 Bericht 

Dat is jammer, maar met de aankomende overgang naar Windows 10 Mobile moet het mogelijk worden om de Android app op W10M te draaien zonder al teveel gedoe. Ik kan jammer genoeg niet programmeren anders had je wel een PB gehad.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Ik zit te snuffelen aan Xamarin, alleen die licentie. Probeer er eentje op naam van m'n dochter te krijgen als student... Met Xamarin kan je op Ios, Android en WM in 1 ontwikkelomgeving werken. Dat zou het ideaalst zijn.

Observer
Pro
 Bericht 
Sinds gisteren krijg ik helaas geen meldingen meer van vaste palen op m'n werktelefoon. Optie staat wel gewoon aan. Herstarten telefoon/ FN helpt niets.

Nokia Lumia 520
Windows Phone 8.1
FN 3.16
Vaste palen aan
Blikveld 90 graden
Alleen in rijrichting uit
Drempelafstand 1500
1e waarschuwing:15 sec
2e: uit
3e: 7 sec

Voor zover ik weet heb ik niets veranderd ten opzichte van voor deze situatie. Iemand een idee hoe dit op te lossen? (f)

Blaataap
Master
 Bericht 

FN eraf gooien en opnieuw installeren. Dat hielp voor mij :thumb:

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Ben nu zelf even aan het testen

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Lijkt me opgelost..

Observer
Pro
 Bericht 
Blaataap schreef:
FN eraf gooien en opnieuw installeren. Dat hielp voor mij
Ik zal dat sowieso eens doen. Stomweg niet aan gedacht, thanks.

Martijn schreef:
Lijkt me opgelost..
Gisteren deden de vaste palen in FN het opeens weer. Vanochtend niet. Later op de ochtend weer wel.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Ik vond mijn flitsnav wel erg stil, het afgelopen weekeinde terwijl ik de TC's van de A2 en de A4 passeerde.
Zelf flitsers melden werkt ook zo goed als niet meer of met flinke vertraging.
Dat zal wel opnieuw installeren worden gok ik, want aan de instellingen lijkt niets bijzonders te ontdekken.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Eerder deze week de app opnieuw geïnstalleerd, maar het blijft akelig stil. Geen alarm bij TC's, ondanks de lokatiebepaling die ingeschakeld is. :(

garage
Master
 Bericht 
Ik moet heel soms mijn tel ff opnieuw opstarten om flitsnav weer te laten werken, daarna werkt het weer. L930, W10.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Welke versie is het? WM7, 8, 10?

Ducantoni
Master
 Bericht 
Deze draait op 8.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Vandaag de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Op het hoofdscherm een melding doorgeven lukt niet, wel via de lijst met flitsers.
Alarm bij het naderen van een reeds gemelde controle doet het ook niet.
Ben ik nu de enige die hier tegen aanloopt?

Injectie
Master
 Bericht 
Schijnbaar. BIj mij werkt alles gewoon prima. Laatste versie uit de W10 store. Alleen het geluid komt bij niet via de carkit. Alleen dat probleem leg ik bij Nokia/microsoft

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Als iemand zegt: Ik ken mijn weg in Visual Studio c# is er dan iemand die het stokje over wil nemen? Het liefst zou ik zien dat iemand zich bekwaamt in Xamarin wat tegenwoordig in Visual Studio zit en daar voor elk OS een versie uitstampt, wat ik dan ook nog een beetje snap...

Injectie
Master
 Bericht 
IK weet niet wat ik er mee aanmoet. Ik Had 19 september het probleem dat mijn meldingen niet doorkwamen in Flitsnav. Diverse dingen over en weer getest via Quikchat. Uiteindelijk een dag later de App opnieuw geinstalleerd.En toen deed ie het weer.
Nu wil ik weer een flitser melden. En komt deze weer niet door. IN de App krijg ik wel de melding dat de melding doorgekomen is. Maar de heren verwerkers zien hem niet. NU wederom de App opnieuw geinstalleerd en samen met LoverD zitten testen in de Quickchat.maar er komt niks door. Ligt het aan mijn telefoon of zit er een chronisch probleem in de Windows App?
Ik heb een Microsoft Lumia 950 XL met windows 10 en alle Updates die er zijn vrijgegeven voor mijn telefoon.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Buitengewoon vervelend dat er FN meldingen niet doorkomen. Wil dan ook graag weten of dit probleem bij meer gebruikers speelt.

@Injectie, om je hist te checken heb ik phone id nodig en da's nou net lastig als je melding niet binnenkomt

Injectie
Master
 Bericht 
Boel verwijderd. Telefoon opnieuw opgestart en toen weer geïnstalleerd. Wil nu eigenlijk nog een test verzenden.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
(f)
Check gewoon ff via qc dat er verwerker van op de hoogte is

Ducantoni
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Buitengewoon vervelend dat er FN meldingen niet doorkomen. Wil dan ook graag weten of dit probleem bij meer gebruikers speelt.

Ja, bij mij, zoals al eerder aangegeven. Bij het opstarten van de app komt wel de lijst met flitsers, maar de actieve waarschuwing dat je een flitslokatie nadert doet het niet en meldingen doorgeven hetzelfde laken een pak.
De-installeren, mobiel opnieuw opstarten en dan de app opnieuw installeren bracht helaas geen soelaas. :cry:

Injectie
Master
 Bericht 
Dat doet het bij mij juist wel allemaal goed. Maar de meldingen die ik doe. Bevestigen, afmelden, of aanmelden van nieuwe flitsers. Dat werkt juist niet bij mij.

Injectie
Master
 Bericht 
Flitsnav is af en toe de weg kwijt. Sinds een paar dagen worden er diverse meldingen door elkaar getoond.
Dit screenshot is van 10 minuten geleden.
Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Vreemd :huh:

Injectie
Master
 Bericht 
Martijn is er al nieuws van het ontwikkelingsplatform? Ikzelf ben een complete leek op het gebied van programmeren en dergelijke. Maar ik ondervind wel problemen met de app. En dat is voor mij niet spannend want ik zie de flitsers gelukkig wel. Maar ik kan ze niet doorzetten naar de rest van flitsnav gebruikend nederland. Melden via quickchat gaat maar is niet ideaal. De meldknop in de quickchat met locatiebepaling op google kaartje is vanaf mijn mobiel onbegonnen werk.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
:thumb: ben ook wel benieuwd

novec
Nieuwkomer
 Bericht 

LoverD schreef:
:thumb: ben ook wel benieuwd

Tsjonge, Het blijft wel erg lang stil op dit forum. Er moet toch wel iemand te vinden zijn die een Windows App. kan onderhouden en upgraden.

Pagina 15 van 15 [ 738 berichten ]