» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Postingstijd interval gedetecteerd van 31.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 3  [ 127 berichten ]
357kurt
Master
 Bericht 
Zou het mogelijk zijn een melding te kunnen maken van een regio waar algehele controle is? Zoals in en rondom Drachten is er de laatste tijd veel lasercontrole maar op verschillende locaties. Popo rijdt voortdurend rondjes. Zoiets als de lasergun hotspot die ik soms zie (zoals klaverblad heerenveen)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Wordt al wel eens gedaan, maar blijft "puntmelding" met 1 lokatie. Wordt vrees ik niet altijd begrepen.
Andere strategie is alle individuele meldingen laten staan (motormuizen op wisselende lokaties)...
Wordt van beiden niet vrolijk maar weet het even niet beter.

Zoiets zo soort nl alert moeten worden. Werkt volgens mij niet bij huidige infrstructuur waar gebruiker parameters als afstand en kijkhoek instelt...

Edit: Vind het zeker interessant om over na te denken (f)

garco
Master
 Bericht 
Ik mis bij 'corrigeren melding' de optie 'verkeerstelling'.
Zoals vanochtend op de A28 bij Spier.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Kan je die niet als text invoeren bij correctie? Maar deze is wel bekend, melding delete gedaan..

garco
Master
 Bericht 
oh ok, dat kon ik zo snel niet zien tijden het rijden :)
zal nog eens kijken de volgende keer :thumb:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Tiep ook bijna niks tijdens rijden. Kan het via ios inspreken. krijg je soms wel rare meldingen van maar "verkeer" en "teller" zou goed moeten gaan heeft Android wel ANPR knopje? Zo ja, zou ik die gebruiken

TommyGun
Master
 Bericht 
Zijn er mensen die Flitsnav gebruiken icm een smartwatch? Ben benieuwd of de meldingen doorgestuurd kunnen worden (heb sinds kort een Gear S3).

Toontje
Pro
 Bericht 

Wanneer ik met Flitsnav op mijn telefoon rij geeft mijn autoradio (waar mijn telefoon met BT mee verbonden is) af en toe "call ended". De muziek van de radio valt dan even weg.
Het lijkt erop dat mijn radio denkt dat er een telefoongesprek wordt opgezet dat direct weer afgebroken wordt.

Wanneer ik zonder Flitsnav rij is me dat nooit opgevallen. Herkent iemand dit?

Morbid Angel
Master
 Bericht 
A2DP (Bluetooth Audio) uitzetten in de radio of telefoon.

Toontje
Pro
 Bericht 

Dank je wel voor de hint, ff googelen bracht mij hier: https://forums.androidcentral.com/htc-e ... calls.html

Ik kan op mijn telefoon (een OnePlus2) bij de BT-connectie met mijn auto alleen kiezen uit 'Phone audio' en 'Contact sharing', dus niet de optie 'Media' (bij mijn Jabra BT headset kan ik wel de optie 'Media audio' kiezen).
Ik moet dus nog even verder puzzelen :lol:

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Je hebt dus niet dit? https://www.androidcentral.com/how-disa ... axy-phones
Kun je in de settings van de autoradio niks terugvinden?

Anders kun je het volgende in FN proberen: Instellingen / Audiorouting / Interne Speaker. Geluid komt dan vanuit het toestel zelf, maar de autoradio gaat dan niet meer denken dat er gesprekken opgebouwd en afgebroken worden als je een flitser tegenkomt.

Toontje
Pro
 Bericht 

Nope, bij mij ziet het er zo uit:

Afbeelding

Is de ingebouwde console van Mercedes, daar is niet zoveel aan in te stellen.......

Maar ik heb nu die instelling in FN aangepast. Dat ga ik morgen proberen. Bedankt :thumb:

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Vanmiddag kort getest, FN lijkt het goed te doen onder Android 8 (Oreo), m.u.v. de bekende A2DP problemen die al een paar Androidversies spelen.

Forza!
Master
 Bericht 
Geeft Flitsnav als je meldt de lokatie door? Die wijkt wrs wel iets af maar kun je zien waar het is in de stad.
Je kunt in de auto weinig doen zonder afgeleid te worden..

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Forza! schreef:
Geeft Flitsnav als je meldt de lokatie door?

Ja, lokatie, snelheid en richting

hneel
Master
 Bericht 
De nieuwe lease-auto van mijn vrouw ondersteunt ook Android Auto. Ik vind het een fantastisch systeem. Je Google Maps, je muziek en je whatsapp berichten worden allemaal automatisch doorgeroute naar het schermpje van de auto. (De laatste worden gesproken om de bestuurder niet teveel af te leiden)

Kan FlitsNav hier misschien iets mee?
Niet zozeer als aparte applicatie, maar doorgeven van meldingen op ongeveer dezelfde manier als dat nu gaat wanneer FN op de achtergrond draait.

hneel
Master
 Bericht 
Morbid Angel schreef:
Anders kun je het volgende in FN proberen: Instellingen / Audiorouting / Interne Speaker.

Bedankt voor de tip. Ik ga het proberen. Ook ik had last dat de meldingen als telefoon-oproep werden gezien.

hneel
Master
 Bericht 
Hmm, 'Interne Speaker' werkt ook niet optimaal. Die optie doet toch nog iets met de Android Auto verbinding: het geluid van de muziek staat daarna een stuk zachter. Als er dan vervolgens een ander bericht (bv van whatsapp) binnenkomt gaat het geluidsniveau weer omhoog.
Waar zit het in? Flitsnav, Android, de auto? Wie zal het zeggen...

Morbid Angel
Master
 Bericht 
En de optie 'Maximaal volume' in FN?
Eigenlijk zou je Bluetooth Audio op de verbinding moeten uitzetten, alleen dan gaat er geen enkele audio meer van de telefoon naar de radio...

hneel
Master
 Bericht 
Ja, maar, ik wil juist muziek van mijn telefoon luisteren. :kniktja:

Ik zal die optie eens proberen.

Forza!
Master
 Bericht 
Was vanmorgen weer heel nuttig, Flitsnav op de N2. Sneaky flitser aan de linkerkant bij Veldhoven. Stond er vlakbij nog een gemeld, die kon ik niet zien, stond wel een politiewagen te "wachten" bij de oprit. Wrs tot er een of andere snelle jongen voorbij kwam ofzo. Lekker vangen op zondagochtend, niemand op de weg. Dat is gewoon om de targets te halen..

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Zag dat je m had bevestigd :thumb:
Die andere was opvallend?

Als je beeld hebt... (f)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
We hadden idd al het idee dat de 2e locatie opvang was. Maar statief stond waarschijnlijk achter de schutting aan de linkerkant?

TommyGun
Master
 Bericht 
Waar was dat precies?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Direct na bocht ri Best bij oprit voor hulpdiensten. Werd via facebook gemeld. Maar weinig mogelijkheden voor radar daar... vandaar dat we benieuwd zijn of er beeld is

TommyGun
Master
 Bericht 
Kan ik je helaas niet bij helpen, maar gezien de activiteit op de N2 zal ik beter opletten en melden waar nodig.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
In de "middenberm" tussen A2 en N2 zit een doorgang in de schutting voor hulpdiensten, daar hebben ze denk ik gestaan.

Zie google streetview

Pagina 3 van 3 [ 127 berichten ]