» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 4 van 7  [ 305 berichten ]
Morbid Angel
Master
 Bericht 
Over het split-screen verhaal hierboven: in een ander topic (die ik zo niet meer kan terugvinden) had iemand het er over dat FN dan stil staat en verder niks doet, dit heb ik nu ook gezien. Het ligt er aan welke app je het laatst hebt 'aangeraakt'. Is dat Maps, dan staat FN idd stil. Is het FN, dan lopen beide gewoon door. Dit lijkt me aan FN te liggen, vermoedelijk kon er in die tijd nog maar één app tegelijk actief zijn en is er in FN geen rekening mee gehouden (aangezien Maps wel doorloopt).

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Snap ik, maar zo'n app is er volgens mij niet (of ik kan hem niet vinden) en ook in de instellingen (accu deel bv) kan ik geen gekke dingen vinden die ik ervan verdenk dat ze de boel stiekem afsluiten.
Kan ook gewoon zijn dat Android 8+ wat agressiever geheugen vrij houdt ofzo..

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Sander schreef:
Enig idee wat ik hieraan kan doen?

Zou het helpen als je in de instellingen de vernieuwingsinterval op 5 minuten zet?

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Staat op 5 minuten (en 7 dagen voor vaste palen). Scherm aanhouden staat ook aan.
Ik had de "per ongeluk afsluiten bescherming" al uitgezet, die heb ik weer eens aangezet.. Zou niets moeten uitmaken, maar je weet maar nooit.

deechte
Pro
 Bericht 
Dan weet ik het niet. Hij draait bij mij zonder problemen uren op de achtergrond op Android 8.0.

Misschien heb je hier iets aan: https://forums.oneplus.com/threads/onep ... ps.766585/

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Settings die in dat draadje staan heb ik al.
Verder geen OP6 FN gebruikers hier?

laserq
Respect
 Bericht 
Ook in het bezit van op6, ik heb nog geen probleem geconstateerd met spontaan afsluiten.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Mkay, zal eens in de gaten proberen te houden hoe lang hij blijft draaien. Bedankt voor je reactie :thumb:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Nou, vanmorgen even in de gaten gehouden... Twee keer geconstateerd dat hij ergens tussen 30 en 40 minuten op de achtergrond draaien (waze op de voorgrond) wordt afgesloten.

vassago
Nieuwkomer
 Bericht 

Heb hetzelfde probleem als Sander, had ik op de 1+ 3 ook b.t.w
Flitsmeister blijft wel gewoon aktief.

TommyGun
Master
 Bericht 
Ik dacht dat het een issue was met mijn S7 Edge maar nu ik een S9+ heb ervaar ik dit nog steeds;

Wanneer Flitsnav actief is werkt geen enkele knop meer. Tenzij ik even het scherm uitzet en weer inschakel, dan werkt meestal de Home knop wel weer maar verder ook niets. Toetsenbord idem.

Vrij irritant, ben ik de enige die dat heeft?

TommyGun
Master
 Bericht 
In aanvulling op bovenstaande werkt het geluid ook niet meer bij mij. Zowel Automatisch als forceren van interne speaker geprobeerd. Als ik de telefoon kies als audio source (BT) dan hoor ik het over de autospeakers, maar anders blijft het gewoon stil :(

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Heb met Nokia 7plus met Android 8.1.0 geen probleem alles werkt

TommyGun
Master
 Bericht 
hneel schreef:
Ja, maar, ik wil juist muziek van mijn telefoon luisteren. :kniktja:

Ik zal die optie eens proberen.

Heb je dit nog opgelost gekregen?

FS geeft netjes geluid over de speaker wanneer BT verbroken is óf Media uit staat, maar ik wil inderdaad muziek afspelen! En dus moet Media aan. Resultaat; géén audio indien ik FM luister.

Interne speaker forceren werkt niet meer :huh:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Zaterdag 4.0 op mijn nieuwe HTC U12+ geïnstalleerd. Werkte direct probleemloos.

deechte
Pro
 Bericht 
Nice upgrade!

TommyGun
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Interne speaker forceren werkt niet meer :huh:

Ondanks deze setting komt het geluid nog steeds over BT!

Ik ben toch niet de enige met Android 8?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Zo te zien niet nee;
MarcoV schreef:
Heb met Nokia 7plus met Android 8.1.0 geen probleem alles werkt

TommyGun
Master
 Bericht 
Hmm ik heb wel 8.0 maar goed, ik weet het ook niet. Feit is dat audio forceren over de interne speaker niet meer werkt sinds ik de S9+ heb.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Het nieuwste OS geïnstalleerd hebben staan kan ook eenvoudig leiden tot allerlei kinderziektes.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Dave schreef:
Het nieuwste OS geïnstalleerd hebben staan kan ook eenvoudig leiden tot allerlei kinderziektes.

Heb in met ios updates meerdere malen ervaren inderdaad

TommyGun
Master
 Bericht 
Vreemd genoeg werkt het weer na een Android update en reboot :slotje:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
:applaus:

deechte
Pro
 Bericht 
Sinds gisteren worden er bij mij geen actuele gegevens gedownload. Ben ik de enige? Zit er weer een illegaal karaktertje in de weg?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Ik had op ios geen problemen

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Bij mij vanochtend op Android ook geen probleem

Michiel4
Eendagsvlieg
 Bericht 
Bij mij ook geen actuele gegevens meer sinds gisteren. Ook opnieuw installeren van de app heeft niet geholpen. Android 8.1.0.

TommyGun
Master
 Bericht 
Idem hier :schudnee: Sinds gisteren al niet. Ik kan me voorstellen dat er op deze manier gebruikers afhaken.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Heel vreemd ik heb gewoon alle meldingen op Android. Niks bijzonders gedaan. Iedereen nu nog steeds geen data?

TommyGun
Master
 Bericht 
Nope, enkel vaste palen die er al in stonden. Ik zie wel dat 'ie mij ingelogd heeft.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Vreemd. Probeer eens telefoon opnieuw opstarten en dan nog eens als je wil.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Vraagje trouwens aan iedereen die het probleem heeft, is het probleem ook als je via wifi flitsnav gebruikt?

R
Master
 Bericht 
Bij mij doet die de meldingen ook niet. Ook niet na herstart.

Samsung S8
Android 8.0.0. 09-08-2018

TommyGun
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Vreemd. Probeer eens telefoon opnieuw opstarten en dan nog eens als je wil.

Geen verschil.

R
Master
 Bericht 
Over WiFi werkt het hier ook niet.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Je testmelding komt wel binnen in MCC, zie je die wel in FN?

TommyGun
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Je testmelding komt wel binnen in MCC, zie je die wel in FN?

Dat had Marco gevraagd.

Manueel refresh gedaan, nog niets. Ook niet mijn eigen melding.

Menu -> Verkeer is ook leeg (Flitsers dus ook).

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Verkeer staat bij mij ook op 0 maar heb 33 meldingen op android 8.1.0

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
TommyGun schreef:
Ik zie wel dat 'ie mij ingelogd heeft.

Melding krijg ik ook, en kort daarna zie ik alle meldingen.

Michiel4
Eendagsvlieg
 Bericht 
Met de instelling Meldingen weergeven uit "Alleen Nederland" werkt het nu wel bij mij. Als ik "Alleen België" of "Nederland en België" kies, dan blijft het eindeloos hangen.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
:thumb: BE zou inderaad wel het probleem kunnen geven, staat bij mij uit

Edit net ff getest (op ios) met BE aan haalt ie ook meldingen op

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Als tijdelijke oplossing dus even allemaal meldingen uit Belgie uitzetten. Probleem is ook gevonden, kan ik alleen zelf niet oplossen. Heb het doorgegeven en hopelijk is het snel opgelost. Bedankt Michiel4 voor je oplossing :thumb:

R
Master
 Bericht 
Super. Werkt op die manier.

Instellingen-> meldingen weergeven uit .. (alleen NL)

TommyGun
Master
 Bericht 
Jeej werkt :D Thanks

Nu hopen dat ik geen flitser gemist heb gisteren/vanochtend :[

deechte
Pro
 Bericht 
Dank voor het meezoeken allemaal!!

Allard86
Weet de weg
 Bericht 

Hallo allemaal.

Sinds eind mei ben ik de trotse eigenaar van een OnePlus 6. Hiervoor heb ik geruime tijd een WindowsPhone gehad, dus moet nog wel wat wennen aan de interface van de app in Android. Verder wel tevreden over alle mogelijkheden die gemaakt zijn :thumb: :thumb:

Nu heb ik voor de app in Android een vraagje.
Mijn telefoon gebruik ik naast FlitsNav in de auto ook voor muziek via Spotify. Gezien mijn auto dit alleen via een Aux verbinding mogelijk maakt, pakt FlitsNav deze bron ook om de meldingen (op een hoog volume) over het muziek heen te gooien.
Aangezien deze tonen erg hard zijn, is dat erg storend en ben ik op zoek naar een oplossing hiervoor. Waar ik zelf aan dacht, maar niet weet of dit mogelijk is, is een knop in bijvoorbeeld het drop-down menu van het dashboard om het geluid te kunnen dempen van de app (net als Flitspalen).

Uiteraard kan ik bij elke type melding het Alarmgeluid op stil zetten, maar dat is niet wat ik wil gezien er ook situaties zijn waar ik juist wel wil dat hij over de interne speaker een *beep* geluid geeft.

Ik ben benieuwd naar jullie gedachten hierin.

Groetjes,
Allard

deechte
Pro
 Bericht 
Allard, in de instellingen zit onder algemeen een knop audiorouting. Daarmee kun je een ander kanaal kiezen dan media.

Allard86
Weet de weg
 Bericht 

deechte schreef:
Allard, in de instellingen zit onder algemeen een knop audiorouting. Daarmee kun je een ander kanaal kiezen dan media.

Deechte,
Bedankt voor je antwoord. Hier heb ik al mee geëxperimenteerd, maar ook deze geeft niet het gewenste resultaat. Als ik deze op Bluetooth zet, zal hij mijn autoradio triggeren net als bij een telefoongesprek en hoor ik het Alarmgeluid over Bluetooth. De muziek vanuit Spotify hoor ik dan niet tot dat het "telefoongesprek" beëindigd is.

deechte
Pro
 Bericht 
Telefoonspeaker werkt prima, gebruik ik ook. Geen interferentie met Spotify via BT/AUX.

Probleem met de vastzittend Belgische melding is trouwens verholpen. Bedankt!

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
:thumb:

Pagina 4 van 7 [ 305 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast