» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 5 van 5  [ 238 berichten ]
Allard86
Weet de weg
 Bericht 

deechte schreef:
Telefoonspeaker werkt prima, gebruik ik ook. Geen interferentie met Spotify via BT/AUX.

Dus hij staat bij jou gewoon op Interne Speaker?

Volgens mij gaat hij dan bij mij op het moment dat ik deze via AUX aansluit in de auto over de AUX ipv de telefoonspeaker. Vanavond ga ik dat wel even proberen.

Allard86
Weet de weg
 Bericht 

Zoals afgesproken heb ik het gisteren getest.
Het geluid blijft inderdaad op de telefoon en gaat niet over AUX of Bluetooth als de instelling op Interne Speaker staat. Echter moet ik mijn geluid op de telefoon wel een stuk lager zetten om er weinig hinder van te hebben, wat resulteert in dat ik de radio op maximaal moet zetten en de muziek nog niet goed hoor.

Voor mij dus niet echt een oplossing :roll: :cry:
Zijn er nog andere tips? 8)

Verder viel het mij vanmorgen op dat de flitsers/file/ect niet opgehaald kon worden. Ik heb gekeken naar mijn instellingen en hier stond Alleen Nederland.
Veranderen naar een andere instelling bied geen ander resultaat. Zijn er server problemen aan FS kant misschien?

deechte
Pro
 Bericht 
Lees even de posts boven die van jou, dat probleem is opgelost.

Verder kan ik alleen maar zeggen: probeer de audio instellingen allemaal uit. Pas het volume van de verschillende audio routes aan. Desnoods kies je een zachter geluidbestand.

deechte
Pro
 Bericht 
Excuus, je hebt gelijk. Ik krijg ook niets binnen.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
We gaan weer kijken of we het kunnen oplossen. Sorry voor het ongemak.

wellproc
Master
 Bericht 
Ik had eerder geen problemen, maar vandaag wel. Heb België even uitgezet maar dat lost niets op. Klopt dat?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Klopt is nu een ander probleem.

Allard86
Weet de weg
 Bericht 

deechte schreef:
Verder kan ik alleen maar zeggen: probeer de audio instellingen allemaal uit. Pas het volume van de verschillende audio routes aan. Desnoods kies je een zachter geluidbestand.

Wat bedoel je met "verschillende audio routes"?

Maar ik begrijp dat een knop maken voor het dempen van FlitsNav niet mogelijk? :roll:

deechte
Pro
 Bericht 
Android kan het geluid via verschillende kanalen laten gaan, de keuzes zie je onder die audiorouting instelling van FN. Die hebben allemaal hun eigen volumeslider. Verder: FN app wordt niet meer verder ontwikkeld.

Dank voor het oppakken MarcoV!

TommyGun
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Klopt is nu een ander probleem.

:(

[~deechte] Het enige nadeel vind ik dat de optie "Maximaal volume" niet teruggedraaid wordt na het afsluiten. Telkens weer schrikken met filmpjes of zo...

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Alles werkt weer. Bedankt allemaal voor de feedback en sorry nogmaals voor het ongemak.

deechte
Pro
 Bericht 
Jij bedankt voor het oplossen!

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Is met name Martijn geweest vanaf vakantie adres :thumb:

deechte
Pro
 Bericht 
Who else....

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
deechte schreef:
Jij bedankt voor het oplossen!

Wat LoverD al zegt. Martijn heeft vanaf zijn vakantieadres opgelost. Waarvoor dank. :flower:

Darth_Android
Die hard
 Bericht 
Ik krijg nu in elk geval geen updates binnen, FN opstarten en na een tijdje staat er een rood omcirkelt FN icoon in m'n notificatiebalk.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Nu nog steeds?

deechte
Pro
 Bericht 
Geen probleem hier.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Darth_Android schreef:

Ik krijg nu in elk geval geen updates binnen,

Just checkin' be staat uit?

deechte
Pro
 Bericht 
Ik heb geen probleem, en bij mij staan NL en BE aan.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Zal het ff checken als Martijn terug is, staan denk ik wat servers uit voor be. Zag geen meldingen in mcc daar en dat kan in sommige gevallen problemen geven. Eerdere ios versie liep ook vast op iets dergelijks.

Allard86
Weet de weg
 Bericht 

deechte schreef:
Android kan het geluid via verschillende kanalen laten gaan, de keuzes zie je onder die audiorouting instelling van FN. Die hebben allemaal hun eigen volumeslider. Verder: FN app wordt niet meer verder ontwikkeld.

Hoi deechte,

Wat jammer om te horen dat de FN app niet meer verder wordt ontwikkeld.. :o :cry:

Ik heb getest met alle audiorouteringen, maar blijft het ongewenste gedrag geven.
* Automatisch, gaat over Interne speaker, indien "standalone", over bluetooth als deze met de auto is verbonden of
over AUX als deze is ingeplugd.
* Bluetooth A2DP heeft 1 keer goed gewerkt (geluid op de achtergrond), maar gaat om onverklaarbare reden
opeens over de interne speaker en met de AUX aangesloten over het AUX kanaal.
* Interne Speaker, gaat over de interne speaker of over AUX als deze is aangesloten
* Bleutooth HFP gaat over bluetooth indien met de auto verbonden en zorgt voor een "telefoongesprek" indien er
een melding is.

Verder krijg ik niet meerdere volumesliders in Android, doe ik iets verkeerd? :huh:

deechte
Pro
 Bericht 
Hier zul je het mee moeten doen inderdaad.

TommyGun
Master
 Bericht 
:/ :\ Toch maar eens FM overwegen dan.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
TommyGun schreef:
Toch maar eens FM overwegen dan.

Omdat er geen updates meer komen?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
TommyGun schreef:
Toch maar eens FM overwegen dan.

Meldingen hier zij wat beter in het algemeen.

TommyGun
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Meldingen hier zij wat beter in het algemeen.

Dat geloof ik ook wel, kwaliteit van de meldingen en verwerking is absoluut geen onderdeel van mijn klacht.

MarcoV schreef:
Omdat er geen updates meer komen?

Ja...

Ik heb ook geregeld de problemen (gehad) die Allard86 noemt. Audio gaat nu wel weer goed, maar of dat zo blijft...

Grootste obstakels die ik op het moment ervaar had ik al eerder aangegeven;

TommyGun schreef:
[~deechte] Het enige nadeel vind ik dat de optie "Maximaal volume" niet teruggedraaid wordt na het afsluiten. Telkens weer schrikken met filmpjes of zo...

En dit;

TommyGun schreef:
Ik dacht dat het een issue was met mijn S7 Edge maar nu ik een S9+ heb ervaar ik dit nog steeds;

Wanneer Flitsnav actief is werkt geen enkele knop meer. Tenzij ik even het scherm uitzet en weer inschakel, dan werkt meestal de Home knop wel weer maar verder ook niets. Toetsenbord idem.

Vrij irritant, ben ik de enige die dat heeft?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Maar zou je willen investeren in het vernieuwen in Flitsnav?

TommyGun
Master
 Bericht 
Als in geld? Want programmeren houdt bij mij op bij BASH/YAML/XML/Powershell en zo :lol:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Als in geld ja. Gewoon ff hypothetisch ;-)

TommyGun
Master
 Bericht 
Ja hoor, ik wil best doneren

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
TommyGun schreef:
Ja hoor, ik wil best doneren

Vraag me alleen af hoe dat werkt :roll:
Hoeveel kosten voor ontwikkelen App? hoeveel doen er mee?
Wat moet App dan kosten per donateur gebruiker?

TommyGun
Master
 Bericht 
Idk. Wellicht heeft Marco daar een idee over.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Ideeën genoeg. Maar ja denk dat we eerst iemand moeten vinden die een nieuwe app wil maken

Allard86
Weet de weg
 Bericht 

MarcoV schreef:
Maar ja denk dat we eerst iemand moeten vinden die een nieuwe app wil maken

Nou een nieuwe app? De app is lijkt mij goed in elkaar te zitten, maar er kunnen wat verbeteringen doorgevoerd worden. :thumb:

Ook ik wil best wat doneren en dat zullen andere ook vast willen lijkt mij. Iedereen "bespaart" er een hoop geld mee, toch? :x :lol:

fahrvergnuegen
Pro
 Bericht 
Ik ontvang (wegens vakantie ongeveer) tussen ergens eind augustus en afgelopen zondag ook geen gegevens meer. De complete app weggegooid en opnieuw geïnstalleerd, België gedisabled en het geluid op interne speaker gezet. Echter nog steeds geen meldingen: "Gegevens nog niet beschikbaar, wacht op Flitsservice databestanden". Kan er iemand meekijken wat er met mijn verzoeken gebeurt?

deechte
Pro
 Bericht 
Hier sinds de zomer, op enkele incidenten na, geen probleem met FN. Probeer eens cache en data van de app weg te gooien.

fahrvergnuegen
Pro
 Bericht 
Had ik al eerder gedaan voor de herinstallatie. Nu nogmaals, maakt helaas niets uit.

Pagina 5 van 5 [ 238 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast