» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Postingstijd interval gedetecteerd van 71.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 3  [ 127 berichten ]
Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
We gaan hier verder voordat het vorige topic volloopt.

TommyGun
Master
 Bericht 
:thumb:

CRXed
Master
 Bericht 
/sub :biertje:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Mooi :)

wellproc
Master
 Bericht 
Oke

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Maar dan wordt het niet automatisch ook een nieuwe versie van FN toch? :lol:

hoevenpe
Master
 Bericht 

Is er nieuws te melden dan?

CRXed
Master
 Bericht 
Jongens, we zaten al tijden op FN 4, het oude topic was gewoon te groot.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
CRXed schreef:
Jongens, we zaten al tijden op FN 4, het oude topic was gewoon te groot.

4.4.4 inderdaad... :lol:
Mijn interne teller loopt achter :[

hoevenpe
Master
 Bericht 

Jammer...

Is er nog een plan om het weer op te pakken? Laatst was hier wat discussie over maar dat lijkt een stille dood gestorven helaas...

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Wat jammer?

Het werkt toch best aardig? Ik vind het ook jammer dat ik geen Android apps kan coden maar ik kan niet alles helaas :/ .. Vergt mij iets teveel studie ... Iemand die wel dat aangeboren talent heeft is toch van harte welkom om verder te "borduren"?

dwali heeft het een beetje druk zie ik, veel in het buitenland dit en dat voor die arbeit... Tis 'm gegeven (f)

hoevenpe
Master
 Bericht 

Wat is de taal waarin het geschreven is een welke afhankelijkheden zijn er?

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Visual Studio c# met Xamarin.. Onze nieuwe aanwinst is druk met nieuwe basis te leggen. Hij zit nu in de Whatsapp FlitsNav groep met de oude dev's en die zijn ook erg blij er mee.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
:thumb:

hoevenpe
Master
 Bericht 

Maken deze doorontwikkelingen gebruik van dezelfde Play Store groepen als vroeger, of moet je je opnieuw aanmelden als bèta-tester?

CRXed
Master
 Bericht 
Daar is nog niks over besloten neem ik aan.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Denk het ook niet idd (f)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Zal het nog te pril voor zijn.

ZeroNRG
Weet de weg
 Bericht 
Ter info, bij mijn OnePlus 3 op Nougat (Android 7) sluit FN automatisch zonder enige melding af.

De app lijkt dus onbruikbaar, hebben meerdere mensen dit probleem?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Het werkt toch best aardig?

Als die geen melding zou geven van een flitser ergens in het dorp naast mij terwijl ik op de snelweg rij zou het mooi zijn ;)

Morbid Angel
Master
 Bericht 
ZeroNRG schreef:
De app lijkt dus onbruikbaar, hebben meerdere mensen dit probleem?

Niet bij mij (Android 7.1.1 met de februari patch). FN staat zeker 1:00 - 1:30 per dag aan.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Als die geen melding zou geven van een flitser ergens in het dorp naast mij terwijl ik op de snelweg rij zou het mooi zijn ;)

Ben niet betrokken bij ontwikkeling maar heb daar wel ideeen over 8)

Zou m.i. Moeten kunnen met huidige infrastructuur

FN kan weg waarop je rijdt terugvinden via wat "reverse geotagging" werd genoemd in FNios 2 versie.
Meldingen zouden daarop kunnen worden gefilterd.

Ik zie gelijk ook veel nadelen...

Dataverbruik app gaat behoorlijk omhoog
Standaard meldingen die niet op wegnummer staan ga je missen ( boel werk om dat te checken en fixen, vrijwilligers (f) )

Heb me verbaasd over het feit dat flitsmeister soms meerdere meldingen heeft voor 1 controle... begrijp nu beter waarom :lol:
Ook meer belasting voor verwerkers...

Ff samenvattend, lijkt me leuk om te testen in evt nw beta versie maar zou uitendelijk optie moeten worden. Zoals het nu is krijg je mss te vaak alarm maar mis je niks :-D
En dat is het belangrijkste

Edit: ohw ja, stel dat je filtering obv wegnr aan hebt staan en je komt bibuko flitser tegen... moeten de programmeurs ook mee omgaan, kan het zelf niet oplossen

R
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
nu is krijg je mss te vaak alarm maar mis je niks :-D

Het toontje voor de vaste flitspalen is hier zo vriendelijk dat het mij niet stoort.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Stoort mij ook niet :wink: maarr schijnt wens gebruikers te zijn

Ff over nagedacht, zou evt in ontwikkeling meegenomen kunnen worden maar ga ik niet over.

Flitsmeister heeft dat wel maar die melden weer niet bibuko dus ja, makkelijker te realiseren 8)

A4
Master
 Bericht 

De hoofdreden voor mij om geen Flitsnav meer te gebuiken. Vind Flitsmeister vele malen fijner.
Flitsmeister weet ook gewoon op welke weg je rijdt, dus dan moet Flitsnav dat toch ook gewoon kunnen?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ik vind het vooral op de ring van Zwolle irritant. Ding sprint alle kanten op door flitspalen in wegen vlakbij.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Ik vind het vooral op de ring van Zwolle irritant. Ding sprint alle kanten op door flitspalen in wegen vlakbij.

Moet je die op een minder aantal meters zetten. Dan wordt de overlast al wat minder

A4
Master
 Bericht 
Op de snelweg ook. Rij ik op de snelweg, krijg ik melding na melding dat er in tig willekeurige kutdorpjes palen of mobiele flitsers staan. Lekker boeiend.
Veel geprobeerd met blikveld instellingen. Maar ben er wel klaar mee.
Flitsmeister werkt goed en ik betaal er nog graag voor ook.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Dan moet je de afstand tot de flitsers zo laag mogelijk zetten. Heb je er geen last van

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
A4 schreef:
Op de snelweg ook

Klinkt idd als instellingen maar zal je vast wel geprobeerd hebben.

Existenz
Die hard
 Bericht 
ZeroNRG schreef:
ter info, bij mijn OnePlus 3 op Nougat (Android 7) sluit FN automatisch zonder enige melding af.

Op mijn OnePlus 3T met Android 7 (OP-Oxygen versie 4.0.2) doettie het prima. Geen uitval, ook niet in de achtergrond.

Existenz
(blij mee)

laserq
Respect
 Bericht 
OnePlus 3T met android 7 en oxygen versie 4.0.3. ook geen problemen.

TommyGun
Master
 Bericht 
Is het mogelijk om te laten zien hoe vaak een flitser al dan niet gespot is? Zou ik soms wel fijn vinden. Die info is er toch al lijkt me.

5x ja
1x nee
0x ???

Maar ??? wordt op het moment niet doorgestuurd meen ik, alleen ja en nee.

beweb
Nieuwkomer
 Bericht 
Sinds de upgrade naar Android 6 op mijn huwaei P8 lite kan FN geen geluiden meer afspelen.
Op mijn bluetooth headset wordt het geluidsniveau verlaagd (en blijft ook op dat verlaagde niveau) maar geen geluiden zoals ze in de app zijn geselecteerd.

App opnieuw geïnstallleerd (en had hem net 'bijna perfect' afgesteld), geen resultaat
Rechten FN opnieuw ingesteld, geen resultaat.
Audiorouting aangepast, geen resultaat
Bluetooth headset verwijdederd en opnieuw gepaired, geen resultaat.
Ook bij instellen van alarmgeluid 'Stil' krijg ik bovenstaande gedrag
Nu staat de standaard piep aan maar kan ik niet meer selecteren als ik een geluid heb geselecteerd.

Iemand nog opties? :huh:

Morbid Angel
Master
 Bericht 
In de instellingen de Audiorouting op Interne Speaker zetten. Dan komt het geluid wel van de interne speaker, maar er wordt dan tenminste niks meer verstoord.

beweb
Nieuwkomer
 Bericht 
Dat is het rare, dat werkt ook niet (had die tip al uit het forum opgepikt ergens)
Audiorouting had ik aangepast maar krijg dan hetzelfde gedrag (volume wordt verlaagd op mijn bluetooth headset).

Mijn vermoeden ligt bij de app die om onbekende reden de geluidsbestanden niet mag\kan afspelen (alhoewel de app ze wel met naam kan tonen in de instellingen).
Maar heb er wel vaker naast gezeten :P

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Dat de app audiofiles niet mocht afspelen is wel ooit een issue geweest in een oude versie en is ontstaan toen er een nieuwe Android versie kwam en met een latere FN-versie opgelost. Je hebt wel 4.4.4?

beweb
Nieuwkomer
 Bericht 
Yep, 4.4.4
Werkte eerst ook goed, tot ik Android 5 naar 6 upgrade uitvoerde. Daarna kreeg ik dit probleem.
Andere apps werken wel goed met geluid, alleen FN geeft dit probleem.
Android 6 is veel duidelijker\strakker in de rechten met meer mogelijkheden om in en uit te schakelen maar dit werkt ook niet.

deechte
Pro
 Bericht 
Al eens gekeken of FN wel permissie heeft voor de interne opslag?

beweb
Nieuwkomer
 Bericht 
Yep,

Rechten FN opnieuw ingesteld, geen resultaat.
Afbeelding

TommyGun
Master
 Bericht 
Test eens zonder BT connected? Dan weet je het zo

beweb
Nieuwkomer
 Bericht 
Ook met een bedrade koptelefoon, dus zonder Bleutooth verbonden, hetzelfde gedrag.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Is het mogelijk om het "Automatisch starten via Bluetooth" zo te maken dat je meerdere apparaten kan aanvinken?

En liefst dan ook nog de audiorouting bepalen per device O:)

In de auto moet FN opstarten bij verbinding met de carkit en de audio via de interne speaker gaan, maar op de motor heb ik een BT headset waar de audio langs gerouted moet worden :[

CRXed
Master
 Bericht 
beweb schreef:
Mijn vermoeden ligt bij de app die om onbekende reden de geluidsbestanden niet mag\kan afspelen (alhoewel de app ze wel met naam kan tonen in de instellingen).
Maar heb er wel vaker naast gezeten :P

Er zijn veel meer mensen die Android 6 gebruiken zonder problemen (waaronder ikzelf). Dus ik gok dat je iets verkeerd doet met de instellingen of Huwaei doet iets raars. Waar staan je audio bestanden die je wilt afspelen? Interne of externe storage?

TommyGun
Master
 Bericht 
Ik krijg al enkele dagen weinig tot geen data meer binnen... ben ik de enige?

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Nee, ik had gisteren van 16:00 tot 17:30 ook geen data.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Hier ook laatste tijd last van

wellproc
Master
 Bericht 
Pas ook een keertje gehad. Een keer in de middag.
Als het weer voorkomt zal ik het melden met dag en tijd.

TommyGun
Master
 Bericht 
Gisterenavond en vanochtend werkte het wel weer :)

CRXed
Master
 Bericht 
Da's leuk, maar door deze onderbreking van de dienst stappen wel veel mensen over naar andere apps. Vooral omdat het probleem al meer dan een jaar bekend is.

Pagina 1 van 3 [ 127 berichten ]