» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 8 berichten ]
robheid
Nieuwkomer
 Bericht 

Sinds kort heb ik veel GPS problemen met Flitsnav. Ik laat hem altijd opstarten met bluetooth maar sinds een tijdje detecteert flitsnav geen beweging, snelheid blijft op - - staan. Soms na het afsluiten en opnieuw starten van de app doet hij het wel, soms moet ik zowel de app als de telefoon even afsluiten. Locatiepictogram komt wel boven in te staan.

Herinstallatie van de app heeft niet geholpen.

Telefoon is een Oneplus 3, Android 7.1.1

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Gebruik je ook de Waze app? Ik heb hetzelfde met Waze, die zorgt ervoor dat ik geen GPS fix heb, en als FN daarna automatisch opstart heeft die ook geen fix. Enige remedie is achteraf of vooraf de telefoon te herstarten.

robheid
Nieuwkomer
 Bericht 

Nee waze gebruik ik niet. Zou dit door een andere app komen?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Vandaag wat instellingen in de telefoon aangepast en het lijkt nu goed te gaan. Lijkt te maken te hebben dat GPS in slaapstand viel (instelling bij batterij optimalisatie) oid of iets met gebruikstoegang.

Ik kwam wat tips tegen op het www als ik zocht op mijn telefoon merk (in mijn geval Huawai) icm gps problemen.

robheid
Nieuwkomer
 Bericht 

ik lees dat er heel veel problemen zijn met de Oneplus 3 mbt de GPS. Zal dus wel telefoon gerelateerd zijn. Jouw opties zie ik niet in mijn config. Misschien eerdaags even een backup maken en een reset uitvoeren.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik heb geen problemen meer met GPS icm Waze.

R
Master
 Bericht 
Rijd A15 Tiel en Flitsnav geeft daar de flitser aan die bij 130 gemeld staat.
8plus

robheid
Nieuwkomer
 Bericht 

Na de upgrade naar android 8 geen problemen meer dus zuiver telefoon gerelateerd.

Pagina 1 van 1 [ 8 berichten ]