» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 1 van 2  [ 56 berichten ]
LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Heb zelfde 1 x bij A10 west tc gehad met vorige beta. Was niet aan het bellen voor zover ik me herinner. Is bij mij bij 1 x gebleven.
Laat wel even weten als je het vaker ziet (f)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Walker
Master
 Bericht 
Kan de naam van de plaats ook met een hoofdletter worden weergegeven?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
beta 4 (f)
Gesponst en geinstalleerd!

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Walker schreef:
Kan de naam van de plaats ook met een hoofdletter worden weergegeven?

Da's een mcc dingetje denk ik :wink:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Had al vaker gevoel dat er nw topic nodig was :wink:

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Heb je het linkje nog een keer, kan ik weer testen

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Zie post 22:47 boven (f)
0 meldingen bug zit nog in deze versie maar is al opgelost in volgende :-D

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Het was nog vroeg... Wordt nu geinstalleerd.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

heb nu in het flitseroverzicht: 148 km radar ut tv op de [] thv hmp 0.0

Is dit een fout in de database of laat de app onverwerkte meldingen weer? Ook de vraag waar die 148 dan vandaan komt, kan me niet voorstellen dat er iets in Utrecht op 148km van Amsterdam ligt

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Nee dat zijn de niet verwerkte meldingen :D
Is wel handig in MCC, soms laten we ze even staan om reactie af te wachten...
Kan natuurlijk ook zijn dat er even geen verwerker is en dan zijn anderen toch gewaarschuwd (f)

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Ok, die snap ik dan. Heb net wel 1 klein puntje gevonden nog (ik weet het, ik meld veel maar hopelijk wordt het gewaardeerd).

Als de app naar de achtergrond gaat in een trajectcontrole dan wordt de gemiddelde snelheid niet bijgehouden. Die zakte in een paar seconden van 104 naar 97 terwijl ik dezelfde snelheid bleef rijden.

Locatie services staan op altijd, niet op alleen wanneer in gebruik

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Prima dat je het meldt :thumb:
Daarom testen we de versies ook hier.
Deze kende ik nog niet.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Beta 5, zelfde link als beta 4. Tweede post (f)

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Geinstalleerd, zal van de week weer gaan testen

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Check even of je beta 5 of beta 6 hebt.
Laatste staat nu onder zelfde link. Daarmee zou tc gem snelheid / achtergrond moeten zijn gefixt.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Beta 6 net getest. In de tc op de A2 start de tweede sectie maar daar komt gelijk weer de einde melding. Houdt dus de gemiddelde snelheid niet bij. Is ter hoogte van het Shell station. Test was in noordelijke richting

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
TC A10 west gaat ook niet helemaal goed heb al doorgegeven. Zal nog wel fix voor komen.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Zal vanmiddag de TC in zuidelijke richting ook nog even testen, ik zal de uitkomst van de test laten weten.

Van het weekend nog wel een ander ding meegemaakt, maar weet niet of dat aan Flitsnav ligt of aan mijn auto. Als ik via USB de iPod functie gebruik dan komen er geen geluidsmeldingen door.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
jeroen_aap schreef:
Zal vanmiddag de TC in zuidelijke richting ook nog even testen, ik zal de uitkomst van de test laten weten.

Goed plan. had op A10 gister duidelijk verschil tussen oplopend en aflopend. Had dit eigenlijk niet verwacht.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Ook aan de andere kant hetzelfde probleem. In zuidelijke richting bij hmp 50.1 start tc direct gevolgd door einde tc. Sowieso de hele tc @A2 veel meldingen van begin en einde.

Wat trouwens wel goed gaat is de TC op de A10 bij afrit sloten. Als je daar parallel rijdt krijg je melding start, maar bij metrostation merkt flitsnav dat je niet @A10 zit

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Ik zit nog op ß1, maar eens bijwerken naar de laatste :fp:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Linkje is zelfde (f)

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Linkje is zelfde (f)

ß6 draait daarom ook al :thumb:

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Weer een paar dagen en veel kilometers FlitsNav Beta gebruikt, hierbij de laatste test resultaten van Beta 6:

- Versie werkt goed in Belgie, geen problemen ondervonden tijdens de rit
- Indien er geen internetverbinding actief is geeft de app meerdere keren achter elkaar de melding dat de verbinding offline is. Aantal meldingen varieert van 2x tot 5x, direct na OK klikken komt de volgende melding weer tevoorschijn (voor de test data roaming even uitgezet om te zien of hij ook offline goed werkt in buitenland).
- TC's op A4, A13 en A20 gaan goed
- De knop waarmee je tijdelijk vaste palen uit kon zetten heb ik erg gemist in de file op de ring van Antwerpen. Heb uiteindelijk Flitsnav maar even uitgezet, omdat ik gek werd van het gepiep en ik toch met geen mogelijkheid harder kon dan 30.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
jeroen_aap schreef:
Indien er geen internetverbinding actief is geeft de app meerdere keren achter elkaar de melding dat de verbinding offline is. Aantal meldingen varieert van 2x tot 5x, direct na OK klikken komt de volgende melding weer tevoorschijn (voor de test data roaming even uitgezet om te zien of hij ook offline goed werkt in buitenland).

Goed puntje :thumb:
jeroen_aap schreef:
De knop waarmee je tijdelijk vaste palen uit kon zetten heb ik erg gemist in de file op de ring van Antwerpen. Heb uiteindelijk Flitsnav maar even uitgezet, omdat ik gek werd van het gepiep en ik toch met geen mogelijkheid harder kon dan 30.

Denk dat meer mensen deze knop gaan missen, zou wmb in alle versies moeten zitten (f)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Inmiddels beta 7 (f)

Middle
Die hard
 Bericht 
Gaat goed! :thumb:

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Wordt nu geinstalleerd, morgen weer testen

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Update mbt TC wat ik begrijp. Denk even aan logbestand en gps tracking data.
Mocht je wat hebben... Denk even aan beiden (f)
Was eigenlijk aan mij gevraagd maar hoe meer data hoe beter :-D
We zien wel weer hoe we dat bij Glorfindel krijgen...
Regelen we wel via pb....

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
LoverD schreef:
Denk dat meer mensen deze knop gaan missen, zou wmb in alle versies moeten zitten

Zou het helpen om een drempelsnelheid erin te zetten? Onder de 50 geen waarschuwing, oid

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Martijn schreef:
Zou het helpen om een drempelsnelheid erin te zetten? Onder de 50 geen waarschuwing, oid

Is wel andere functionaliteit. Maar lijkt mij prima in geval van Jeroen.

In v2 kon je in instellingen een tijdsinterval instellen 10 min, uur etc.... Met knop op dashboard kon je dan tijdelijk fps uitschakelen.. Handig als je bijna thuis bent (f)

TTT242
Die hard
 Bericht 
Martijn schreef:

Dan hoop ik niet dat je juist langs de flitspaal in de antwerpse gasthuistunnel komt want daar gaat de flitspaal af vanaf 37 km/u...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
TTT242 schreef:
Dan hoop ik niet dat je juist langs de flitspaal in de antwerpse gasthuistunnel komt want daar gaat de flitspaal af vanaf 37 km/u...

Gok dat ie op 30 in db staat, daar kan je rekening mee houden;-)

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Inderdaad, geen piepjes onder de 50 tenzij paal op 30 in db staat. Geen idee of het mogelijk is maar lijkt me te kunnen met een if statement.

Edit: zit er net over te denken, lijkt me heel gevaarlijk in de stad. Nog even over nadenken

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Ik krijg geen meldingen via BT in de beta versie, is dat een instelling die je moet maken? ß6 nog trouwens.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Klein puntje gevonden in B7, als je BE uit zet en de flitsers ververst blijven de BE flitsers staan in de lijst. Kan de automatisch bepalen functie niet weer terugkomen?

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

@arno, daar heb ik geen last van. Kijk even of BT gebruiken aan staat in de instellingen

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Bij mij gaat dat ook goed, gek genoeg beter dan met v2...
Zal per auto kunnen verschillen... Hier S40 oct 2011...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Update mbt TC wat ik begrijp

Even een selfie quote...

A10 west tc gaat zowel links als rechts goed op paar keer teveel inrij alarm na. Maar App bleef hele traject in TCmodus :-D :thumb: :applaus:

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

TC A2 in beide richtingen gaat in B7 ook weer goed

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
:-D

Bigbro
Respect
 Bericht 

zou de knop voor het tijdelijk uitzetten van vaste palen ook erg missen.

Groet,

Bigbro

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Zal per auto kunnen verschillen

Skoda met sjoemelsoftware :lol:

Zal zo wel even controleren hoe de config is.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Na alle aandachtspunten nu tijd voor een goed bericht. Rij al drie dagen op rij rond zonder enig probleem.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
jeroen_aap schreef:
Na alle aandachtspunten nu tijd voor een goed bericht. Rij al drie dagen op rij rond zonder enig probleem.

Die roaming pop-up wordt naar gekeken.
TC A10 gaat bij mij, op wat teveel inrij alarm na, goed.
Gister binnen de TC gekeerd (thv S106) en dat ging zelfs prima :thumb:

MarcelPulami
Nieuwkomer
 Bericht 
Arno schreef:
Ik krijg geen meldingen via BT in de beta versie, is dat een instelling die je moet maken? ß6 nog trouwens.

Same here. (ß7, iOS 9.1)
BT instellingen uiteraard gecontroleerd in de app. Ook na wijzigen (misschien werd ie pas goed geset na edit) blijft dit optreden.
Gevolg is ook dat m'n telefoongesprekken nu initieel over de telefoonspeaker starten... :(

MarcelPulami
Nieuwkomer
 Bericht 
Bij de weg: de file info op dashboard view had van mij wel optioneel mogen zijn (conform instellen vaste flitspalen ). Dat rode wegnummer in m'n ooghoek blijft toch m'n aandacht trekken.. :o

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Marcel, ik heb mijn telefoon gedraaid (landscape) en dan zie je het niet

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
MarcelPulami schreef:
Same here. (ß7, iOS 9.1)
BT instellingen uiteraard gecontroleerd in de app. Ook na wijzigen (misschien werd ie pas goed geset na edit) blijft dit optreden.
Gevolg is ook dat m'n telefoongesprekken nu initieel over de telefoonspeaker starten...

MarcelPulami schreef:
Bij de weg: de file info op dashboard view had van mij wel optioneel mogen zijn (conform instellen vaste flitspalen ). Dat rode wegnummer in m'n ooghoek blijft toch m'n aandacht trekken..

App is onderweg naar de store (f)

Deze was ook bedoeld als snelle fix voor iOS 9; 1.... issue met snelheid.

Aardig gelukt :thumb: :applaus:

Nu verder maar glorfindel had al weinig tijd dus moeten we even kijken hoe we nu verder gaan om de verdere zaken te fixen... Genoeg ideeen... maar (capaci)tijd...

Mochten er programmeurs kunnen meewerken.. (f)
Ik weet dat er al mensen dit hebben aangeboden maar nu even intern bedenken hoe we dit gaan inrichten/organiseren

Kan even duren voordat de officiële update beschikbaar is... Ik zie hem nog niet

Pagina 1 van 2 [ 56 berichten ]