» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 799.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 2  [ 77 berichten ]
Ducantoni
Master
 Bericht 
Ducantoni schreef:
Dat bedoelde ik inderdaad te zeggen, kreeg nl. de indruk dat hij op de achtergrond actief bleef.

...en dat is dus wel gebleken, al is er dan -misschien- geen dataverbruik, in ieder geval wel batterijverbruik.
In het menu: instellingen> toepassingen> achtergrondtaken kun je de toepassing echt afsluiten.

tdi-driver
Weet de weg
 Bericht 

Na het opnieuw moeten installeren heb ik nu nog alleen in de lijst alle huidige controles staan maar op dashboard geeft hij niets aan als ik voorbij een flitser rij tevens doet de kilometer teller het ook niet. Heb ik iets niet goed staan ?

Gps staat aan .
Thanks alvast

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Welk OS?

tdi-driver
Weet de weg
 Bericht 

Martijn schreef:

I phone 4s 6.1.3 hij heeft het altijd gedaan.

Toolman30
Master
 Bericht 
Al geprobeerd om hem er nogmaals af te gooien en opnieuw te installeren?

tdi-driver
Weet de weg
 Bericht 

Zou ik nogmaals kunnen proberen

tdi-driver
Weet de weg
 Bericht 

Dit probleem is verholpen met locatie toestaan.
Ander probleem doet zicht voor , via car kit probeert hij steeds mijn eigen nummer te bellen, zodra gps uit van flits nav staat dan is er niets aan de hand .

Toolman30
Master
 Bericht 
Dit probleem is ook al naar voren gekomen in het
Flitsnav 2.0 voor iPhone topic

Mocht je nog verdere specifieke vragen hebben over flitsnav voor IOS dan kun je ze daar stellen, of jezelf inlezen (f)

tdi-driver
Weet de weg
 Bericht 

Toolman30 schreef:

Dit probleem is verholpen thanks..

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
tdi-driver schreef:
Dit probleem is verholpen thanks

Bedoel je het prbleem dat hij je eigen nr belt? Dan graag info hoe het verholpen is (f)

eman
Eendagsvlieg
 Bericht 

PB.. (huh, uitnodiging van Smookey 70-341
? Zou handig zijn als trackr ook ff mailtje deed dan :kniktja: )

WimLex
Master
 Bericht 
Aangezien het bijna pasen is, en ik nog niemand over eieren heb gehoord ...

Ben ik de enige die het easteregg in FN heeft gevonden ? O:)

Bigbro
Respect
 Bericht 

hoi,

Ik ben al jarenlang gebruiker en bewonderaar van FN. De laatste paar weken valt de app echter regelmatig uit. Er wordt geen flitsinformatie meer geladen terwijl er wel veel geflitst wordt. Ik heb de app al verwijderd(2x) en opnieuw geinstalleerd op mijn iphone. Aan de telefoon lijkt het niet te liggen want Flitsmeister draait prima. Ligt het toch aan mij of zijn er meerdere gebruikers die uitval zien?

Groet,
Bigbro

djidee
Master
 Bericht 
Bigbro schreef:
Ik ben al jarenlang gebruiker en bewonderaar van FN. De laatste paar weken valt de app echter regelmatig uit. Er wordt geen flitsinformatie meer geladen terwijl er wel veel geflitst wordt. Ik heb de app al verwijderd(2x) en opnieuw geinstalleerd op mijn iphone. Aan de telefoon lijkt het niet te liggen want Flitsmeister draait prima. Ligt het toch aan mij of zijn er meerdere gebruikers die uitval zien?

T-mobile? Lees het meer, zelf ook last van. Op Wifi en tethering via mijn werktoestel (kpn/telfort) prima, onderweg op T-mobile geen updates. Zal eens wat uitzetten

Bigbro
Respect
 Bericht 

ik heb inderdaad Tmobile.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Probleem ligt niet alleen bij Tmobile, maar wel meeste, na reboot of meerdere reboots werkt het meestal weer. Probleem is bij mij nu weer bijna weg.

Bigbro
Respect
 Bericht 

Met reboot bedoel je waarschijnlijk app verwijderen en weer installeren? Dat heb ik inmiddels 2x gedaan en inderdaad dan werkt het weer even maar niet langer dan een week. Wie weet hoe dit op te lossen?

djidee
Master
 Bericht 
Ik ben met T-mobile en onze FS beheerders bezig, mijn testen vooralsnog:

Wifi werkt
T-Mobile 4G: Werkt vaak niet (soms wel)
T-Mobile 3G: Werkt (kun je forceren via datainstellingen)
T-Mobile 2G: Werkt
Telfort/KPN 4G: Werkt

Mocht je dus onderweg zijn, kijk eens wat 3G doet, en of hij dan wel werkt.

Bigbro
Respect
 Bericht 

Dank voor jullie inzet. Ga nu uitzoeken hoe ik mijn toestel op 3G kan terugzetten.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Bigbro schreef:
Met reboot bedoel je waarschijnlijk app verwijderen en weer installeren?

Bedoel met reboot opnieuw opstarten.

TommyGun
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
na reboot of meerdere reboots werkt het meestal weer. Probleem is bij mij nu weer bijna weg.

Klopt, en same here... laatste dagen weinig last van :)

Pietert
Master
 Bericht 
Bigbro schreef:
Met reboot bedoel je waarschijnlijk app verwijderen en weer installeren?

Nee. De telefoon uitzetten en weer opnieuw aanzetten. En dan uit uit. Niet het scherm uit.

Aanhanger
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Bedoel met reboot opnieuw opstarten.

Van wat, de app of de telefoon?
En als het een netwerkdingetje is, is het dan niet op te lossen door vliegtuigmodus even aan en uit te zetten, zodat je een nieuwe netwerkverbinding forceert?

TommyGun
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
De telefoon

:kniktja:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Van wat, de app of de telefoon?

Telefoon

Bigbro
Respect
 Bericht 

Heb de laatste 7 dagen geen problemen meer. Kennelijk is het opgelost.

djidee
Master
 Bericht 
Hier ook op 4g nu eigenlijk zonder problemen, nog geen terugkoppeling gehad van T-mobile, zal eens vragen :thumb:

Pagina 2 van 2 [ 77 berichten ]