» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 1 van 1  [ 21 berichten ]
Schoenzool
Master
 Bericht 
Zijn er andere manieren om flitsnav te gebruiken dan met de mobiele telefoon?
Mijn gsm wordt redelijk snel leeggeslurpt met flitsnav (zit veel op de weg)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Je hebt geen USB GSM autolader? Dat is natuurlijk niet zo handig.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Jawel maar die laadt erg traag :thumb_d:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Tsja dan moet je ook een 2x 2.4A versie hebben ipv de oude 1 Ampère meuk. Paar Euro en je bent klaar.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Tsja dan moet je ook een 2x 2.4A versie hebben ipv de oude 1 Ampère meuk. Paar Euro en je bent klaar.

Show me .... zakelijk en privé samsungs (uit 2016)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ja eehhh je wordt er mee doodgegooid;

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=2x ... b&_sacat=0

Bol.com ook maar doet de prijs maal 10 zo te zien :roflol:
Zal ook wel bij de Aktion liggen ofzo of weet ik veel waar maar kom ik nooit. Bestel alles online. Ebay + Aliexpress + Amazon + Idealo.de ik vind het allemaal supermooi.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Maarre ligt dat nu aan flitsnav of aan mijn gsm dat hij accu slurpt? Hoeft natuurlijk niet aan flitsnav te liggen, of staat het hierom bekend?

Walker
Master
 Bericht 
Ik denk dat de accu van je GSM aan het opraken is...

Schoenzool
Master
 Bericht 
Walker schreef:
Ik denk dat de accu van je GSM aan het opraken is

wat verbruik jij met flitsnav op een ritje van 100 km? Procenten accu

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Het is maar hoe je je smartphone gebruikt, als het scherm constant aan staat dan zuipt dat natuurlijk als een dolle, dat is met iedere telefoon zo. GPS ontvangst is voor veel telefoons ook niet supertof. Zijn er nog mensen die gewoon Wifi aanlaten terwijl ze onderweg zijn/buiten lopen, bluetooth.. Ja, dan gaat het allemaal hard. Veelvuldig de batterij opladen komt de levensduur van een batterij ook niet ten goede, die dingen leven ook niet oneindig. En last but not least, telefoon kan gewoon klote firmware hebben waardoor het operating system veel energie verlangt. Maar eehhh ik werk niet in een telefoonwinkel Godzijdank, would kill myself als ik dit tig keer uit zou moeten leggen :lol:

Aanhanger
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
wat verbruik jij met flitsnav op een ritje van 100 km?

Hangt er vanaf hoe snel ik rij.

Maar alles waarbij gps voor langere tijd aanstaat moet je eigenlijk je toestel bij aan de lader hangen.

RRL
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Zijn er nog mensen die gewoon Wifi aanlaten terwijl ze onderweg zijn/buiten lopen, bluetooth.. Ja, dan gaat het allemaal hard.

Zet jij ze elke keer uit en aan dan? Gedoe. Alleen wanneer ik echt nog even de batterij moet sparen gaat dat uit, knikker ik ook 4G er uit.

Schoenzool schreef:
Show me .... zakelijk en privé samsungs (uit 2016)

Ik heb bij Mediamarkt een 12v > USB blokje gekocht. Zit een 2.4A en 1A aansluiting op. Privé Galaxy S4 gaat op de 2.4, daar draaien Sygic, FM en Spotify/TuneIn tegelijk op en is het scherm permanent aan. Zakelijke iPhone 6S zit op de 1A, die knikker ik altijd in een vakje en heb ik tijdens het rijden hooguit nodig om mee te bellen. Beiden laden prima op.

Hiervoor gebruikte ik voor de Samsung een 1A oplader, dat ding hield met de helderheid laag de batterij op een gelijke spanning, met het scherm op volle helderheid liep hij alsnog leeg.

WimLex
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Zet jij ze elke keer uit en aan dan?

Ja, WiFi, BT en GPS gaan uit wanneer niet nodig, 3 knopjes op het scherm en ze staan aan of uit, niks geen gedoe aan.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
RRL schreef:
Zet jij ze elke keer uit en aan dan?

Vaak wel, dat is het groene gevoel wat ik nou eenmaal heb, het geeft zoveel terug aan de samenleving. Gewoon mooi.

Morbid Angel
Master
 Bericht 
AmoLED scherm bespaart ook, aangezien FN veel zwart weergeeft (bij AmoLED staan zwarte pixels gewoon uit). Nadeel is weer het inbranden...

Signum
Master
 Bericht 
Afbeelding

Ik heb zelf een grotere batterij voor mijn telefoon gekocht. Met deze batterij doe ik met gemak 2 dagen wanneer ik echt heel veel apps draai e.d. op een dag. Ik kan Flitsnav aan laten staan zonder een lader nodig te hebben in de auto. Het maakt de telefoon wat dikker, maar fabrikanten maken er een potje van met steeds sterkere telefoons en kleine batterijen. Met de originele batterij kon die na een halve dag alweer aan de lader.

Vroeg op
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ja eehhh je wordt er mee doodgegooid;

Klopt maar de meeste zijn echt ruk.
Ik heb een "dure" USB- adapter van helaas maar 2x 1A. Daar heb ik alleen de S7 Edge aan hangen met Tomtom, FN, en mediaplayer aan en dat gaat goed.
Ik heb wel eens wat goedkopere USB adapters gekocht maar die storen enorm op de radio(ontvangst)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Mwah.. daarom hou ik wel van Amazon.de .. shitload user reviews.. Zoiets;
https://www.amazon.de/RAVPower-Ladeger% ... a+auto+usb

343 positief, 7 negatief.. zegt mij genoeg. Kijk eehh je moet wel een beetje slim zijn als consument tegenwoordig anders kom je nergens.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Vraagje:
Dit lijkt op mijn interieur: https://www.topgear.nl/thumbs/hd/image/ ... 4-9171.jpg
De sigarettenaansteker zit op een vrij vreemde plek, beter gezegd het is nogal krap.
Diverse auto-opladers passen niet, zoals deze modellen: https://image.allekabels.nl/image/13405 ... -meter.jpg of https://image.allekabels.nl/image/10623 ... asting.jpg

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Heb ooit zoiets besteld, deze was ook meteen geschikt voor USB-C (en het hogere laadvermogen wat daar bij hoort) en gebruik ik met een Nexus 6P:
https://www.amazon.de/Ladeger%C3%A4t-Vi ... 000&sr=8-9

Lekker kort, ook.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Vaak wel, dat is het groene gevoel wat ik nou eenmaal heb, het geeft zoveel terug aan de samenleving. Gewoon mooi.

GL zou trots op je zijn :lol:

Pagina 1 van 1 [ 21 berichten ]