» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 970.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 32 berichten ]
relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
Hallo FS leden,

Zoals jullie zien is er net op FS een tutorial geplaats hoe je flitsnav kan laten werken op de nieuwste BlackBerry 10 toestellen.

Deze tutorial is door mij gemaakt, in samen werken met moderators en de android app ontwikkelaars van FS.

Indien er leden zijn die vragen hebben, of problemen onder vinden met het op hun BlackBerry zetten of andere dingen rond om BlackBerry toestellen!

Plaats gerust hier jullie vragen, opmerkingen. Ik zal jullie zo goed mogelijk helpen, daar ik heb gewerkt voor BlackBerry Repair en nu veel doe met BlackBerry promo dingen kan ik voor de meeste problemen wel helpen.

Groeten Danny BlackBerry

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Goed bezig!

TinioViano
Pro
 Bericht 
Super! Had al eerder de vraag gesteld, hopelijk werkt het :D

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
TinioViano schreef:

Ik heb er al paar keer mee gereden en het werkt, zal mij niks verbazen als het ook nog op mijn BlackBerry PlayBook werkt. Dat ga ik morgen eens testen.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Wat moet je doen om het op een torch werkbaar te krijgen

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
@ Martijn een nieuwe BB10 kopen, de Q5 is vergelijk baar met je tourch. Kost los zonder contract bij mediamarkt rond de 500euro. Maar op marktplaats staan er al genoeg Q10 en Q5 te koop 2de hands.

p.s. ik krijg geen email als iemand op deze topic antwoord geeft??

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
frankram
Master
 Bericht 
relbelg schreef:
p.s. ik krijg geen email als iemand op deze topic antwoord geeft??

Even je op het topic abonneren. Linkje bovenaan links, onder pagina 1 van 1.

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
Ok gevonden, dacht dat in phpBB dit automatisch gebeurde ....

djidee
Master
 Bericht 
Mooi werk :thumb:

TTT242
Die hard
 Bericht 
Mooi :thumb: , ik heb op fs.be ook maar een topic aangemaakt. Ik heb voorlopig naar hier verwezen voor vragen maar je mag voor mij ook op fs.be verder gaan voor belgische gebruikers zoals de andere os;
http://www.flitsservice.be/phpBB/flitsn ... t6273.html

Sander
FS medewerker
 Bericht 
:thumb: :thumb:

dwali
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
Goed bezig! (f)

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik heb vandaag ook FlitsNav op de BlackBerry Z10 van mijn vriendin gezet en die heeft een mooie indeling mooier dan ik soms zie op Android toestellen:
Afbeelding

BB
Master
 Bericht 

Ik krijg de volgende foutmelding:
Install nl.flitsservice.flitsnav_v1.0.140.0.bar: failure -9

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
Welke OS heeft je BB10?? Wat sinds kort ook werkt is om de app Droid Store (te vinden op CrackBerry.com) op je BlackBerry te zetten, die download rechtstreeks android apps downloaden, soms ligt hun site plat maar het werkt wel, probeer dat eens!!

BB
Master
 Bericht 

Ik heb die Droid Store wel succesvol geïnstalleerd middels die Chrome plugin.
Ik kan APK's wel downloaden, maar niet installeren. Ik kan op "Install" blijven drukken tot ik een ons weeg, maar er gebeurd niets. Dit is bij iedere app uit de Droid Store.

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik zie al os 10.2.0 kijk of je kan upgrade naar os 10.2.1

BB
Master
 Bericht 

Ik heb de recentste software versie aldus het toestel.

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
Probeer eens in chrome the hele FlitsNav verwijderen en herstart BlackBerry dan kijken of Droid store weer werkt! Of opnieuw sideloaden! Heb je toevallig onlangs andere android apps ge sideload?

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Relbelg, heb je toevallig nieuws over vendor status? Zag wat mails voorbij komen van "status change"

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
Is goed nieuws dan gaan ze er naar kijken moet goed komen, anders sturen ze je vragen als ze dingen niet snappen. BlackBerry is wat handiger dan itunes store

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Nog nieuws? ;-)

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
Gister aan Arno mail gestuurd, de CEO van BlackBerry heeft op CES Las Vegas bekent gemaakt dat Android App Developers binnenkort rechtstreeks hun apps op BlackBerryWorld kunnen zetten.

Als die mogelijkheid er is krijg ik van hun een tutorial van hoe jullie het op BlackBerry World kan zetten.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
top ;-)

Superkoe
Master
 Bericht 
Ik loop er tegen dat Flitsnav na de eerste keer gebruik de gps niet meer kan vinden (BB Z10). Als ik mijn hele telefoon weer herstart, gaat het weer 1x goed. Ik vermoed dat er ergens een waarde niet op nul wordt gezet. Iemand een fix? Ik vind het namelijk het beste progje op dit gebied. Snelheid groot weergegeven, trajectcontroles weergegeven.

RyFeR
Eendagsvlieg
 Bericht 

Hier loop ik ook tegenaan... Eerste keer opstarten gaat goed, vervolgens kan FlitsNav de GPS niet meer vinden.

Ik draai OS 10.2.1.2102 (BB Z10) en de laatste versie FlitsNav 1.0.0.140

Heeft iemand hier een oplossing voor? Is het een instelling op de BB / binnen FlitsNav?

Happy Go Lucky
Die hard
 Bericht 

Ik ben momenteel serieus aan het overwegen om een BlackBerry 10 te kopen, maar vraag mij af of de boven geciteerde methode uit 2013 nog steeds werkt?

Is FlitsNav nu in BlackBerry World beschikbaar?

Walker
Master
 Bericht 
Wie koopt er anno 2016 nog een Blackberry?

Happy Go Lucky
Die hard
 Bericht 

Van mijn werk kreeg ik een BlackBerry 10 en ben er heel tevreden mee!

Voor mij is de veiligheid van het besturingssysteem bij verre de belangrijkste beslisfactor en hier scoort BlackBerry enorm goed. Voorts lijkt mij de BlackBerry 10 goed verwerkt en is de screen zeer responsief, perfect om e-mails te schrijven.

Naja, voor mij is een smartphone absoluut geen statussymbool en zolang ik kan mailen en FlitsNav zonder problemen draait ben ik tevreden..

Rover
Master
 Bericht 
Blackberry Q10 was mijn laatste Blackberry, wat een geweldig toestel was dat. Zit er nog steeds aan te denken om die te repareren.

Superkoe
Master
 Bericht 
Ik doe het nu met een iPhone. Maar ik mis mijn Z10 nog steeds.

Pagina 1 van 1 [ 32 berichten ]