» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Postingstijd interval gedetecteerd van 437.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 9 van 9  [ 423 berichten ]
bx gek
Master
 Bericht 
Die zat er bij mij al op 8)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
hoe gaat het met testen van lattitude?

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ik vond het een beetje zinloos.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
ehhh bedoel je, lattitude werkt niet? of GPS tracking is nutteloos.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Mjah, het enige wat het doet is je locatie bekend maken aan je "vrienden".
Ik mis toch trackr functionaliteiten (logs vooral).

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Locatie delen met vrienden is toch de functionaliteit die we hier zoeken? Vind dit persoonlijk wat tegenvallen met lattitude. Tracking doe ik nu via Trackermap (in ontwikkeling)

Sander
FS medewerker
 Bericht 
DidbeZ
Master
 Bericht 
Bah....

ZeroNRG
Weet de weg
 Bericht 
Sandeman schreef:
Maandag 4 april 2011 is veel te jong op 35 jarige leeftijd Marco Kraaijeveld overleden, geestelijk vader van @trackr #RIP #ongelijkestrijd

Marco heeft anderhalf jaar gevochten en gezocht naar mogelijke behandelmethodes. Maar uiteindelijk waren alle mogelijkheden gewoon op, dit gaf hij vorige week donderdag aan toen ik op bezoek was.

Zijn boodschap voor iedereen, geniet van alle momenten in het leven en laat je niet afremmen in wat je wil doen.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Zoow! Pittig. :/

djidee
Master
 Bericht 
Ja... Bah :cry:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Is dit misschien iets als vervanger van Trackr?

https://market.android.com/details?id=c ... atify.lite

Citaat:
Lookup - Share - Update your location at all time, the way you want.
Latify Lite For Google Latitude is a free ad-supported version of Latify for Google Latitude. For more information on the Premium version, check https://market.android.com/details?id=com.ecs.latify

The free edition is ad supported and comes *without* the following features:

* Homescreen Widgets
* Fine grained polling interval controls
* Locale / Tasker integration.
* Fusion Tables integration.
* Automatic offline records sync

Latify is a feature-rich Google Latitude client for Android, supporting offline sync, background GPS updates, user location sharing, history visualisation and tracking on a map and much much more.

Be in charge of how you use Latitude. Control you battery usage and avoid draining your battery with pointless and inaccurate updates. Decide for yourself when to use GPS / WiFi and when/how it should syncup with Google Latitude.

Runs quietly in the background. Syncs your location changes either in realtime or delayed. Republish your current location at a user defined interval when stationary. Make sure your friends (and Google Latitude) always have an up to date view on your location.

Latify can also sync your location changes in realtime with a Google Fusion table, allowing you to share your location with other (even non-Latitude) friends.

You can disable the realtime updates to Latitude when roaming abroad, or when running on a low volume 3G or GPRS data connection. Latify can automatically sync your location updates when a WIFI connection is available, avoiding unnecessary costs. Upon arriving home, or at the hotel, use your free WIFI connection to upload all your location data to Google Latitude.

Allow Google Latitude to get a more accurate view on your current and past location changes, resulting in a more accurate analysis of your time spent (at home, at work, places visited.....).

Latify features:

* Record,synchronize or publish your user location changes in real-time to Google Latitude.
* No need to keep Latify running in order to record location changes.
* Easy-to-use profiles (driving, at home, travelling) help you determining the best location polling and location update strategy.
* Record location changes using either GPS or WiFi/3G
* Visualize & replay your Google Latitude location history on a map. Never forget where you were on a particular day.
* Insert / remove past locations to/from your Google Latitude History
* Share your location via email, SMS, Twitter, Facebook.
* Share either city level or street level details when sharing with Twitter, Facebook, Google Buzz, SMS or e-mail.
* Optionally fall-back to Cell Tower / WiFi lookups when GPS is disabled.
* Option to force Latify to use WiFi/3G based lookups only.
* Remove incorrect / redundant location history entries.
* Re-publish your last known location at user-defined intervals when no GPS signal is available
* Store your location updates on your phone without sending them to Google Latitude in realtime when no internet connection is avaiable.
* Push your location updates in one shot to Latitude (ex: when a WIFI connection is available)
* Use GPS in your car, WIFI at home or at work.
* Save/Share your Google Latitude location history to a KML/GPX file.
* Share your Google Latitude location history with others (email with KML attachment,KML file in dropbox,...)
* Option to auto-restart Latify polling / sync services on phone reboot
* Quick Location History navigation / playback via progress bar

bx gek
Master
 Bericht 
geIinstalleerd 8)

Freddy
Master
 Bericht 
oud nieuws en wellicht weet men het al, maar misschien wil iemand Trackr kopen? O:)
http://twitter.com/#!/trackr/status/126644017432764416

djidee
Master
 Bericht 
Freddy schreef:
oud nieuws en wellicht weet men het al, maar misschien wil iemand Trackr kopen?

Die chef antwoord niet op zijn mail, telefoontjes en voicemail... Dus ik weet geen prijs/termijn etc etc... Beetje jammer...

Jammer dat ik nog altijd geen goed alternatief gevonden heb op android :(

bx gek
Master
 Bericht 
En Lattitude dan?

djidee
Master
 Bericht 
Bied niet de functionaliteit die ik handig vond (lees: Ritten die ik gemaakt heb, eenvoudig terug kijken, met 1 druk op de knop uploaden) en daarnaast een realtime track van waar ik ben...

Glympse komt meer in de buurt, maar die biedt weer geen/nauwelijks historie... Nee, trackr beviel me prima wat dat betrefd

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Hmmmmmmmmm...... Dit begint erop te lijken..?

https://play.google.com/store/apps/deta ... gpstracker

djidee
Master
 Bericht 
Hmm, eens proberen... Mis wel bepaalde functionaliteit, maar ziet er ansich wel goed uit volgens mij...

Laatst nog weer een winmobile emulator (ergens van xda geplukt) geprobeerd. Trackr werkte perfect, alleen de authenticatie met de servert komt er dan niet meer door :(

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Volgens mij wordt er bij trackr helemaal niets meer onderhouden, zou best kunnen dat de boel gewoon plat ligt...

A4
Master
 Bericht 
Ik gebruik zelf My Tracks (app van google zelf) te vinden in de Play store. Werkt goed en eenvoudig. Geeft ook een handige tabel na de rit van gemiddelde snelheid, max snelheid, hoogte verschillen, duur vd rit enz enz. Ook is je rit later in Google maps te importeren of via webbased anayse websites.

Weet niet of dit een beetje is wat jullie bedoelen?

djidee
Master
 Bericht 
Trackr zelf werkt nog prima :) Laatst nog geprobeerd..

My Tracks werkt ansich wel, maar die realtime functionaliteit (incl spam functie naar twitter) van trackr kon ik en mijn omgeving erg waarderen...

Zelfs met de gedachte gespeeld om dat oudetoestel gewoon in de auto in te bouwen... Androidtoestel heeft een wifipoint mogelijkheid, daar hang ik die dan weer op en hopsakee... Maar het ontbreekt me vooral om de tijd daarvoor...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Major schop :wink:

Latitude is het niet geworden begrijp ik.
Kreeg vandaag uitnodiging voor life 360. Zit niet echt te wachten op het zoveelste systeem om locatie met dezelfde mensen te delen.

Geen ervaring met deze dienst maar schijnt "familie oriented" te zijn. Dat betekent onderling berichten en algemene alerts. Wellicht iets om in besloten kring voor FS te testen (f)

Pagina 9 van 9 [ 423 berichten ]