» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 9  [ 423 berichten ]
Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Gezocht, mensen die GPS gebruiken en de mogelijkheid hebben om de applicatie trackr onderweg te gebruiken.
Mensen die deze mogelijkheid niet hebben lezen onderaan hoe ze toch een bijdrage kunnen leveren.

Trackr is een eenvoudige applicatie die je kunt vinden op http://www.trackr.nl
Na het aanmaken van een username kun je Vrienden toevoegen. Vrienden kunnen elkaars gps-lokatie en route zien. Er is een gebruiker 'flitsservice' aangemaakt. Wanneer je die toevoegt als Vriend geef je de verwerkers van Flitsservice.nl de gelegenheid om je zien waar jij je bevindt. Dit is een 1 op 1 relatie die jezelf ook weer kunt verbreken.

Er worden bij Flitsservice.nl controles gemeld die niet of moeilijk tot een heldere melding verwerkt kunnen worden. Wanneer de verwerker echter kan kijken of er iemand in de buurt is om te checken dan wordt het interesant.
Na het toevoegen van flitsservice als Vriend kun je mij een bericht zenden met daarin je username bij trackr en je mogelijkheden waarop we contact met je kunnen krijgen. Dat kan zijn je 06, geef dan aan of je daarop gebeld kunt worden of alleen een sms kunt ontvangen. Sommige gebruikers hebben msn onderweg bij de hand of lezen mee in de quick-chat. Als laatste mogelijkheid is er ook nog een email-adres, alleen weinig gebruikers lezen deze onderweg dus die mogelijkheid zal niet veel gebruikt worden. Deze gegevens kunnen alleen door de medewerkers van Flitsservice.nl geraadpleegd worden.

Je lokatie/route zal NIET bekend gemaakt worden. De verwerker logt in wanneer er een onduidelijke melding binnenkomt en hoopt dat een aangemelde Vriend in de buurt aan te treffen. Je bent ook niet verplicht gehoor te geven aan een verzoek om iets te checken of om iets om te rijden, bedenk wel dat contact via 06 de verwerker wel beltegoed kost. Verder zijn we allemaal vrijwilligers die op dat moment wel of geen tijd hebben.

Wanneer je Trackr niet aan hebt gezet of flitsservice als Vriend hebt verwijderd is het voor de verwerkers niet (meer) mogelijk je lokatie en/of route te zien.
---------------------------------------------------------------------------
Wanneer je geen GPS hebt maar wel af en toe wat kunt/wilt checken stuur dan een bericht naar mij met daarin de lokatie waar jij je meestal bevindt en de contact mogelijkheden, we zetten je dan erbij op de lijst. Routes die je (regelmatig) rijdt hebben geen zin omdat we geen zicht hebben heb de actuele situatie. Je zult dan ook minder snel wat van ons vernemen dan de gebruikers van Trackr.
---------------------------------------------------------------------------

Het kan zijn dat in jou omgeving nauwelijks onbekende meldingen worden gemeld, je zult dan ook nauwelijks last van ons hebben. Bedenk wel dat door het steeds geniepiger verwerken van radarapparatuur in auto's, kliko's, electriciteitskastjes en het verstoppen van achter prullebakken, hectometerbordjes, geparkeerde auto's, bouwcontainers en nog veel meer, het melden van gespotte controles veel mensen geld bespaart.

Wist je trouwens dat je van Flitsservice.nl een sms kunt ontvangen voor slechts 15cent/melding? Je geeft zelf aan op welke weg of in welke provincie je gewaarschuwd wilt worden, tussen welke kilometerpalen, op welke dagen en op welke tijden en je kunt dit zelfs dagelijks aanpassen!. Kijk hiervoor bij Mobiele diensten, bovenaan in je scherm maar ga nu eerst naar Trackr.

burpman
Master
 Bericht 
Je hebt PB :thumb:

Freekie
Master
 Bericht 
Staat niet heelvaak aan, iig niet doordeweek, maar ik wil wel meehelpen O:) .

MRE
FS Weldoener!
 Bericht 
Check... Iemand heeft een PB O:)

djidee
Master
 Bericht 
von mir auch :) Goed iniatief :thumb:

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Freekie schreef:
maar ik wil wel meehelpen

Da's mooi, alle beetjes helpen, wel even

flitsservice

als Vriend toevoegen, ik heb er niet zo veel en ik vind dat ook niet erg :wink:

Uit mijn eigen lijstje zal ik een paar verwijderen zodra ze via het andere account zichtbaar zijn, is dus niet persoonlijk hoor maar ik verwerk niet 24/7, daarom heb ik een algemener account aangemaakt

Freekie
Master
 Bericht 
Smookey schreef:
flitsservice

Done :lol:.

TomTom74
Master
 Bericht 
Je hebt PB :thumb:

Ogre
Master
 Bericht 
PB.. (huh, uitnodiging van Smookey ? Zou handig zijn als trackr ook ff mailtje deed dan :kniktja: )

flitsgevaar
Die hard
 Bericht 

Ben geen expert, maar is het niet mogelijk via trackr om via een knop ofzo, je gps coordininaten te sturen naar een mailadres naar keuze?

Zou mooi zijn ook voor TT, een soort applicatie(net zoals noodknop wat sommige systemen hebben) en dat dan de locatie wordt doorgemaild.

Als het topicvervuiling is mag het weg, just my 2 cents:)

Rover
Master
 Bericht 
ik denk dat je niet veel aan mij hebt.... of je moet geintresseerd zijn in de Zweedse controles 8)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Rover schreef:
ik denk dat je niet veel aan mij hebt.... of je moet geintresseerd zijn in de Zweedse controles 8)

Ja hoor die mag je hier ook melden. :lol:

boersma
Master
 Bericht 
Ik heb al een gps voor de tomtom, 1 voor de camera en dan zou er nog 1 bij moeten voor de pda met Trackr.... ;-)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
boersma schreef:
Ik heb al een gps voor de tomtom, 1 voor de camera en dan zou er nog 1 bij moeten voor de pda met Trackr.... ;-)

Heb je een gewone tomtom of zit tomtom op je telefoon, want trackr werk ook gewoon op een telefoon.

boersma
Master
 Bericht 
Nee de eerste TomTom: classic.
Ik zou het wel leuk vinden en handig maar nog een externe gps muis erbij wordt wat veel.

ikinks
Master
 Bericht 
Als ik beweeg dan ben ik redelijk onderweg zeggggggg maaaaarrrrrrrrr. :thumb:

Rover
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Rover schreef:

Ja hoor die mag je hier ook melden.

Tot nu toe alleen een paar vaste flitspalen gezien, maar ik zal ze wel ff doorgeven op het forum mocht ik ze tegenkomen :lol:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Rover schreef:
Tot nu toe alleen een paar vaste flitspalen gezien, maar ik zal ze wel ff doorgeven op het forum mocht ik ze tegenkomen :lol:

Die meldingen doen het ook leuk in de meldingenlijst hoor :thumb:

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Ik heb geen vrienden, dusssss.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
boersma schreef:
maar nog een externe gps muis erbij wordt wat veel.

Duh, daar is GPSGate gewoon voor.

Remo
Master
 Bericht 
Voor de personen met een iPheun; je kunt Instamapper GPS Tracker gebruiken, die slaat je tracks ook op op de server van hun, de route en huidige locatie kun je eenvoudig embedden in je eigen site of via een private url op hun site bekijken

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Ogre schreef:
huh, uitnodiging van Smookey ?

die kwam nog uit het vorige topic, ik probeer nu zoveel mensen aan 'flitsservice' te knopen, de andere verwerkers kunnen daar dan ook bij, de tijd dat ik 24/7 achter de PC zat is voorbij :wink:

Freddy
Master
 Bericht 
Mijn GPS is dood geloof ik :cry:
En de externe gps krijg ik ook niet goed werken, dus voorlopig even offline ben ik bang

Jason Bourne
Master
 Bericht 
Regio Utrecht........... PB :thumb:

Boland
Master
 Bericht 
Vanuut Grunn, PB.

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Freddy schreef:
Mijn GPS is dood geloof ik
En de externe gps krijg ik ook niet goed werken, dus voorlopig even offline ben ik bang

Nee hoor, ik zag je prima rijden rond de N209 :thumb:

Het gaat prima met de aanmeldingen, er kunnen er nog veel meer bij! :honger:

Freddy
Master
 Bericht 
heen en weer rijden he :)
Gister mn foon een harde reset&rom update gegeven, nu draait ie weer :koffie:

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
daarom zag ik ook vanmorgen dat je best wel ff die n11 bij 13.1 kon spotten :roflol:

maar ik zal een repo-tekst gaan maken nu van die plek, dan kunnen de foto's online

Freddy
Master
 Bericht 
ik zal m morgenochtend gaan spotten goed? (f)
Staan die tekstkar en politiebus er elke dag bij?

RAH
Master
 Bericht 
Ik heb geen GPS ding, dus aan mij heb je niet zoveel. Maar, als er onduidelijkheid over een melding bestaat, hebben jullie dan niet de mogelijkheid om te zien vanaf welk nummer de melding gedaan werd zodat je gewoon kan terugbellen? Persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als ik een paar minuten later wordt terug gebeld omdat de verwerker nog een vraagje heeft.

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
had ik al gezegd dat ik er ook al bij wil ?? :[

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
RAH schreef:
Ik heb geen GPS ding, dus aan mij heb je niet zoveel. Maar, als er onduidelijkheid over een melding bestaat, hebben jullie dan niet de mogelijkheid om te zien vanaf welk nummer de melding gedaan werd zodat je gewoon kan terugbellen? Persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als ik een paar minuten later wordt terug gebeld omdat de verwerker nog een vraagje heeft.

niet alle nummers worden doorgezonden..
ook zit er soms een wat langere tijd tussen melden en verwerken waardoor je al veel verder weg bent van de plek des onheils

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Bij mij draait het als een tierelier.

Naast Trackr! draait tegelijkertijd Flitsnav. :thumb: :thumb:

djidee
Master
 Bericht 
En toen gaf trackr vanochtend een error met verzenden, terwijl mn verbinding goed was, site ligt ook plat, benieuwd wanneer hij weer up is

TomTom74
Master
 Bericht 
site is weer up

Raytje
FS-WK voetbalkenner'14
 Bericht 
Ik wil me eigenlijk ook wel aanmelden. Zit de laatste tijd weinig op de weg maar hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Gewoon doen RayNHN.

djidee schreef:
En toen gaf trackr vanochtend een error met verzenden, terwijl mn verbinding goed was, site ligt ook plat, benieuwd wanneer hij weer up is

Euh, die piloten vlogen toch niet mbv Trackr hoop ik? Toen ik zoekende was naar de lokatie van het vliegtuig rond 11 uur liep de site nog niet helemaal soepel.

EotS
Master
 Bericht 
Ik krijg de volgende melding als ik naar Trackr wil gaan:

"Gone The requested resource / is no longer available on this server and there is no forwarding address. Please remove all references to this resource."

Wat is er aan de hand .. ??

TomTom74
Master
 Bericht 
Bij mij werkt Trackr nog gewoon....

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Via de PC kan ik gewoon alle (offline) vriendjes en vriendinnetjes zien hoor

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
die melding krijg ik nu ook :huh:

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
waar krijgen jullie die error? wat doe je of probeer je te bereiken?

op het forum van trackr zie ik verder geen meldingen en dat is toch eigenlijk de plek waar deze vraag thuis hoort :wink:

Raytje
FS-WK voetbalkenner'14
 Bericht 
@Smookey,

Zal me straks aanmelden etc.
Zit nu op m'n werk, kan daar niet downloaden.

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Aanmelden bij trackr is gewoon online.
Downloaden kan ook met je toestel :wink: www.m.trackr.nl

We zien je straks wel rijden :thumb:

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
www.trackr.nl/about werkt weer wel ;)

Ogre
Master
 Bericht 
Lol, ik kijk net ook ff, uit m'n trackr-data van vandaag
7:04:44 : 0 kmh
7:04:52 : 147 kmh
Ofwel 0-147 kmh in 8 seconden.
Heb die acceleratie even gemist vanmorgen geloof ik. Mja, ook nog geen :koffie: gehad enzo : :lol:

Maar geen storingen in trackr in ieder geval...

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Die GPS-berekeningen gaan idd af en toe de mist in, verder heb ik nix dan lof voor het proggie en de site.

Raytje
FS-WK voetbalkenner'14
 Bericht 
staat op de htc :thumb:
Mijn username is net als hier.

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
mooi, je moet 'flitsservice' nog ff als vriend toevoegen op de site van trackr

en dan een PB aan mij met de contactmogelijkheden :wink:

Pagina 1 van 9 [ 423 berichten ]