» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Postingstijd interval gedetecteerd van 330.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 38 berichten ]
Gerald
Die hard
 Bericht 
Met het oog op de naderende vakantie ben ik benieuwd of er iphone app's zijn met vaste flitspalen in zowel NL als de andere bekende vakantie landen.

Welke gebruiken jullie en hoe goed (of slecht) werken ze?

Zelf moet ik komend weekend naar Lyon, en dat schijnt qua vaste palen ellende te zijn... dus hulp komt goed van pas!

Digital
Die hard
 Bericht 
Ik gebruik Wikango voor de iPhone.
Werkt goed, maar is afhankelijk van het aantal gebruikers.
Je kunt tijdens het rijden doorgeven waar ze staan te flitsen en in welke richting.
Weet niet of ie ook buiten NL werkt.

Jeroen123
Respect
 Bericht 
Ik heb Flitsmeister maar die geeft dacht ik geen vaste palen weer.. Althans nog nooit gemerkt als ik er langs reed.. :roll:

Gerald
Die hard
 Bericht 
Niemand??

Mr Tube
Weet de weg
 Bericht 

Heb Cams Ahoy er opstaan echter nog niet in het buitenland kunnen testen.

ikkeke
Master
 Bericht 
Gewoon een POI met flitspaal-locatie's in je navi zetten?
Dan heb je ook geen internet onderweg nodig...

Mr Tube
Weet de weg
 Bericht 

Cams Ahoy werkt niet via internet maar via gps!

umpire
FS medewerker
 Bericht 
Als je IPhone ge-jailbraked is, zou je er Blitzer.de op kunnen zetten. Die maken gebruik van de Europese database van Radarfalle.de

Of je moet even wachten tot CamSam uitkomt

pr0mo
Master
 Bericht 
@Jeroen123
Flitsmeister doet alleen mobile controles.

@Umpire
Ik zie dat Blitzer.de ook via de GPS gaat. Waar heb je de app vandaan?

Joost J.
Master
 Bericht 
pr0mo schreef:
Ik zie dat Blitzer.de ook via de GPS gaat. Waar heb je de app vandaan?

Uit de Duitse Appstore.

crazydriver
Pro
 Bericht 

hij is nou ook in de nederlandse app store beschikbaar.
gaat ze beiden vannacht even testen.

Existenz
Die hard
 Bericht 
Zie mijn "testje" van vandaag (wel op een Android, HTC Desire Z, maar zou weinig moeten uitmaken).
http://www.flitsservice.nl/phpBB/detectoren-gps-en-laser-app/radar-poi-s-in-duitsland-nu-weer-toegestaan-of-niet-t68586.html

Existenz
(constateerde geen Appic fail)

umpire
FS medewerker
 Bericht 
crazydriver schreef:
hij is nou ook in de nederlandse app store beschikbaar.

Dat zou pas met CamCam gebeuren. Goeie aktie in ieder geval :thumb:

Raymond
Master
 Bericht 
het mooiste zou zijn als iemand een Layar zou maken. 8)

jpa
Nieuwkomer
 Bericht 
TrackerTag voor de iPhone heeft alle vaste en mobiele controles, vanuit de FoxyTag database die continu wordt bijgewerkt door alle gebruikers. Werkt erg goed.

crazydriver
Pro
 Bericht 

ff schopje:

flitsdog (iphone app) komt het einde van het jaar ook met de vaste palen in hun app!!
tot nu toe een goeie app erg overzichtelijk

M_L
Respect
 Bericht 
Paar weken geleden blitzer.de geïnstalleerd.
Wat ritjes gemaakt in België/Frankrijk...

Ik kan jullie aanraden om deze app te gebruiken...op 1 flitser na in Frankrijk(afgelegen plek) had ie me voor alles gewaarschuwd.. top app.
De andere apps voor vaste flitspalen hebben niet zo een uitgebreide database als die van scdb.info :thumb:

shootme
Master
 Bericht 
Ik gebruik de mobiele pagina van FS en de app flitsers.mobi. maar geen idee hoe het zit voor buitenlandse meldingen

M_L
Respect
 Bericht 
Nog iemand andere aanbevelingen? Zomervakantie staat voor de deur :woop:

djidee
Master
 Bericht 
Die van blitzer is erg volledig inderdaad...

En anders van scdb.info de palen poi downloaden en in 1 van de vele appjes gooien (of gewoon in je tomtom/incar navi (indien die dat ondersteund))

M_L
Respect
 Bericht 
Helaas zijn die betaald...

Masterdam
Master
 Bericht 
Weet iemand hoe ik die Blitzer app kan installeren?

djidee
Master
 Bericht 
De gratis versie bevat volgens mij al gewoon de vaste palen:

http://portal.blitzer.de/vergleich-ios/

Andere OS'en via het overzicht:
http://www.blitzer.de/pages/software

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Volgens mij issie ook actief onder de naam camsam

Masterdam
Master
 Bericht 
Ik zie daar niet hoe ik m moet installeren.

Ik zal mijn vraag wat specificeren: ik probeer m via de appstore te installeren, maar dan vind ie dat ik een Duitser moet zijn. Dan doe ik alsof ik een Duitser ben, vindt ie dat ik met mijn Nederlandse account moet betalen. Ook al is dat nul Euro, je moet ingelogd zijn en bladibla. Beetje van het kastje naar de muur zeggggggg maaaaarrrrrrrrr...

djidee
Master
 Bericht 
Hmm, verrotte apple, android versie pluk ze zo uit de playstore... Geen idee, wellicht daar op het forum ff zoeken?

Masterdam
Master
 Bericht 
Mja, mijn Duits is net zo goed als mijn Swahili.

Playstore was ook geneuzel overigens alhoewel het me daar wel gelukt is. Inderdaad rete-irritant, dat Apple. Daarom is dat maar een bijfoon zeggggggg maaaaarrrrrrrrr.

Joost J.
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Ik zie daar niet hoe ik m moet installeren.

Volgens mij is Blitzer alleen in de Duitse Appstore te koop/downloaden, dan moet je ook een Duitse Apple ID hebben/maken. Je kunt niet met een Nederlandse account naar de Duitse store gaan.

Zie http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/it ... cadeaubon/

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Joost J. schreef:
Volgens mij is Blitzer alleen in de Duitse Appstore te koop/downloaden

He da's nieuw, ik hed um gewoon kunnen downloaded en hij staat ook nog in mijn iTunes lijst. Dat maken van een Duitse account gaat wel werken, maar maak dan een account zonder creditcard.
Ik heb wat jaartjes terug een USA account aangemaakt voor een gratis App met CC. Hing gelijk de ING aan de telefoon met melding van verdachte transactie O:)

S60
Master
 Bericht 
Er is ook een Blitzer Webapp, zie http://portal.blitzer.de/category/software/webapp/
Nadeel is het Dataverbruik in het buitenland. Je zou'm vlak voor de grens nog eens kunnen 'opladen'... Overigens staat CamSam gewoon op mijn iPhone, weet niet hoe die erop is gekomen... O:)

Overigens is ook de Kaart interessant als je weet hoe je gaat rijden...
http://www.blitzer.de/karte

Fred :colaatje:

Masterdam
Master
 Bericht 
Ik denk dat ik gewoon Waze daar ga gebruiken. Die is ook voldoende up to date is mijn ervaring (in Nederland).

Thanks iedereen!

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
djidee schreef:
Hmm, verrotte apple

Blitzer.de was gewoon te downloaden via nl appstore. Net als CamSam.
Vermoed dat de App net zoiets heeft meegemaakt als de nieuwe versie van Flitsnav. Commentaar Apple: "your App is illegal in some of the countries where it can be downloaded"

Gok dat blitzer.de daarom nu alleen via duitse store verkrijgbaar is en Flitsnav straks alleen via BE en NL store :roll:

Heb de blitzer app een keer in 0049 getest en vond de interface erg mooi. Waze ken ik niet.

Vroeg op
Master
 Bericht 
Voor vaste palen in het buitenland kan je ook Trapster downloaden in de pleestore.
Alleen hoe dat gaat met dataverbruik. Geen idee.
in CH werkte het twee jaar terug prima. :kniktja: (zo lang je het daar maar niet in het zicht houdt)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Heb even berichtje gestuurd

Citaat:
LS,

To my great disappointment I found that your Application is not available anymore in the dutch App store. I have used your app in the past and really appreciated the functionality.
I recommended your app to my friends, and they were not able to download it anymore. Could you indicate why the App is currently only available through the German App store and if this is likely to change?

Kind regards,

LoverD

Masterdam
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Waze ken ik niet.
Waze is een simpele gratis navigatie-app. Even een mooie verkoopterm ertegenaan gooien: voor en door gebruikers. Dus als je de app gebruikt en je raakt in de file, dan ziet hij dat en communiceert dat naar andere Waze-gebruikers. Dat geldt ook voor pechgevallen, wegwerkzaamheden, afsluitingen en flitsers. Soms is het beeld een beetje druk, maar dat zal je wel kunnen filteren. Alleen zit je met je datagebruik. Mij boeit dat niet zoveel maar ik kan me voorstellen dat mensen dat een drempel vinden.

LoverD schreef:
I recommended your app to my friends
Ja, zijn wij vriendjes? (f)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Masterdam schreef:
Ja, zijn wij vriendjes?

Ach, waarom niet (f)
Mijn speculatie omtrent het niet verkrijbaar zijn van blitzer.de in de nl-app store was overigens niet correct.
Citaat:
Hello,
just after launching the new version of the application we found a bug in the sound output. Due to this we removed the application from the store and we're still working to fix this bug.
I apologize for your inconvenience.

Als ik dit goed interpreteer komt de App gewwoon weer terug na een bug-fix.

Bramdaman
Master
 Bericht 
Schopje :o ,
Is er al een app voor frankrijk die ook offline werkt?

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Vanaf gpspassion.com download "radars en france"

Pagina 1 van 1 [ 38 berichten ]