» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 30 van 32  [ 1559 berichten ]
MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
https://www.google.nl/maps/@52.0393145, ... 312!8i6656 in Rijswijk (ZH) staat er ook niet meer en mag uit FN.

Zijn ze beide weg of niet?

basjuh1981
Master
 Bericht 
In ieder geval degene in de link. Ik zal kijken of de paal aan de overkant er nog staat.

basjuh1981
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Ik zal kijken of de paal aan de overkant er nog staat.

Vanmorgen gekeken, maar ik zag niks staan.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
:thumb:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Weet even niet welk topic dit moet, vandaar maar even hier.

Huidige melding:
'radar dr in emmen op de hondsrugweg onder de loopbrug'

Die loopbrug is een hele tijd geleden al gesloopt en daarvoor is het nieuwe plein met daaronder de hondsrugtunnel gemaakt.
Denk dat ' onder de loopbrug' vervangen door 'in hondsrugtunnel' een stuk duidelijker is ;)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik zou hem hier plaatsen: controles/drenthse-flitsers-t19503-2050.html

Maar we hebben het idee dat de melding niet helemaal betrouwbaar is, omdat de melder meerdere meldingen heeft gedaan binnen 10 minuten op meerdere plekken waaronder deze. Dus het kan best zijn dat ze deze locatie helemaal niet meer gebruiken als die niet logisch is.

flaskk
Master
 Bericht 
Palen in Doetinchem zijn actief, maar je krijgt er geen factuurtje voor. Kunnen die eruit?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
flaskk schreef:
Palen in Doetinchem zijn actief, maar je krijgt er geen factuurtje voor. Kunnen die eruit?

Hoe bedoel je dit en om welke gaat het?

flaskk
Master
 Bericht 
Alle,

Citaat:
In Doetinchem staan zeven flitspalen. Die werken op zich prima, maar toch worden er nooit boetes uitgedeeld aan verkeersovertreders. Justitie is het namelijk oneens met het beleid van de gemeente.
Het aantal snelheidsovertredingen in Doetinchem is fors, zegt wethouder Peter Drenth (Verkeer) tegen RTL Nieuws. Iedere dag worden er forse snelheidsovertredingen gesignaleerd en elk uur worden automobilisten geflitst omdat ze het rode licht negeren. De hardste van allemaal reed 159 kilometer per uur over een kruispunt waar slechts 50 is toegestaan. "Dat noem ik niet 'een beetje overtreding', dat is echt fors", zegt Drenth.
Het liefst zou hij de automobilisten dan ook beboeten. "Maar dat mag niet van het Openbaar Ministerie. En die gaat daarover."

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Zolang de palen er fysiek staan stel ik voor om ze gewoon in FN te laten staan, anders roept dat vragen op.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Scheelt ook met verwerken, genoeg melders die flitspalen melden...

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Het enige wat we kunnen doen is er bij vermelden dat ze actief zijn, maar niet bekeuren

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Hmmm zou het ook niet doen... straks verandert OM van gedachte...
Blijft vreemd verhaal :lol:

ikkeke
Master
 Bericht 
Ik krijg op de trajectcontrole A20 Gouda -> HvH nu correct alledrie de secties te zien in de berekende gemiddeldes, maar bij einde traject (Giessenbrug) krijg ik te zien dat de zone nog 30 kilometer doorloopt.
Weet niet of dit aan FlitsNav android ligt of aan de data van flitsservice, daarom post ik het in allebei...

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Ga ik vanavond ff naar kijken bedankt voor het melden

deechte
Pro
 Bericht 
Vandaag stond er een gemelde controle op de A1 thv 10,4. Er stond achter "meer informatie gewenst", dus ik vermoed gemeld vanuit FlitsNav. Deze was echter geplaatst op de oude A1, terwijl de weg is verlegd tussen Muiderberg en Diemen. Daardoor gaf FlitsNav op het punt van passeren aan dat de controle 300m rechts van me stond.

Ik meld het hier, omdat ik ervan uitga dat het geen app probleem is, maar een server probleem, waar de vertaling van melding naar GPS coördinaten plaatsvindt.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Hmps op nieuwe wegen idd probleem soms. Server zoekt obv oude coordinaten bij onverwerkt. Meeste lokaties hebben we de nieuwe coordinaten wel dus onverwerkt probleempje idd (f)

Edit: moet dus handmatig worden aangepast bij verwerken. Zelfde voor nieuwe N201, A4 etc..

Edit 2: stond er wat bij 10.4? We hebben 11.0 Li verwerkt

deechte
Pro
 Bericht 
Ik weet het niet zeker meer, dacht echt 10,4. Overigens zag ik daar op dat moment niets staan.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
10.4 is idd gemeld maar ook 11.0. Kan beiden, zelf gisteren motoragent bij 10.4 gemeld. Blijft lastig in te schatten waar er nu echt gecontroleerd wordt. Denk dat we met 11 wel goed zaten ;)

Maar vaak laserende motormuizen dus ook zo weer weg

CRXed
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
moet dus handmatig worden aangepast bij verwerken

Waarom kan de locatie van de weg niet aangepast worden?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
In het kort, boel werk.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Hectometerpaaltjes op de A9 zijn ook gewijzigd.

Deze locatie https://www.google.nl/maps/@52.297375,4.8747209,3a,60y,39.14h,81.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1syzKUaWHBQ6f-1g_K10kGNw!2e0!7i13312!8i6656 is tegenwoordig HMP 26.8

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Serieus? zal daar binnenkort eens zelf gaan kijken :roll:

Verklaart wel weer een paar rare meldingen daar (f)

keokiracer
Master
 Bericht 
De omlegging Badhoevedorp is langer dan het huidige traject door Badhoevedorp, op dit moment heeft de omlegging Badhoevedorp tijdelijk een extra letter (gele u, volgens de BPS) totdat de A9 door Badhoevedorp dicht is. Voor zover ik weet zijn de paaltjes op het nieuwe traject op dit moment ook wat ruimer uit elkaar geplaatst, dat zal dus nog aangepast gaan worden. maar het zou goed kunnen dat op het stuk tussen Holendrecht en Badhoevedorp de hectometering al tijdens regulier onderhoud is aangepast aan de nieuwe situatie.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Stond vandaag in de file daar en viel me ineens op dat daar geen 27.3 meer staat. Kijk toch altijd even of daar niks staat

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Iemand bekend met deze locatie?
Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Als zijnde flitspaal?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Zouden twee nieuwe flitspalen moeten zijn.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Vroeger stonden daar 2 RLC's toen er nog verkeerslichten waren, die zijn al heel lang weg (afslag Beijum op de N46 Ring Groningen)

Op facebook wordt wel druk gesproken over camera's die hangen thv Lewenborg/Kardinge, maar die zijn voor verkeersobservatie, die hangen er nu een dag.

WimLex
Master
 Bericht 
zeer bekend met die rare constructie daar, maar niet bij machte om daar "even" te gaan kijken.
Kan wel eens familie aanspreken :kniktja:

jan.breeuwsma
Eendagsvlieg
 Bericht 
Is hier al meer duidelijkheid over? Nieuwe flitspaalmelding Oostelijke Ringweg Groningen tussen Beijum en Lewenborg (bij Kardinge?) Zie dit artikel; Merijn Slagter ‏@JopS85 19m Op Ringweg Groningen zijn tussen Lewenborg en Beijum (bij afslag Kardinge) aan weerszijden nieuwe flitspalen geplaatst. Let op uw snelheid!
Update 16.30; op Twitter staan meerdere meldingen over de 'flitser' maar op Facebook wordt de komst van de paal in twijfel getrokken.
Update 22:49 uur, het kon wel eens een hoax zijn. Er staan meerdere meldingen over een flitspaal bij Kardinge op Twitter, en ondergetekende kreeg hier drie mails over. Ook van de mijnheer die Veiligheidsregio Groningen (logo) opstuurde. Tot nu toe verduidelijkt geen der drie mail-verstuurders het door hun verzonden bericht.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Misschien van die onderzoeksdingen?

Superkoe
Master
 Bericht 
Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Superkoe schreef:

Uitgezet. Die op t puntstuk, staat die er nog wel?

neurder
Die hard
 Bericht 
jan.breeuwsma schreef:
Is hier al meer duidelijkheid over? Nieuwe flitspaalmelding Oostelijke Ringweg Groningen tussen Beijum en Lewenborg (bij Kardinge?) Zie dit artikel; Merijn Slagter ‏@JopS85 19m Op Ringweg Groningen zijn tussen Lewenborg en Beijum (bij afslag Kardinge) aan weerszijden nieuwe flitspalen geplaatst. Let op uw snelheid!
Update 16.30; op Twitter staan meerdere meldingen over de 'flitser' maar op Facebook wordt de komst van de paal in twijfel getrokken.
Update 22:49 uur, het kon wel eens een hoax zijn. Er staan meerdere meldingen over een flitspaal bij Kardinge op Twitter, en ondergetekende kreeg hier drie mails over. Ook van de mijnheer die Veiligheidsregio Groningen (logo) opstuurde. Tot nu toe verduidelijkt geen der drie mail-verstuurders het door hun verzonden bericht

Het lijkt mij dat de locatie verkeerd is aangeduid - of ik zie dit al over het hoofd de afgelopen tijd -. Waar ik vandaag 2 palen heb kunnen ontdekken is hier en daar. Ik vind ze meer neigen naar verkeerstellers dan naar echte flitspalen, maar zolang ik het niet zeker weet rijdt ik daar wel even netjes 70 O:) . Zal kijken of ik morgen een foto kan schieten e.d.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Zoiets?
Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
jeroen_aap schreef:
Hectometerpaaltjes A9

Vandaag ff langsgereden, 26.7 imho (f)
Heb std voor melding aangepast.

jeroen_aap
Respect
 Bericht 

Vandaag ook zelf nog een keer gekeken en idd stonden ze er vandaag bij 26.7

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
jeroen_aap schreef:
Hectometerpaaltjes op de A9 zijn ook gewijzigd.

:thumb:
Afbeelding

JeffreyM
Master
 Bericht 
De Stentor schreef:
Digitale flitspaal in Voorst nog steeds een tandeloze tijger

VOORST - Doet-ie 't of doet-ie 't niet? Deze vraag hebben veel weggebruikers zich de afgelopen periode gesteld over de nieuwe flitspaal in Voorst. Het verrassende antwoord luidt: nog niet.
Willy Vos, van de actiegroep Een veilige Rijksstraatweg Voorst, noemt de situatie ergerlijk en zorgelijk. ,,Ze zijn in de tussentijd al veel inkomsten misgelopen, want er wordt hier nog veelvuldig veel te hard gereden.''

Aanvankelijk zou de midden in het dorp geplaatste flitspaal begin november in werking treden. Dat gaf Mariël van Dam van het Parket Centrale Verwerking Openbaar Ministerie aan. Navraag gisteren leerde dat de digitale paal, ook tot verrassing van Van Dam zelf, tot op heden nog steeds niet werkt.

,,Uit een schouw door de politie is gebleken dat de bebording in Voorst nog niet op orde is. Mensen moeten wel goed kunnen zien wat de maximumsnelheid is. We denken dat het nog een maand gaat duren voordat de paal aan kan. Uit oogpunt van verkeersveiligheid zou het mooi zijn als dat dit jaar nog lukt.''
Afbeelding

:fp: :fp:

Darth_Android
Die hard
 Bericht 
JeffreyM schreef:
We denken dat het nog een maand gaat duren voordat de paal aan kan

Tegen die tijd wat verf op het glaasje smeren? O:)

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
http://imgur.com/a/kqnBo
Sinds enige tijd krijg ik bovenstaand beeld als ik de TC op de A20 Gouda ri HvH in rijd. Ik ga er altijd bij de A13 al af dus ik weet niet wat er gebeurt bij het volgende portaal.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Ze zijn in de tussentijd al veel inkomsten misgelopen, want er wordt hier nog veelvuldig veel te hard gereden

huh? het draait toch allemaal om veiligheid :[

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Dikke Dakduif schreef:
http://imgur.com/a/kqnBo
Sinds enige tijd krijg ik bovenstaand beeld als ik de TC op de A20 Gouda ri HvH in rijd. Ik ga er altijd bij de A13 al af dus ik weet niet wat er gebeurt bij het volgende portaal.

Probleem al eerder gezien ergens ga eens ff kijken of ik de fout kan vinden.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Probleem waarschijnlijk gevonden en opgelost.

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Probleem waarschijnlijk gevonden en opgelost.
Ja, is gefixed :thumb:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Mooi om te horen :thumb:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Mijn FlitsNav ging af op deValkenboslaan - Den Haag. Echter staat daar geen paal meer. Kan dus uit FlitsNav.

Er is daar wel een politiebureau, maar om daar nu die melding voor te laten staan... :lol:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik heb hem verwijderd, heeft daar wel een paal gestaan?

basjuh1981
Master
 Bericht 
Volgens mij wel ja.

Pagina 30 van 32 [ 1559 berichten ]