» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 33 van 33  [ 1629 berichten ]
YoeriSub
Eendagsvlieg
 Bericht 

Superkoerier! schreef:

do 05 okt 2017, 23:01 Bericht

N201 Vinkeveen ri Uithoorn thv hmp 54.2 bij Mijdrecht in de berm aan de rechterkant, krek achter de hmp paal
Nieuwe flitspaal sinds een week.
Is in de provincie Utrecht

Zijn deze meteen actief of niet?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Nee

YoeriSub
Eendagsvlieg
 Bericht 

oke, waar zou ik die aankondigingen dan kunnen vinden wanneer ze geactiveerd worden?
of is dit antwoord vanuit uw kennis over de jaren heen?

bvd

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Politie maak meestal persbericht als ze aangaan.

extaxi
Pro
 Bericht 

SuperChinees schreef:
Flitspaal symfonielaan is richting oosten en a c verhoefweg is richting zuid.

uhmm, ik zag in de app dat deze al gemeld wordt, maar er staat hier nog geen paal hoor

Superkoerier!
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Politie maak meestal persbericht als ze aangaan.

Maar wie houdt die persberichten dan in de gaten?
Bij Waze en TomTom HD staat die flitspaal op de N201 bij Mijdrecht er in ieder geval al in.
Of deze het doet of niet; tijdens de spits (als ik er langs rijd) dan is het meestal sowieso al lastig de 140 te halen op die punten.

En die wazige foto: is er een foto upload tool voor?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Iemand die n204 bij Benschop kan checken staat nieuwe paal, zou graag zekerheid willen of hij klopt zoals hij er nu in staat.

En iemand die Laan van Oversteen Rijswijk kan checken zou nieuwe paal staan thv Laan van Hoornwijck

wellproc
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
n204 bij Benschop

:kniktja: Kan een mooi ritje worden, even omrijden. Lukt wellicht morgenmiddag al, anders volgende week pas.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
wellproc schreef:
Lukt wellicht morgenmiddag al, anders volgende week pas.

Nu al bedankt er voor :thumb: (f)

wellproc
Master
 Bericht 
N204 staat vlak voor hm-paal 12.4.
Klopt dus :thumb:.

Nog behoefte aan een foto?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@wellproc als je foto hebt altijd welkom.

wellproc
Master
 Bericht 
Heb m al gemaild naar reportages.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
:thumb: :thumb:

wellproc
Master
 Bericht 
:D
Was er eerst al bijna voorbij. FlitsNAV was nog niet bijgewerkt. Ter plaatste even gestopt, FlitsNAV bijgewerkt, foto gemaakt en nog even heen en weer er langs om de melding te zien.
Alles ok, dus toen weer door naar de flitser op de A12 (was net aan het opbouwen) en die op de N224 (was al weg).
Lekker ritje kantoor-huis ;)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Weet iemand of er in Amersfoort op Rondweg Noord thv ruimtevaar een flitspaal staat?

extaxi
Pro
 Bericht 

Flitspaal Harmonielaan/Symfonielaan Nieuwegein is gisteren geplaatst. Onbegrijpelijk.
Er ligt nog een 300 meter daarvoor een rotonde, maar inderdaad zijn er wel eens mensen die de rotonde over knallen en die zitten dan boven de 50 daar.
Oh en ook de laatste paal is geplaatst lees ik. AC Verhoefweg thv Barnsteendrift

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Kan je locatie aangeven op de kaart?

extaxi
Pro
 Bericht 

Kruising Symfonielaan/Harmonielaan en dan staat de paal net voor de Harmonielaan gericht op het verkeer wat richting de AC Verhoefweg rijdt.
Die andere zal ik later vandaag even bekijken, maar ik vermoed dat die alleen staat in de richting van de A12 naar de A2 (dus ri. Nieuwegein)
Afbeelding

DrAsphyxia
Respect
 Bericht 

extaxi schreef:
Flitspaal Harmonielaan/Symfonielaan Nieuwegein is gisteren geplaatst. Onbegrijpelijk.
Er ligt nog een 300 meter daarvoor een rotonde, maar inderdaad zijn er wel eens mensen die de rotonde over knallen en die zitten dan boven de 50 daar.
Oh en ook de laatste paal is geplaatst lees ik. AC Verhoefweg thv Barnsteendrift

Ik begreep al totaal niet waar die flitser zou komen, maar het is dus ook nogal.. een onlogische plek.

AC Verhoefweg thv Barnsteendrift
Zojuist gezien!

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Update je flitsnav database even. Ze staan erin. Symfonielaan. Zou die beide richtingen doen?

extaxi
Pro
 Bericht 

ik ken de paal niet die hier staat, zal er wellicht ook even fotootje van maken. Of die standaard 2 richtingen pakt.
maar lijkt me onlogisch aangezien je net voor een rotonde zit daar.

extaxi
Pro
 Bericht 

Foto van de paal Symfonielaan. Als ik kijk naar de richting zou het wel eens zo kunnen zijn dat 'ie juist (ook) de andere kant op flitst.
Dat wil zeggen als je de Harmonielaan links hebt liggen (richting de rotonde).

https://imgur.com/a/HgyAe

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Denk beide richtingen

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Weet iemand iets over nieuwe flitspaal op de n275 hmp 27.3?

hier

Edit: staat al in DB. Niet goed gekeken :oops:

extaxi
Pro
 Bericht 

MarcoV schreef:
Denk beide richtingen

Hij staat voor de andere kant echt heel raar tussen 2 lantaarnpalen, dus vraag het me af! hebben alle palen die mogelijkheid? van 2 kanten flitsen?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Veel wel, behalve roodlicht.

extaxi
Pro
 Bericht 

dit is de enige paal die er in Nieuwegein bij is gekomen die niet rood licht heeft......en ziet er ook anders uit dan de rest.
Deze is veel minder opvallend.
(oh oh wat zal er een hoop geld worden verdiend deze eerste weken, vooral op de AC Verhoefweg.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
De paal staat waarschijnlijk nog niet aan. Duurt meestal wel even.

Pagina 33 van 33 [ 1629 berichten ]