» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Postingstijd interval gedetecteerd van 79.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 41 berichten ]
Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Sinds deze week zijn de volgende Twitter-accounts van Flitsservice.nl in gebruik genomen en het aantal volgers gaat daar razend snel omhoog.

FlitsserviceFR voor de provincie Friesland
FlitsserviceGR voor de provincie Groningen
FlitsserviceDR voor de provincie Drenthe
FlitsserviceNH voor de provincie Noord-Holland
FlitsserviceOV voor de provincie Overijssel
FlitsserviceGE voor de provincie Gelderland
FlitsserviceUT voor de provincie Utrecht
FlitsserviceZH voor de provincie Zuid-Holland
FlitsserviceFL voor de provincie Flevoland
FlitsserviceNB voor de provincie Noord-Brabant
FlitsserviceZE voor de provincie Zeeland
FlitsserviceLI voor de provincie Limburg

Je moet echter wel van het bestaan van deze accounts op de hoogte zijn vandaar dat ik het hier maar even meld.

Volg één of meerdere van deze accounts als je alleen de regionale meldingen wilt ontvangen en breng je volgers op de hoogte van het bestaan van deze accounts. Je kunt ook gespotte radar en laser controles hier aan- of af-melden, probeer wel in ieder geval een 'van', 'naar' en een 'thv' in de tweet op te nemen, een (a/n-)wegnummer of naam is vaak wel handig om een melding snel in de systemen te zetten.

De landelijke accounts FlitsserviceNL en FlitsserviceMob (samen meer dan 6.800 volgers) blijven uiteraard gewoon alle meldingen tweeten :woop:

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
:oops:

Ik vergeet helemaal FlitsserviceBE voor België maar die is nog niet actief vallendesterbe daar in tegen wel (f)

Vjenne
Master
 Bericht 
:thumb: ben meteen @FlitsserviceOV maar gaan volgen. De Flitsers uit pak 'm beet Zeeland en Limburg zijn voor mij toch niet boeiend, en als ik buiten de provincie kom heb ik FlitsNav nog.

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
We zijn nog geen twee dagen bezig en op de provinciale accounts zijn nu al bijna 1.000 volgers aangemeld O:)

Guppenklup
Master
 Bericht 
Mooi, mezelf vanavond ook maar even aanmelden als volger :thumb:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ik heb er ook twee gevolgd inderdaad :kniktja:

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Sandeman schreef:
Ik heb er ook twee gevolgd inderdaad

Als je een RT doet of iets anders zodat de mensen in je live-lokale omgeving de accountnamen zien dan zou het aantal volgers wel eens nog veel sneller gaan.

Doel is dat mensen deze accounts natuurlijk iets laten weten als ze een controle spotten, dat moge duidelijk zijn.

Christafari
Master
 Bericht 
:thumb: Lekker bezig!

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Smookey schreef:
Doel is dat mensen deze accounts natuurlijk iets laten weten als ze een controle spotten, dat moge duidelijk zijn.

Uiteraard, dit had ik ook al bedacht :kniktja:

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Wel grappig, als je ergens wat post hiero inzake buitenlanders of (forum)cops dan blijft het topic hoog en als het gaat om de core-business van flitsservice.nl, het melden en de mogelijkheden van melden dan is het topic zo weer weg uit de actieve topics.

Eerder stelde ik al dat ik forum-nicks miste bij de melders, ik blijf erbij, dat ruim 6.800 volgers op twitter ons (mede) voorzien actuele controles is mooi meegenomen maar voor de rest vindt ik de reacties maar matig, een eenvoudig belletje/sms/tweet 'hij staat er nog/is weg op de a2 bij hmp x' en wij zijn er allen zeer blij mee dunkt me, doe je nick erbij en wij weten als verwerkers genoeg.

Hou me tegoede, de regelmatige melders bedoel ik hier niet mee, die herkennen we ondertussen aan de 06 en/of stem :aai:

We blijven onze best doen maar beste gebruikers, JULLIE reacties zijn nodig. Ook als je eens even niet wat te doen hebt kun je mischien eens kijken hoe een controle erbij staat ofzo, misschien is tie wel weer weg of staat hij juist langer dan normaal.

Zonder meldingen = geen flitsservice.nl!

TuxX
Master
 Bericht 
Ik blijf gewoon het landelijke account volgen. Ik rij toch alleen maar A-wegen en rij het hele land door. Maar mooi initiatief :thumb:

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
TuxX schreef:
kruid het hele land door

:huh:

hebbie last van controles dan als je kruit?

TuxX
Master
 Bericht 
Smookey schreef:

hebbie last van controles dan als je kruit?

examenstress :lol:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
sticky

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik doe niet aan twitter en al die onzin, maar toch weer goede initiatieven!

zerty
Master
 Bericht 
Mikkie schreef:
Ik doe niet aan twitter

W.T.F. is een twitter :huh: :huh:

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Een klein blauw vogeltje dat miljoenen zinloze berichten spamt :woop:

Vjenne
Master
 Bericht 
Dat lijkt me wel wat voor Zerty eigenlijk, Arno

Trasher
Master
 Bericht 
Mikkie schreef:
en al die onzin

+1

Ik krijg steeds meer het gevoel dat je een uitzondering bent als je niet aan al die social zooi meedoet. Ik heb er in ieder geval helemaal niets mee en geef de meldingen "ouderwets" via SMS of VM door...

zerty
Master
 Bericht 
Arno schreef:
Een klein blauw vogeltje dat miljoenen zinloze berichten spamt

:roflol:
Maar het kan nog erger O:) Zinloze berichten over voetbal 8) :kniktja:

Vjenne
Master
 Bericht 
Dat noemt men commentatoren, Zerty

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Ik vind Twitter toch wel handig om direct te communiceren met bijvoorbeeld politie, Spee (die je dan blockt), VHT's. Dat zou ook de enige reden om te Twitteren. Twitteren om te zeggen "aan het eten" "opgestaan" etc, boeie

zerty
Master
 Bericht 
Vjenne schreef:
Dat noemt men commentatoren, Zerty

Ben je op je voetbalteentjes getrapt? :x

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Martijn schreef:
Spee (die je dan blockt)

Jij ook al? :roflol:

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Martijn schreef:
Twitteren om te zeggen "aan het eten" "opgestaan" etc, boeie

Toch wel handig als mensen twitteren "he, daar staat een flitser" hoor, enig zoek en vraag-werk en vaak hebben we er weer een melding bij :woop:

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Voor de blauwe helden die niet openlijk FS willen volgen is er een volg-app waarbij je geen account op twitter nodig hebt :woop:

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Smookey schreef:
Als je een RT doet of iets anders zodat de mensen in je live-lokale omgeving de accountnamen zien dan zou het aantal volgers wel eens nog veel sneller gaan.

Smookey schreef:
Eerder stelde ik al dat ik forum-nicks miste bij de melders, ik blijf erbij, dat ruim 6.800 9.000 volgers op twitter ons (mede) voorzien actuele controles is mooi meegenomen maar voor de rest vindt ik de reacties maar matig, een eenvoudig belletje/sms/tweet 'hij staat er nog/is weg op de a2 bij hmp x' en wij zijn er allen zeer blij mee dunkt me, doe je nick erbij en wij weten als verwerkers genoeg.

Ik zie maar weinig voorbij komen aan RT's :x
Ik zal dit topic eens een beetje spammen dan maar.

djidee
Master
 Bericht 
Hoeveel zitten we nu? Zal ook weer wat actiever RT'en :kniktja:

dwali
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
djidee schreef:
Hoeveel zitten we nu? Zal ook weer wat actiever RT'en

Morgen is het weer #FF :wink:

djidee
Master
 Bericht 
#ff van alle 14 accounts (12 provincies, reguliere en flitsnav)... hmm 140 tekens O:)

okkiwokki
Master
 Bericht 
Kan het zijn dat er geen meldingen meer worden doorgegeven op Twitter?

djidee
Master
 Bericht 
okkiwokki schreef:
Kan het zijn dat er geen meldingen meer worden doorgegeven op Twitter?

Twitter heeft de api v1 dichtgetrapt, daar maakte FS gebruik van.

Afbeelding

okkiwokki
Master
 Bericht 
Oke, goed dat het gewoon terug komt. :thumb:
Is het iets om dit even te melden op twitter met een verwijzing naar m.flitsservice?

dikkydik
Master
 Bericht 
Smookey schreef:
Sinds deze week zijn de volgende Twitter-accounts van Flitsservice.nl in gebruik genomen en het aantal volgers gaat daar razend snel omhoog.

Is het een idee, dat je deze berichten ook via de site kunt volgen?

WJM
Master
 Bericht 

Smookey schreef:
Ik vergeet helemaal FlitsserviceBE voor België maar die is nog niet actief vallendesterbe daar in tegen wel

Zal het in het Duitstalige deel van Belgie wel op enige gefronste wenkbrouwen kunnen rekenen.

djidee
Master
 Bericht 
okkiwokki schreef:
Oke, goed dat het gewoon terug komt.
Is het iets om dit even te melden op twitter met een verwijzing naar m.flitsservice?

Hij loopt weer trouwens :kniktja:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Voor alle controles volg je vanaf nu @FlitsserviceMob of een van de provincie accounts.
Volg @FlitsserviceNL voor al het flitsnieuws en reportages Je flitsers kan je melden op alle accounts. Maak 'm zo duidelijk mogelijk

Voor voor al het flitsnieuws en reportages kun je ook www.facebook.com/FlitsserviceNL volgen.

djidee
Master
 Bericht 
Voor alle regionale accounts: Die staan opgesomt in de publieke lijst van @flitsservicenl
https://twitter.com/FlitsserviceNL/lists/flitsservice-accounts
En ja, ook zo'n lijst kun je volgen (krijg je de tweets van alle onderliggende accounts)

accoord
Pro
 Bericht 

Waarom staat er in de link van flitsnav "de meest actuele en nauwkeurigste informatie over..." in plaats van "de meest actuele en nauwkeurige informatie over"..." of "de actueelste en nauwkeurigste informatie over..." ?

Mess
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
accoord schreef:
Waarom staat er in de link van flitsnav "de meest actuele en nauwkeurigste informatie over..." in plaats van "de meest actuele en nauwkeurige informatie over"..." of "de actueelste en nauwkeurigste informatie over..." ?

Aangepast!

accoord
Pro
 Bericht 

yeah baby! :thumb:

Pagina 1 van 1 [ 41 berichten ]