» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Pagina 1 van 1  [ 3 berichten ]
CorvetteZR1
Eendagsvlieg
 Bericht 

Ik rij altijd met de Flitsservice app op mijn Samsung S4 en was best tevreden. Vandaag ging het echter flink mis.
Vanmiddag rond 13:00 reed ik op de A50 van Oss naar Eindhoven. Flitsservice gaf de vlg. waarschuwing:
Type: radarcontrole Tijd: 12:43:25 Eindhoven – Oss radar op de A50 HM 122,5 bij afslag Uden Noord – Zeeland, tijdstip geconstateerd 12:43.

Omdat ik dus op de overkant Oss richting Eindhoven zat en wat haast had reed ik ca. 140 KM (120 toegestaan). Ik zag de pas gemelde camera aan de overkant niet staan. Toen ik ca. 45 minuten later uit Eindhoven via dezelfde A50 terug naar Oss reed zag ik de apparatuur alsmede een vleugje van het busje aan de overkant van de weg Oss richting Eindhoven. De set stond voor het langskomende verkeer heel sneaky en absoluut onzichtbaar achter de geluidscherm opgesteld. Hier zullen vandaag ongetwijfeld heel veel mensen geflitst zijn waaronder ook ik. Dit is een absolute kassa locatie !

Omdat de melding Oss richting Eindhoven nog niet op Flitsservice stond vermeld heb ik meteen een passend bericht ingevoerd en verstuurd. Vervolgens ook nog ff op Flitsmeister gekeken. Daar stond de melding Oss – Eindhoven met HM 123,5 al vanaf 12:00 vermeld waarna later nog diverse melders. De eerdere melding op Flitsservice Eindhoven - Oss HM 122,5 was op Flitsmeister helemaal niet vermeld.

Drie kwartier naar mijn melding aan Flitsservice nog altijd geen waarschuwing op de Flitsservice website c.q. flitsapp. Dus vanaf mijn laptop thuis nog maar eens een duidelijke melding verstuurd. Maar ook deze is helaas nooit verschenen en dat is heel erg jammer. De controle was zeker nog tot ca. 16:30 aanwezig.

Vraag: hoe komt het dat een belangrijke melding ook na het herhaald doorgeven niet op de website en flitsapp wordt vermeld om zoveel mogelijke andere automobilisten te waarschuwen ?

Yootzin
Master
 Bericht 
Even in Quick Chat melden met de opmerking volgende keer. Blijft mensen (vrijwilligers werk!)

(f)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Woon je toevallig in oss? Want dan is alleen je twee melding aangekomen.

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ]