» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten   

Postingstijd interval gedetecteerd van 43.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
PvdH
Respect
 Bericht 
Konjin
Die hard
 Bericht 

Niet eens de Volvo V40 D4 die ook in Mei verschijnt? :(

Azes
Master
 Bericht 
Hmmm, experimentje van FlitsNav afgekeken..?

http://www.flitsservice.nl/reportage/fl ... olvo-i4620

getiem
Die hard
 Bericht 
Azes schreef:
Hmmm, experimentje van FlitsNav afgekeken..?

Mwoah, ik heb flitsmeister er ook gewoon naast draaien hoor :)
Overigens is dat met Sensus Connected Touch (android), welke nu al niet meer leverbaar is volgens mij.

Dit nieuwe artikel gaat over Sensus Connect waarin ze weer een ander besturingsysteem hebben gestopt.
Ook zou airplay moeten gaan werken, dus apple spullen.

Volvo is een beetje zoekende geloof ik.

aapje
Master
 Bericht 
Ik start flitsnav soms op voor lokale fliters, maar flitsmeister vind ik toch echt een stuk beter werken :oops:

A4
Master
 Bericht 
Zonder wederom te vervallen in een Flitsmeister vs Flitsnav discussie; ik gebruik ze ook naast elkaar.
Flitsmeister heeft simpelweg een (véé) grotere gebruikersgroep. Ik heb liever een paar keer vals alarm omdat een of andere n00b het niet goed gezien heeft, dan dat ik er met toegestane vmax +40 eentje mis.

WimLex
Master
 Bericht 
Zowel voor FM als voor FN geldt, als niemand fliters meld, heb je ook niks aan de app ;)

Brandjuh
Master
 Bericht 
ik gebruik alleen flitsnav, heb schurft hekel aan vals meldingen laatste keer dat ik flitsmeister gebruikte heb ik 12 valse meldingen gehad en een controle die er was was niet gemeld en in flitsnav wel. Bij flitsmeister mis ik ook een forum.

Inferi0r
Master
 Bericht 

De jongens van Flitsmeiser maken er echt een business model van, met straks meer en meer betalende klanten. Dan kun je fulltime ontwikkelen en ga je FlitsNAV op meer en meer terreinen verslaan. Want FlitsNAV wordt maar spaarzaam ontwikkeld.

Flitsmeister heeft overigens wel een forum: http://support.flitsmeister.nl/support/ ... ions/11988

Ik zelf gebruik alleen FN, maar verwacht dat dat veranderd als FM ook gemiddelde snelheid in de TC gaat weergeven (per portaal). Lokale flitsers komen niet in FM, is tegen hun principes.

hoevenpe
Master
 Bericht 

Het forum daar is zo dood als een pier. Juist de community hier zorgt voor de noodzakelijke feedback om de focus scherp te houden.

Hoewel men daar misschien veel meer middelen heeft ben ik niet zo onder de indruk van de applicatie zelf: te rommelig, teveel onnodige informatie en geen heldere visie. Alsof iedereen daar maar dingen erin kan zetten zonder na de denken over de wenselijkheid.

Ik ben veel meer onder de indruk van wat men hier met beperkte middelen en tijd weet te realiseren. (f)

Ducantoni
Master
 Bericht 
Brandjuh schreef:
ik gebruik alleen flitsnav, heb schurft hekel aan vals meldingen laatste keer dat ik flitsmeister gebruikte heb ik 12 valse meldingen gehad en een controle die er was was niet gemeld en in flitsnav wel. Bij flitsmeister mis ik ook een forum.

Het lijkt er op dat sommige melders bij FM een stilstaande busje op de vluchtstrook al aanzien voor een controle. Ik luister regelmatig naar BNR en van alle controles die gemeld worden tref ik vaak een groot deel niet aan, soms weet je van te voren door de hmp aanduiding al dat het een onmogelijke plaats is. Daarnaast is het een gemis dat men zich beperkt tot de rijkswegen.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Inferi0r schreef:
Lokale flitsers komen niet in FM, is tegen hun principes.

Haha, welnee. Punt is, ze kunnen dat niet, want dat valt slecht te automatiseren, want geen wegnummer + hmp ;-) Zo'n plek als deze plaatsen: http://goo.gl/maps/Cyg0b Ik ben er 10 minuten bezig mee geweest, maar lokatie gevonden.

https://twitter.com/Pol_K5/status/46985 ... 76/photo/1

Overigens is dit verhaal aardig opgeklopt, iets waar ze goed in zijn (complimenten), want toevallig hebben wij ook onze kanalen daar en meer dan gespreken waren het op dat moment nog niet geweest.

GerbenT
Master
 Bericht 
Martijn schreef:

Stuurfoutje.... zulke platte agenten hebben we niet :schudnee: :schudnee: :schudnee:

O:) O:) O:) O:) O:)

Pagina 1 van 1 [ 13 berichten ]