» Flitsservice.nl » FlitsNav & overige mobiele diensten Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 327.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 24 berichten ]
Lotus Omega
Master
 Bericht 
Ik heb het hele Flitsnav/Flitsmeister niet meegekregen maar het valt me al inmiddels een paar jaar op dat je bij flitsmeldingen op de radio alleen nog maar de info van Flitsmeister krijgt. Daarvoor was het altijd van Flitsservice en Flitsnav (van FS). Waarom is dat veranderd?

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
RadioNL heeft ze nogsteeds op de radio van Flitsservice

en dat vele Flitsmeister gebruiken tja.... kwantiteit boven kwaliteit lijkt me

TommyGun
Master
 Bericht 
Beetje oud topic..

http://flits.flitsservice.nl/partners/partners.aspx

In ieder geval Veronica gebruikt al tijden FM ipv FS... van de rest weet ik het zo niet. Heeft Sky uberhaupt nog flitsinfo?

JeffreyM
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Heeft Sky uberhaupt nog flitsinfo?

Toevallig laatste een keer gehoord, toen Sky in de werkbus op stond.

Spook
Master
 Bericht 
De laatste keer dat ik flitsinfo op de radio hoorde was het van FS. Geen idee welke zender. Een van de populaire.

Ducantoni
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Heeft Sky uberhaupt nog flitsinfo?

:kniktja: Nog steeds.

Signum
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:

Beetje oude pagina. Volgens mij is die info niet meer actueel. 538 en Radio 10 gebruiken in elk geval Flistmeister. Volgens mij gebruikt alles wat in dat pand in Hilversum zit (dus ook Skyradio) Flitsmeister.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Sky niet. Nog geen 2 weken geleden heb ik ze horen zeggen; en nu flitsinformatie met dank aan Flitsservice (iets in die context)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Signum schreef:
dus ook Skyradio

Nope

Signum
Master
 Bericht 
Ik luister niet naar Sky, dus ik geloof jullie direct. Het leek me aannemelijk dat er een deal gesloten was met Flitsmeister voor het deel radiostations dat in hetzelfde pand zit.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Slam doet ook FM.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Slam ja? Hoorde van de week nog met dank aan flitsservice ...... of was dat 538?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Qmusic zei laatst volgens mij wel FS

Houdini
Pro
 Bericht 

Dat ze in hetzelfde pand zitten zou een plausibele reden kunnen zijn dat ze wat afgesproken hebben.

Wat mij trouwens opvalt bij FM, is dat er vaak een fractie van de flitsers wordt genoemd vergeleken met FN.
Bij een melding in het nieuwsblok kijk ik altijd even snel op mijn display, en ja hoor... FN heeft telkens veel meer meldingen in dezelfde categorie.
Nu melden ze via FM alleen de autosnelwegen, maar dan nog.. FN geeft er beduidend meer door.

Uit ervaring weet ik dat FN vaak/altijd aan mij vraagt of de controle er nog staat, een sterk punt om zo betrouwbaar mogelijk te zijn.
Doet FM dat eigenlijk ook? Als die dat ook doen, waarom is er dan zo'n groot verschil?

classpool
Master
 Bericht 
Houdini schreef:
Nu melden ze via FM alleen de autosnelwegen, maar dan nog.. FN geeft er beduidend meer door.

Volgens mij is dat het hele punt. Als er ergens geen hectometerpaaltjes staan kan het geautomatiseerde systeem van FM er niks mee. FN met mensen achter de knoppen kan die plekken wel verwerken.

Houdini
Pro
 Bericht 

Dat zou best wel een de truc kunnen zijn.

PS: wie is die wulpse dame in jouw avatar?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Lucienne, dacht dat iedereen die wel kende :-? ..

Overigens een illegale avatar geworden (430 Kb :[ ) ;)

A4
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Lucienne

Lucille 8)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ohja zo heet ze officieel ja is ook zo, pas ik wel een keer aan in mn telefoon.

Houdini
Pro
 Bericht 

Gaaf wel. Nu je het zegt herken ik haar.

A4
Master
 Bericht 
Ze kan ook wel aardig bier zuipen.
https://youtu.be/TQd3ZoSZ7lk

zadkine
Master
 Bericht 
Ik hoor nog wel op rtv oost meldingen van FS....en het verzoek om ze naar flitsservice door te geven als je er 1 ziet.

TommyGun
Master
 Bericht 
Signum schreef:
Beetje oude pagina. Volgens mij is die info niet meer actueel

Was mijn punt eigenlijk ook. Mag wel 's bijgewerkt worden.

Freddy
Master
 Bericht 
Qmusic zei laatst volgens mij wel FS

Tenzij iemand een foutje maakte, nee. Die gebruiken FM.

Houdini schreef:
Doet FM dat eigenlijk ook? Als die dat ook doen, waarom is er dan zo'n groot verschil?

Ja doet FM ook. Omdat ze op de radio alleen rijkswegen voorlezen. niet de n wegen en ook niet de BiBeKo (die laatste staan niet in FM)

Pagina 1 van 1 [ 24 berichten ]