» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 120.6 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 3  [ 134 berichten ]
Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Was die ene seconde tijdswinst de kans op een auto in je linker deur waard?
FTFY (f)

Alexander_B
Master
 Bericht 
Link

Man man man, f*cking Utrecht.
Kruispunt geblokkeerd, ik blijf staan voor groen, motorrijder achter me begint te toeteren en haalt vervolgens in over de strook voor linksaf. Flikker lekker op, ik doe niks fout.
Vervolgens toch maar dr tussendoor gewurmd toen 't kruispunt bij de volgende cyclus weeer vol stond.. ...om vervolgens bijna in de zijkant van een busje te zitten wat door rood rijd, en halverwege het kruispunt besluit te stoppen. Als je 't doet, rij dan ook door, vriend.
Toen was m'n geduld wel een beetje op, zegmaar..

JeffreyM
Master
 Bericht 
Je had ook nog bij een VW in de zijkant zitten :loco:

Alexander_B
Master
 Bericht 
Die zwarte Golf? Die bleef staan, anders was ik er niet voorlangs gegaan. (Ik zie zo gauw verder geen andere VW's)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Die zwarte Golf? Die bleef staan, anders was ik er niet voorlangs gegaan. (Ik zie zo gauw verder geen andere VW's)
:schudnee: :schudnee: :schudnee: :schudnee: Die passat kwam naar links

JeffreyM
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:

Die grijze net voordat je bijna in het bussie zit (f)

Alexander_B
Master
 Bericht 
Oh, eh, ja, inderdaad. Was me nog niet eens opgevallen.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Toen was m'n geduld wel een beetje op, zegmaar..

Oh? :D

Maar bekend puntje ja, ik moet geregeld om de hoek zijn. Vanaf links (de mensen die jou blokkeerden) is het ook altijd leuk met mensen die expres verkeer voorsorteren en 'm er dan alsnog tussen willen proppen. Aangezien 95% van de bestuurders niet oplet lukt dat dan nog ook meestal.

Alexander_B
Master
 Bericht 
Hoorde je 'm niet, ff met 6k rpm een mooie "11" op de weg gezet. :lol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Oh, eh, ja, inderdaad. Was me nog niet eens opgevallen.

Tja er gebeurde ook zoveel in korte tijd :nah: Dan mis je wel eens wat kan ik mij voorstellen.

Alexander_B
Master
 Bericht 
Link

De laatste upload van m'n oude waggie, paar dagen voordat 't motorblokje stukliep.
Kreeg onmiddelijk een uitnodiging om op TV te komen, fuck no.

Link

Rode auto pakt vanaf het rechter vak de linker strook, ik kon kiezen tussen uitwijken, rammen of verdrijvingsvlakje meepakken. Ik koos voor de laatste. Politie kwam mee, haalde me in en verdween weer.. Eh, dan niet?

Link

Fietsers, rood of groen, learn the difference!

Link

Van 100 terug naar 35~40 voor een afslag die advies 50 is en makkelijk met 80 kan.

Link

Klein beetje tegenstuur nodig bovenaan de afrit, moeten eigenlijk een keer betere banden onder..

Link

Vlotjes over de rotonde heen om mensen die 80@100 blijven rijden in te halen. Sorry voor de Dacia-bestuurder waar ik (discutabel) wat kort voorlangs ging. Denk niet dat ie heeft hoeven remmen verder.

Link

Hou niet zo van mensen die niet doorrijden..

Nog ff een algemene rant, mensen die geen richting aangeven bij het verlaten van rotondes. Ga plz allemaal ff niet meer de weg op, hang je rijbewijs aan de wilgen, flikker op, ben dr echt helemaal klaar mee.
(Zal eens kijken op de dashcam of ik nog wat video heb, het gebeurde meerdere keren achter elkaar binnen 1 rit.)

--------
Bij deze nogmaals een reminder dan maar dat ik niet op TV wil, m'n beelden ook niet op TV wil zien (en zie ik ze wel, dan komt dr een mooie rekening die kant op.)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
ik kon kiezen tussen uitwijken, rammen of verdrijvingsvlakje meepakken. Ik koos voor de laatste.

Uitstekend moment voor nog een rondje!
En volgens mij blijft de rode auto gewoon in zijn strook:
https://www.google.com/maps/place/Delft ... d4.3570677

Alexander_B
Master
 Bericht 
Achteraf, ja. Op het moment, eh, kleine uitwijkactie om een auto uit m'n deur te houden.

Technisch gezien blijft ie in z'n strook ja, hij had zelfs helemaal linksaf mogen slaan daar, maar het blijft vreemd gedrag, waarom vanuit stilstand zomaar naar de linker rijstrook?

Meende dat dr pijlen op de weg stonden, maar zie nu waarom (aan die kant) niet. (Dan werkt de voorsorteerstrook vanaf de afrit naar de TU-wijk niet meer..)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
waarom vanuit stilstand zomaar naar de linker rijstrook?

Dat deed ie toch niet?

Alexander_B schreef:
Meende dat dr pijlen op de weg stonden

Dei staan er, kijk maar eens op 0:05 en 0:07 in de strook waar jij rijdt... :x

Alexander_B
Master
 Bericht 
Hij stond stil voor rood, licht springs op 0:10 op groen, hij rijdt bij 0:12 ongeveer weg, bij 0:14~0:15 is ie met 4 wielen over de stopstreep, eigenlijk tot 0:17 is er niks aan de hand, (behalve dat ie dr 7 seconden over doet tussen groen en stapvoets rijden) en op 0:18 moest ik letterlijk split-second reageren omdat ie niet de verwachte lijn volgde.

Niet op het stukje rond 0:15 though, voor het volgende kruisingsvlak, alwaar mijn vermeende misdraging zich voltrok.

Alexander_B
Master
 Bericht 
Link

Lancia koekblik links in beeld, Skoda, rode SUV waar ik wel wat vlotter voor was opgereden als ie wel aangegeven had, en bij het afrijden de C1 die daardoor voor me kwam te rijden ook al niet..

Link

(Rood rijden?) Rookgordijn, zwaar bumperkleven, 2x bijna bij mij achterin, 1x bijna bij m'n voorganger achterin, wheelie maken, etc, etc.. Graag met scooter en al in de shredder. :loco:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Dat geen richting aangeven bij verlaten rotonde, zwaar irritant inderdaad!
Ik claxonneer dan meestal even.

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Inderdaad heel irritant van die rotonderidders. De ergste zijn nog degenen die gewoon ook oogcontact met je maken terwijl je zichtbaar op ze staat te wachten. :[

Feitelijk
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
(Rood rijden?) Rookgordijn, zwaar bumperkleven, 2x bijna bij mij achterin, 1x bijna bij m'n voorganger achterin, wheelie maken, etc, etc.. Graag met scooter en al in de shredder. :loco:

Vergeet je rechts inhalen en inhalen op een zebra.

Alexander_B
Master
 Bericht 
Link

Flitspaal precies als ik ga inhalen. noooooo! Hopelijk op tijd geremd (terug van 100+ naar <85.)

Link

Frustratiemomentje, in 5 minuten tijd 3x voorbumperklevers. En ik had dr al de pest in na die actie met de flitspaal hierboven. die 1e zat eerst achter me te bumperkleven, hoekte 'm dr lomp omheen, en moest daarna alsnog knetterhard op de rem, de 2e knalde 'm dr met 20 km/u verschil voor, en die 3e in 5 minuten was degene waardoor ik besloot om 't maar op youtube te pleuren.

Link

(Extra lange) Truck die z'n toverstokje gebruikt. Moest echt lomp op de rem, want had ff gemist dat ie knipperde, zat naar die witte auto voor me te kijken.

Link

De nieuwe banden zijn dr vandaag opgezet, was blijkbaar hard nodig, ondanks genoeg profiel, totaal geen grip aan de achterkant.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
De nieuwe banden zijn dr vandaag opgezet, was blijkbaar hard nodig, ondanks genoeg profiel, totaal geen grip aan de achterkant.

:x :x Nu een paar krasjes op de bumper :x

Alexander_B
Master
 Bericht 
Ach, ja, hij had al meer deuken dan een golfbal toen ik 'm kocht. :lol:

Niet dat ik nieuwe schade kon vinden trouwens, heb wel gekeken later maar kon niks ontdekken. Paaltje trouwens ook weer netjes rechtgezet voordat ik daar wegreed.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Ach, ja, hij had al meer deuken dan een golfbal toen ik 'm kocht. :lol:

:lol: :lol:

Alexander_B schreef:
Niet dat ik nieuwe schade kon vinden trouwens, heb wel gekeken later maar kon niks ontdekken.

Je had hem precies op een oude schade geraakt dus :applaus: :[

Alexander_B schreef:
Paaltje trouwens ook weer netjes rechtgezet voordat ik daar wegreed.

:thumb: :thumb:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
De nieuwe banden zijn dr vandaag opgezet, was blijkbaar hard nodig, ondanks genoeg profiel, totaal geen grip aan de achterkant

Ik vind het toch grappig, precies dat hectometerpaaltje! :lol:

Alexander_B
Master
 Bericht 
8) Beter dan de lantaarnpaal of 't bord, die zijn steviger (en dus veel meer schade als je dr tegenaan gaat.)

ZX-driver
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Beter dan de lantaarnpaal of 't bord, die zijn steviger (en dus veel meer schade als je dr tegenaan gaat.)

Daarom vond ik het ook grappig, ik zag een heel groot ongeluk aan komen maar het ging alleen maar 'poink'!
Anders had ik er niet meer om gelachen.

Alexander_B
Master
 Bericht 
True, true.

Over paar weekjes ff de APK regelen, dan heb ik weer 14 maanden. :) (of 2 maanden om te fixen.)

ZX-driver
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Over paar weekjes ff de APK regelen, dan heb ik weer 14 maanden. :) (of 2 maanden om te fixen.)

Doe ik ook altijd zo vroeg mogelijk, het liefst precies 2 maanden vantevoren, mooi om dezelfde reden!

Alexander_B
Master
 Bericht 
Traditie de afgelopen 6 jaar was altijd de eerste week van de zomervakantie na de tentamens, maar nu ik 2 nieuwe auto's heb (-moeten kopen), zitten ze toevallig allebei in april/mei.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
totaal geen grip aan de achterkant.

Hoeveel er in die bocht al uitgevlogen zijn...

Alexander_B
Master
 Bericht 
Andere bocht dan de vorige keren, really. :lol:

Blaataap
Master
 Bericht 

Alexander_B schreef:

Lijkt wel een Pools filmpje :lol:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:

:applaus:

Alexander_B
Master
 Bericht 
Afbeelding

Ondertussen de auto voor het eerst in 11.000 km ook gewassen, al zit de eerste modder dr al weer op.. :roll:

Pagina 3 van 3 [ 134 berichten ]