» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 10 berichten ]
dabeetle
Master
 Bericht 
Zo. reeds een paar maanden een webcam, maar nu ook eindelijk tijd gevonden eens wat te uploaden.

Gelijk het bewijs dat een webcam loont bij een Agent die het nodig vond me aan te houden en overduidelijk een LAF in zijn hoofd had. Zijn constatering was namelijk dat ik constant 20 te hard reed op zijn "geijkte boordsnelheidsmeter". Zie de GPS speed in beeld. Ongeijkt zou kunnen, maar zelfs een Touran heeft niet dergelijke afwijking.
Zit er aan te denken met de betreffende beelden een klacht in te dienen over de staat van het betreffende voertuig. Als de betreffende wagen met een dergelijke afwijking daadwerkelijk voor opsporingsdoeleinden van snelheidsovertredingen gebruikt wordt, worden een hoop mensen genaaid.

Tijdens het gesprek meerdere malen naar de cam gewezen, en toen hij over "mijn snelheid waar je maar 70 mocht" aangegeven dat ik het even wilde terug kijken, want ik had de 70 kennelijk gemist. Op de beelden was ie zichtbaar aan de rechterzijde, op het laatste moment achter een vrachtwagen, terwijl mijn focus lag op de A1 aan de linkerzijde die 100 aangaf. OK. Geeft maar weer aan waarom de richtlijn zegt dat bebording aan beide zijden van de weg moet staan.
Maar, op dat moment wist de agent niet hoe snel hij het gesprek af moest breken. Ik moest me "net als iedereen" aan de 130 houden (zou hij dat ook tegen linksplakkende 100 rijders zeggen?). Niet eens een beleefde mededeling dat ie het bij een waarschuwing zou houden.

Helaas staat de microfoon op Mute. Volgende keer (laten we hopen dat ie niet komt) maar even van mute afhalen.

[yhq]https://youtu.be/mjUNrkMGfT4[/yhq]

Fpsdoug
Master
 Bericht 
dabeetle schreef:
Zo. reeds een paar maanden een webcam, maar nu ook eindelijk tijd gevonden eens wat te uploaden.

En het geld er meteen uit :thumb:

ZX-driver
Master
 Bericht 
dabeetle schreef:
webcam

Een webcam in de auto? ;)

Parkeren kon hij ook al niet, dat ding staat midden op het pad!

dabeetle
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Een webcam in de auto? ;)

woops, voutje...

Sowieso, vond het al een aparte keuze dat ie wilde parkeren bij het snellaad station.

dikkydik
Master
 Bericht 
dabeetle schreef:
Volgende keer (laten we hopen dat ie niet komt) maar even van mute afhalen.

En je telefoon het gesprekje laten opnemen.

dabeetle
Master
 Bericht 
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand de binnenkant en de zijkant van je auto...

[yhq]https://youtu.be/hINZ8qbFJPI[/yhq]

ZX-driver
Master
 Bericht 
Reed je daar niet gewoon een beetje te hard?

dabeetle
Master
 Bericht 
Valt mee hoor :)

Cc 150@130 (GPS 144), die ander kwam blind met 80-90 naar links en bleef daarna 100 rijden.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
dabeetle schreef:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand de binnenkant en de zijkant van je auto...

Frustrerend.

ZX-driver
Master
 Bericht 
dabeetle schreef:
Cc 150@130 (GPS 144), die ander kwam blind met 80-90 naar links en bleef daarna 100 rijden

Ah, geen wonder dat je er zo snel op af kwam! ;)
Jaa, erg irritant, zo langzaam de linkerbaan op!

Pagina 1 van 1 [ 10 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast