» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 428.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 3  [ 129 berichten ]
Blaataap
Master
 Bericht 

Ja, dat was echt een pareltje. De rest van de weg zat ze er weer lekker dicht op. Ik vraag me echt af of die dame wel een rijbewijs had.

Tweebel
Master
 Bericht 
Black98 schreef:
Die 2e is wel echt heel erg

Lijkt op inhalen in de vijfde versnelling + koekblik.
Altijd garantie voor ellende

Blaataap
Master
 Bericht 

Nah, die dame kon gewoon echt niet rijden. Reed regelmatig half over de middenstreep, hield een halve tot hele streep volgafstand en hoekte haar ding ook echt de afrit op later.

Voor de volledigheid hier ook even:
Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Tja, dat schiet wel lekker op zo! :thumb:

Blaataap
Master
 Bericht 

Het fietserslicht voor de rechtsaf vanaf de Brailleweg de Parkbrug op straalde rood uit (niet te zien op beeld).

Meteen ook de hint om goed naar links te kijken.
Link

En de gemeente en politie zich maar afvragen hoe al die ongevallen op dit kruispunt toch kunnen gebeuren...

ZX-driver
Master
 Bericht 
:o

Blaataap
Master
 Bericht 

Link

Reactie van de telefoniste: "Daar zijn we al van op de hoogte". DOE ER DAN WAT AAN :duh:

Blaataap
Master
 Bericht 

Hier ook even voor het archief.
Link

Blaataap
Master
 Bericht 

Oh ja, gisteren kon er voor de grote verandering wel worden ingehaald op de N36. Dus dat ook maar meteen gedaan natuurlijk :woop: :woop:
Link

Blaataap
Master
 Bericht 

Wat heb ik toch een hekel aan mensen die hun spiegels niet kunnen gebruiken. Gezien haar gebaren toen ik haar inhaalde, met de claxon aan natuurlijk :woop: , was ik de boosdoener.
Link

En voor het archief.
Link

Denman
Master
 Bericht 

Blaataap schreef:
Wat heb ik toch een hekel aan mensen die hun spiegels niet kunnen gebruiken.

Wat doet ze verkeerd dan? :huh:
Niet iedereen rijdt 130 @ GPS..
Of moet ze verdwijnen omdat jij er aan komt?

ZX-driver
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
En voor het archief.

Die vent is gek!
Hoe komt dat dan?
Omdat het vaak te lang duurt voor de trein er uiteindelijk aan komt?
Daarna gingen die fietsers veel te vroeg.

En die eerste: Ja, ze reed wat langzamer, ik heb er ook een hekel aan als mensen met 100 km/h naar links komen, maar volgens mij was jij nog ver genoeg weg om zonder te knipperen met groot licht even van het gas te gaan. Of vertekent het beeld van de camera?

Blaataap
Master
 Bericht 

Denman schreef:
Wat doet ze verkeerd dan

Art.54 RVV negeren en haar Olieboot met ~90km/u naar links pleuren. Je ziet dat ik moet vertragen naar 96km/u, en dat is al een paar secondes nadat ik haar Olieboot kon ruiken accelereren. Dat is niet wat de wetgever voor ogen heeft met dat artikel :wink:

ZX-driver schreef:
Hoe komt dat dan?

Gewoon levensmoe, iets anders kan ik er niet voor bedenken. Het is niet alsof je absurd lang staat te wachten voor die overweg, of dat er heel veel treinen overheen komen.

Citaat:
Ja, ze reed wat langzamer, ik heb er ook een hekel aan als mensen met 100 km/h naar links komen, maar volgens mij was jij nog ver genoeg weg om zonder te knipperen met groot licht even van het gas te gaan. Of vertekent het beeld van de camera?

Beide. Ja, ik had kunnen vertragen (maar dan had ik alsnog op haar bumper gehangen als ik niet had geremd) en het beeld vertekent enigszins. Daarbij, als je weet dat je zelf langzaam rijdt, niet voldoende vermogen hebt om snel te kunnen accelereren, en achter mij rijdt niks, waarom kom je dan naar links? Blijf gewoon rechts, zoals het hoort.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
niet voldoende vermogen hebt om snel te kunnen accelereren, en achter mij rijdt niks,

Als achter jou niets reed had ze inderdaad even kunnen wachten!

Blaataap
Master
 Bericht 

ZX-driver schreef:
Als achter jou niets reed had ze inderdaad even kunnen wachten!

Dat had ze sowieso gemoeten, lettend op de wettekst :duh:

Blaataap
Master
 Bericht 

Wat is het toch met dit specifieke kruispunt tussen Veldhoven en Eindhoven? Echt altijd heb je hier dit soort randdebielen tussen zitten die niet snappen dat je ook rechtdoor, links en links kunt gaan (filmpje 1) of dat je gewoon de N2 op kunt gaan en er vrijwel direct weer af kunt rijden :duh:

1:
Link

2:
Link

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Blaataap schreef:
Wat is het toch met dit specifieke kruispunt tussen Veldhoven en Eindhoven? Echt altijd heb je hier dit soort randdebielen tussen zitten die niet snappen dat je ook rechtdoor, links en links kunt gaan (filmpje 1) of dat je gewoon de N2 op kunt gaan en er vrijwel direct weer af kunt rijden :duh:
Van die eerste snap ik je frustratie, dat tweede filmpje was een Hamburger, totaal niet bekend, dus daar snap ik het wel van.

Blaataap
Master
 Bericht 

Jack.Ryan schreef:
dat tweede filmpje was een Hamburger, totaal niet bekend, dus daar snap ik het wel van.

Ik niet. Ik kan nog snappen dat je ergens onbekend bent en verkeerd rijdt, maar je gaat toch niet op een dergelijk kruispunt volledig stilstaan zodat het verkeer lekker vastloopt? Neem je verlies en rij gewoon om. Ze had een DomDom hangen, dus dat kan het probleem niet zijn.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Blaataap schreef:
maar je gaat toch niet op een dergelijk kruispunt volledig stilstaan
Daar heb jij weer gelijk in.

Blaataap schreef:
Ze had een DomDom hangen, dus dat kan het probleem niet zijn.
Had ik niet gezien. :oops: :oops:

Oldskool
Die hard
 Bericht 
Inderdaad allebei lompe acties. Die eerst gaat even horizontaal uitvoegen en pakt even een dubbel doorgetrokken streep mee en die tweede gaat echt op 't meest onhandige punt stilstaan. Als je dan al koste wat het kost weer naar links wilt, rij dan op een langzaam tempo door met knipperlicht aan of rij in dit geval door tot op of net over het verdrijvingsvlak en wacht daar op je beurt, zodat de bocht in ieder geval vrij is voor achteropkomend verkeer.

Blaataap
Master
 Bericht 

Zo, even een minicompilatie er tegenaan.
Link

TheTTDriver
Weet de weg
 Bericht 
Die VW Polo bestuurder :fp:

Blaataap
Master
 Bericht 

Die heeft gewoon voorrang op de Skoda-bestuurder :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Die heeft gewoon voorrang op de Skoda-bestuurder :lol:

Benieuwd naar de renenatie daarachter.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
is toch geen uitrit waar die Skoda weg komt?

Blaataap
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:
Benieuwd naar de renenatie daarachter.

Uitrit door bestemming (parkeerterrein).

Feitelijk
Master
 Bericht 
Hmmmm, niet heel duidelijk zo: https://www.google.com/maps/@52.2626848 ... 312!8i6656

(en dan is het geen voorrang :wink: )

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ik zou ook denken dat rechts daar voorrang heeft en de Skoda ook voor laten gaan.

Blaataap
Master
 Bericht 

Feitelijk schreef:

In het echt superduidelijk. Kan je ook vanaf de doorgaande weg al zien. Enige functie is parkeerterrein.

En ja, het is voor laten gaan, aardappel erdappel. :lol:

Pagina 3 van 3 [ 129 berichten ]