» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 818.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 18 van 20  [ 959 berichten ]
bx gek
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
A. Hij had geen voorrang
B. Hij had zijn knipperlicht niet aan, dus maakte misschien wel helemaal geen aanstalten weg te rijden.

Beleefdheid in het verkeer is ook heel belangrijk, en hij wilde er ook uit.
ZX-driver schreef:
Kon het inderdaad niet goed zien.

Geloof me ze sleurde haar kind weg en smeet die deur dicht, mijn vrouw en ik hadden alle 2 zoiets van "wat een paniekzaaier"

ZX-driver
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Beleefdheid in het verkeer is ook heel belangrijk, en hij wilde er ook uit

Beleefdheid in het verkeer is belangrijk, maar heb er zelf een hekel aan als mensen geen richting aangeven. Dus als mensen geen richting aangeven, ook al weet ik wat hun bedoeling is, krijgen ze van mij geen ruimte. Ik heb het wel eens gehad met iemand die mij heel verwijtend aankeek toen ik vlak achter hem bleef staan terwijl hij achteruit dat lege vak in wilde. Uiteindelijk maakte hij een boos gebaar en reed door. Toen had ik die parkeerplaats, als hij zijn knipperlicht gebruikt had, had hij hem gehad. :lol:

Of ook zo grappig: mensen die je wenken dat je het parkeervak uit mag. Dan blijf ik altijd staan en ga ik hun ook lopen wenken, want jij hebt toch gewoon voorrang? Komt soms voor lollige situaties maar zo leer je het mensen wel. :lol:

bx gek schreef:
Geloof me ze sleurde haar kind weg en smeet die deur dicht, mijn vrouw en ik hadden alle 2 zoiets van "wat een paniekzaaier

Kind heeft als het op de fiets naar school gaat angst voor auto's en als het, het rijbewijs wil halen rij-angst.... :fp: Dat krijg je er van!

Zo vond vanavond een klein meisje mijn hond interessant. Ze wees ernaar, riep hond en huppelde zo mijn kant uit! Moeder rent er achteraan en pakt het kind op, PAS OP! Die hond is heel gevaarlijk die moet je niet zomaar aaien. Ik weet niet hoe ze daar bij kwam, mijn hond heeft nog nooit iemand kwaad gedaan en ziet er heel lief uit! Geen grote herder, bulldog, doberman of noem maar op, want daar ben ik zelf ook bang voor. :P Maar dat angst zaaien van sommige ouders... Geen goede opvoeding. Laat het kind het zelf ontdekken en had desnoods even gevraagd of mijn hond lief was. Leuk, om die fobieën te ontwikkelen...

bx gek
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Zo vond vanavond een klein meisje mijn hond interessant. Ze wees ernaar, riep hond en huppelde zo mijn kant uit! Moeder rent er achteraan en pakt het kind op, PAS OP! Die hond is heel gevaarlijk die moet je niet zomaar aaien. Ik weet niet hoe ze daar bij kwam, mijn hond heeft nog nooit iemand kwaad gedaan en ziet er heel lief uit! Geen grote herder, bulldog, doberman of noem maar op, want daar ben ik zelf ook bang voor. Maar dat angst zaaien van sommige ouders... Geen goede opvoeding. Laat het kind het zelf ontdekken en had desnoods even gevraagd of mijn hond lief was. Leuk, om die fobieën te ontwikkelen...

Ik ken het, zo waren er ook ouders bang dat dit geval zou bijten. :fp:

Afbeelding

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
bx gek schreef:
Ik ken het, zo waren er ook ouders bang dat dit geval zou bijten.
Ja maar die is gevaarluk hoor :lol: :lol:

De schade die die hond aanricht ontstaat door lompigheid en enthousiasme :lol: :lol: . Heb zelf ook zo'n olifant in een porceleinkast. Krijg haar regelmatig in m'n knieholten :lol: :lol:

garco
Master
 Bericht 
Heel verstandig, ik vertrouw honden ook niet die bij mijn kinderen in de buurt komen, wegwezen.

bx gek
Master
 Bericht 
De meeste honden kan je goed vertrouwen bij kinderen. Die van mij kon goed lomp doen, maar o zo voorzichtig met kinderen.

Brandjuh
Master
 Bericht 
Ben vroeger ooit 1x gebeten omdat ik een hond wilde aaien die alle signalen afgaf dat ik dat niet moest doen, was toen jaar of 6 of zo. Weet nog goed dat me vader zei: "Zo dat heb je dus ook wel afgeleerd om nu een hond zomaar te aaien, kom we gaan nu naar de dokter voor een prik".

Maar ben nog steeds een honden liever hebben, ben er alleen allergisch voor, tis maar net hoe je een kind ermee opvoed.

A(u)30#
Master
 Bericht 
Brandjuh schreef:
Ben vroeger ooit 1x gebeten omdat ik een hond wilde aaien die alle signalen afgaf dat ik dat niet moest doen, was toen jaar of 6 of zo. Weet nog goed dat me vader zei: "Zo dat heb je dus ook wel afgeleerd om nu een hond zomaar te aaien, kom we gaan nu naar de dokter voor een prik".

Maar ben nog steeds een honden liever hebben, ben er alleen allergisch voor, tis maar net hoe je een kind ermee opvoed.

Je kan ook een labradoedel halen of een Portugese Waterhond die hebben een ander soort vacht en schilferen niet.
Afbeelding

Brandjuh
Master
 Bericht 
Klopt vind ze geweldig maar 1800 aanschaf vind ik erg veel, daarbij heb ik geen tijd voor een hond, ben van mening dat je het beesje dan wel fatsoenlijk moet uitlaten.

A(u)30#
Master
 Bericht 
Brandjuh schreef:
Klopt vind ze geweldig maar 1800 aanschaf vind ik erg veel, daarbij heb ik geen tijd voor een hond, ben van mening dat je het beesje dan wel fatsoenlijk moet uitlaten.

Toppie dat is ook een reden, verder zou een hond na 10minuten geheel ontleed zijn door onze katten. ;)

ZX-driver
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Ik ken het, zo waren er ook ouders bang dat dit geval zou bijten.

Zie ik zo...
Doet geen vlieg kwaad en iedereen die binnenkomt wordt vrolijk ontvangen.

Jack.Ryan schreef:
De schade die die hond aanricht ontstaat door lompigheid en enthousiasme

Was waar ik ook aan moest denken. :)

bx gek schreef:
De meeste honden kan je goed vertrouwen bij kinderen. Die van mij kon goed lomp doen, maar o zo voorzichtig met kinderen

Waar het het meeste om gaat is dat kinderen aangeleerd moet worden dat honden niet eng zijn, maar wel hun eigen karakter hebben. Niet iedere hond is 'aaibaar'. Mij werd vroeger geleerd: je mag best een hond aaien, maar je moet eerst vragen of het mag want sommige honden vinden het niet zo leuk.

A(u)30# schreef:
Toppie dat is ook een reden,

Dat zou voor mij ook een reden zijn geen hond aan te schaffen. We hebben nu een hond, maar mijn vader heeft alle tijd voor de hond en gaat rond lunchtijd altijd een uurtje met hem naar de bos. 's Avonds na het eten en in de weekenden heb ik mijn vaste uitlaatrondjes dan. Maar als ik op mezelf zou wonen zou ik eerder voor een huiskat gaan, want ik werk full-time.

O ja, nu we het toch over honden hebben, dit is mijn lieverd. :lief:

Afbeelding

bx gek
Master
 Bericht 
Brandjuh schreef:

:thumb:
ZX-driver schreef:
Zie ik zo...
Doet geen vlieg kwaad en iedereen die binnenkomt wordt vrolijk ontvangen.

:kniktja:

ZX-driver schreef:
Waar het het meeste om gaat is dat kinderen aangeleerd moet worden dat honden niet eng zijn, maar wel hun eigen karakter hebben. Niet iedere hond is 'aaibaar'. Mij werd vroeger geleerd: je mag best een hond aaien, maar je moet eerst vragen of het mag want sommige honden vinden het niet zo leuk.

Dat is mij ook geleerd. en als kinderen Max willen aaien hou ik het wel in de gaten.
ZX-driver schreef:
dit is mijn lieverd.

ZX-driver schreef:
dit is mijn lieverd.

:lief:
Jack.Ryan schreef:
De schade die die hond aanricht ontstaat door lompigheid en enthousiasme

Klopt, ik heb hier kopjes en kerstballen door de kamer zien vliegen doordat meneer vergat dat zijn staart boven de tafel of tegen de kerstboom hing :D
Nu kwispelt hij helaas niet meer zo krachtig met zijn 14,5 jaar :(

bx gek
Master
 Bericht 
Eerst naar links komen om "invoeghulp" te geven om daarna de rechterrijstrook niet meer te kunnen vinden.
Link

Leuk opeltje
Link

Leuke auto
Link

Fpsdoug
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Eerst naar links komen om "invoeghulp" te geven om daarna de rechterrijstrook niet meer te kunnen vinden.

:fp:
bx gek schreef:
Leuk opeltje

Contradictio in terminis

haringkje
Master
 Bericht 
Geheel offtopic :oops: BX hoe bevalt je nieuwe baan nou?

bx gek
Master
 Bericht 
Niet

haringkje
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Niet

Oh :o Vertel het maar aan pappa :roflol: Geintje :kniktja:

bx gek
Master
 Bericht 
:lol:
Het is geen werk voor mij en het is maar 28 uur per week.
Dus als ik iets anders heb ben ik daar weg.

haringkje
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Het is geen werk voor mij en het is maar 28 uur per week.

Spijtig dat het niet zomer is, al die leuke jonge meiden in hun luchtige zomerse kleding :wink:
Zeker weten dat het dan wel uit te houden is. :kniktja:

bx gek
Master
 Bericht 
De meiden op kantoor zijn ouder als wat ik ben, dus die hoef ik niet in luchtige kleding te zien O:)

haringkje
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
De meiden op kantoor zijn ouder als wat ik ben

Ah op die fiets, aan de andere kant kan je dan wel weer wat sjansen met ze zo een lekker jong blaadje als BX :roflol: en gaat de tijd weer wat sneller voorbij :kniktja:

haringkje
Master
 Bericht 
Zo eerst nog wat warm drinken klaar maken en deze haring gaat naar Strictly come dancing kijken op BBC1, met 3 heerlijke Milfen er in :kniktja: :woop: 42, 36 en 28 oud :kwijl:
Tja voor mij zijn ze dan ook nog jong.

bx gek
Master
 Bericht 
Have fun, hier is waarschijnlijk vavavond een miniminimeet. :D

haringkje
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
hier is waarschijnlijk vanavond een minimeet.

Regio runner en ? BMW die racet vergeet zijn nick altijd.
Veel plezier :kniktja: ik heb net de accu van de motor laten vallen de plus pool naar zijn k****n :boos:

bx gek
Master
 Bericht 
haringkje schreef:
k heb net de accu van de motor laten vallen de plus pool naar zijn k****n

Damn.

ZX-driver
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Leuk opeltje

:thumb:

bx gek
Master
 Bericht 
Link

406
Master
 Bericht 
Niet echt je van het nee. Wat was jouw/jullie snelheid? er zit nogal wat motion blur in waardoor het lijkt alsof je met 80 door die woonwijk scheurt...

plankie
Master
 Bericht 
Die motion-blur wordt veroorzaakt door de VD bij weinig licht (de frames-per-seconde gaan dan ook naar beneden van 14 naar 9 of 10) Zijn snelheid staat onderin (46-50 km/h)

bx gek
Master
 Bericht 
O:)
Link

406 schreef:
Niet echt je van het nee. Wat was jouw/jullie snelheid? er zit nogal wat motion blur in waardoor het lijkt alsof je met 80 door die woonwijk scheurt...

Zie de uitleg van Plankie.
Ik rij daar echt geen 80. :D

ZX-driver
Master
 Bericht 
Wat een feitelijk-actie. :lol:

Maar met je banden over een stoep moet je wel mee uitkijken.
Al leek dat hier prima te gaan. :wink:

bx gek
Master
 Bericht 
Het was niet te hoog en de stoep op was bij een verlaging. :D

Brandjuh
Master
 Bericht 
:lol:

bx gek
Master
 Bericht 
ZX-driver
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Leuke auto

Ik zag gister ook een Ferrari. :thumb:

bx gek
Master
 Bericht 
Volgens mij ontbreekt er iets.

Link

ZX-driver
Master
 Bericht 
Dat antwoord gaf V. al! :wink:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Lang geleden trouwens! :thumb:

bx gek
Master
 Bericht 
Klopt.

Ton.
Master
 Bericht 
Lekker deuntje:)

bx gek
Master
 Bericht 
Ik heb een mix van jaren 70, 80, 90, 00 8)

ZX-driver
Master
 Bericht 
bx gek schreef:
Klopt.

:lol: Wel weer vaker posten hoor! :wink:

bx gek
Master
 Bericht 
Dan moet ik wel het eea zien in het verkeer.

regiorunner
Master
 Bericht 
Dit is gewoon K.

bx gek
Master
 Bericht 
I know :D

bx gek
Master
 Bericht 
Vanochtend weer een "veilige" rijder gespot want hij/zij rijdt niet te hard. :x

Link

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Mwah.. Kwam niemand aan, kan best. 8)

bx gek
Master
 Bericht 
Dat rood kon me niet veel boeien.
Het 60 rijden waar je 70 mag, wel.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Maar je was hem wel mooi kwijt! (tot je weer inliep....)

bx gek
Master
 Bericht 
Dat inlopen was niet moeilijk. :x

Pagina 18 van 20 [ 959 berichten ]