» Off-"Flitsservice" » Auto's » On-board video   

Postingstijd interval gedetecteerd van 79.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 4 van 6  [ 283 berichten ]
Paint-Brush
Master
 Bericht 
WAAAT ZEG JE?! :roflol:

djidee
Master
 Bericht 
Groningen :woop:

Wat is dat op 10sec? Flitsnav oid? Wel precies in de maat

keokiracer
Master
 Bericht 
djidee schreef:
Wat is dat op 10sec? Flitsnav oid? Wel precies in de maat

Dat is toch de VisionDrive?

Wat voor auto rij je eigenlijk?

http://i.imgur.com/rvt2JBi.jpg
post3379526.html#p3379526

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Een passat :thumb:
Maar ik snap je parkeergedrag daar even niet :huh:

keokiracer
Master
 Bericht 
Maar ik snap je parkeergedrag daar even niet

Dat snapt alleen Dave geloof ik :[

djidee
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Dat is toch de VisionDrive?

Oh ja, die heb ik zelf ook. Kwam me al zo bekend voor :fp:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
djidee schreef:
Oh ja, die heb ik zelf ook. Kwam me al zo bekend voor

:roflol: :roflol: :roflol: :fp:

salush
Master
 Bericht 
Maar ik snap je parkeergedrag daar even niet

Niemand gaat naast je parkeren als je zo staat, jonguh!
Geen schade, geen gezeik.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
salush schreef:
geen gezeik.

Ik zou hem er zo dicht mogelijk naast parkeren zodat die er niet meer in kan :devil: :[

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Ik zou hem er zo dicht mogelijk naast parkeren zodat die er niet meer in kan

Ah joh, zo'n fiets til je zo aan de kant.

keokiracer
Master
 Bericht 
:roflol: :roflol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Paint-Brush schreef:
Ah joh, zo'n fiets til je zo aan de kant.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

keokiracer
Master
 Bericht 
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Jij niet dan?

Afbeelding

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Wat heeft mijn auto er continue mee van doen? Zelfs met een skelter of Volvo gaat dit sneller. En inderdaad, dat licht stond 300 jaar groen te wezen en dat zag ik, de auto's voor deze druiven gingen ook wat sneller rijden ... :roll: ... Door dit bejaarde gedoe, miste ik niet alleen dit groene licht maar ook de volgende. Gevolg, 10 minuten extra slaaptijd.

De Vision Drive die direct op mn ruit zit heeft soms wat moeite met de melodietjes uit de radio.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Wat heeft mijn auto er continue mee van doen?

Niks, was gewoon benieuwd wat voor auto je rijdt

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Hmkay ;)

djidee
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Zelfs met een skelter of Volvo gaat dit sneller.

Hey :thumb_d: :boos:

Pinni3
Pro
 Bericht 
Wat heeft mijn auto er continue mee van doen

Mooie wagen, zelf ook gereden.
hoop alleen voor je dat je geen 105pk is (turbo's zijn echt bagger)
schoepjes die afbreken enzow.. :fp: 1250Euro om te vervangen(stuk alleen).

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nee is hele mooie aut. Kopeng?
djidee schreef:
Hey :thumb_d: :boos:

Komt mede door deze inmiddels gouwe ouwe; https://www.youtube.com/watch?v=ca8kQ7-1sFE (zelfde locatie maar dan andere rijrichting :nah: )

ZX-driver
Master
 Bericht 
Stopt hij voor rood? Wat een sukkel! :lol:

In je clipje met je Verso ben je jammer genoeg niets opgeschoten, want hij sloot gewoon weer achter je aan bij de verkeerslichten, maar ik begrijp je actie wel hoor. :wink:

-Joske-
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
jammer genoeg niets opgeschoten

Jawel, 1 plek. En daarna heb je vrij baan. :biertje:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
ZX-driver schreef:
In je clipje met je Verso ben je jammer genoeg niets opgeschoten,

100% opgeschoten.. Heb geen bejaardenbak voor mn harses waar ik me aan kan ergeren :thumb: (Let op de auto die afslaat in het begin, voor de afslag tankstation, die is dus sneller :-? )

Als ik ècht mn best had gedaan dan had ik wel met 80 over die kruising heen geblazen maar dat heeft toch ook allemaal geen zin. Bejaarden achter me in plaats van voor me, als ik het zo bekijk op het origineel(*) hebben ze niet eens doorgehad dat ik voorbij stook... Dus.. Prima dan..

(*) pinn3e waarom is deze YT-kwaliteit toch zo slecht? Lijkt wel altijd 480p :-? )

Pinni3
Pro
 Bericht 
Dave schreef:
pinn3e waarom is deze YT-kwaliteit toch zo slecht? Lijkt wel altijd 480p

Laden van filmpjes is soms een drama, kwaliteit die niet mee wilt.
even verversen op 720 plaatsen en dan terug naar het begin zetten helpt meestal wel

ZX-driver
Master
 Bericht 
Was je toevallig rond 18.00 uur vanavond (of eigenlijk gisteravond) in Groningen? Julianaplein rechtsaf, afslag richting Ikea en daar richting Euroborg zag ik een blauwe Passat, maar was net te ver om te kunnen checken of jij het was!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Mnee ik verspring zo snel van provincie of zelfs land dat daar geen peil op te trekken is :wink: ... Ik kan er weinig over zeggen maar verwacht de komende tijd niet zo snel activiteit dáar van mij. :D

Alhoewel Groningen echt wel een lekker stadje is O:) :lief:

djidee
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Alhoewel Groningen echt wel een lekker stadje is

Zeker om avonds/'s nachts wat tijd door te brengen in gezelschap van jong energiek volk :kniktja:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Mnee

Ik zie niet zo vaak een Passat in die kleur, maar er zijn dus toch meerdere. :wink:

Dave schreef:
Ik kan er weinig over zeggen maar verwacht de komende tijd niet zo snel activiteit dáar van mij

Ik kom er zelf ook niet dagelijks hoor, twee keer per maand ongeveer. :wink:

Dave schreef:
Alhoewel Groningen echt wel een lekker stadje is

Inderdaad wel leuk! :thumb:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Ik zie niet zo vaak een Passat in die kleur

Dat heeft een reden :lol: :woop:

MRE
FS Weldoener!
 Bericht 
ZX-driver schreef:
In je clipje met je Verso ben je jammer genoeg niets opgeschoten

Regeren is vooruit zien. De rijstijl van die verso zegt genoeg. Zit in dit filmpje te trutten, dan zit hij straks, over 20km nog steeds te trutten. Het lijkt alsof je nu op korte termijn niks opschiet, maar wat nou als je er achter blijft en die verso moet de volgende 30 minuten dezelfde kant op als jij? Dan zit jij je 30 minuten te ergeren er vanuit gaande dat je er nergens anders meer zonder gevaar langs kunt.

Vooruit kijken....ver vooruit.....

ZX-driver
Master
 Bericht 
@MRE,

Dat verhaal kan ik helemaal volgen! :)
Misschien had ik het zelf ook wel gedaan (ook al is het totaal mijn manier van rijden niet) als ik er al zo lang achter zat te trutten. Alleen ik bedoelde meer, toch groen niet gehaald daarom niets opgeschoten. Maar misschien was de tijdswinst later wel fors met dat ding áchter je ipv. vóór je!

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Alleen ik bedoelde meer, toch groen niet gehaald daarom niets opgeschoten

Ik haal soms echt capriolen uit om te stoppen voor rood. Het gaat niet om de tijd van de rit maar om de kwaliteit van de rit.

Hoe je ze kwijt raakt maakt niet uit :wink:
Als ze maar weg zijn.

Sherlock
Master
 Bericht 

Als ik zeker weet dat ik sneller ben sorteer ik soms voor voor linksaf, om vervolgens rechtdoor te schieten. Niet zo chic, maar ja, ze hebben er ook geen last van.

Blaataap
Master
 Bericht 

En dan mis je het stoplicht er ook nog door :fp:

Ach, de verkeerslichten in Groningen zijn sowieso afgesteld voor de fietsers. Helemaal die waar het hier om gaat. Die regelt de cycli aan de hand van weersvariabelen. Kutweer? Fietsers meer en langer groen. Erg prettig als je zelf op de fiets bent, niet zo prettig als je met de auto bent :wink:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Link

Niet echt iets mega bijzonders. Vrij leeg dat is wat het was. Wel lekker 8) .. Af en toe een voertuig met stickers maar niet onwijs last van.

Rij maar stukkie mee als je zin hebt. En zoniet dan niet ;) ... Laatste filmpje. VisionDrive is nu uitgebouwd. Mn radio/multimedia/dvd/tv geval is er ook uit, terug naar standaard radiospelert, rete irritant dat speedsense overigens. Vind het slecht uitgevoerd door Volkswagen.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Westside motherfucker 8)

Wel fijn die rust op de weg ja :thumb:

Speedsense is het aanpassen van het audiovolume aan de buitengeluiden oid?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ja zo noem ik het maar. Ze hadden ook wat aan de buitengeluiden kunnen doen :fp: :D

ZX-driver
Master
 Bericht 
Niets aan zo zonder GPS. :P

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Compensatortje...

Link

...
Overigens vergeten ruitenwissers te bestellen. Baggerzooi. Zeikweer ook.

Verder verkeerd stroompunt, duidelijk. Als ik cam achter erin plug gaat ding ook rebooten. Maakt niet uit, los het wel weer op! :[

plankie
Master
 Bericht 
Waarom wachten als je er voorlangs kunt schieten.
En succes met de electratroubles :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Hij/zij/het schrok en wilde uitwijken (zag een lichte wijziging in de koers) maar dat kon ook niet.. Het is dat ik wat langer dan twee weken met deze auto wilde doen, had 'm gewoon door kunnen drukken.

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Hebbie nu dan? BMW?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Genau!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Link

Link

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Wel vroeg donker daar. :o

Fpsdoug
Master
 Bericht 
En ging je te hard?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Blijkbaar niet... Volgens mij stond ie te testen met die rommel ofzo... Weinig actie gezien. Weet eigenlijk niet eens wat dit is anders dan dat het op laser leek. Het had twee lenzen naast elkaar, diameter van een centimeter of 5 elk.

Maar de snelheidsmeter had het over +30 aan boord. Ik reed echter redelijk met het verkeer mee :roll: O:)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Goed ik had helemaal geen haast, was radiostation aan het zoeken.. Maarja.. Wordt je eerst geconfronteerd met een hele rij aan huppelkutjes auto's achter een tractor, dan een auto die geen richtingaanwijzers kan aflezen, een busje die geen richting aangeeft bij verlaten rotonde en een meidje in een Astra die heel langzaam die rotonde rondgaat.. Ja... Dan raak ik niet geïrriteerd maar gewoon zo van... KOM OP MENSEN... TEMPO..

Van dat.. Verder nix, totally relaxed.

Link

Lens voor doet het wel erg slecht trouwens.. Beetje storend.

ZX-driver
Master
 Bericht 
:o Daar mocht je niet inhalen!

Maar ik kan het me wel voorstellen hoor!

djidee
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Blijkbaar niet... Volgens mij stond ie te testen met die rommel ofzo... Weinig actie gezien. Weet eigenlijk niet eens wat dit is anders dan dat het op laser leek. Het had twee lenzen naast elkaar, diameter van een centimeter of 5 elk.

Zo'n ProLaser dan zeker?
Afbeelding

bruintje beer
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Daar mocht je niet inhalen!
Dat is bedacht door mensen in geitenwollen sokken die op de fiets (met slecht weer met de bus) naar hun werk gaan, dus dat telt niet.

Pagina 4 van 6 [ 283 berichten ]